Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 621246
Nomenaments del personal laboral d’acord amb el procés d'estabilització de l’Ajuntament de Ciutadella

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

D'acord amb allò que estableix l'article 136 del Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local, aprovat pel Reial decret legislatiu  781/1986, de 18 d'abril, de l'article 62 del Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, i de l'article 25.2 del Reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració General de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat, aprovat pel Reial decret 364/1995, de 10 de març; es fa públic que mitjançant les resolucions d'alcaldia de l'Ajuntament de Ciutadella que s'indiquen al llistat s'ha procedit efectuar els nomenaments del personal laboral que assenyala a continuació, d'acord amb les propostes del tribunal qualificador de la convocatòria per procediment de concurs d'oferta pública d'ocupació extraordinària per estabilització  de l'Ajntament de Ciutadella:

Personal  laboral fix    

RESOLUCIÓ                    DATA                           LLINATGES I NOM                                        DNI                         PLAÇA         

281/2024                            19/09/2024                    ZUBILLAGA PLAZAOLA MONICA               ***7215**              SUBALTERNA 

281/2024                            19/09/2024                    MOLL CAPELLA ALFREDO                           ***3682**              SUBALTERN

El personal nomenat haurà de formalitzar el contracte en el termini de 3 dies, a comptar de l'endemà de la seva publicació al BOIB. 

Contra la present resolució que posa fi a la via administrativa, publicada íntegrament al tauler d'edictes i  la seu electrònica de l'Ajuntament,  es pot interposar, alternativament: o bé recurs de reposició potestatiu, en el termini d'un mes, a comptar a partir de l'endemà de la publicació del present anunci, davant l'Alcaldia d'aquest Ajuntament, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; o bé recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, a comptar a partir de l'endemà de la publicació del present anunci, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la jurisdicció contenciosa administrativa. 

Si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu, no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o quan s'hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot això sense perjudici que es pugui exercitar qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent.

 

(Signat electrònicament: 19 de setembre de 2024)

L'alcalde Llorenç Ferrer Monjo