Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 604392
Acord de Ple de 29/08/24 relati a l'aprovació inicial del Reglament per a la gestió i distribució equitativa d'hores i serveis extraordinaris de la Policia Local de Sant Josep
El Ple municipal, en sessió de 29 d'agost de 2024, ha adoptat el següent ACORD:
PRIMER. Aprovar inicialment el Reglament per a la gestió i distribució equitativa d'hores i serveis extraordinaris de la Policia Local de l'Ajuntament de Sant Josep.
SEGON. Publicar aquest Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Josep i obrir un període d'informació pública per un termini mínim de trenta dies perquè les persones interessades puguin presentar les reclamacions i suggeriments que estimin oportuns, de conformitat amb l'article 49.b) de la Llei 7/1985, de 2d'abril, Reguladora de les bases del règim local.
Conclòs el període d'informació pública, si s'han presentat reclamacions i/o suggeriments, s'hauran de resoldre aquestes, incorporant al text del Reglament les modificacions derivades de la resolució de les al·legacions.
L'aprovació definitiva correspon al Ple, de conformitat amb el que disposen els articles 22.2. d) i 49 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, amb el Dictamen previ de la Comissió Informativa.
En cas que no es presentin reclamacions en relació amb l'aprovació inicial del Reglamenten el termini d'informació pública, s'entendrà definitivament adoptat l'Acord fins aleshores provisional, estenent-se la certificació que acrediti l'elevació a definitiva de l'aprovació inicial.
El text aprovat inicialment es pot consultar a la seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Josep.
(Signat electrònicament: 6 de setembre de 2024
El batle Vicente Roig Tur)