Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 611238
Departament de Gestió Urbanística. PD 2022/02, SEGEX 1037002F. Aprovació Inicial del projecte d’urbanització de la UE 01J Es Jonquet (Mar i Terra)
ÀREA D'URBANISME, HABITATGE I PROJECTES ESTRATÈGICS
GERÈNCIA D'URBANISME. DEPARTAMENT DE GESTIÓ URBANÍSTICA
SERVEI JURIDICOADMINISTRATIU DE GESTIÓ URBANÍSTICA
Expedient 1037002F (abans PD2022/0002)
La Junta de Govern de Palma, en sessió de dia 31/07/2024, va aprovar inicialment el projecte d'urbanització de la UE 01J ES JONQUET (MAR I TERRA) promogut per senyor Christopher Franz-Gustaf Bauer Schlichtegroll, en representació de XOJAY JONQUET, SL redactat pels arquitectes D. José M. Mayol Comas i Antonio Ramis Ramos.
En compliment dels articles 71.2 i 79.4 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears (BOIB 160 de 29 de desembre); el 117.1.b) del Reglament general de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, per a l'illa de Mallorca (BOIB 51 de 22-04-23); el 70.2 de la Llei 7/85, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, modificada per la Llei 11/99, de 21 d'abril, i el 83 de la Llei 39/15, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, es sotmet a informació pública d'un mes l'esmentat projecte d'urbanització.
Els qui se'n considerin afectats el poden examinar, juntament amb la documentació tècnica aprovada, al Servei d'Informació Urbanística de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Projectes Estratègics (Av. Gabriel Alomar, núm. 18, baixos, Edifici Municipal de les Avingudes –dimarts i dijous de 9 a 11h-) i/o a la seu electrònica municipal a l'adreça:
https://ajtpalma.sharepoint.com/:f:/s/serveigestiourbanistica/URBANITZACIONS/ElVxXDo1fsVArLMC_k_jwUoBszFZ87YHJ0qek_UdujxZCQ?e=w6Z4Ih
i formular-hi les al·legacions que estimin pertinents dins l'esmentat termini i mitjançant escrit dirigit al batle. Les al·legacions s'han de presentar, si es tracta de subjecte obligat a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques –segons l'art. 14.2 de la Llei 39/15- obligatòriament a la seu electrònica del Web de l'Ajuntament de Palma, amb indicació expressa i clara d'allò que es tracta i fent-hi constar el número d'expedient. Si es tracta d'una persona física podrà utilitzar l'esmentada seu electrònica o bé presentar la documentació a qualsevol de les Oficines municipals d'Atenció a la Ciutadania, la ubicació de les quals es pot consultar al web www.palma.cat, o a les dependències a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015.
(Signat electrònicament: 19 de setembre de 2024) La cap de departament p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26 de febrer de 2014 publicat al BOIB 30 de 04-03-2014 María Ortiz Fernández