Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 572625
Convocatòria d’ajuts econòmics a l'estudi adreçats a estudiants universitaris d'Alcúdia per al curs 2023-2024
La Junta de Govern Local de l'Ajuntament d'Alcúdia en data 26 d'agost de 2024 va aprovar las bases reguladores de la -Convocatòria d'ajuts econòmics a l'estudi adreçats a estudiants universitaris d'Alcúdia per al curs 2023-2024-.
D'acord amb l'article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, per mitjà del present edicte se publiquen les bases referides.
Alcúdia, en data de la signatura electrònica (9 de setembre de 2024)
La batlessa Josefina Linares Capó
“ BASES CONVOCATÒRIA D'AJUTS ECONÒMICS A L'ESTUDI (UNI/2024) ADREÇADA A ESTUDIANTS UNIVERSITARIS D'ALCÚDIA CURS 2023/2024
L'Ajuntament d'Alcúdia, convoca una línia d'AJUTS ECONÒMICS PER A ESTUDIANTS DE GRAU UNIVERSITARI que realitzaren els seus estudis de grau universitari a qualsevol universitat pública de l'Estat espanyol o dins la Unió Europea (UE) durant el curs 2023/2024, en règim de concurrència competitiva.
Finalitat
Aquest tipus d'ajuts econòmics es plantegen per donar suport econòmic únicament i exclusivament als estudiants que obligatòriament no poden realitzar els seus estudis dins el municipi d'Alcúdia, car aquests no s'imparteixen dins el terme, com són: Tots els graus universitaris, batxillerats artístics (arts artístiques i musicals), branques específiques de formació professional reglada (mitjana i superior) i beneficiaris del Programa de mobilitat internacional Erasmus Plus.
OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA, NOMBRE I QUANTIA DELS AJUTS
Les presents bases tenen per objecte establir els criteris i procediments per a la concessió d'ajuts econòmics als estudiants universitaris d'Alcúdia en règim de concurrència competitiva i seguint els principis d'objectivitat i publicitat, en les condicions que s'estableixen en les següent bases.
S'estableixen aquets ajuts amb la finalitat de donar suport econòmic per a les despeses inherents que suposa pels estudiants universitaris d'Alcúdia la realització dels seus estudis de de grau universitari.
En tot allò no previst en aquestes bases, li serà d'aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions; Reial Decret 887 /2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre; Reial Decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de Dades Nacional de Subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajudes públiques; la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic; la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals; el RDL 2/2004, de 5 de març, que aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals i la resta de la normativa aplicable per a la concessió de subvencions.
La consignació pressupostaria màxima per la present convocatòria d'ajuts als estudis universitaris serà de 25.000€ a distribuir entre les sol·licituds que es registrin dins termini i reuneixin tots i cada un dels requisits, i es liquidaran mitjançant un sol pagament, que es farà efectiu una vegada s'hagi conclòs la tramitació administrativa de la present convocatòria.
Es determina una quantia unitària màxima de 500€ per estudiant beneficiari a càrrec a la partida pressupostària JO 327 481003 (BEQUES TRANSPORT I LLIBRES UNIVERSITARIS) dels pressuposts generals de l'Ajuntament d'Alcúdia pel present exercici.
REQUISITS DELS SOL·LICITANTS
Poden sol·licitar els ajuts econòmics de la present convocatòria les persones que reuneixin els requisits següents:
1.Tenir la nacionalitat espanyola o d'algun estat membre de la Unió Europea. Les persones estrangeres no comunitàries hauran de ser residents al municipi d'Alcúdia amb l'antiguitat determinada a les presents bases.
2.El sol·licitant ha d'estar empadronat al municipi d'Alcúdia, amb una antiguitat mínima de dos anys de forma ininterrompuda, a comptar des de la data de publicació de la present convocatòria.
3.El sol·licitant acreditarà la matrícula a una carrera universitària de Estudis de grau (amb modalitat presencial o modalitat a distància o mixta), a qualsevol universitat pública de l'Estat espanyol o de dins la Unió Europea (UE) realitzada durant el curs 2023/2024.
4.El sol·licitant ha d'acreditar el haver-se matriculat i aprovat un mínim de 18 crèdits durant el curs acadèmic 2023/2024 en ensenyaments universitaris adaptats a l'Espai Europeu d'Educació Superior conduents a títols oficials de grau.
5.El sol·licitant haurà d'acreditar estar al corrent de les obligacions tributàries estatals, autonòmiques i locals segons les disposicions legals vigents. En cas de menors d'edat s'estendrà la obligació a ambos pares i/o tutors legals i s'haurà d'aportar la documentació també dels pares i/o tutors legals.
6.S'haurà de presentar la sol·licitud completament emplenada, així com incorporar a aquesta els documents pertinents dins els períodes establerts a les presents bases, utilitzant els models establerts (Annex) i/o mitjançant Instància genèrica utilitzant els canals de registre establerts.
7.Per tal de justificar la realització de l'activitat i el compliment de la finalitat de la subvenció, haurà de presentar-se abans del dia de la finalització del període establerts d'entrega de sol·licituds, documentació i justificació del pagament de la matrícula en els estudis objecte de la presentació de sol·licituds (sempre hi quan no s'hagi registrat anteriorment).
EXCLUSIONS I ALTRES CONSIDERACIONS
Queden exclosos de la present convocatòria,
1.Queden exclosos d'aquesta convocatòria la realització d'estudis no corresponents a estudis de grau universitari, així com estudis de segon (màsters o equivalent) ò tercer cicle o doctorat (doctorat o equivalent) ni estudis d'especialització, ni títols propis de les universitats, altres estudis de postgrau, així com tampoc estudis de cicles formatius de formació professional de grau mitjà o superior (FPGS) o de qualsevol característica similar.
2.Queden exclosos d'aquesta convocatòria els estudiants que cursin els seus estudis a universitats privades.
3.Queden exclosos d'aquesta convocatòria els estudiants que a la data de finalització de presentació de sol·licituds, treballi com a personal funcionari o laboral a l'Ajuntament d'Alcúdia i/o a qualsevol altre organisme o empresa pública que en depengui totalment o parcialment, a més, dels seus ascendents i descendents directes o sol·licitants que depenguin econòmicament d'aquest. Alhora, també queden exclosos d'aquesta convocatòria els càrrec públics i/o personal de confiança municipal que ostentin anàlogues circumstàncies equiparables i/o relacions laborals amb l'Ajuntament d'Alcúdia, a més, d'altra d'aplicació del règim d'incompatibilitats que pertoquin segons la normativa vigent.
Compatibilitat de la ajut econòmic
L'Ajuntament d'Alcúdia declara expressament la compatibilitat d'aquesta convocatòria de subvencions d'ajuts econòmics envers qualsevol altres tipus d'ajudes, beques o subvencions, qualsevol que sigui la seva naturalesa, caràcter o denominació, i qualsevulla qui sigui la persona, organisme o entitat convocant. No obstant això, aquesta compatibilitat s'ha d'entendre sense perjudici del règim d'incompatibilitat que puguin establir les bases d'altres ajudes, beques o subvencions que l'interessat pretengui sol·licitar, sempre i quan la quantia total de tots els ajuts no superi les despeses vinculades amb la activitat acadèmica subvencionada. Essent el sol·licitant (o bé els pares i/o tutors legals) l'únic responsable a haver de respondre, justificar davant una altra administració o qualsevol altra circumstància que es derivi d'aquest supòsit.
Causes de denegació de l'ajuda
L'ajuda econòmica es denegarà (o es revocarà en el cas que ja hagués estat concedida) per les causes següents:
1.Per falsejar o incomplir algun dels punts establerts en les presents bases.
2.Per les formulacions d'exclusió, desistiment o altres supòsits emmarcades dins l'apartat “Procediment de concessió” que es determinen dins les presents bases.
La renúncia o anul·lació de la matrícula universitària durant el període lectiu podrà donar lloc a la pèrdua de tots els seus drets inherents vinculats a la present convocatòria d'ajuts econòmics.
Revocació dels ajuts econòmics
L'ocultació o falsejament de les dades que van servir de base per a la concessió de l'ajut per part del sol·licitant donaran lloc al reintegrament o revocació de la ajut econòmic. L'incompliment de qualsevol de les obligacions que s'estableixen en les presents bases i convocatòria donarà lloc a la revocació de la ajut econòmic concedida, amb l'obligació de la devolució de les quantitats percebudes, al marge de les responsabilitats legals que es puguin derivar.
PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ
El Departament de Joventut de l'Ajuntament d'Alcúdia és l'òrgan competent per instruir aquest procediment de tramitació de les sol·licituds d'ajuts econòmics objecte d'aquesta convocatòria.
Per tot això, aquest departament, una vegada aprovades les corresponents bases iniciarà un període de presentació de sol·licituds que comprendrà els deu (10) dies hàbils a comptar a l'endemà de la publicació de la convocatòria al Bolletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), segons model Annex I.
La presentació de sol·licituds implica l'acceptació de cada un dels termes que es reflecteixen a les presents bases.
Els alumnes interessats que vulguin sol·licitar l'ajuda econòmica que s'estipula a les presents bases, hauran de presentar la sol·licitud conjuntament amb la documentació requerida mitjançant els canals de registre que a continuació es detalla, o bé en qualsevol de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, atenent que, en tots els casos s'haurà de lliurar dins els terminis establerts:
TRAMITACIÓ PRESENCIAL
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA (Seu des Moll - Port d'Alcúdia)
Registre d'Entrada
Dins l'horari d'atenció al públic.
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
(Mitjançant certificat digital, sistema identificació “Clave firma”, DNI electrònic, o bé els sistemes d'identificació acceptats a la Seu electrònica municipal de l'Ajuntament d'Alcúdia )
Accedint a la web municipal www.alcudia.net Seu electrònica Tràmits (Model de sol·licitud especifica de la convocatòria en qüestió, o en les seu defecte, mitjançant “Instància genèrica”) aportant tota la documentació requerida a les present bases dins els terminis fitxats a la convocatòria.
RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA
Una vegada acabi el termini per presentar les sol·licituds de subvenció, es comprovarà si aquestes reuneixen els requisits exigibles; en cas contrari i d'acord amb el que disposen l'article 68.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i l'article 23.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, es requerirà a l'interessat perquè, en un termini de 10 dies hàbils resolgui la falta o
acompanyi els documents preceptius, amb indicació que, si així no ho fes es tendra per desistida la seva petició, la qual s'arxivarà prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes de l'art. 68 de la Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Aquesta relació contendrà les dades identificatives de la persona sol·licitant i el detall de les esmenes a realitzar, i es publicarà al tauler d'anuncis de la web municipal de l'Ajuntament d'Alcúdia (https://www.alcudia.net).
Una vegada la Comissió Avaluadora hagi analitzat la documentació per esmenar les deficiències i a la vista de les al·legacions presentades, en el termini de 3 dies hàbils, elaborarà un informe que ha de servir de base per elaborar la resolució definitiva de concessió o denegació de les ajudes. Aquest expressarà la llista de persones beneficiàries i la quantitat de l'ajut atorgat, i també les sol·licituds excloses amb indicació de la causa d'exclusió.
Com a òrgans competents i una vegada que el Plenari municipal haguí aprovat les bases, recaurà al Batle a vista de l'informe de l'òrgan col·legiat, aprovar la Resolució de la convocatòria, que serà exposada en els llocs d'informació assenyalats a aquestes bases.
El procediment de concessió de la present línia de subvenció és per concurrència competitiva.
Els ajuts concedits seran objecte de publicació en el tauler d'anuncis, a la pàgina web d'aquest Ajuntament, i a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS) i no seran objecte de notificació individual.
No es requereix justificació sobre la base de l'art 30.7 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. Les subvencions que es concedeixin en atenció a la concurrència d'una determinada situació en el perceptor no requeriran una altra justificació que l'acreditació per qualsevol mitjà admissible en dret d'aquesta situació prèviament a la concessió, sense perjudici dels controls que poguessin establir-se per a verificar la seva existència
Resolució
Termini de resolució
D'acord amb l'article 25.4 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el termini màxim per resoldre i notificar el procediment no excedirà els sis mesos, comptats a partir de la publicació de la convocatòria en el BOIB.
Contra la resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que la dicti. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar des de la seva publicació.
Cessió de dades dels beneficiaris a altres administracions
L'Ajuntament d'Alcúdia deixà palès que durant la tramitació administrativa d'aquesta convocatòria i en relació als beneficiaris amb concessió dels ajuts econòmics, lliurarà les dades d'atorgament i beneficiaris que siguin pertinents a les administracions estatals i tributàries que corresponguin atenent la legislació vigent.
Pagament dels ajuts
L'Ajuntament d'Alcúdia abonarà l'import de l'ajuda concedida mitjançant pagament únic, que es farà efectiu una vegada conclosa la tramitació administrativa de la present convocatòria per a la seva adjudicació, i atenent el que es determini pel procediments i de la intervenció i tresoreria municipal.
DETERMINACIÓ DE QUANTIES
A l'hora de determinar la quantia total destinada a cada ajut econòmic, es determinarà en dues fases:
1.QUANTIA INICIAL (QI)
És calcularà, dividint el total de crèdit pressupostari (25.000 €) entre el nombre total de crèdits matriculats i aprovats del conjunt de sol·licituds presentades.
2.QUANTIA COMPLEMENTARIA (QC)
Si una vegada s'hagi calculat la quantia inicial, quedes romanent pressupostari en la fase (QI), es realitzarà una segona tabulació amb el romanent existent a l'apartat anterior, seguint els mateixos criteris de l'apartat anterior, és a dir:
És calcularà, dividint el total del romanent existent a l'apartat anterior entre el nombre total de crèdits matriculats i aprovats del conjunt de sol·licituds presentades.
QUANTIA FINAL (QF)
El còmput de la quantia total final (QF) de cada ajut econòmic es determinarà atenent la Quantia Inicial (QI) estipulada, i arribat el cas d'existir romanent, amb el sumatori dels apartats Quantia Inicial (QI) més la Quantia Complementaria (QC),
LIMITACIONS DE QUANTIES
Limitació primera: Atenent el que es disposa als requisit de la present convocatòria, per part del sol·licitant haver-se matriculat i assolir un aprovat d'un mínim de 18 crèdits durant el curs acadèmic 2023/2024.
Limitació segona: Es determina una quantia màxima destinada a cada sol·licitud acceptada a la present convocatòria, independentment dels crèdits matriculats i aprovats per part del alumne de 500€.
DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR
Advertiment previ:
Una vegada acabat el període de presentació de sol·licituds, no es preveuran modificacions de dades o incorporació de documentació fora de termini, ni admissions per errors de dades o de documentació presentada.
Només es podran fer aportacions per manca de documentació o esmenes d'errors, si arribés el cas si aquests són requerits, dins els terminis que s'estipulen dins les presents bases i dins els períodes establers.
Per tant, se suggereix que es revisi la sol·licitud de forma acurada abans de registrar-la. En cas de dubte o necessitat de revisió prèvia abans del registre podeu adreçar-vos, dins el període de presentació de sol·licituds, a la següent adreça dins l'horari d'atenció al públic:
Ajuntament d'Alcúdia
Participació Ciutadana Seu des moll Teodor Canet, 32 –07400 Port d'Alcúdia- Mallorca 010@alcudia.net // www.alcudia.net
Tel: 971 89 70 40 010.
Documentació que s'ha de presentar:
Els documents marcats amb un asterisc es podran autoritzar per part del sol·licitant perquè l'Ajuntament d'Alcúdia en realitzi la consulta de forma telemàtica i/o pels canals que tingui a l'abast, o bé també, en faci les comprovacions de consulta d'anteriors convocatòries. En el cas, que per qualsevol motiu, les comprovacions autoritzades presentin errors o no sigui possibles realitzar les comprovacions pertinents l'Ajuntament requerirà als sol·licitants que aquest en faci les aportacions pertinents.
No obstant, l'Ajuntament d'Alcúdia deixa palès que durant la tramitació administrativa d'aquesta convocatòria realitzarà les comprovacions de dades dins els seus propis sistemes informàtics, o bé d'altres d'interoperabilitat administrativa que consideri oportunes amb relació a les sol·licitud pels canals físics, telemàtics i d'interoperabilitat administrativa que aquest disposi.
1.Sol·licitud completament i correctament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases.
2.Còpia del DNI/NIF del sol·licitant o document equivalent, en cas de menors d'edat s'haurà de presentar fotocòpia del pare/mare o tutors legals.
3.CERTIFICAT, expedit per la universitat corresponent on s'especifiquin les dades següents:
Dades completes del estudiant sol·licitant.
Relació de crèdits matriculats durant el curs acadèmic 2023/2024.
Relació de qualificacions acadèmiques finals obtingudes de totes les assignatures matriculades en el curs 2023/2024.
4.Justificació oficial del pagament de la matrícula en relació al crèdits matriculats del curs 2023/2024.
5.Certificació oficial lliurat per la entitat bancària de la existència de compte corrent en què aparegui el sol·licitant com a titular.
6.Documentació acreditativa del sol·licitant d'estar al corrent de les obligacions tributàries estatals, autonòmiques i locals segons les disposicions legals vigents. (En cas de menors aportar documentació també dels pares i/o tutors legals).
COMISSIÓ TÈCNICA DE SEGUIMENT DE LA CONVOCATÒRIA
Per tal d'acomplir la tramitació administrativa de la present convocatòria es crearà una comissió tècnica a raó d'òrgan col·legiat amb la finalitat de donar tràmit, resoldre dubtes, interpretar les presents bases, valoració dels expedients o qualsevol altra circumstància referent a la resolució de la present convocatòria.
Aquesta comissió estarà formada com a mínim per tres tècnics de l'Ajuntament d'Alcúdia de distintes àrees municipals (Educació, Serveis Socials, Esports, Patrimoni, Promoció econòmica o altres de naturalesa transversal) anomenats de forma expressa, a aquesta comissió s'hi podran incorporar altres tècnics que es determini.
Aquesta comissió treballarà de forma periòdica i permanent fins a la culminació i resolució definitiva de la present convocatòria.
Les presents bases i convocatòria hauran de ser publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la pàgina web corporativa. Igualment, es publicaran en la Base de Dades Nacional de Subvencions i en la pàgina web municipal la resolució de concessió de les ajudes.
ACCÉS ALS MODELS I SOL·LICITUDS
El model de sol·licitud, les presents bases i tota la informació complementària es podrà trobar als següents llocs:
1. Ajuntament d'Alcúdia
Participació Ciutadana Seu des moll Teodor Canet, 32 –07400 Port d'Alcúdia- Mallorca 010@alcudia.net // www.alcudia.net
Tel: 971 89 70 40 - 010
2. Al web municipal: www.alcudia.net - Seu electrònica
ANNEX I. SOL·LICITUD ADREÇADA A ESTUDIANTS UNIVERSITARIS D'ALCÚDIA CURS 2023/2024
L'Ajuntament d'Alcúdia, convoca una línia d'AJUTS ECONÒMICS PER A ESTUDIANTS DE GRAU UNIVERSITARI que realitzaren els seus estudis de grau universitari a qualsevol universitat pública de l'Estat espanyol o dins la Unió Europea (UE) durant el curs 2023/24
DADES PERSONALS
Nom i llinatges:
DNI:
Data de naixement:
Adreça:
Població:
Codi postal:
Correu electrònic:
Telèfon:
DADES ACADÈMIQUES
Estudis que has realitzat el curs 2023/2024
Nom de la universitat:
Curs:
Nombre de crèdits matriculats totals al curs 2023/2024:
Nombre de crèdits aprovats totals al curs 2023/2024:
Segons l'article 28 de la Llei 39/2015 de procediment administratiu, certificat d'estar al corrent de les obligacions tributàries del sol·licitant (tributs municipals, autonòmics i de Seguretat Social). En cas de menors d'edat indicar nom dels pares/tutors legals i DNI.
Seleccioneu l'opció que desitgeu:
Sí, autoritzo de manera expressa a l'Ajuntament d'Alcúdia per fer la consulta i que s'incorpori en la meva sol·licitud. (en cas de menors d'edat) Indicar nom dels pares/tutors legals i DNI.
Nom: DNI:
Nom: DNI:
Observacions:
REQUISITS DELS SOL·LICITANTS
Poden sol·licitar els ajuts econòmics de la present convocatòria les persones que reuneixin els requisits següents:
1.Tenir la nacionalitat espanyola o d'algun estat membre de la Unió Europea. Les persones estrangeres no comunitàries hauran de ser residents al municipi d'Alcúdia amb l'antiguitat determinada a les presents bases.
2.El sol·licitant ha d'estar empadronat al municipi d'Alcúdia amb una antiguitat mínima de dos anys de manera ininterrompuda a comptar des de la data de la publicació de la convocatòria.
3.El sol·licitant acreditarà la matrícula a una carrera universitària d'estudis de grau (amb modalitat presencial o modalitat a distància o mixta), a qualsevol universitat pública de l'Estat espanyol o de dins la Unió Europea (UE) realitzada durant el curs 2023/24
4.El sol·licitant ha d'acreditar el haver-se matricular i aprovat un mínim de 18 crèdits durant el curs acadèmic 2023/24 en ensenyaments universitaris adaptats a l'Espai Europeu d'Educació Superior conduents a títols oficials de grau.
5.El sol·licitant haurà d'acreditar estar al corrent de les obligacions tributàries estatals, autonòmiques i locals segons les disposicions legals vigents. En cas de menors d'edat s'estendrà la obligació a ambos pares i/o tutors legals i s'haurà d'aportar la documentació també dels pares i/o tutors legals.
6.S'haurà de presentar la sol·licitud completament emplenada així com incorporar a aquesta els documents pertinents dins els períodes establerts a les presents bases, utilitzant els models establerts (Annex) i/o mitjançant instància genèrica utilitzant els canals de registres establerts.
7.Per tal de justificar la realització de l'activitat de l'activitat i el compliment de la finalitat de la subvenció, haurà de presentar-se abans del dia de la finalització del període establerts d'entrega de sol·licituds, documentació i justificació del pagament de la matrícula ne les estudis objecte de la presentació de sol·licituds (sempre hi quan no s'hagi registrat anteriorment)
DOCUMENTACIÓ ADJUNTADA
Els documents marcats amb un asterisc es podran autoritzar per part del sol·licitant perquè l'Ajuntament d'Alcúdia en realitzi la consulta de forma telemàtica i/o pels canals que tingui a l'abast, o bé també, en faci les comprovacions de consulta d'anteriors convocatòries. En el cas, que per qualsevol motiu, les comprovacions autoritzades presentin errors o no sigui possibles realitzar les comprovacions pertinents l'Ajuntament requerirà als sol·licitants que aquest en faci les aportacions pertinents.
No obstant, l'Ajuntament d'Alcúdia deixa palès que durant la tramitació administrativa d'aquesta convocatòria realitzarà les comprovacions de dades dins els seus propis sistemes informàtics, o bé d'altres d'interoperabilitat administrativa que consideri oportunes amb relació a les sol·licituds pels canals físics, telemàtics i d'interoperabilitat administrativa que aquest disposi.
Documentació que s'ha de presentar:
1.Sol·licitud completament i correctament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases.
2.Còpia del DNI/NIF del sol·licitant o document equivalent, en cas de menors d'edat s'haurà de presentar fotocòpia del pare/mare o tutors legals.
3.CERTIFICAT expedit per la universitat corresponent on s'especifiquin les dades següents:
Dades completes del estudiant sol·licitant.
Relació de crèdits matriculats durant el curs acadèmic 2023/24.
Relació de qualificacions acadèmiques finals obtingudes en cada una de les assignatures matriculades durant el curs 2023/24.
4.Justificació oficial de pagament de la matricula en relació als crèdits.
5.Certificació oficial lliurat per la entitat bancària de la existència de compte corrent en què aparegui el sol·licitant com a titular.
6.Documentació acreditativa del sol·licitant d'estar al corrent de les obligacions tributàries estatals, autonòmiques i locals segons les disposicions legals vigents. (En cas de menors aportar documentació també dels pares i/o tutors legals).
DECLARACIÓ JURADA
En com a sol·licitant, amb DNI/NIF pel que fa a la present convocatòria d'ajuts per estudis universitaris, declara sota responsabilitat solidària que accepta les bases de la present convocatòria, i a més, que les dades aportades s'avenen totalment amb la realitat. Per altra banda, autoritza a l'Ajuntament d'Alcúdia perquè pugui fer totes les comprovacions que consideri oportunes amb relació al a present sol·licitud pels canals físics, telemàtics i d'interoperabilitat administrativa que aquest disposi.
Alcúdia, de/d' del 20
Signatura
Ajuntament d'Alcúdia
Batle/ssa presidenta “