Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

Núm. 595931
Constitució de la borsa de treball de personal funcionari interí, tècnic d’administració general, derivada del procés selectiu per a la cobertura mitjançant concurs-oposició d’una plaça de TAG funcionari/ària de carrera, grup A, subgrup A1, corresponent a l’oferta d’ocupació pública de l’any 2022 de l’Ajuntament de Santanyí

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant aquest anunci es fa públic que, en data 17 de setembre de 2024, s'ha emès decret de batlia, el tenor del qual disposa:

«CONSTITUCIÓ DE LA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL FUNCIONARI INTERÍ TÈCNIC D'ADMINISTRACIÓ GENERAL DERIVADA DEL PROCÉS SELECTIU PER A LA COBERTURA MITJANÇANT CONCURS-OPOSICIÓ D'UNA PLAÇA DE TAG FUNCIONARI/ÀRIA DE CARRERA, GRUP A, SUBGRUP A1, CORRESPONENT A L'OFERTA D'OCUPACIÓ PÚBLICA DE L'ANY 2022 DE L'AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

Decret

A la vila de Santanyí, la batlessa que subscriu, Sra. Maria C. Pons Monserrat, en presència del secretari de la Corporació, dicta el següent:

Antecedents

1. Vista la convocatòria per a la cobertura, mitjançant concurs-oposició, d'una plaça de tècnic/-a d'administració general (TAG), funcionari/-ària de carrera, grup A, subgrup A1, corresponent a l'Oferta d'Ocupació Pública de 2022 de l'Ajuntament de Santanyí, les bases de la qual es varen publicar al BOIB núm. 77, de 10 de juny de 2023, i l'anunci de la qual al BOE núm. 145, de 19 de juny de 2023.

2. Vist l'anunci del tribunal qualificador, publicat en data 28 d'agost de 2024, en el qual s'indica la llista definitiva de la suma de puntuacions de la fase d'oposició i la fase del concurs de mèrits, i la proposta del nomenament de la primera persona aspirant classificada al procés selectiu indicat anteriorment.

3. Vist que, d'acord amb les bases de la convocatòria, també es formarà una borsa de treball a efectes de qualsevol supòsit de nomenament com a personal funcionari interí, d'acord amb l'article 10 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre pel qual aprova el text refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic i l'article 15 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de les Illes Balears, per això les persones que superin aquesta convocatòria passaran a formar part d'una borsa de disponibilitat per l'ordre de puntuació.

En conseqüència, RESOL:

Primer. Constituir la borsa de treball de personal funcionari interí, tècnic d'administració general, escala d'Administració General, subescala tècnica, del grup A, subgrup A1, de l'Ajuntament de Santanyí, en els termes següents:

ORDRE

LLINATGES I NOM

DNI

PUNTUACIÓ

1

FUSTER PONT, MARTA

***1848**

56,587

2

FUSTER NADAL, PERE

***1914**

51,841

3

CLADERA BONET, AGNÈS

***8434**

41,335

Segon. Publicar l'anunci d'aquesta Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de la Corporació».

Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar, alternativament, o recurs de reposició potestatiu, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquest edicte, davant la batlessa d'aquest Ajuntament, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o recurs contenciós-administratiu, davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquest edicte, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa. Si s'optàs per interposar el recurs de reposició potestatiu, no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot això sense perjudici de què es pugui exercitar qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent.

 

Santanyí, a la data de la signatura electrònica (17 de setembre de 2024)

La batlessa Maria C. Pons Monserrat