Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 565412
Aprovació de les Bases de la convocatòria d'ajudes als ajuntaments per al foment del comerç i artesania local, i l'emprenedoria empresarial a l'illa d'Eivissa en les activitats realitzades en el període comprès entre el dia 1 de juny de 2023 fins a 31 de juliol de 2024
El Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa en sessió ordinària de data 6 de setembre de 2024, va aprovar la següent proposta de la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica,Cooperació Municipal i Recursos Humans:
“(...)
PRIMER.- APROVAR la convocatòria d'ajudes als ajuntaments per al foment del comerç i artesania local, i l'emprenedoria empresarial a l'illa d'Eivissa en les activitats realitzades en el període comprès entre el dia 1 de juny de 2023 i 31 de juliol de 2024, les seues bases (CSV: 15250272454731013544) i el seu extracte (CSV: 15250327133066470435), que consten a l'expedient núm. 2024/00008722M.
SEGON.- APROVAR la dotació econòmica de la convocatòria per un import total màxim de TRES-CENT MIL EUROS (300.000 €), que aniran a càrrec de l'aplicació pressupostària 4220.46204 del vigent pressupost (RC núm. 2/2024000005714, de data 9 d'agost de 2024).
TERCER.- DESIGNAR com a membres de la comissió avaluadora prevista a la base onzena de la convocatòria, les següents persones:
QUART.- PUBLICAR les bases:
(...)”
Eivissa, 6 de setembre de 2024
La cap de secció d'Indústria del Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans Marta Díaz Pascual
Bases de la convocatòria d'ajudes als ajuntaments per al foment del comerç i artesania local, i l'emprenedoria empresarial a l'illa d'Eivissa en les activitats realitzades en el període comprès entre el dia 1 de juny de 2023 fins a 31 de juliol de 2024
1. Objecte i finalitat
L'objecte d'aquesta convocatòria és fixar el procediment de concessió de les ajudes econòmiques adreçades als ajuntaments de l'illa d'Eivissa que realitzin accions públiques de dinamització del comerç i artesania local i emprenedoria empresarial a l'illa d'Eivissa en el període comprès entre els dies 1 de juny de 2023 i 31 de juliol de 2024.
Aquestes ajudes estan previstes al Pla Estratègic de Subvencions del Consell Insular d'Eivissa per a l'any 2023-2025, publicat al BOIB núm. 12, de 26 de gener de 2023.
2. Règim jurídic
Aquesta convocatòria es regirà per les disposicions contingudes a les presents bases, i per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (en endavant, LPAC), per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (LGS), i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol (RS), i pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de subvencions (TRLGS), i la resta de normativa aplicable.
Respecte de la protecció i el tractament de dades de caràcter personal en la realització de les activitats objecte d'aquesta convocatòria, s'han d'observar les prescripcions contingudes a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals; al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades), publicat al DOUE núm. 119, de 4/5/2016; i a la resta de legislació vigent en matèria de protecció de dades personals, que hi sigui d'aplicació.
3. Dotació econòmica
El pressupost per a aquesta convocatòria és de tres-cents mil euros (300.000,00 €), del pressupost de l'any 2024 del Consell Insular d'Eivissa, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 4220.46204.
4. Beneficiaris
4.1 Requisits
Podran obtenir la condició de beneficiaris de les presents ajudes tots els ajuntaments de l'illa d'Eivissa que hagin realitzat accions públiques de dinamització comercial i artesanal, i emprenedoria empresarial i que reuneixin els requisits següents:
4.2. Obligacions dels beneficiaris
4.1. Justificar la realització de l'activitat i també acreditar el compliment dels requisits i de les condicions que determinin la concessió de la subvenció.
4.2. Sotmetre's a les actuacions de comprovació, seguiment i inspecció que pugui efectuar el Consell Insular d'Eivissa i aportar tota la informació i la documentació que li sigui requerida en l'exercici d'aquestes actuacions. En aquest sentit, el Consell Insular d'Eivissa podrà inspeccionar les activitats subvencionades, sense perjudici de les competències que puguin correspondre a altres organismes i institucions.
4.3. Comunicar al Consell Insular d'Eivissa la sol·licitud o l'obtenció d'altres subvencions per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o entitat pública o privada, nacional o internacional.
Aquesta comunicació ha de fer-se en el termini màxim de quinze dies hàbils a comptar a partir de la sol·licitud o la notificació de l'obtenció de la subvenció concurrent.
4.4. Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons percebuts, amb inclusió dels documents electrònics, mentre puguin ser objecte d'actuacions de comprovació i control.
4.5. Reintegrar els fons percebuts en els supòsits previstos legalment.
4.6. Adoptar mesures de difusió de l'ajuda concedida, mitjançant la inclusió de l'escut oficial del Consell Insular d'Eivissa en la cartelleria anunciadora de l'activitat o en el material editat o realitzat, i en el cas d'activitats artesanals, també, el logotip d'Artesania d'Eivissa (Annex 2).
Qualsevol alteració de les condicions tengudes en compte per concedir l'ajut i, en qualsevol cas, l'obtenció de subvencions incompatibles, pot donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.
Així mateix, també queden sotmeses a totes aquelles altres obligacions que es derivin de la LGS, el RLGS i el TRLS, en tot allò que els hi sigui d'aplicació.
5. Activitats subvencionables
Seran objecte de subvenció les activitats públiques per dinamitzar el comerç local, millorar la imatge i actualització del comerç, la formació del sector comercial, el foment i la formació de l'artesania local i el foment de la emprenedoria empresarial realitzades entre els dies 1 de juny de 2023 i 31 de juliol de 2024, ambdós inclosos.
De la quantia de la convocatòria es finançarà el 65 % de les despeses realitzades següents:
En el cas d'activitats que hagin rebut finançament per part d'altres Departaments del Consell Insular d'Eivissa, aquestes no podran ser objecte de la present subvenció.
En cap cas, seran considerades despeses subvencionables:
6. Procediment de concessió, distribució i compatibilitat
6.1 Procediment de concessió i distribució dels ajuts
D'acord amb l'article 14.2 i 17.2 del TRLGS, el procediment de concessió d'aquestes ajudes es tramitarà en règim de concurrència per als ajuntaments, sense concurs, i s'establirà una prelació de les sol·licituds per a cada actuació presentada per cada ajuntament que compleixi els requisits d'aquesta convocatòria, segons l'ordre d'entrada i fins esgotar el crèdit disponible per a cadascun, i d'acord amb els principis de publicitat, d'objectivitat, de transparència i d'igualtat.
Per a la concessió dels ajuts, es realitzarà una distribució proporcional directa de la quantia màxima de 300.000 € de la convocatòria, en funció del percentatge comercial i el percentatge d'habitants que té cada municipi segons resulta de l'estudi del Cens Comercial de juny de 2018 encarregat pel Consell Insular d'Eivissa (aplicant un 60 %) i el nombre d'habitants del municipi (40 % -INE 2021-).
El percentatge i el crèdit resultant de cada ajuntament és el següent:
Els ajuts no generen cap dret a l'obtenció d'altres ajuts en exercicis posteriors i no es poden al·legar com a precedent.
En el cas que no s'exhaureixi el crèdit designat a un o varis ajuntaments, la quantia sobrant es repartirà de manera proporcional, segons el criteri anterior, entre la resta d'ajuntaments.
6.2 Compatibilitat
Les subvencions que s'atorguin d'acord amb aquesta convocatòria són compatibles amb les que puguin atorgar altres entitats públiques o privades, però no són compatibles amb altres ajuts que hagi atorgat el Consell Insular d'Eivissa.
El beneficiari ha de comunicar al Consell Insular d'Eivissa l'obtenció d'altres subvencions, ajuts, ingressos o recursos per a l'activitat subvencionada.
L'import de les subvencions en cap cas no pot ser d'una quantia tal que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajuts, ingressos o recursos, superi el cost de l'activitat subvencionada.
7. Sol·licituds i documentació a presentar
Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant instància, segons el model normalitzat que figura com a Annex 1 d'aquesta convocatòria.
Les sol·licituds es presentaran amb la següent documentació:
- Memòria descriptiva de l'activitat per a la qual se sol·licita la subvenció que inclogui el detall de les dades següents:
- Documentació justificativa, que inclou la documentació següent:
□ Informe d'Intervenció, certificat per la Secretaria de l'Ajuntament en la qual s'acrediti el conjunt de les despeses realitzades i pagades, relatives a l'objecte de la subvenció sol·licitada.
□ Certificació emesa per la secretaria de la corporació comprensiva de la relació detallada de les despeses amb la indicació de l'import, objecte i creditor de la despesa, així com dels ingressos percebuts per a cadascuna de les activitats sol·licitades. Aquesta relació haurà d'incloure altres ingressos o subvencions que els ajuntaments hagin pogut percebre, amb indicació del import i la seua procedència. S'haurà d'indicar en el cas que es sol·liciti la despesa corresponent a l'IVA o altres impostos, que no es susceptible de recuperació o compensació per part de l'Ajuntament.
□ Certificació emesa per la secretaria o de l'òrgan competent en què s'especifiqui que les actuacions objecte de l'ajuda s'han dut a terme d'acord amb la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic
Es considerarà despesa realitzada aquella que ha estat degudament pagada en el període subvencionable (entre els dies 1 de juny de 2023 i 31 de juliol de 2024).
Les sol·licituds incorporen una declaració responsable que l'ajuntament sol·licitant no es troba sotmès a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d'obtenir la condició de beneficiari de les subvencions públiques recollides en l'article 13 de la LGS, i en l'article 18 del TRLGS.
Així mateix, en la sol·licitud poden autoritzar a l'òrgan instructor per comprovar les dades que acrediten que es troben al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l'Administració de l'Estat i de la Comunitat Autònoma, i d'estar al corrent de les obligacions econòmiques davant del Consell Insular d'Eivissa.
8. Lloc i termini de presentació
Les sol·licituds i la documentació requerida es dirigiran a la Presidència del Consell Insular d'Eivissa i es registraran a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa, de conformitat amb el previst a l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPAC).
El fet de presentar la sol·licitud per a les ajudes implica l'acceptació d'aquestes bases.
El termini per a la presentació començarà el dia següent al de la publicació de l'extracte de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i finalitzarà als 15 dies naturals de la publicació de l'extracte esmentat.
La sol·licitud es realitzarà una vegada es pugui acreditar la realització de l'activitat i aportar els documents justificatius de la mateixa.
9.Òrgans competents per a l'ordenació, la instrucció i la resolució
Pel que fa als òrgans competents per a l'ordenació, la instrucció i la resolució:
9.1. El Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans del Consell Insular d'Eivissa és el competent per instruir el procediment d'aquestes bases, de conformitat amb l'establert a l'article tercer, punt 3, del Decret de Presidència número 2023000467, del 28 de juny de 2023, d'estructura del Govern del Consell Insular d'Eivissa i creació de Departaments (publicat al BOIB Núm. 88, 29 de juny de 2023).
9.2. Dins d'aquest Departament correspon a la consellera executiva l'ordenació del procediment, en virtut del Decret de Presidència núm. 2023000472, de data 28 de juny de 2023, de nomenament de les persones membres del Consell Executiu i de les vicepresidències del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm. 88, de 29 de juny de 2023), i d'acord amb l'article 33 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de Consells insulars, i amb l'article 72 del Reglament orgànic del Consell Insular d'Eivissa (BOIB 136, de 18-09-2010, correcció en BOIB núm. 148, de 14-10-2010, modificació al BOIB núm. 48, de 16-04-2016), on es recullen les atribucions i competències del consellers/es executius/ves.
9.3. Correspon al Consell Executiu l'aprovació d'aquestes bases, de conformitat amb les atribucions establertes a l'article 28.1. m de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars (BOIB núm. 88, de 7-07-2022): Aprovar les convocatòries d'ajudes i subvencions, en relació amb l'article 65 del Reglament orgànic d'aquesta Corporació (BOIB núm. 136, de 18/09/2010, correcció en el BOIB núm. 148, de 14-10-2010, modificat pel BOIB núm. 48, de 16-04-2016).
9.4. El pagament d'aquestes ajudes i la seua revocació, en el cas que pertoqui, es farà mitjançant resolució de la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans, de conformitat amb l'article 33.2.l de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars.
10. Instrucció, esmena i millora de la sol·licitud
10.1. El Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans del Consell Insular d'Eivissa és el competent per instruir el procediment de tramitació de les sol·licituds, que valorarà aquest Departament una vegada finalitzat el termini de presentació, per tal de comprovar que reuneixen els requisits i l'objecte d'aquestes ajudes, o el departament que tengui atribuïdes les funcions en matèria d'artesania i comerç.
10.2. Després de valorar les sol·licituds, es requerirà als ajuntaments interessats, si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts en aquestes bases, d'acord amb el que disposa l'article 68.1 de la LPAC, per a esmenar la seua sol·licitud en el termini de deu dies hàbils, comptadors des del dia després d'haver rebut la notificació.
Si en el termini de deu dies hàbils l'ajuntament no fa la rectificació reclamada o no presenta la complementació requerida, el Consell Insular d'Eivissa, després d'haver pres la resolució pertinent, considerarà que l'ajuntament desisteix de la seua petició.
L'òrgan instructor podrà requerir, en qualsevol moment de la tramitació de l'expedient, els documents complementaris que es considerin necessaris, a l'efecte de garantir la inversió correcta dels recursos pressupostaris destinats a les ajudes.
Tota menció al Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans, i a la consellera del referit Departament, s'ha de entendre assignada a la mateixa figura del Consell Insular d'Eivissa, que tengui atribuïdes les funcions en matèria d'artesania i comerç.
11. Comissió avaluadora
La comissió avaluadora és l'òrgan col·legiat al qual correspon la funció d'emetre l'informe, que servirà de base per elaborar la proposta de resolució de les sol·licituds d'ajudes, examinant i valorant els projectes presentats.
La comissió d'avaluació estarà integrada per un/a president/a, un/a secretari/ària i un nombre de vocals no inferior a tres, designats en la resolució de la convocatòria d'aquestes ajudes, d'acord amb criteris de competència professional i d'experiència.
12. Proposta de resolució provisional, resolució i notificació
12.1. Les sol·licituds de subvenció es resoldran d'acord amb la distribució dels fons prevista en el punt 6 d'aquestes bases, fins que s'exhaureixin els crèdits disponibles per a cada ajuntament, per ordre d'entrada de les sol·licituds i actuacions.
Amb fonament en l'informe de la comissió d'avaluació, de conformitat amb l'article 24.4 de la dita LGS, el Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans (o l'òrgan competent en matèria d'artesania), com a òrgan instructor, formularà la proposta de resolució provisional, que es podrà realitzar conjunta o de manera individual per a cada ajuntament, degudament motivada, amb la proposta de la quantia que correspongui a les sol·licituds estimades; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses i denegades o desestimades, s'indicarà la causa d'exclusió i de denegació o desestimació, i aquesta es comunicarà a cadascun dels ajuntament interessats, que tendran un termini de 10 dies hàbils per presentar-hi al·legacions.
12.2 Examinades les al·legacions adduïdes, si és el cas, es formularà la resolució definitiva que expressarà la proposta de la concessió de l'ajuda, la qual es podrà realitzar conjunta o individualment per a cada ajuntament; degudament motivada, i s'elevarà a la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans (o la persona consellera amb les atribucions en matèria d'artesania).
La resolució es notificarà individualment en el termini màxim de deu dies comptadors a partir del dia següent de la resolució. Una vegada rebuda la notificació, els ajuntaments beneficiaris hauran de comunicar la seua acceptació, no obstant això, passats 5 dies hàbils des de la recepció de la notificació sense cap resposta, s'entendrà que l'ajuntament accepta la proposta.
D'acord amb l'article 25.4 de la LGS, el termini màxim per resoldre i notificar el procediment no excedirà els sis mesos, comptats a partir de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el BOIB.
13. Pagament de les subvencions
Aquestes ajudes del Consell Insular d'Eivissa, es faran efectives mitjançant transferència bancària, una vegada emesa la resolució definitiva de concessió, posteriorment a la proposta provisional en la que ja constarà l'acreditació i valoració de la justificació i objecte subvencionable de les accions, de conformitat amb la documentació necessària establerta al punt 7.
Per efectuar el pagament, els ajuntaments han de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, així com de les obligacions econòmiques amb el Consell Insular d'Eivissa amb caràcter previ a la proposta de resolució de la concessió.
Tota alteració de les condicions que s'han tengut en compte per concedir la subvenció i, en tot cas, l'obtenció concurrent de subvencions o ajudes atorgades per altres administracions o ens, públics o privats, nacionals o internacionals, pot donar lloc a la modificació de la resolució de la concessió.
14. Criteris de graduació de possibles incompliments, revocació i reintegrament
14.1 Criteris de graduació
Els criteris de graduació dels possibles incompliments de les condicions imposades amb motiu de la concessió de les subvencions resulten d'aplicació a l'hora de determinar, en aquest cas, l'import a reintegrar.
Si en la realització de la comprovació o el control per part de l'administració es posa de manifest la falta de pagament de totes o part de les despeses justificades, una vegada cobrada la subvenció, sent aquestes exigibles pels respectius creditors, s'exigirà el reintegrament aplicant el principi de proporcionalitat, a efectes del qual es considerarà reintegrable la subvenció en proporció a les despeses impagades.
En aquest sentit, de conformitat amb l'article 17.3.n de la LGS, en relació amb l'article 37.2 de la llei referida, i els articles 13.n i 44 del TRLGS, s'estableixen el següents criteris de graduació del possible incompliment material de l'activitat objecte d'aquesta subvenció, i sempre que els beneficiaris acreditin una actuació inequívoca tendent a la satisfacció dels seus compromisos:
Grau d'incompliment material |
Percentatge de reducció |
---|---|
> 0 % i < 25 % |
25 % |
> 25 % i < 50 % |
50 % |
> 50 % i < 75 % |
75 % |
> 75 % i < 100 % |
90 % |
100 % |
100 % |
Així mateix, l'incompliment de l'obligació de donar publicitat a la subvenció concedida en els termes establerts al punt 4.2, donarà lloc al reintegrament del 20 % de la subvenció de l'activitat a la qual no s'hagi donat publicitat.
14.2 Revocació i reintegrament
Pertoca revocar la concessió de l'ajuda quan, posteriorment a la concessió vàlida i ajustada a dret, l'entitat beneficiària incompleix totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l'eficàcia de l'acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l'acte de concessió i, com a conseqüència de la revocació, pertocarà reintegrar totalment o parcialment l'ajuda rebuda per l'entitat beneficiària i, si escau, l'exigència de l'interès de demora, en els casos previstos en l'article 44 del TRLGS.
Les causes de reintegrament de la subvenció són les establertes a l'article 37 de la LGS, a l'article 44 TRLS i la resta de normativa que sigui aplicable, i el reintegrament es realitzarà pel procediment establert al títol II, capítol II, de la LGS.
15. Règim d'infraccions i sancions
El règim d'infraccions i sancions administratives aplicables serà l'establert en el títol IV de la LGS, i en el títol V del TRLGS. Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.
16. Règim de recursos
16.1. Contra l'acord del Consell Executiu que aprova les bases reguladores d'aquestes ajudes, el qual no exhaureix la via administrativa, es podrà interposar davant el Ple el recurs d'alçada previst als articles 112.1, 121 i 122 de la LPAC, en el termini d'un mes des de l'endemà de la seua notificació, tot això en virtut del que disposa l'article 66.2 de la Llei 4/2022, de 8 de juny, de consells insulars.
16.2. Contra les resolucions de la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans, les quals no exhaureixen la via administrativa, es podrà interposar davant el Consell Executiu el recurs d'alçada previst als articles 112.1, 121 i 122.1 de la LPAC, en el termini d'un mes des de l'endemà de la seua notificació, tot això en virtut del que disposa l'article 66.4 de la Llei 4/2022, de 8 de juny, de consells insulars. .
16.3. El recurs haurà de resoldre's en el termini de tres mesos, transcorreguts els quals sense que s'hagi dictat resolució expressa s'entendrà desestimat i quedarà oberta la via contenciosa administrativa (article 122.2 de la LPAC).
17. Publicitat
Les bases de la present convocatòria s'enviaran a publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, una vegada publicades, en compliment del que disposen els articles 17.3, 18 i 20.8 de la LGS, s'enviarà la convocatòria i un extracte d'aquesta a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS), que donarà trasllat de l'extracte al BOIB.
L'eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l'extracte en el BOIB.
ANNEX 1 Sol·licitud de la convocatòria d'ajudes als ajuntaments per al foment del comerç i artesania local, i l'emprenedoria empresarial a l'illa d'Eivissa en les activitats realitzades en el període comprès entre el dia 1 de juny de 2023 i 31 de juliol de 2024
Dades de l'ajuntament sol·licitant
Nom: |
NIF/CIF: |
||
Domicili: |
Núm.: Pis: |
||
Població: |
Codi postal: Província: |
||
Telèfon: |
Fax: |
Adreça electrònica: |
Representant de l'ajuntament
Nom i llinatges: |
NIF: |
||
Domicili: |
Núm.: Pis: |
||
Població: |
Codi postal: Província: |
||
Telèfon: |
Fax: |
Adreça electrònica: |
Es sol·licita al Consell Insular d'Eivissa una subvenció per import de |
€ |
---|---|
Total despeses justificades |
€ |
DECLAR RESPONSABLEMENT:
Que aquest ajuntament reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides per poder sol·licitar subvenció davant aquesta Corporació i no incorr en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveu l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, per ser-ne beneficiari/ària, i em compromet a mantenir el compliment de les anteriors condicions durant el període de temps inherent al dit reconeixement o exercici, i en el cas que hi hagi alguna variació, a comunicar-ho a aquesta administració en el termini no superior a tres dies.
(assenyalau amb una X el vostre cas)
( ) Que autoritz el Consell Insular d'Eivissa perquè, d'acord amb el que estableix la disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l'impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa del fet d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l'Administració de l'Estat i Autonòmica i davant la Seguretat Social, així com autoritz a la comprovació davant la hisenda del Consell Insular d'Eivissa.
( ) Que no autoritz el Consell Insular d'Eivissa perquè, d'acord amb el que estableix la disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l'impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa del fet d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l'Administració de l'Estat i Autonòmica, davant la Seguretat Social, però si que s'autoritza a la comprovació davant la hisenda del Consell Insular d'Eivissa. Per aquest motiu, s'adjunten certificats en vigor d'hisenda de l'Estat Espanyol i Comunitat Autònoma i certificat de la Seguretat Social d'estar al corrent de les obligacions tributàries.
PRESENT LA DOCUMENTACIÓ SEGÜENT:
(assenyalau amb una X el vostre cas)
( ) Memòria detallada de les característiques del projecte de conformitat amb el previst al punt 7 de les bases.
( ) Documents justificatius del projecte:
□ Informe d'Intervenció, certificat per la Secretaria de l'Ajuntament en la qual s'acrediti el conjunt de les despeses realitzades i pagades, relatives a l'objecte de la subvenció sol·licitada.
□ Certificació emesa per la secretaria de la corporació comprensiva de la relació detallada de les despeses amb la indicació de l'import, objecte i creditor de la despesa, així com dels ingressos percebuts per a cadascuna de les activitats sol·licitades. Aquesta relació haurà d'incloure altres ingressos o subvencions que els ajuntaments hagin pogut percebre, amb indicació del import i la seua procedència.
□ Certificació emesa per la secretaria o de l'òrgan competent en què s'especifiqui que les actuacions objecte de l'ajuda s'han dut a terme d'acord amb la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic.
SOL·LICIT:
La subvenció destinada als ajuntaments per al foment del comerç i l'artesania local, i l'emprenedoria empresarial a l'illa d'Eivissa en les activitats realitzades en el període comprès entre el dia 1 de juny de 2023 i el 31 de juliol de 2024, de conformitat amb la memòria de les actuacions i els documents justificatius que adjunt a aquest document.
Eivissa, ____ d _____________________ de 2024
(Signatura de la persona representant de l'ajuntament)
POLÍTICA DE PRIVADESA
De conformitat amb l'establert a l la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, a Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, en relació amb la protecció de les persones físiques pel que fa ,al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4-5-2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.
Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, (https://seu.conselldeivissa.es)dirigint escrit, de forma electrònica o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.
PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA
ANNEX 2 LOGOTIPS A EMPRAR PER A REALITZAR LA DIFUSIÓ DE LA COL·LABORACIÓ DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA
ACCIONS COMERCIALS I D'EMPRENEDORIA:
ACTIVITATS ARTESANALS: