Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE CULTURA I PATRIMONI

Núm. 602535
Modificació Normes de selecció de projectes d’activitats culturals per al Catàleg d’Activitats Culturals del Consell de Mallorca (CACIM)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Us comunic que, el 17 de setembre de 2024 la vicepresidenta primera i consellera executiva de Cultura i Patrimoni ha dictat la següent resolució:

1. Modificar les Normes de selecció de projectes pel Catàleg d'Activitats Culturals del Consell de Mallorca (CACIM), les quals queden redactades d'acord amb el document annex.

2. Publicar aquesta resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears i, a efecte informatiu, a la pàgina web del Consell Insular de Mallorca, així com el text complet de les noves Normes de selecció de projectes per al Catàleg d'Activitats Culturals del Consell Insular de Mallorca (CACIM) per al coneixement de les persones interessades.

 

Palma, a la data de la signatura electrònica (18 de setembre de 2024)

La vicepresidenta primera i consellera executiva de Cultura i Patrimoni (Antònia Roca Bellinfante)

 

Contra aquest acte, que no posa fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d'alçada en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la seva publicació. El recurs es pot interposar formalment davant aquesta consellera executiva o davant el Consell Executiu del Consell Insular de Mallorca, que és l'òrgan competent per resoldre'l.

Contra la desestimació expressa d'aquest recurs d'alçada, hi podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d'alçada.

Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d'alçada i no n'heu rebut la notificació de resolució expressa, s'entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir de l'endemà de la desestimació presumpta.

No obstant l'anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Normes de selecció de projectes per al Catàleg d'Activitats Culturals del Consell Insular de Mallorca (CACIM)

Presentació

El Consell de Mallorca, mitjançant el Departament de Cultura i Patrimoni, té en funcionament el Catàleg d'Activitats Culturals del Consell de Mallorca (CACIM), amb els objectius de constituir una borsa d'oferta cultural per a tot Mallorca i de promoure la itinerància d'activitats culturals dels diferents àmbits de la creació: arts visuals, escèniques, musicals, literàries, etc.

El Departament de Cultura i Patrimoni, amb aquesta finalitat, vol difondre els projectes que es desenvolupen en aquests àmbits i vol posar a l'abast dels professionals un canal per rebre les propostes que poden formar part de la borsa de projectes del CACIM.

El catàleg està publicat permanentment en el web del Consell de Mallorca (/web.conselldemallorca.es/cataleg) i classificat en les seccions culturals que es descriuen en el punt 2 d'aquestes normes.

 

Finalitats

  • Gestionar la plataforma web de difusió de l'oferta cultural professional de Mallorca que es publica en el web: web.conselldemallorca.es/catàleg.
  • Garantir una oferta cultural dinàmica i professional de qualitat.
  • Esdevenir una eina útil per programar activitats culturals.

1. Requisits per formar part del catàleg

a. Hi poden participar les persones físiques o jurídiques de qualsevol nacionalitat, constituïdes com a professionals, empreses, associacions o com a entitats amb personalitat jurídica pròpia que presentin les característiques següents:

a.1) Dur a terme activitats culturals i, en conseqüència, estar d'alta a l'epígraf que pertoca al cens tributari o registre pertinent de l'IAE.

a.2) Tenir un domicili o l'establiment permanent o delegació a Mallorca.

a.3) Que l'import total del projecte presentat no sigui superior al que es presenta en altres entitats o institucions.

a.4) Que la llengua catalana sigui la llengua d'ús normal en la difusió de les activitats culturals.

a.5) Que presentin una sol·licitud seguint el procediment detallat en els apartats tercer i cinquè d'aquestes normes.

a.6) Que, un cop avaluat per la Comissió tècnica de selecció de projectes, el projecte presentat obtingui una puntuació igual o superior a 25 punts, segons els criteris definits en l'apartat setè de les normes.

 

b. Les persones físiques o jurídiques, constituïdes com a professionals o empreses, els projectes de les quals hagin obtingut la puntuació mínima per ser beneficiaris, a partir de 2021, de la Convocatòria de subvencions d'arts escèniques: Línia 1 (ajuts per a la creació, producció i estrena d'espectacles d'arts escèniques d'empreses noves o no consolidades de fins a 4 anys d'antiguitat) i Línia 3 (ajuts per a la creació, producció i estrena d'espectacles d'arts escèniques d'empreses consolidades de més de 4 anys d'antiguitat) passaran a formar part del Catàleg d'Activitats Culturals del Consell de Mallorca (CACIM) sense necessitat de ser avaluats per la Comissió tècnica de selecció de projectes, sempre i quan compleixin la resta dels requisits de l'apartat a) del punt 1 d'aquestes normes. En aquest cas, cal que les persones interessades presentin a través del Registre electrònic la documentació dels apartats a), b), d) i e) del punt 3 d'aquestes normes, indicant a la sol·licitud (annex 1) la data d'efecte de la inclusió del projecte al CACIM (que mai no podrà ser anterior a la data de la resolució de la concessió definitiva de la subvenció d'arts escèniques).

c. Les coproduccions d'arts escèniques de la Fundació Teatre Principal de Palma, pel que fa a la seva inclusió al Catàleg d'Activitats Culturals del Consell de Mallorca (CACIM), es regiran pel mateix procediment que els beneficiaris de la convocatòria de subvencions d'arts escèniques del Consell de Mallorca, establert en el paràgraf anterior.

Aquests requisits s'han de complir en el moment de lliurar la documentació i durant tot el període en què formin part del catàleg.

2. Seccions culturals del catàleg

1. MÚSICA

Concerts, tallers o experiències relacionades amb el món de la música.

1.1 Música clàssica

1.2 Altres estils (infantil, pop, rock, folk...)

2. ART DE CARRER

Espectacles de circ, cercaviles i d'altres activitats culturals creades per fer-se en espais oberts, a l'exterior.

3. DANSA

Espectacles de dansa, tallers o experiències relacionades amb el món de la dansa.

4. TEATRE

Espectacles de teatre, tallers o experiències relacionades amb el món del teatre.

5. TEATRE INFANTIL

Espectacles de teatre adreçats a un públic infantil.

6. PROJECCIONS

Cicles temàtics de cinema.

7. EXPOSICIONS

a) Exposicions temàtiques d'àmbit cultural i patrimonial.

b) Exposicions d'art que tinguin una finalitat divulgativa de temàtica cultural i/o social.

8. RUTES CULTURALS

Rutes per Mallorca que tinguin com a objectiu difondre i posar en valor el patrimoni, la història i la cultura de Mallorca.

9. CICLES DE CONFERÈNCIES

Cicles de conferències i creació d'espais de debat entorn a temes d'interès cultural i patrimonial.

10. ACTIVITATS PER FOMENTAR LA INCLUSIÓ LINGÜÍSTICA

Projectes d'activitats interculturals en llengua catalana que tinguin com a objectiu principal afavorir la integració lingüística i la cohesió social entre nouvinguts i població catalanoparlant.

11. ACTIVITATS PER AL FOMENT DE LA LECTURA

Projectes d'activitats culturals que tinguin per objectiu principal fomentar la lectura. Aquestes activitats es duran a terme a les biblioteques públiques municipals o, en tot cas, hauran de ser promogudes des de les biblioteques públiques.

Important:

- Els projectes s'han d'incloure únicament dins d'una de les seccions especificades; només en el cas de les activitats per al foment de la lectura es poden incloure en una altra secció que també sigui adequada al tipus de projecte.

- Si l'activitat per fomentar la lectura es presenta també a una altra secció, el cost de l'activitat podrà tenir dues versions i, en aquests cas, s'hauran de presentar dos pressuposts atenent la secció específica on es desenvolupa i ha de quedar establert clarament en el projecte.

3. Documentació

3.1 La documentació que s'ha de presentar és la següent:

a. Annex 1: sol·licitud d'inscripció degudament emplenada.

b. Annex 2: fitxa específica del projecte degudament emplenada.

c. Dossier del projecte en format digital editable que ha d'incloure com a mínim:

  • Títol
  • Objectius generals i específics
  • Descripció detallada de l'activitat
  • Currículum i trajectòria professional de l'autoria del projecte i de les persones professionals que hi participen
  • La resta de la informació necessària segons la secció a la qual es presenta (punt 3.2 d'aquestes normes).

d. Imatges representatives de l'activitat o espectacle que es presenta amb el projecte (un mínim de 3) amb una resolució mínima de 72 ppp. Aquestes imatges s'han de presentar en format JPG o PNG separades del text del projecte, preferentment amb una orientació horitzontal i amb unes mides de 1200 x 625 px o superiors.

e. Pressupost total del projecte (Base imposable + IVA o motiu de l'exempció, si n'és el cas). Si són persones físiques, s'hi ha de fer constar la retenció aplicada de l'IRPF. Les despeses que se'n poden derivar en relació als drets d'autor, per fer una activitat cultural, van a càrrec del programador de l'activitat. Per això, cal que es reflecteixi en el pressupost aquesta despesa, però no s'ha d'imputar en el cost final de l'activitat.

f. Còpia del NIF o document equivalent de la persona física o jurídica sol·licitant.

g. En el cas d'entitats jurídiques:

 

g.1) Còpia del NIF o document equivalent de la persona representant legal o bé de l'autoritzada que signa.

g.2) Documentació que acrediti la vigència del càrrec de representant legal en virtut del qual actua la persona que signa la sol·licitud o de l'autorització corresponent i suficient, si la signa una altra persona.

g.3) Documentació que acrediti la constitució de l'entitat o de l'empresa i, si escau, dels estatuts registrats degudament o de la modificació i dels nous estatuts inscrits en el registre pertinent.

 

h. Certificat administratiu de l'any en curs que acredita que la persona física o jurídica està inscrita en l'epígraf que pertoca del cens tributari o registre pertinent de l'IAE i àmbit territorial d'actuació.

i. Si l'activitat sol·licitada està subjecta a dret d'explotació, la persona sol·licitant ha de presentar el certificat en vigor del dret d'explotació.

El fet de sol·licitar ser inclòs en el catàleg d'activitats du implícita l'autorització al Consell de Mallorca de poder incloure les imatges de l'activitat per fer-ne la difusió adient.

La documentació es presentarà seguint l'establert al punt 5 d'aquestes normes de selecció.

Si es produeixen variacions que afectin els apartats “g” o “h” s'han de comunicar mitjançant un escrit amb registre general d'entrada dirigit al Departament de Cultura i Patrimoni.

No cal lliurar la documentació dels apartats “f” i “g” si ja s'ha presentat anteriorment al Servei de Cultura (se n'ha de citar el número i l'any del registre d'entrada), sempre que aquesta estigui en vigor i no hagin transcorregut 5 anys des de la presentació o no hi hagi hagut cap canvi.

3.2 A més de la documentació general, el projecte ha d'incloure la informació específica següent per a cada secció:

1. Música

1.1 Repertori del concert o actuació

1.2 Maqueta o mostra del repertori (format MP3 o enllaç a alguna plataforma digital)

1.3 En les característiques de l'espai, s'ha de confirmar si és una activitat que es pot fer a l'interior, l'exterior o en ambdós espais

1.4 Necessitats tècniques de so i il·luminació

1.5 Característiques necessàries de l'escenari

1.6 Necessitat de camerinos sí/no

1.7 Temps de muntatge i desmuntatge

2. Art de carrer

2.1 Necessitats tècniques de so i il·luminació

2.2 Característiques necessàries de l'espai (dimensions mínimes)

2.3 Necessitat de camerinos sí/no

2.4 Ubicació correcta del públic: distància de seguretat amb el públic i si hi ha d'haver qualque tipus de separació.

2.5 Temps de muntatge i desmuntatge

3. Dansa

3.1 Necessitats tècniques de so i il·luminació

3.2 En les característiques de l'espai, s'ha de confirmar si és una activitat que es pot fer a l'interior, l'exterior o en ambdós

3.3 Característiques necessàries de l'escenari (dimensions boca, fons i alçaria, tipus de sòl, ...)

3.4 Necessitat de camerinos sí/no

3.5 Si es fa a l'exterior: ubicació correcta del públic (distància de seguretat) i si cal que hi hagi qualque tipus de separació.

3.6 Temps de muntatge i desmuntatge

4. Teatre i Teatre infantil

4.1 Característiques necessàries de l'escenari (dimensions boca, fons i alçaria...)

4.2 En les característiques de l'espai, s'ha de confirmar si és una activitat que es pot fer a l'interior, l'exterior o en ambdós

4.3 Necessitats tècniques de so i il·luminació

4.4 Necessitat de camerinos sí/no

4.5 Temps de muntatge i desmuntatge

5. Projeccions

5.1 Relació de les pel·lícules o dels documentals

5.2 Descripció breu dels films

5.3 Necessitats tècniques de so i il·luminació

5.4 Temps de muntatge i desmuntatge

5.5 Altres despeses derivades de fer l'activitat

6. Exposicions

6.1 Especificacions de l'espai: superfície mínima de la sala, metres de paret lineal, il·luminació, mesures de seguretat de la sala...

6.2 Materials expositius utilitzats (vitrines, panells...)

6.3 Assegurança (indicar si es disposa d'algun tipus d'assegurança)

6.4 Personal d'atenció a la persona visitant sí/no

6.5 Durada de l'exposició (amb un mínim obligatori de 15 dies)

6.6 Temps de muntatge i desmuntatge (dia/dies i/o hores)

6.7 Activitats complementàries (si escau)

7. Rutes culturals

7.1 Descripció de la ruta o rutes

7.2 Durada aproximada

7.3 Hora recomanada de sortida

7.4 Nombre màxim de persones per grup

7.5 Possibles despeses d'entrades als recintes que s'han de visitar

8. Cicles de conferències

8.1 Característiques necessàries de l'espai

8.2 Necessitats tècniques: so, projecció, il·luminació...

8.3 Característiques del material didàctic de suport, si l'activitat en requereix

9. Activitats per fomentar la inclusió lingüística

9.1 Característiques del públic destinatari i franja d'edat

9.2 Nombre màxim de participants

9.3 Característiques del material didàctic de suport, si l'activitat en requereix

10. Activitats per al foment de la lectura

10.1 Necessitats tècniques de so i il·luminació

10.2 Nombre màxim de participants

10.3 Temps de muntatge i desmuntatge

En qualsevol cas, el Consell de Mallorca pot demanar que s'aporti la documentació addicional que li sembli adient, ateses les característiques de cada cas.

4. Obligacions dels participants

Els professionals estan obligats a:

a. Dur a terme la totalitat del projecte i mantenir-lo amb les mateixes condicions en què s'ha inclòs en el Catàleg, sense poder fer-ne canvis, durant un període mínim de 12 mesos des que s'ha resolt incloure'l.

Malgrat això, si per causes de força major (per exemple: canvi d'artistes per baixa, impossibilitat de dur a terme una part del projecte, etc.) es produïssin canvis del projecte inicial abans del termini esmentat de 12 mesos, aquests canvis s'hauran de comunicar al Consell de Mallorca al més aviat possible i la comissió tècnica en determinarà la idoneïtat dels canvis.

A partir dels 12 mesos des de la inclusió del projecte en el Catàleg, se'n poden comunicar canvis, variacions o la baixa emplenant l'annex 3 (marcant la casella modificació o baixa, segon el cas) i adjuntant-hi la documentació amb les modificacions que s'hi volen fer.

b. Notificar la voluntat de continuïtat del projecte en el Catàleg d'Activitats Culturals del Consell de Mallorca transcorregut un any des que s'hi va incloure, presentant l'annex 3 (marcant la casella de continuïtat) al Departament de Cultura i Patrimoni, juntament amb la documentació que acredita que el professional està donat d'alta en l'epígraf corresponent de l'IAE de l'any en curs (certificat de situació en els cens d'activitats econòmiques de l'AEAT). La sol·licitud de continuïtat dels projectes (annex 3) s'ha d'ajustar als terminis trimestrals esmentats en el punt 8. En cas de no complir amb aquesta obligació, el projecte es dóna de baixa d'ofici del Catàleg.

c. Avaluar cada activitat cultural que hagi dut a terme, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà d'haver fet l'activitat, amb el formulari (en format digital) que facilitarà el Servei de Cultura.

d. Estar donat d'alta a la Seguretat Social en el moment de dur a terme activitats a través del CACIM, tant si el titular del projecte és una persona física, com jurídica.

El Servei de Cultura realitzarà aleatòriament comprovacions de què aquesta obligació es compleix i per això podrà sol·licitar en qualsevol moment la documentació que així ho demostri. En cas de comprovar que aquesta obligació no es compleix, el projecte serà donat de baixa d'ofici del CACIM.

e. En el cas que una activitat cultural, en el termini de 4 anys comptadors des de la data d'inclusió en el CACIM, no hagi estat contractada per cap entitat programadora, el professional titular de l'activitat haurà de presentar una proposta de renovació i/o actualització del projecte. Cas de no voler presentar aquesta actualització la comissió tècnica avaluadora, motivadament, podrà donar de baixa d'ofici.

5. Presentació de la documentació

Es poden presentar projectes de manera continuada i indefinida.

Les persones o entitats interessades han de presentar els projectes, juntament amb tota la documentació pertinent, a través del registre electrònic del Consell de Mallorca: https://cim.secimallorca.net/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=13771 o en els llocs establerts en l'apartat 4 de l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 2 d'octubre de 2015).

Els models dels annexos es poden obtenir a la Seu electrònica del Consell de Mallorca (https://seu.conselldemallorca.net/fitxa?key=9666).

6. Comissió tècnica de selecció de projectes

Està formada per les persones següents:

  • Presidència: director/a insular de Cultura o la persona que el/la substitueixi.
  • Secretària: Caterina Gelabert Perelló, tècnica de grau mig del Servei de Cultura, o la persona funcionària que la substitueixi.
  • Juan José Riera Ferrer, cap de la Secció de Biblioteques, o la persona funcionària que el substitueixi.
  • Joana Maria Pomar Sans, auxiliar d'arxiu i biblioteca, o la persona funcionària que la substitueixi.
  • Maria Antònia Llompart Villalonga, coordinadora de cultura i oci, o la persona funcionària que la substitueixi.

7. Criteris de selecció de projectes

Els projectes s'han de valorar d'acord amb els criteris i puntuacions següents:

1. Elaboració del projecte (màxim 20 punts)

1.1 Objectius (màxim 5 punts)

  • Fins a 2 punts si s'esmenten els objectius del projecte de manera general i poc desenvolupada.
  • Fins a 4 punts si els objectius del projecte són generals i se n'esmenten alguns d'específics.
  • Fins a 5 punts quan s'esmenten i desenvolupen objectius generals i objectius específics del projecte.

1.2 Explicació detallada de l'activitat, tenint en compte les especificitats de cada secció (màxim 10 punts)

  • Fins a 3 punts si l'explicació no és adequada i no permet una visió general de l'activitat.
  • Fins a 5 punts si l'explicació és adequada i permet una visió general de l'activitat.
  • Fins a 10 punts si l'activitat està ben exposada i es poden veure totes i cada una de les parts en què constarà l'activitat de manera molt clara.

1.3 Fitxa artística i tècnica (màxim 5 punts)

  • Fins a 2,5 punts si la fitxa artística (elenc, currículums vitae…) està completa.
  • Fins a 2,5 punts si la fitxa tècnica (necessitats tècniques específiques, rider…) està completa.

2. Criteris artístics (màxim 20 punts)

2.1 Innovació, originalitat i creativitat de l'activitat (màxim 8 punts)

  • Fins a 4 punts si es tracta d'una activitat de creació pròpia.
  • Fins a 6 punts si es tracta d'una activitat de creació pròpia i innovadora.
  • Fins a 8 punts si es tracta d'una activitat de creació pròpia, innovadora i única en el panorama illenc.

2.2 Interès i qualitat del projecte (màxim 10 punts)

  • Fins a 4 punts si la qualitat artística està poc demostrada.
  • Fins a 6 punts quan es demostra la qualitat en el currículum i la trajectòria de l'artista.
  • Fins a 10 punts si, a més del currículum i la trajectòria de l'artista, es tracta d'una activitat de gran interès per al públic.

2.3 Activitats que contribueixen a difondre valors històrics, populars i tradicionals de Mallorca i activitats relacionades amb commemoracions o amb efemèrides d'interès cultural o històric en l'àmbit local i/o insular (màxim 2 punts)

La Comissió tècnica pot desestimar els projectes que considera que no reuneixen les condicions mínimes de qualitat o la capacitat organitzativa mínima exigibles per ser exhibits i/o representats.

La Comissió tècnica pot canviar la secció cultural d'un projecte, sempre que consideri que la seleccionada pel professional no és la més correcta.

Per poder entrar a formar part del Catàleg d'Activitats Culturals del Consell de Mallorca els projectes avaluats han d'obtenir una puntuació mínima de 25 punts.

La Comissió tècnica examina i avalua les sol·licituds, d'acord amb els criteris esmentats, i n'emet l'acta/informe que serveix de base a l'òrgan instructor per elaborar la proposta de resolució definitiva.

8. Avaluació dels projectes

El Catàleg d'Activitats Culturals del Consell de Mallorca (CACIM) roman sempre obert per rebre projectes i, per tant, les persones físiques o jurídiques hi poden presentar projectes culturals en qualsevol moment de l'any.

La comissió es reunirà cada tres mesos per a la revisió i valoració del projectes presentats per formar part del CACIM. Avaluarà els projectes presentats amb els terminis següents: des de l'1 de novembre fins el dia 31 de gener; des de l'1 de febrer fins el 30 d'abril; des del l'1 de maig fins el 31 de juliol; i des de l'1 d'agost fins el 31 d'octubre.

La valoració dels projectes serà per ordre d'entrada de la sol·licitud, sempre que la documentació presentada estigui completa i sigui correcta. Una sol·licitud que presenti deficiències no s'avaluarà fins que no s'hagin esmenat en temps i forma.

Als efectes de l'avaluació es considerarà que una sol·licitud que, en el termini previst per a la reunió trimestral de la comissió, se n'hagin d'esmenar o completar les deficiències que presenta passarà a ser avaluada a la següent comissió.

9. Òrgans per instruir i resoldre

La inclusió, exclusió i/o baixa (voluntària o d'ofici) periòdica de projectes i la modificació de la titularitat es du a terme mitjançant resolució del conseller executiu/ consellera executiva del Consell de Mallorca competent en matèria de cultura. L'òrgan competent per instruir el procediment és la secretaria tècnica del departament del Consell de Mallorca competent en matèria de cultura.

La inclusió, exclusió i/o baixa (voluntària o d'ofici) periòdica de projectes i la modificació de la titularitat es publicaran a la seu electrònica del Consell de Mallorca.

L'aprovació i modificació de les normes de selecció de projectes per al CACIM correspon conseller executiu/ consellera executiva del Consell de Mallorca competent en matèria de cultura. L'òrgan competent per instruir aquest procediment és la secretaria tècnica del departament del Consell de Mallorca competent en matèria de cultura.

10. Publicitat

Aquestes normes es publiquen en el BOIB i a la Seu electrònica del Consell de Mallorca (https://seu.conselldemallorca.net/fitxa?key=9666).

 

ANNEX 1 Sol·licitud d'inscripció en el Catàleg d'Activitats Culturals del Consell de Mallorca (CACIM)

Dades de la persona sol·licitant

Nom i llinatges.....……………………….............………................................NIF ....................

En representació de l'entitat o empresa........................................................................................

(si sou persona física, no cal emplenar-ho)

Telèfon fix.................. / Mòbil ...................... / Adreça electrònica..............................................

Adreça ..……….….................................................................................................,CP .............,

Municipi ..............................................................................................

Títol del projecte: ......................................................................................................................

Nom artístic de l'empresa o companyia que vull que s'utilitzi en tot el material de difusió per al projecte que he presentat: ..................................................................................................

*Aquest projecte ha assolit la puntuació mínima per a ser beneficiari de la convocatòria de subvencions arts escèniques (marcau el que correspongui, si n'és el cas):

Any: 20.....                                       Línia 1 □                                              Línia 3 □

                                           (a partir de 2021)

*Per això sol·licit la inclusió de l'esmentat projecte al CACIM a partir de dia: ............................

Secció (marcau una opció)

Només en el cas que marqueu la secció Activitats per al foment de la lectura (activitats per dur a terme a les biblioteques públiques municipals o promogudes per aquestes), podeu marcar una altra secció que també sigui adequada al tipus de projecte.

 

Música clàssica

 

Projeccions

 

Música altres estils

 

Exposicions

 

Art de carrer

 

Rutes culturals

 

Dansa

 

Cicles de conferències

 

Teatre

 

Activitats per fomentar la inclusió lingüística

 

Teatre infantil

 

Activitats per fomentar la lectura

DECLARACIÓ

El Sr./La Sra .........................................................................................amb NIF ..............................,

en nom propi / com a representant de l'entitat o empresa .........................................................

DECLAR sota la meva responsabilitat:

1. Que accept les normes de selecció de projectes per al Catàleg d'Activitats Culturals del Consell de Mallorca.

2. Que adjunt la documentació exigida.

3. Que totes les dades presentades són certes.

4. Que en el moment de dur a terme les activitats a través del CACIM, els/les artistes participants en les activitats estaran donats d'alta en el Règim corresponent de la Seguretat Social.

Nota: el fet de sol·licitar ser inclòs en el catàleg suposa l'autorització al CIM per incloure imatges de l'activitat per difondre-la i fer-ne publicitat.

Per tot això,

DEMAN: Que admeteu la meva proposta en la selecció de projectes del Catàleg d'Activitats Culturals del Consell de Mallorca.

 ............................................................., .............. d.................................................. de 20....

(Signatura)

 

Clàusula informativa sobre les dades de caràcter personal

Les dades de caràcter personal facilitades en aquests documents s'inclouen en fitxers propietat del Consell de Mallorca per gestionar les sol·licituds. D'acord amb el capítol II de la Llei 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i de garantia dels drets digitals (BOE núm. 294, de 6 de desembre de 2018), poden exercir el dret d'accés, rectificació, supressió, limitació de tractament, portabilitat i oposició davant del Consell de Mallorca, si ho indiquen per escrit.

Documentació que cal adjuntar per a la selecció de projectes culturals per al Catàleg d'Activitats Culturals del Consell de Mallorca

Marcau amb una «X» les caselles que corresponguin:

 □ Annex 1 (model de sol·licitud).

 □ Annex 2 (fitxa específica del projecte).

 □ Dossier complet de la proposta en format digital editable (word, PDF, ...).

 □ Imatges del projecte (un mínim de 3).

 □ Pressupost total de l'activitat o projecte (Base imposable + IVA o motiu de l'exempció, si escau). Si sou persones físiques, hi heu de fer constar la retenció aplicada de l'IRPF.

 □ Còpia del NIF del professional o de l'empresa sol·licitant.

 □ Còpia del DNI, NIE, NIF del representant legal o de la persona autoritzada que la signi.

 □ Documentació que acredita la vigència del càrrec de representant legal pel qual actua el signant de la sol·licitud o de l'autorització corresponent i suficient, si ho signa una altra persona.

 □ Documentació que acredita la constitució de l'empresa i, si escau, els estatuts degudament registrats o, si pertoca, la modificació de l'empresa i els nous estatuts inscrits en el registre pertinent.

 □ Certificat administratiu de l'any en curs per acreditar que la persona física o jurídica està inscrita en l'epígraf que pertoca del cens tributari o registre pertinent de l'IAE.

DEPARTAMENT DE CULTURA I PATRIMONI

 

ANNEX 2

Fitxa específica del projecte

 (Cal presentar un annex per a cada projecte presentat)

Títol

 

 

 

 

Secció

Públic destinatari

(especificau l'edat recomanada en cas de menors)

 

 

 

Durada

Preu

(Base + IVA)

Espai

(interior, exterior o ambdós)

 

 

 

Resum del projecte

(breu descripció de l'activitat o sinopsi de l'argument de l'espectacle)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dades artístiques/professionals

(autoria del projecte, escenografia, interpretació, vestuari...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Característiques de l'espai requerit

(indicau les necessitats específiques o tipus d'espai)

 

 

 

Condicions tècniques requerides

(escenari, so, il·luminació, projecció, disposició elements...)

 

 

 

 

 

 

 

Dades del muntatge i desmuntatge

(especificau temps i personal necessari, si escau)

 

 

 

 

Disponibilitat de dates

 

 

 

 

Dades de contacte per a la contractació

(especificau el nom de la persona de contacte, el telèfon i l'adreça electrònica)

 

 

 

 

 

Altres especificitats no incloses en els apartats anteriors

 

 

 

 

Adreces a vídeos o webs relacionades amb el projecte

 

 

 

 

 

ANNEX 3

Sol·licitud de continuïtat, baixa i/o modificació d'un projecte cultural en el Catàleg d'Activitats Culturals del Consell de Mallorca

Nom i llinatges ........……………..............……................................................NIF ...............................

En representació de l'entitat o empresa ......................................................................................

(si sou persones físiques, no cal emplenar-ho)

Telèfon fix ..................... / Mòbil ...................... / Adreça electrònica ..........................................

Adreça ..……….….......................................................................................................,CP .................,

Municipi ..............................................................................................

SOL·LICIT al Consell de Mallorca que el projecte cultural (títol del projecte):

..........................................................................................................................................................

 □  Continuï formant part del Catàleg d'Activitats Culturals del Consell de Mallorca durant un any més.

 □  Sigui donat de baixa del CACIM a partir de (dia i mes) ........ d............................... de 20 ...

 □ Es modifiqui el presentat inicialment d'acord amb la documentació que adjuntam a la sol·licitud a partir de (dia i mes) .......... d................................. de 20.......

(cal la documentació amb els canvis que s'han fet).

 

 ............................................................., .............. d.................................................. de 20....

​​​​​​​(Signatura)

 

DEPARTAMENT DE CULTURA I PATRIMONI