Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS
Núm. 586879
Resolució d’aprovació de la convocatòria de Comissió de serveis CS165/2024 de cap del Servei de Prevenció de l'Àrea de Gerència de l’IMAS
INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS GERÈNCIA / DEPARTAMENT DE RECURSOS HUMANS PROPOSTA DE RESOLUCIÓ /RESOLUCIÓ D'APROVACIÓ DE CONVOCATÒRIA DE COMISSIÓ DE SERVEIS
CS1
CONVOCATÒRIA: CS 165/2024
1. DADES DE LA PROPOSTA INICIAL
Data Òrgan Expedient
09/07/2024 IMAS/GERÈNCIA 241935958399850
2. NORMATIVA REGULADORA DE LA COMISSIÓ DE SERVEIS
1. L'article 82 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en el qual es regula l'ocupació de llocs de feina en comissió de serveis.
2. La Instrucció 1/2021, del president de l'IMAS, de 29 de gener, d'establiment dels criteris generals per a l'ocupació temporal de llocs de feina de l'IMAS per mitjà de comissions de serveis.
Per això, i a l'empara de la competència que m'atribueix l'article 7.17 dels Estatuts de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, aprovats per Acord del Ple del Consell de Mallorca de dia 11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019).
3. RESOLUCIÓ
I. APROVAR LA CONVOCATÒRIA DE COMISSIÓ DE SERVEIS DE CARÀCTER VOLUNTARI PEL SISTEMA DE LLIURE DESIGNACIÓ DEL LLOC DE FEINA SEGÜENT:
LLOC 1
IMAS/GERÈNCIA
SERVEI DE PREVENCIÓ
Lloc de feina F00520019 -1 CAP DE SERVEI DE PREVENCIÓ
Destinació PALMA NL 1 TL S CD 26 CE 51 FP L Adm. A3 Gr. A1,A2 TH 07
Escala TOTS ELS COSSOS I/O ESCALES DELS GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT/--
Requisits TÈCNIC/A SUPERIOR EN PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS I HAVER CURSAT LES ESPECIALITATS EN SEGURETAT EN EL TREBALL, HIGIENE INDUSTRIAL I ERGONOMIA I PSICOSOCIOLOGIA APLICADA I CARNET DE CONDUIR B
Català C1 Observacions
*Podeu consultar les característiques del lloc de feina al Portal del Personal a l'apartat de Relació de llocs de feina.
Funcions del lloc de feina:
a) Dirigir, coordinar i supervisar els llocs de feina del Servei.
b) Mantenir actualitzada la normativa que afecti la matèria pròpia del servei.
c) Dur a terme les actuacions de prevenció i de vigilància de la salut en els aspectes assistencials, preventius, pericials i gestors.
d) Coordinar les diferents branques professionals de la prevenció de riscs laborals.
e) Redactar les proposes de resolució en els expedients de canvi o adaptació de llocs de feina per motius de salut.
f) Col·laborar amb la inspecció mèdica de l'Institut Nacional de la Seguretat Social i de l'IB-Salut, amb la Inspecció de Treball i Seguretat Social i amb altres autoritats laborals.
g) Dur a terme les funcions establertes en l'article 37 del Reial decret 39/1997, de 17 de gener, corresponents al nivell superior (seguretat a la feina, higiene industrial i ergonomia i psicosociologia aplicada).
h) Qualsevol altra que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre els que corresponent a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció.
II. APROVAR L'ANNEX 1 DE L'ESMENTADA CONVOCATÒRIA.
III. PUBLICAR AQUESTA RESOLUCIÓ I EL SEU ANNEX EN EL TAULER D'EDICTES DE L'IMAS, EN LA RESTA DELS SEUS CENTRES, EN EL PORTAL DEL PERSONAL DE L'IMAS, EN LA SEU ELECTRÒNICA DEL CONSELL INSULAR DE MALLORCA I EN EL BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS.
Palma, (signat electrònicament: 4 de setembre de 2024)
El conseller executiu de Benestar Social i president de l'IMAS Guillermo Sanchez Cifre
La secretària delegada de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials Maria Elena Tur Figueruelo (BOIB núm. 86, d'1 de juliol de 2021)
ANNEX 1 CS- 165/2024
BASES DE LA CONVOCATÒRIA
1. REQUISITS DELS ASPIRANTS
A aquesta convocatòria es pot presentar el personal funcionari de carrera de l'IMAS, del Consell de Mallorca, d'altres administracions locals i administracions autonòmiques que reuneixi els requisits exigits referents a grup, Escala, Subescala, classe, especialitat, coneixements de llengua catalana i altres requisits del lloc de feina, especificats a la convocatòria.
2. EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
a. El termini per presentar sol·licituds comença l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i finalitza en un termini de set dies hàbils a comptar de l'endemà d'haver-se publicat l'anunci de la convocatòria en el BOIB.
b. Les sol·licituds s'han d'ajustar al model que es recull a l'annex d'aquesta convocatòria.
c. La sol·licitud s'ha de presentar telemàticament d'acord amb el que estableix la disposició addicional primera de l'Ordenança per la qual es regula l'Administració electrònica del Consell Insular de Mallorca i els organismes que en depenen, aprovada per Acord del Ple de 14 de febrer de 2013 (BOIB núm. 69, de 16 de maig), modificada per Acord de dia 9 de juny de 2022 (BOIB núm. 122, de 17 de setembre de 2022).
A través de la Seu electrònica del Consell de Mallorca seguint la tramitació electrònica del procediment de la comissió de serveis; accedint per la Seu electrònica del Consell de Mallorca, Ciutadania, tipus d'actuacions, Recursos Humans, Comissió de Serveis CS 165/2024, Sol·licitud de participació en la comissió de serveis, tramit electrònic, o directament al següent l'enllaç https://imas.secimallorca.net/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=13419 ; i s'hi ha d'adjuntar el Curriculum-vitae i la documentació acreditativa del compliment dels requisits exigits, mitjançant els documents originals o la fotocòpia compulsada.
d. No es prendran en consideració les sol·licituds dels aspirants que no reuneixin els requisits exigits per accedir al lloc de feina sol·licitat.
e. La data de referència per al compliment dels requisits exigits al·legats pels aspirants serà el dia que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
3. FORMA D'ACREDITAR
Acreditació de requisits: A la sol·licitud s'hi han d'adjuntar originals o fotocòpies compulsades dels documents acreditatius de la titulació o titulacions i dels altres requisits que s'exigeixen a les bases de la convocatòria.
4. DURADA
La durada inicial d'aquesta comissió és de dotze mesos, prorrogable a instància de l'òrgan corresponent.
Les publicacions successives a la de la convocatòria en el BOIB es faran en el «Tauler d'anuncis» de la Seu electrònica. Podeu consultar els anuncis corresponents a aquesta convocatòria a l'àrea de Recursos Humans«Tauler d'anuncis» que trobareu a la portada de la Seu Electrònica del Consell de Mallorca (https://imas.sedipualba.es/tablondeanuncios/?ar=586)