Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS

Núm. 633510
Resolució d’aprovació de la convocatòria de Comissió de serveis CS196/2024 de Coordinador/a de Premsa de l'Àrea d'Òrgans de Govern de l’IMAS

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

 INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS

 GERÈNCIA / DEPARTAMENT DE RECURSOS HUMANS

 PROPOSTA DE RESOLUCIÓ /RESOLUCIÓ D'APROVACIÓ DE CONVOCATÒRIA DE COMISSIÓ DE SERVEIS 

CS1                                                                                                                                               CONVOCATÒRIA: CS196/2024

1. DADES DE LA PROPOSTA INICIAL

Data Òrgan Expedient
03/09/2024 IMAS/ÒRGANS DE GOVERN 242543612105787

2. NORMATIVA REGULADORA DE LA COMISSIÓ DE SERVEIS

1. L'article 82 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en el qual es regula l'ocupació de llocs de feina en comissió de serveis.

2. La Instrucció 1/2021, del president de l'IMAS, de 29 de gener, d'establiment dels criteris generals per a l'ocupació temporal de llocs de feina de l'IMAS per mitjà de comissions de serveis.

Per això, i a l'empara de la competència que m'atribueix l'article 7.17 dels Estatuts de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, aprovats per Acord del Ple del Consell de Mallorca de dia 11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019).

3. RESOLUCIÓ

I. APROVAR LA CONVOCATÒRIA DE COMISSIÓ DE SERVEIS DE CARÀCTER VOLUNTARI PEL SISTEMA DE LLIURE DESIGNACIÓ DEL LLOC DE FEINA SEGÜENT:

LLOC 1

IMAS/ÒRGANS DE GOVERN

ÒRGANS DE GOVERN

Lloc de feina F00520015 -1              COORDINADOR/A DE PREMSA 
Destinació PALMA NL 1 TL S CD 26 CE 48 FP L Adm. A3 Gr. A1, A2 TH 07
Escala

AG - TÈCNICA - TECNIC-A SUPERIOR/-- 

 AG - GESTIÒ - TECNIC-A DE GRAU MITJA/-- 

 AE - TÈCNICA - TECNIC-A SUPERIOR/-- 

 AE - TÈCNICA - TECNIC-A MITJA/-- 

Requisits GRADUAT/DA EN PERIODISME O EQUIVALENT O GRADUAT/DA EN COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL O EQUIVALENT I CARNET DE CONDUIR B
Català C1 Observacions  

* Podeu consultar les característiques del lloc de feina al Portal del Personal a l'apartat de Relació de llocs de feina.

Funcions del lloc de feina:

a) Controlar i fer el seguiment de la comunicació pública de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials.

b) Coordinar la gestió informativa amb els mitjans de comunicació i amb les diferents àrees de l'IMAS.

c) Organitzar i dirigir els mitjans humans i tècnics a la seva disposició.

d) Donar suport i cobertura informativa a la Direcció Insular de Comunicació del Consell de Mallorca.

e) Supervisar continguts de la part informativa de la web de l'IMAS.

f) Supervisar la imatge dels perfils oficials de l'IMAS a les xarxes socials.

g) Coordinar les campanyes publicitàries amb les àrees de l'IMAS.

h) Donar suport a la redacció dels precs i documentació tècnica dels contractes propis de l'àrea de comunicació i fer el seguiment dels contractes.

i) Assessorar i supervisar la producció de publicacions i altres materials elaborats per les diferents àrees de l'IMAS: procés d'edició i preimpressió, aplicació de la imatge, etc.

j) Qualsevol altra funció relacionada amb el seu lloc de feina

II. APROVAR L'ANNEX 1 DE L'ESMENTADA CONVOCATÒRIA.

III. PUBLICAR AQUESTA RESOLUCIÓ I EL SEU ANNEX EN EL TAULER D'EDICTES DE L'IMAS, EN LA RESTA DELS SEUS CENTRES, EN EL PORTAL DEL PERSONAL DE L'IMAS, EN LA SEU ELECTRÒNICA DEL CONSELL INSULAR DE MALLORCA I EN EL BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS.

 

Palma, en la data de la signatura electrònica (29 de setembre de 2024)

El conseller executiu de Benestar Social i president de l'IMAS Guillermo Sanchez Cifre 

 

ANNEX 1 CS- 196/2024 BASES DE LA CONVOCATÒRIA 

1. REQUISITS DELS ASPIRANTS

A aquesta convocatòria es pot presentar el personal funcionari de carrera de l'IMAS, del Consell de Mallorca, d'altres administracions locals i administracions autonòmiques que reuneixi els requisits exigits referents a grup, Escala, Subescala, classe, especialitat, coneixements de llengua catalana i altres requisits del lloc de feina, especificats a la convocatòria.

2. EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

a. El termini per presentar sol·licituds comença l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i finalitza en un termini de set dies hàbils a comptar de l'endemà d'haver-se publicat l'anunci de la convocatòria en el BOIB.

b. Les sol·licituds s'han d'ajustar al model que es recull a l'annex d'aquesta convocatòria.

c. La sol·licitud s'ha de presentar telemàticament d'acord amb el que estableix la disposició addicional primera de l'Ordenança per la qual es regula l'Administració electrònica del Consell Insular de Mallorca i els organismes que en depenen, aprovada per Acord del Ple de 14 de febrer de 2013 (BOIB núm. 69, de 16 de maig), modificada per Acord de dia 9 de juny de 2022 (BOIB núm. 122, de 17 de setembre de 2022).

A través de la Seu electrònica del Consell de Mallorca seguint la tramitació electrònica del procediment de la comissió de serveis; accedint per la Seu electrònica del Consell de Mallorca, Ciutadania, tipus d'actuacions, Recursos Humans, Comissió de Serveis CS 196/2024, Sol·licitud de participació en la comissió de serveis, tramit electrònic, o directament al següent l'enllaç https://imas.secimallorca.net/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=13419 ; i s'hi ha d'adjuntar el Curriculum-vitae i la documentació acreditativa del compliment dels requisits exigits, mitjançant els documents originals o la fotocòpia compulsada.

d. No es prendran en consideració les sol·licituds dels aspirants que no reuneixin els requisits exigits per accedir al lloc de feina sol·licitat.

e. La data de referència per al compliment dels requisits exigits al·legats pels aspirants serà el dia que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.

3. FORMA D'ACREDITAR

Acreditació de requisits: A la sol·licitud s'hi han d'adjuntar originals o fotocòpies compulsades dels documents acreditatius de la titulació o titulacions i dels altres requisits que s'exigeixen a les bases de la convocatòria.

4. DURADA

La durada inicial d'aquesta comissió és de dotze mesos, prorrogable a instància de l'òrgan corresponent. 

Les publicacions successives a la de la convocatòria en el BOIB es faran en el «Tauler d'anuncis» de la Seu electrònica. Podeu consultar els anuncis corresponents a aquesta convocatòria a l'àrea de Recursos Humans«Tauler d'anuncis» que trobareu a la portada de la Seu Electrònica del Consell de Mallorca (https://imas.sedipualba.es/tablondeanuncios/?ar=586)

Documents adjunts