Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT DE TERRITORI, MOBILITAT I INFRAESTRUCTURES
Núm. 564083
Acord del Consell Executiu del Consell de Mallorca pel qual s'estableix la composició dels òrgans d'assistència, Mesa de Contractació i Unitat Tècnica Unipersonal de Contractació, dels expedients de Contractació que promou la Direcció Insular d'Infraestructures i d'Inspecció Tècnica de Vehicles del Departament de Territori, Mobilitat i Infraestructures del Consell Insular de Mallorca
El Consell Executiu del Consell de Mallorca, en data 4 de setembre de 2024, va acordar el següent:
<< Atès el previst als articles 326 i la disposició addicional segona de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic;
Atès l'establert a l'article 21 del Reial Decret 817/2009, de 8 de maig, pel qual es desenvolupa parcialment la Llei de Contractes del Sector Públic;
Atès el Decret de modificació de la composició de la Mesa de Contractació del Consell de Mallorca, de 16 de novembre de 2018 (BOIB núm. 145, de 20/11/2018), modificat pel Decret de 27 de novembre de 2018 (BOIB núm. 150, de 29/11/2018)
Atesa la comunicació de l'encomana de les funcions d'assessorament legal de la Mesa de contractació, de data 29 de novembre de 2018, efectuada pel secretari general
Atès que en data 13 de setembre de 2023, el Consell Executiu del Consell de Mallorca, va acordar modificar la composició dels òrgans d'assistència, Mesa de Contractació i Unitat Tècnica de Contractació, dels expedients de Contractació que promou la Direcció Insular d'Infraestructures i d'Inspecció Tècnica de Vehicles del Departament de Territori, Mobilitat i Infraestructures del Consell Insular de Mallorca. Aquest acord es va publicar el BOIB núm. 131, de data 23 de setembre de 2023.
Atès que en data 10 de gener de 2024, el Consell Executiu del Consell de Mallorca, va acordar la nova composició dels òrgans d'assistència, Mesa de Contractació i Unitat Tècnica de Contractació, dels expedients de Contractació que promou la Direcció Insular d'Infraestructures i d'Inspecció Tècnica de Vehicles del Departament de Territori, Mobilitat i Infraestructures del Consell Insular de Mallorca. Aquest acord es va publicar en el BOIB núm. 8, de data 16 de gener de 2024.
I atès l'informe del tècnic jurídic de la secció de Contractació, per absència del cap de la Secció de Contractació, de data 23 d'agost de 2024, amb la nota de conformitat del secretari general, de data 23 d'agost de 2024,
El Consell Executiu del Consell de Mallorca, en ús de les atribucions que li són conferides per l'article 28.h) de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de Consells Insulars (BOIB núm. 88 de 7 de juliol), RESOL:
Primer - La Mesa de Contractació de la Direcció Insular d'Infraestructures i d'Inspecció Tècnica de Vehicles del Departament de Territori, Mobilitat i Infraestructures del Consell Insular de Mallorca, tindrà la següent composició:
1. Presidència: Sr. Fernando Rubio Aguiló, Conseller de Territori, Mobilitat i Infraestructures, que podrà ser substituït en cas d'absència, vacant o malaltia, per la Sra. Magdalena Porcel Moll, cap del Servei de Secretaria Tècnica de Mobilitat i Infraestructures.
2. Vocalies:
a) Vocals tècnics:
Sra. Rocío Àlvarez Martínez, enginyera de Construcció, que podrà ser substituït/da en cas d'absència, vacant o malaltia, pel Sr. Pedro J. Bosch Gómez, enginyer d'Explotació, , o pel Sr. Carlos Ribas Rotger, cap de la Secció de Laboratori, o pel Sr. Antoni Alemany Reus, cap de la Secció Tècnica del Servei d'Inspecció d'ITV.
b) Vocal Servei jurídics:
Sra. Paula Baltasar Cozar, secretaria adjunta, que podrà ser substituïda en cas d'absència, vacant o malaltia, per la senyora Nieves Rodríguez Verdú, secretaria delegada o pel senyor Antoni Benlloch Ramada, secretari general.
c. Vocal Interventor:
Sra. Francisca Martorell Pujadas, interventora adjunta, que podrà ser substituïda en cas d'absència, vacant o malaltia, per la Sra. Francisca Horrach Arrom, interventora delegada.
d. Secretaria:
Sr. Lluís Sánchez Llabrés, cap de la Secció de Contractació, que podrà ser substituït en cas d'absència, vacant o malaltia, per la Sra. Catalina Vilella Fuster o pel Sr. Antoni Nicolau Martí, tècnics jurídics de la Secció de Contractació de la Direcció Insular d'Infraestructures i d'Inspecció Tècnica de Vehicles.
Segon – La Mesa no podrà constituir-se, i actuar, sense la presència d'almenys tres dels seus membres, titulars o suplents.
Quant l'objecte de la sessió així ho aconselli, es pot requerir l'assistència de quants assessors tècnics es considerin necessaris. Aquests assessors no tindran la consideració de membres de la Mesa i, per tant, no tenen dret a vot.
Tercer – En el cas d'expedients tramitats per procediment simplificat abreujat, l'òrgan de contractació estirà assistit per la Unitat Tècnica de Contractació, que estarà integrada pel cap de la Secció de Contractació i secretari de la Mesa de Contractació, Sr. Lluís Sánchez Llabrés, que podrà ser substituït en cas d'absència, vacant o malaltia, per la Sra. Catalina Vilella Fuster, o Sr. Antoni Nicolau Martí, tècnics jurídics de la Secció de Contractació de la Direcció Insular d'Infraestructures i d'Inspecció Tècnica de Vehicles.
Quart - El present acord es publicarà en el Bolletí Oficial de la Comunitat Autònoma i sortirà efectes el dia següent de la seva publicació, aplicant-se als expedients que s'iniciïn amb posterioritat a la seva entrada en vigor.
Aquesta resolució serà notificada a cada uns dels membres i suplents de la Mesa. >>
(Signat electrònicament: 4 de setembre de 2024)
El conseller executiu de Territori, Mobilitat i Infraestructures Fernando Rubio Aguiló