Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 565543
Resolució del director gerent de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a la cobertura d'una plaça de graduat o graduada en ciències de la salut, del grup professional B, per al projecte GEM-IBERDARAX (ECSL/HEMATO)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Codi d'expedient: 2024-29-ASHUSLL

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text.

D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, la Direcció Gerència de la Fundació té la competència per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen a la presidència.

Per tot això, dicto la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria, amb codi d'expedient 2024-29-ASHUSLL, per a la cobertura d'una plaça de graduat o graduada en ciències de la salut, del grup professional B, per al projecte GEM-IBERDARAX (ECSL/HEMATO).

 

Palma, a la data de la signatura electrònica (30 d'agost de 2024)

El director gerent de la Fundació Carlos Enrique Herrero

 

ANNEX 1 Convocatòria del procés selectiu per a la cobertura d'una plaça de graduat o graduada en ciències de la salut, del grup professional B, per al projecte GEM-IBERDARAX (ECSL/HEMATO)

La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei d'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la convocatòria per a la cobertura d'una plaça de graduat o graduada en ciències de la salut, del grup professional B, per al projecte GEM-IBERDARAX (ECSL/HEMATO).

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral, preveient que «la selecció del personal s'ajustarà als sistemes i els procediments que s'estableixen a la Llei de la funció pública de les Illes Balears».

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

 

L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma.

Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,

CONVOC:

El procés per a la selecció i posterior cobertura d'una plaça de graduat o graduada en ciències de la salut, del grup professional B, per al projecte GEM-IBERDARAX (ECSL/HEMATO) amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

I. Requisits de participació

  • Estar en possessió de la titulació de grau en Bioquímica, Biologia, Biomedicina o en l'àmbit de les ciències de la vida.
  • Acreditar mínim nivell B2 de català.
  • Estar en possessió del certificat de bones pràctiques clíniques (GCP ICH E6 R2).
  • Tenir complerts setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
  • Tenir la nacionalitat espanyola, o una altra nacionalitat en els casos en què l'article 57 del Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (TREBEP) es permeti l'accés a l'ocupació pública. És necessari tenir nacionalitat espanyola, d'altres estats membre de la Unió Europea o d'altres estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.   També seran admesos el cònjuge, els descendents i descendents del cònjuge, tant d'espanyols i espanyoles com de nacionals d'altres estats membre de la Unió Europea, independentment de la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors d'aquesta edat però visquin a càrrec dels seus progenitors. Les persones estrangeres referides als apartats anteriors, així com aquelles amb residència legal en Espanya, podran accedir a les administracions públiques com a personal laboral, en igualtat de condicions que espanyols i espanyoles.
  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques. Les persones amb discapacitat reconeguda seran admeses en la realització de les proves lliures sense necessitat d'acreditar les seves condicions psíquiques, físiques i sensorials abans de començar, sense perjudici que, superat el procés selectiu, en presentar la documentació per ser nomenades o contractades, hagin d'acreditar, com la resta de persones aspirants, la seva capacitat per desenvolupar les funcions i tasques dels llocs de treball que es convoquen i per donar el servei públic corresponent. Així mateix, en cas d'accedir per la quota de reserva de persones amb discapacitat, serà necessari tenir legalment reconeguda una discapacitat de grau igual o superior al 33 % i acreditar-la. Aquest cas només es contempla en el concurs-oposició d'estabilització. No obstant això, i d'acord amb el Decret 66/1999, de 9 de març, sobre l'accés a la funció pública de les persones amb discapacitat i dels equips de valoració multiprofessional, les persones que es presentin a un procés selectiu, sigui lliure o per torn reservat, i sol·licitin alguna adaptació per fer les proves, així ho hauran de fer constar expressament en la sol·licitud de participació i especificar el seu tipus (temps o mitjans materials). En aquest cas, també s'haurà d'aportar la certificació pertinent en la qual consti el tipus i grau de disminució. A aquests efectes, els òrgans tècnics de selecció decidiran sobre les peticions d'adaptacions que s'efectuïn. Amb aquesta finalitat podran requerir un informe sobre la sol·licitud de participació d'adaptació als equips de valoració multiprofessional.
  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
  • Emplenar el formulari d'inscripció (annex 2) i el formulari d'autoavaluació (annex 3) de la convocatòria.
  • Presentació de la descripció del curriculum vitae (CV).

No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.

II. Funcions

  • Assistir a l'investigador principal per a la inclusió de pacients als diferents assaigs clínics (screening, aleatorització, petició de proves, cites amb altres serveis col·laboradors…).
  • Recollida i introducció de dades als diferents quaderns de recollida de dades (paper o electrònic).
  • Preparar les visites de monitorització (demanar històries clíniques, introduir les dades dels documents fonts als quaderns de recollida de dades) i atendre el monitor durant les visites de monitorització.
  • Actualització de base de dades sobre el nombre d'assajos que es realitzen al Servei d'Hematologia i als pacients respectius.
  • Facilitar la comunicació entre el promotor (monitor, entrada de dades, farmacovigilància, etc.) i l'equip investigador
  • Assegurar el compliment del protocol, les normes de bona pràctica clínica i la legislació vigent.
  • Coordinar cites amb els monitors, assistir a visites de preselecció i visites d'inici.
  • Conèixer els protocols dels diferents assaigs clínics que es realitzen al Servei d'Hematologia, conèixer el calendari de proves de cada assaig i els procediments que requereix cadascun.
  • Conèixer i aplicar les esmenes en els protocols.
  • Resoldre les discrepàncies (quèries).
  • Complir els talls de bases de dades.
  • Informar a temps (24 hores) dels esdeveniments adversos greus al promotor.
  • Assistir a les reunions de l'equip de recerca.
  • Manejar el calendari de proves dels protocols assignats, sobretot farmacocinètiques, farmacodinàmiques, genòmiques, radiològiques i controlar quan cada pacient està citat per programar les extraccions.
  • Processar, emmagatzemar i enviar mostres biològiques (sang, orina, saliva, biòpsies, teixits) als diferents laboratoris centrals.
  • Conèixer les normes d'enviament de mostres (IATA).
  • Fer els qüestionaris de qualitat de vida en paper o mitjançant dispositius electrònics.
  • Assignar la medicació d'assaig clínic mitjançant sistemes interactius de resposta (IVR/IWRS).
  • Transmissió d'imatges anònimes relacionades amb proves diagnòstiques d'assajos clínics a través de plataformes interactives.
  • Gestió i manteniment de la documentació present a l'arxiu de l'investigador.
  • Presentar documentació dels assaigs clínics/estudis als organismes
  • competents (AEMPS, CEIm).
  • Disseny i creació de documents per a la presentació de pòsters: PowerPoint, MS Publisher, Canva o similars.
  • Manteniment de bases de dades de grups cooperatius nacionals i internacionals, com ara PROMISE, RELYMPH, GEHE o RESMD entre d'altres.
  • Assistència a sessions/cursos de formació d'àmbit local, nacional o internacional organitzats per grups cooperatius o farmaindustria.

III. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds es poden presentar al registre físic de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears o mitjançant el correu electrònic[1] de la Unitat de Recursos Humans: idisba.convocatorias@ssib.es. S'ha d'indicar el codi d'expedient «2024-29-ASHUSLL» a l'assumpte del correu electrònic.  

El termini de recepció de sol·licituds serà de 15 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.

Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

Els errors de fet, materials o aritmètics que es puguin advertir en la sol·licitud podran ser corregits en qualsevol moment d'ofici o a petició de la persona interessada.

[1]Els documents adjunts al correu electrònic han d'estar en format PDF i comprimits a un únic ZIP.

IV. Admissió de les persones aspirants

Un cop vençut el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació requerida per participar en aquest procediment de selecció, la Direcció Gerència de l'IdISBa dictarà una resolució declarant aprovada la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes d'exclusió. Aquesta resolució es publicarà a la pàgina web de l'IdISBa (www.idisba.es).

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, comptant a partir de l'endemà de la seva publicació, per esmenar el defecte causant de la seva exclusió o omissió, així com per adjuntar, en cas pertinent, la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.

Finalitzat el termini, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu. A aquesta resolució s'indicaran les instruccions perquè qui vulgui procedir amb l'entrevista pugui confirmar la seva assistència.

S'obrirà un termini de 3 dies hàbils per presentar al·legacions a les puntuacions obtingudes en la llista definitiva.

V. Reserva a favor de les persones amb discapacitat

Existeix a l'IdISBa una reserva del 7 % dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, segons el Reial decret llei  5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.

VI. Tribunal qualificador

  • Dr. Joan Bargay Lleonart, cap del Servei d'Hematologia de l'HUSLL i de la Unitat d'Investigació de l'HUSLL, en qualitat de president del tribunal.
  • Dra. Raquel del Campo García, metgessa hematòloga adjunta del Servei d'Hematologia de l'HUSLL, en qualitat de vocal del tribunal.
  • Representant de la Unitat de RH de l'IdISBa, en qualitat de secretari o secretària del tribunal.

Membres suplents:

  • Dra. Antonia Cladera Serra, metgessa hematòloga adjunta del Servei d'Hematologia de l'HUSLL.
  • Dra. Neus Amer Salas, metgessa hematòloga adjunta del Servei d'Hematologia de l'HUSLL.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de candidats i candidates.

El tribunal qualificador d'aquest procés selectiu, d'acord amb l'article 14 de la Constitució espanyola, vetllarà per l'estricte compliment del principi d'igualtat d'oportunitats entre ambdós sexes.

El procediment d'actuació del tribunal s'ajustarà en tot moment d'acord amb la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment comú, així com amb la resta de disposicions vigents. 

Correspondrà al tribunal la consideració, verificació i apreciació de les incidències que puguin sorgir en el desenvolupament d'aquest procés de selecció, adoptant al respecte les decisions motivades que estimi pertinents. 

VII. Resolució de la convocatòria i publicació de la borsa

Una vegada finalitzat el procés selectiu, el tribunal qualificador elaborarà una resolució definitiva de totes les persones aspirants, ordenada segons la puntuació total obtinguda, de major a menor, implicant la constitució de la borsa de treball per als següents dos anys en el mateix lloc ofertat des de la publicació de la oferta, amb priorització del mateix ordre de puntuació. Aquesta resolució serà publicada a la web de la Fundació (www.idisba.es).

La contractació i la constitució de la borsa de treball es faran d'acord amb l'ordre de prelació.

VIII. Modalitat de contractació

  • Tipus de contracte: contracte indefinit subjecte a projecte d'investigació.
  • Categoria: Tècnic/a de suport a l'investigació.
  • Grup professional: grup B del I conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (IdISBa).
  • Jornada laboral: 37.5 hores setmanals (completa).
  • Remuneració: 27 000 € bruts anuals.
  • Ubicació: Hospital Universitari Son Llàtzer.

IX. Acreditació de requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació.

  1. Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han prestat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. Si no és possible, és necessari presentar el contracte i la vida laboral.

  2. Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol. En cas de titulacions expedides a l'estranger, és necessari aportar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esports. Si el títol procedeix d'un estat membre de la Unió Europea, s'ha de presentar el certificat acreditatiu del reconeixement o de l'homologació del títol equivalent, de conformitat amb la Directiva 89/48/CEE, de 21 de desembre de 1998, el Reial decret 1837/2008, el Reial decret 967/2014 i altres normes de transposició i desplegament.

  3. Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa o ECTS.

  4.  

    ​​​​​​​Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de reconegut prestigi).

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases).

La documentació acreditativa de tots els mèrits s'hauran de presentar juntament amb la sol·licitud. En cas d'haver-hi presentat inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits.

X. Procés de selecció

Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d'acord amb el següent barem, a més d'una entrevista personal:

1. Experiència professional (4 punts màx.)

  • En la coordinació d'assajos clínics/data manager a l'àmbit sanitari. (0.05 per cada mes; 1 punts màx.)
  • Al processament de mostres biològiques i procediments associats. (0.05 punts per mes treballat; 1 punts màx.)
  • A la gestió de projectes relacionats amb el camp de l'hematologia. (0.05 punts per mes treballat; 1 punts màx.)
  • Experiència sanitària al camp d'infermeria. (0.1 punts per mes treballat; 1 punt màx.).

2. Formació (2 punts màx.)

  • Màster en l'àmbit de les ciències de la salut. (0.5 punts per títol; 0.5 punts màx.)
  • Doctorat en ciències de la salut. (1 punt).
  • Cursos oficials relacionats amb la coordinació dels assaigs clínics. (0.1 punts per curs; 1 punts màx.).
  • Cursos oficials relacionats amb l'estadística. (0.1 punts per curs; 0.5 punts màx.).

3. Activitat científica (2.5 punts màx.)

  • Articles publicats relacionats amb la investigació sanitària. (0.1 punts per publicació; 1 punt màx.).
  • Beques i contractes aconseguits en convocatòries competitives per període superior a 12 mesos (1 punt per beca o contracte; 2 punts màx.)
  • Participació en projectes de recerca sanitària. (0.1 punts per projecte; 0.5 punts màx.).
  • Comunicacions a congressos orals o pòster. (0.1 per comunicació com a primer autor/a, 0.05 punts per posicions posteriors; 0.5 punts màx.).

4. Coneixement d'idiomes (0.5 punts màx.)

Només es valorarà el nivell d'acreditació més alt per cada idioma.

  • Nivell C1 de català. (0.25 punts).
  • Nivell C2 de català. (0.5 punts).
  • Nivell B2 d'anglès. (0.25 punts).
  • Nivell C1 o d'anglès superior. (0.5 punts).

5. Entrevista personal (1 punt màx.)

L'entrevista versarà sobre temes relacionats amb la present oferta de treball. La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per poder acarar-los en cas de no haver-los aportat acarats prèviament amb la sol·licitud.

Per poder accedir a l'entrevista s'haurà d'obtenir un mínim de 6 punts en la baremació de mèrits revisada pel tribunal.

El dia i l'hora de l'entrevista es publicaran a la web de la Fundació: www.idisba.es. La persona candidata ha de confirmar la realització de l'entrevista perquè li sigui adjudicada una hora concreta. En el supòsit que l'entrevista es realitzi per mitjans virtuals, la documentació original s'haurà de presentar quan així ho requereixi la Unitat de Recursos Humans.

No fer l'entrevista suposarà l'exclusió del procés selectiu.

 

XI. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la  jurisdicció social, sense que es pugui  interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

 

Palma, a la data de la signatura electrònica (30 d'agost de 2024)

El director gerent de la Fundació Carlos Enrique Herrero

 

ANNEX 2 Formulari d'inscripció per a la convocatòria del procés selectiu i posterior cobertura d'una plaça  de graduat o graduada en ciències de la salut, del grup professional B, per al projecte «GEM-IBERDARAX» (ECSL/HEMATO)

Nom:                                                             Llinatges:

DNI/NIE:

Adreça:

Telèfon de contacte:

Adreça electrònica:

EXPÒS:

Que he tingut coneixement de la convocatòria del procés selectiu i posterior cobertura de graduat o graduada en ciències de la salut, del grup professional B, per al projecte «GEM-IBERDARAX» (ECSL/HEMATO).

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

  • Titulació exigida com a requisit.
    • Títol de formació pertinent. (Document 1.1)
    • Nivell B2 de llengua catalana. (Document 1.2)
    • Certificat de bones pràctiques clíniques. (Document 1.3)
  • Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)
  • CV actualitzat. (Document 3)
  • Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar a l'autobarem)

DECLAR:

  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

Així, per tot el que s'ha exposat,

SOL·LICIT:

La meva admissió per formar part del procés selectiu per a la cobertura d'una plaça  de graduat o graduada en ciències de la salut, del grup professional B, per al projecte «GEM-IBERDARAX» (ECSL/HEMATO).

A _______________, el _____ de ________________ de ______

Signatura

 

 

 

ANNEX 3 AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS

Procés per a la selecció  graduat o graduada en ciències de la salut, del grup professional B, per al projecte «GEM-IBERDARAX» (ECSL/HEMATO)

NOM

 

PUNTS MÀX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

1. Experiència professional

4

 

 

En la coordinació d'assajos clínics/data manager a l'àmbit sanitari. (0.05 per cada mes)

1

 

 

Al processament de mostres biològiques i procediments associats. (0.05 punts per mes treballat)

1

 

 

A la gestió de projectes relacionats amb el camp de l'hematologia. (0.05 punts per mes treballat)

1

 

 

Experiència sanitària al camp d'infermeria. (0.1 punts per mes treballat)

1

 

 

2. Formació relacionada

2

 

 

Màster en l'àmbit de les ciències de la salut. (0.5 punts per títol)

0.5

 

 

Doctorat en ciències de la salut. (1 punt).

1

 

 

Cursos oficials relacionats amb la coordinació dels assaigs clínics. (0.1 punts per curs).

1

 

 

Cursos oficials relacionats amb l'estadística. (0.1 punts per curs).

0.5

 

 

3. Activitat científica

2.5

 

 

Articles publicats relacionats amb la investigació sanitària. (0.1 punts per publicació; 1 punt màx.).

1

 

 

Beques i contractes aconseguits en convocatòries competitives per període superior a 12 mesos (1 punt per beca o contracte; 2 punts màx.)

2

 

 

Participació en projectes de recerca sanitària. (0.1 punts per projecte; 0.5 punts màx.).

0.5

 

 

Comunicacions a congressos orals o pòster. (0.1 per comunicació com a primer autor/a, 0.05 punts per posicions posteriors; 0.5 punts màx.).

0.5

 

 

4. Coneixement d'idiomes

0.5

 

 

Nivell C1 de català. (0.25 punts).

0.25

 

 

Nivell C2 de català. (0.5 punts).

0.5

 

 

Nivell B2 d'anglès. (0.25 punts).

0.25

 

 

Nivell C1 o d'anglès superior. (0.5 punts).

0.5

 

 

5. Entrevista

1

X

 

TOTAL

 

 

 

* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació. (P. e.: certificat B2 d'anglès de l'EOI)