Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SALUT

Núm. 577049
Resolució de la consellera de Salut per la qual es publica la relació de convenis de col·laboració que ha subscrit la Conselleria de Salut el segon quadrimestre de l’any 2024

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

L'article 21 de la Llei 4/2011, de 31 de març, de la bona administració i del bon govern de les Illes Balears, disposa que els òrgans de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears han de trametre al Butlletí Oficial de les Illes Balears, en els primers vint dies dels mesos de gener, maig i setembre de cada any, una relació dels convenis de col·laboració subscrits el quadrimestre anterior, tant si és amb una altra administració pública com amb una entitat privada.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears la relació de convenis de col·laboració que ha subscrit la Conselleria de Salut el segon quadrimestre de l'any 2024 (vegeu l'annex adjunt).

 

Palma, en la data de la signatura electrònica (10 de setembre de 2024)

La consellera de Salut Manuela García Romero

 

ANNEX Llista de convenis subscrits

  • Conveni entre l'Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS) i la Conselleria de Salut de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a la realització d'actuacions conjuntes en relació amb els treballadors afectats de patologies derivades de la utilització laboral de l'amiant.
  • Addenda al Conveni de col·laboració entre el Consell Insular de Menorca (CIM), la Conselleria de Salut i Consum del Govern de les Illes Balears i la Universitat de les Illes Balears per regular la participació en l'organització i el funcionament de l'Escola de Salut Pública de Menorca 2021-2024.
  • Conveni de col·laboració entre la Conselleria de Salut del Govern de les Illes Balears i Asociación Confianza Online per impulsar la resolució voluntària de conflictes i reclamacions entre consumidors i empresaris o professionals en matèria de comerç electrònic i el desenvolupament d'activitats d'informació sobre la protecció dels consumidors.