Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR
Núm. 580195
Bases i convocatòria per a la concessió d'ajudes a associacions de gent gran del municipi de Llucmajor de l'any 2024
Preàmbul
L'Ajuntament de Llucmajor ha decidit realitzar una convocatòria d'ajudes a associacions de gent gran del municipi de Llucmajor amb l'objectiu de garantir la continuïtat i el desenvolupament de les activitats que les associacions de gent gran duen a terme.
L'article 72 de la Llei 7/1985 de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, estableix que les Corporacions locals afavoreixen el desenvolupament de les associacions per a la defensa dels interessos generals o sectorials dels veïns, els faciliten la més àmplia informació sobre les seves activitats i, dins de les seves possibilitats, l'ús dels mitjans públics i l'accés a les ajudes econòmiques per a la realització de les seves activitats i impulsen la seva participació en la gestió de la Corporació en els termes del número 2 de l'article 69.
Així doncs, en compliment de l'article anterior i d'acord amb l'article 232 del Reial decret 2568/1986, de 28 novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, es pretén contribuir a reprendre l'activitat de les associacions de gent gran en condicions òptimes i segures mitjançant ajudes per finançar despeses d'obres i instal·lacions perquè els locals disposin les condicions mínimes necessàries per garantir la qualitat de vida de les persones usuàries i el desenvolupament correcte d'activitats, així com equipaments en concepte de subministrament o serveis de naturalesa corrent necessaris per al desenvolupament dels fins, els objectius i les activitats que duen a terme les entitats.
Les presents bases i convocatòria s'emmarquen en el Pla Estratègic de Subvencions 2024 de l'Ajuntament de Llucmajor, aprovat pel Ple Municipal de 31 de juliol de 2024 per fomentar l'associacionisme.
D'acord amb el que preveu l'article 8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, aquesta convocatòria es regeix pels principis de publicitat, transparència, concurrència, objectivitat, igualtat i no discriminació, així com pels d'eficàcia en el compliment dels objectius fixats i eficiència en l'assignació i la utilització dels recursos públics.
1. Règim jurídic
En tot el que no regulen aquestes bases i aquesta convocatòria serà d'aplicació:
1. La Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
2. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
3. El Reial decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics.
4. El Reglament de serveis de les corporacions locals, de 17 de juny de 1955.
5. El Reial decret legislatiu 2/2004, pel qual s'aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.
6. La Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
7. La Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.
8. Les Bases d'execució del Pressupost Municipal de l'any en curs.
9. Reglament Participació Ciutadana (BOIB núm. 82 de 15 de desembre de 2015)
10. Ordenança municipal de subvencions (BOIB núm. 154 de 26 de novembre de 2022)
2. Objecte i finalitat
2.1. L'objecte d'aquestes bases i aquesta convocatòria és regular i fixar els criteris i el procediment de sol·licitud, tramitació, concessió, justificació i cobrament després de la concessió i abans de la justificació de les subvencions que atorgui l'Ajuntament de Llucmajor destinades a associacions de gent gran, sense ànim de lucre, per tal de garantir la continuïtat i el desenvolupament de les activitats que les associacions de gent gran duen a terme.
Segons l'article 31.4 de la Llei General de Subvencions, en el cas d'adquisició, construcció, rehabilitació i millora de béns inventariables, s'han de seguir les regles següents:
a) Les bases reguladores han de fixar el període durant el qual el beneficiari ha de destinar els béns al fi concret per al qual es va concedir la subvenció, que no pot ser inferior a cinc anys en el cas de béns inscriptibles en un registre públic, ni a dos anys per a la resta de béns. En el cas de béns inscriptibles en un registre públic, aquesta circumstància s'ha de fer constar en l'escriptura, així com l'import de la subvenció concedida, i aquests aspectes han de ser objecte d'inscripció en el registre públic corresponent.
b) L'incompliment de l'obligació de destí referida en el paràgraf anterior, que es produeix en tot cas amb l'alienació o el gravamen del bé, és causa de reintegrament, en els termes que estableix el capítol II del títol II d'aquesta Llei, i el bé queda afecte al pagament del reintegrament sigui quin sigui el posseïdor, llevat que sigui un tercer protegit per la fe pública registral o es justifiqui l'adquisició dels béns amb bona fe i títol just o en un establiment mercantil o industrial, en cas de béns mobles no inscriptibles.
c) Segons l'article 30.1 Es consideren despeses subvencionables, als efectes previstos en aquesta llei, aquells que de manera indubtable responguin a la naturalesa de l'activitat subvencionada, resultin estrictament necessaris i es realitzin en el termini establert per les diferents bases reguladores de les subvencions. Quan no s'hagi establert un termini concret, les despeses s'han de dur a terme abans que finalitzi l'any natural en què s'hagi concedit la subvenció (per exemple: assegurança de responsabilitat civil a tercers, autocar per excursions culturals, lloguer, material d'oficina, monitor/a d'activitats, IRPF del lloguer del local. També les factures de: llum, aigua, telèfon, wifi, servei de neteja, manteniment, reparacions puntuals no voluminoses, pintar les parets, etc.)
Segons l'article 31. 7 de la Llei General de Subvencions, les despeses financeres, les despeses d'assessoria jurídica o financera, les despeses notarials i registrals, i les despeses pericials per a la realització del projecte subvencionat i les d'administració específiques són subvencionables si estan directament relacionades amb l'activitat subvencionada i són indispensables per a l'adequada preparació o execució d'aquesta, sempre que així ho prevegin les bases reguladores. Amb caràcter excepcional, les despeses de garantia bancària poden ser subvencionades quan així ho prevegi la normativa reguladora de la subvenció.
En cap cas no són despeses subvencionables:
a) Els interessos deutors dels comptes bancaris.
b) Els Interessos, recàrrecs i sancions administratives i penals.
c) Les despeses de procediments judicials.
2.2. Constitueixen activitats o conceptes subvencionables els següents:
2.3. Els projectes que se subvencionen han de tenir per finalitat:
3. Dotació econòmica i crèdit pressupostari
El crèdit pressupostari destinat a atendre aquestes subvencions és de 12.000 € amb càrrec a l'aplicació pressupostària 070000 231 48001 1002 del vigent pressupost municipal.
4. Règim de la concessió
Les subvencions concedides d'acord amb aquesta convocatòria seguiran el procediment de concurrència no competitiva.
5. Requisits per sol·licitar la subvenció
5.1. Poden obtenir la condició de persona beneficiària de les subvencions les associacions de gent gran, sense ànim de lucre, sempre que:
a) Estiguin legalment constituïdes, adaptades a la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del Dret d'Associació, i inscrites de forma definitiva en el registre pertinent, el dia que acabi el termini de presentació de les sol·licituds.
b) L'àmbit d'actuació sigui en el terme municipal de Llucmajor.
c) Incloguin entre les seves finalitats actuacions adreçades a la gent gran.
5.2. No poden obtenir la condició de beneficiària les persones en les quals s'esdevengui alguna de les circumstàncies següents:
a) Quan, entre elles, concorre alguna de les prohibicions establertes en l'article 13 de la LGS.
b) Les entitats associatives amb finalitat lucrativa, comercial, mercantil o similar, els col·legis professionals i associacions professionals, les cooperatives i les fundacions.
c) Les associacions que no es trobin constituïdes legalment.
5.3. L'acreditació de no incórrer en les prohibicions establertes en l'article 13 de la LGS es farà mitjançant declaració responsable (annex 4).
El compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social s'acredita mitjançant les certificacions acreditatives expedides per l'Agència Estatal d'Administració Tributària, de l'Agència Tributària de les Illes Balears, i amb la Seguretat Social. Les obligacions tributàries amb l'Ajuntament de Llucmajor es comprovaran d'ofici.
L'acreditació d'estar inscrit al Registre d'Associacions d'Interès Municipal d'aquest Ajuntament es comprovarà d'ofici.
Els requisits fixats al punt 5 s'han de complir des de la data final de sol·licituds.
6. Obligacions de les persones beneficiàries
Són obligacions de les persones beneficiàries:
a. Complir l'objectiu, executar el projecte, dur a terme l'activitat i adoptar el comportament que fonamenta la concessió de la subvenció.
b. Justificar el compliment dels requisits i les condicions, així com la realització de l'activitat i el compliment de la finalitat que determini la concessió o gaudi de la subvenció.
c. Prestar col·laboració i facilitar totes les evidències que siguin requerides en l'exercici de les funcions de control que corresponguin a l'Ajuntament de Llucmajor.
d. Els beneficiaris d'aquests ajuts, amb la presentació de la sol·licitud de l'ajut, autoritzen expressament l'Ajuntament a sol·licitar i/o facilitar informació a altres administracions a fi de realitzar les tasques de comprovació i control d'aquesta en qualsevol de les seves fases.
e. Sotmetre's a les actuacions de comprovació i control financer previstes per la vigent normativa en matèria de subvencions.
f. Fer constar, en un lloc visible de la seu de l'associació, que l'activitat es desenvolupa amb el suport de l'Ajuntament de Llucmajor incloent el logotip institucional, havent-se d'acreditar aquest extrem en el moment de la justificació d'acord l'annex 7.
7. Òrgans competents per instruir i resoldre el procediment. Procediment de concessió. Termini de resolució i notificació
7.1. L'òrgan competent per a l'ordenació i la instrucció del procediment de concessió de la subvenció prevista en aquesta convocatòria és l'àrea de Serveis Socials de l'Ajuntament de Llucmajor, que ha de dur a terme, d'ofici, les actuacions necessàries per a instruir i tramitar el procediment en els termes establerts a l'article 24 de la LGS.
7.2. L'òrgan competent per a resoldre aquesta convocatòria és la batlessa de l'Ajuntament de Llucmajor. El termini màxim per resoldre i notificar la resolució no podrà excedir de sis mesos. El termini es computarà des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria. Les sol·licituds sobre les quals no hagi recaigut resolució expressa en el termini establert per a resoldre i publicar s'entendran desestimades per silenci administratiu la sol·licitud de concessió de subvenció. La resolució de concessió o denegació posarà fi a la via administrativa.
8. Sol·licituds
8.1 El termini per a la presentació de les sol·licituds és de 15 dies hàbils comptador des de l'endemà de la publicació d'aquestes bases i convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
8.2 Atesa la naturalesa dels beneficiaris i l'obligació de relacionar-se electrònicament de l'article 14.2 de la LPAC, les sol·licituds s'han de presentar a la seu electrònica de l'Ajuntament de Llucmajor o al Registre Electrònic General de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es/registro/action/are/acceso.do).
8.3 La mera presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació de les presents bases i convocatòria, i el compromís del sol·licitant de complir amb les obligacions i deures derivats d'aquestes.
9. Documents que s'ha d'adjuntar a la sol·licitud
9.1. Les sol·licituds s'han de formalitzar mitjançant els models annexos i han de contenir les dades necessàries per identificar l'entitat sol·licitant i la persona que la representa. Aquests models es troben annexos a aquestes bases i convocatòria i a la pàgina web de l'Ajuntament de Llucmajor (https://www.llucmajor.org/ca).
9.2. La documentació que s'ha de presentar amb la sol·licitud és la següent:
a. Model de sol·licitud i documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud. Es pot acreditar amb un certificat de nomenament i de vigència del càrrec, de data posterior a la data de publicació de la convocatòria (annex 1).
b. Fotocòpia del NIF de l'entitat sol·licitant i del DNI, NIE del representant legal que la signa.
c. Estatuts vigents de l'associació amb la resolució de la inscripció en el Registre d'Entitats Jurídiques del Govern de les Illes Balears i/o en altres registres d'administracions públiques, quan correspongui i, si escau, modificats, segons s'estableix en la Llei Orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del Dret d'Associació.
d. Sol·licitud d'alta de la titularitat del compte bancari (annex 2).
e. Nombre actualitzat de persones associades mitjançant la certificació de la secretaria de l'associació (annex 5) i en la qual s'ha d'indicar quantes són majors de seixanta anys.
f. Certificats d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries de l'Agència Estatal d'Administració Tributària, de l'Agència Tributària de les Illes Balears i amb la Seguretat Social.
g. Annex 3, Projecte.
h. Annex 4, Declaració responsable:
10. Forma i termini de justificació per part del beneficiari i pagament
10.1 El termini per justificar la realització de les activitats subvencionades des del moment de la sol·licitud fins al 15 de novembre de 2024.
10.2 La justificació, sota la responsabilitat del declarant, s'ha de fer per la modalitat de compte justificatiu amb aportació de justificants de despesa:
D'acord amb l'article 28.2 LPAC, els interessats tenen dret a no aportar documents que ja es trobin en poder de l'Ajuntament de Llucmajor o hagin estat elaborats per qualsevol altra Administració. Aquest Ajuntament podrà consultar o recaptar aquests documents tret que l'interessat s'oposés a això.
10.3 Els justificants de la inversió subvencionada, és a dir, les factures i els pagaments, han d'estar inclosos dins el període d'elegibilitat comprès entre el 15 de novembre del 2023 i el 31 d'octubre de 2024.
10.4 En atenció a la naturalesa de la subvenció es farà un pagament de manera anticipada, amb caràcter de prepagable, la qual cosa suposarà el lliurament de fons prèviament a la justificació, i sempre que hagin estat degudament justificades les subvencions concedides amb anterioritat.
10.5 Atès l'article 70.3 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, es requereix a l'interessat l'aportació de la documentació requerida en un termini de 15 dies hàbils. El fet que el beneficiari no compleixi amb l'obligació de justificació, o només amb una part d'ella, determinarà la revocació, total o parcial, de la subvenció.
10.6 En el supòsit que no es justifiqui totalment la realització de l'activitat subvencionada, però s'hagi complert parcialment la finalitat per a la qual es va concedir la subvenció, aquesta s'ha de revisar i s'ha de minorar proporcionalment.
10.7 - Tota alteració de les condicions que s'han tingut en compte per concedir la subvenció i, en tot cas, l'obtenció concurrent de subvencions o ajuts atorgats per altres administracions o ens, públics o privats, nacionals o internacionals, pot donar lloc a la modificació de la resolució de la concessió.
10.8 La falta de justificació en els termes i dins els terminis que estableixen la convocatòria i la resolució d'atorgament de la subvenció, la modificació significativa del projecte presentat, a excepció del canvi de proveïdor que no suposi un canvi en l'execució i instal·lació de les accions subvencionables, sense que aquest Ajuntament l'hagi aprovada prèviament, i també la desviació de les subvencions o l'aplicació diferent de la que estableix la norma, determinen la revocació de la subvenció.
11. Import de les subvencions i criteris de valoració de les sol·licituds
Amb caràcter general, i sempre que sigui possible atendre totes les peticions que reuneixin els requisits per a ser beneficiàries, es concedeix cada sol·licitant la quantia sol·licitada, tenint en compte el límit que s'estableix per a cada beneficiari: 2.400 € per sol·licitant en relació amb la partida de despeses corrents.
Amb caràcter general, i sempre que sigui possible atendre totes les peticions que reuneixin els requisits per a ser beneficiàries, es concedeix cada sol·licitant la quantia sol·licitada, tenint en compte el límit que s'estableix per a cada beneficiari: 2.000 € per sol·licitant en relació amb la partida d'obres i inversions.
Si no fos possible atendre totes les peticions, es determinarà l'import de la subvenció per cada sol·licitant proporcionalment al nombre de membres de les associacions majors de 60 anys.
Si una vegada calculats els imports de les ajudes es produeix un romanent, la comissió avaluadora pot proposar a l'òrgan instructor que el crèdit sobrant es reparteixi als altres beneficiaris amb el límit de 4.400 € per sol·licitant. Si no fos suficient el romanent per atendre a les sol·licituds, es repartirà proporcionalment al nombre de membres de les associacions majors de 60 anys.
L'import de les subvencions concedides en cap cas pot ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions o ajudes d'altres administracions públiques o d'entitats privades, superi el cost de l'activitat que ha de desenvolupar l'entitat beneficiària.
12. La comissió avaluadora
La comissió avaluadora estarà composta, com a mínim, pels membres següents:
1. President/a: el regidor o regidora de l'àrea.
2. Secretari/ària: un tècnic de qualsevol departament
3. Vocals: un o una representant de l'àrea d'Intervenció, un o una representant de l'àrea de Serveis Socials i un o una representant de l'àrea de Secretaria.
13. Documentació acreditativa del pagament de les despeses
La documentació acreditativa del pagament segons la forma que hagi utilitzat la persona beneficiària ha de ser la següent:
a. Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en un compte bancari:
b. Pagament mitjançant xec nominatiu:
c. Pagament mitjançant pagarés, lletres de canvi o similars:
d. Pagament mitjançant targeta de crèdit:
e. Pagament mitjançant domiciliació bancària:
f. Pagament en efectiu: rebut, signat i segellat pel proveïdor, en el qual ha d'especificar-se la despesa a la qual correspon el pagament, la data i l'expressió «rebut en metàl·lic». Sota la signatura ha de figurar el nom, els cognoms i el número de DNI de la persona que signa. Només es poden justificar en efectiu els pagaments de factures per un import no superior a 250 €, incloent-hi l'IVA, amb un màxim de 1.000 € per subvenció concedida.
Si es tracta de pagaments en efectiu de factures simplificades, serà suficient la presentació d'aquest document per acreditar el seu pagament, si hi consta l'expressió «Pagat en efectiu», «Rebut» o similar.
14. Protecció de dades
La informació i les dades declarades en les sol·licituds de subvenció d'aquesta convocatòria estan emparades pel que preveu el Reglament (UE) 2016/679, de 27 d'abril, general de protecció de dades (RGPD).
15. Compatibilitat amb altres subvencions
Com a regla general, aquestes ajudes seran compatibles amb qualsevol altra subvenció, ajut, ingrés o recurs procedent d'altres administracions o ens, públics o privats, regionals, nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, sempre que no es percebi més subvenció que l'import de les despeses presentades per a la seva subvenció.
La persona sol·licitant de la subvenció ha de declarar mitjançant l'annex 6 que no ha demanat cap altre ajut o subvenció pel mateix concepte i, si escau, una relació de les subvencions i ajudes sol·licitades o concedides, amb la indicació dels imports i de les entitats subvencionadores.
16. Règim de recursos
Contra aquestes bases i convocatòria, que posen fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició a la batlessa de l''Ajuntament de Llucmajor en el termini d'un mes, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé un recurs contenciós administratiu davant l'ordre jurisdiccional contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptats des de l'endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les llles Balears, d'acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
La resolució de concessió o denegació posa fi a la via administrativa. Es pot interposar contra aquesta un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes, al batle de l'Ajuntament de Llucmajor, o bé es pot recórrer directament a l'ordre jurisdiccional contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptats des de l'endemà de la notificació o publicació de la resolució, d'acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
17. Mitjà de publicació
Les bases que regeixen aquesta convocatòria de subvencions es publicaran en el BOIB, en la pàgina web de l'Ajuntament de Llucmajor i en la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS). També seran objecte de publicació en la BDNS les subvencions i ajudes concedides.
Tota la informació, els successius anuncis, així com totes les notificacions i incidències produïdes durant el procediment de concessió, es publicaran en la pàgina web municipal (https://www.llucmajor.org/ca).
Segons l'article 25.4 de la Llei General de Subvencions, el termini màxim per resoldre i notificar la resolució del procediment no pot excedir els sis mesos, llevat que una norma amb rang de llei estableixi un termini superior o estigui previst en la normativa de la Unió Europea. El termini es computa a partir de la publicació de la convocatòria corresponent, llevat que posposi els seus efectes a una data posterior.
Llucmajor, 10 de setembre de 2024
La regidora de Serveis Socials Maria Cristina Pomar Bonnín
ANNEX 1 (Aquest annex s'ha de presentar amb la sol·licitud de la subvenció) SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ
Dades del sol·licitant
Nom o raó social: CIF o NIF:
Adreça: Població:
Codi postal: Adreça electrònica:
Telèfon: Fax:
Dades del representant del sol·licitant
Nom i llinatges: CIF o NIF:
Adreça: Població:
Codi postal: Adreça electrònica:
Telèfon: Fax:
Autoritz
Realitzar en nom meu o en nom de l'entitat sol·licitant a la qual representant, davant l'Ajuntament de Llucmajor, totes les gestions necessàries per a la tramitació de les subvencions per ajudes a associacions de gent gran del municipi de Llucmajor de l'any 2024.
Exposa
Que està assabentat/da de la convocatòria per a la concessió d'ajudes a associacions de gent gran del municipi de Llucmajor de l'any 2024.
Sol·licita
Que li concedeixin una subvenció econòmica per la quantitat de ………... € de despeses corrents.
Que li concedeixin una subvenció econòmica per la quantitat de ………... € de despeses d'obres i inversions.
I declara sota la seva responsabilitat que totes les dades contingudes en aquesta sol·licitud i en la documentació que s'adjunta són certes i que accepta les normes de la convocatòria, per la qual cosa facilitarà tota la informació i documentació necessària per afavorir-ne la tramitació.
Llucmajor, d de 2024
[Signatura de la persona sol·licitant o representant legal de l'entitat sol·licitant]
BATLIA DE L'AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR
D'acord amb la normativa vigent, s'informa que les dades facilitades tenen la finalitat única de gestió i tramitació de l'expedient de subvenció (art. 6.1.a, c, RGPD/2016/679), i que no es traspassaran a terceres persones o altres entitats.
ANNEX 2 (Aquest annex s'ha de presentar amb la sol·licitud de la subvenció) SOL·LICITUD D'ALTA DE LA TITULARITAT DEL COMPTE BANCARI
Dades del perceptor
Nom o raó social: CIF o NIF:
Adreça: Població:
Codi postal: Adreça electrònica:
Telèfon: Fax:
Dades bancàries del titular
ENTITAT BANCÀRIA / SUCURSAL |
||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
IBAN |
ENTITAT |
OFICINA |
DC |
NÚMERO DE COMPTE |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sota la meva responsabilitat declar que aquestes dades corresponen al compte corrent o la llibreta d'estalvis oberts a nom meu o a nom de l'entitat que represent.
Diligència de conformitat de l'entitat bancària:
Llucmajor, d de 2024
El director:
El perceptor:
[Segell] [Signatura]
[Nota: La signatura de l'entitat bancària es pot substituir pel certificat bancari telemàtic]
ANNEX 3 (Aquest annex s'ha de presentar amb la sol·licitud de la subvenció) PROJECTE
Dades del sol·licitant
Nom i cognoms:
CIF o NIF:
En qualitat de:
Descripció del projecte
Títol:
Descripció breu del projecte:
Necessitat:
Data prevista d'inici del projecte:
Data prevista de finalització del projecte:
Pressupost detallat orientatiu de despeses
Concepte |
Import |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total despeses en euros (IVA inclòs): |
|
Total despeses en euros (IVA exclòs): |
|
Pressupost detallat orientatiu d'ingressos
Concepte |
Import |
Ajuntament de Llucmajor |
|
Fons propis |
|
Altres subvencions |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total ingressos en euros: |
|
Llucmajor, d de 2024
[Signatura de la persona sol·licitant o representant legal de l'entitat sol·licitant]
ANNEX 4 (Aquest annex s'ha de presentar amb la sol·licitud de la subvenció) DECLARACIÓ RESPONSABLE
Dades del sol·licitant
Nom i cognoms:
CIF o NIF:
En qualitat de:
Declar:
( ) Que no ha demanat ni ha rebut cap altre suport, ajut o subvenció per al projecte presentat.
( ) Que ha demanat o ha rebut per al projecte els ajusts o les subvencions que es detallen a continuació:
Entitat subvencionadora:
Import de l'ajut o de la subvenció:
No resolta ( ) Denegada ( ) Concedida i no rebuda ( ) Rebuda ( )
b) Entitat subvencionadora:
Import de l'ajut o de la subvenció:
No resolta ( ) Denegada ( ) Concedida i no rebuda ( ) Rebuda ( )
Llucmajor, _____ d ___________________ de 2024
[Signatura de la persona sol·licitant o representant legal de l'entitat sol·licitant]
ANNEX 5 (Aquest annex s'ha de presentar amb la sol·licitud de la subvenció)
El Sr./La Sra. ______________________________________________ amb DNI/NIE núm. _______________ , en qualitat de representant de l'Associació _______________________________________________________________________________________
amb CIF núm. _________________ .
Exposa
1r El Sr./la Sra. amb DNI/NIE
2n El Sr./la Sra. amb DNI/NIE
3r El Sr./la Sra. amb DNI/NIE
4t El Sr./la Sra. amb DNI/NIE
5è El Sr./la Sra. amb DNI/NIE
6è El Sr./la Sra. amb DNI/NIE
Llucmajor, _____ d ___________________ de 2024
[Signatura del secretari/ària]
ANNEX 6 (Aquest annex s'ha de presentar amb la justificació de la subvenció) MEMÒRIA D'ACTUACIONS
Dades del sol·licitant
Nom i cognoms:
CIF o NIF:
En qualitat de:
Declar:
Llucmajor, _____ d ___________________ de 2024
[Signatura de la persona sol·licitant o representant legal de l'entitat sol·licitant]
[Nota: D'acord amb el punt 10.2.a) la memòria d'actuacions ha d'especificar les actuacions fetes, els resultats obtinguts i el compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció]
ANNEX 7 (Aquest annex s'ha de presentar amb la justificació de la subvenció) MEMÒRIA ECONÒMICA
Dades del sol·licitant
Nom i cognoms:
CIF o NIF:
En qualitat de:
Declar sota la meva responsabilitat
Relació de justificants de despeses
Núm |
Concepte de despesa |
Proveïdor |
Núm. factura |
Data de factura |
Data de pagament |
Import base imposable |
IVA |
Total |
|||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
TOTAL |
|
|
|
|
Relació d'ingressos d'execució del projecte (ajudes, subvencions o altres ingressos econòmics)
Procedència |
Import |
Ajuntament de Llucmajor |
|
Fons propis |
|
Altres ajudes |
|
TOTAL |
|
Desviacions del pressupost
Pressupost inicial (el presentat amb la sol·licitud) |
Pressupost final (el justificat) |
|||
Concepte |
Import |
Concepte |
Import |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Explicació de les desviacions entre pressupost inicial i final
Llucmajor, _____ d ___________________ de 2024
[Signatura de la persona sol·licitant o representant legal de l'entitat sol·licitant]
ANNEX 8 (Aquest annex s'ha de presentar amb la justificació de la subvenció) DECLARACIÓ RESPONSABLE
Dades del sol·licitant
Nom i cognoms:
CIF o NIF:
En qualitat de:
Declar:
Llucmajor, _____ d___________________ de 2024
[Signatura de la persona sol·licitant o representant legal de l'entitat sol·licitant]