Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE PROMOCIÓ ECONÓMICA I DESENVOLUPAMENT LOCAL

Núm. 553092
Aprovació de la convocatòria de subvencions en espècie a favor dels Ajuntaments de Mallorca de població inferior a 20.000 habitants consistent en el lliurament d’equipaments i serveis TIC, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència i en l’àmbit d'aplicació de l'Ordre TER/836/2022, de 29 d'agost, per la qual s'aproven les bases reguladores de subvencions destinades a la transformació digital i modernització de les administracions de les entitats locals

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

BDNS (Identif.): 783547

El Consell Executiu del Consell de Mallorca, en sessió de dia 14 d'agost de 2024, ha aprovat el següent acord:

“Antecedents:

1. En data 30 d'agost de 2022 se publica la convocatòria d'ajudes i subvencions aprovada per la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local del Ministeri de Política Territorial del Govern de Espanya i inclosa en l'àmbit d'aplicació de l'Ordre TER/836/2022, de 29 d'agost, per la qual s'aproven les bases reguladores de subvencions destinades a la transformació digital i modernització de les administracions de les entitats locals, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

2. En data 14 de desembre de 2022 el Consell Insular de Mallorca va presentar dos projectes: “Digitalització dels serveis públics per als ciutadans i empreses Mallorca 2023” (Línia 1) i “Provisió de llocs de treball amb mobilitat Ajuntaments de Mallorca 2023” (Línia 4).

3. En data 14 de juliol de 2023 ell Consell de Mallorca ha estat beneficiària de la subvenció "Provisió de llocs de treball amb mobilitat Ajuntaments de Mallorca 2023" concedida per la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local del Ministeri de Política Territorial del Govern d'Espanya, en data 30 de maig de 2023 en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència de l'Estat i dels Fons NEXT GENERATION de la Unió Europea.

4. En data 19 de juliol de 2024, la directora insular de Suport i Coordinació Municipal ha emès memòria justificativa per dur a terme el procediment de concessió de subvencions en espècie a favor dels ajuntaments de Mallorca de població inferior a 20.000 habitants, consistent en el lliurament d'equipaments i serveis TIC.

5. En data 19 de juliol de 2024, la consellera executiu de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local resol iniciar el procediment de concessió de subvencions en espècie a favor dels ajuntaments de Mallorca de població inferior a 20.000 habitants, consistent en el lliurament d'equipaments i serveis TIC, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència i en l'àmbit d'aplicació de l'Ordre TER/836/2022, de 29 d'agost, per la qual s'aproven les bases reguladores de subvencions destinades a la transformació digital i modernització de les administracions de les entitats locals.

6. El 22 de juliol de 2024, des de la secretaria tècnica del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local s'emet informe jurídic favorable sobre la proposta de resolució d'aprovació de la present convocatòria.

7. La intervenció delegada de la Misericòrdia ha emès informe de fiscalització prèvia favorable en data 8 d'agost de 2024.

Fonaments de dret:

1. De conformitat amb l'article 1 de la Ordre TER/836/2022, de 29 d'agost, la finalitat d'aquesta subvenció es la transformació digital i modernització de les administracions de les entitats locals, emmarcada dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR), instrument de finançament orientat a accelerar la recuperació econòmica i social després de la Covid 19 i a aconseguir incrementar la capacitat de creixement a mitjà i llarg termini.

El referit Pla s'articula en quatre eixos transversals que són: la transició ecològica, la transformació digital, la cohesió territorial i social i la igualtat de gènere, tal com assenyala l'Acord del Consell de Ministres de data 27 d'abril de 2021 i publicació en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE 103 de data 30 d'abril de 2021) a través de Resolució de la Sotssecretari a d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital de data 29 d'abril de 2021.  

2. D'acord amb la article 2 de la esmentada Ordre, les actuacions subvencionades hauran de complir amb la següent normativa:

  • En l'àmbit de la unió europea:

a) El Reglament (UE) 2020/2094 del Consell, de 14 de desembre de 2020, pel qual s'estableix un Instrument de Recuperació de la Unió Europea per a donar suport a la recuperació després de la crisi de la COVID-19.

b) El Reglament (UE) 2021/241 del Parlament Europeu i del Consell, de 12 de febrer de 2021, pel qual s'estableix el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (MRR).

c) El Reglament (UE) 2020/852 del Parlament Europeu i del Consell, de 18 de juny de 2020, relatiu a l'establiment d'un marc per a facilitar les inversions sostenibles i pel qual es modifica el Reglament (UE) 2019/2088, ja que totes les actuacions que s'executin dins del PRTR han de complir el principi de no causar un perjudici significatiu als objectius mediambientals recollits en l'article 17 del citat reglament.

d) Els Actes Delegats del Reglament de Taxonomia, «Supplementing Regulation (EU) 2020/852 of the European Parliament and of the Council by establishing the technical cribratge criteria for determining the conditions under which an economic activity qualifies as contributing substantially to climate change mitigation or climate change adaptation and for determining whether that economic activity causis no significant harm to any of the other environmental objectives», («Actes Delegats de Taxonomia»).

  • En l'àmbit nacional:

e) La «Guia tècnica sobre l'aplicació del principi de “no causar un perjudici significatiu” en virtut del Reglament relatiu al Mecanisme de Recuperació i Resiliència (2021/C 58/01)» («Guia Tècnica de la Comissió Europea»).

f) L'Acord del Consell de Ministres, de 27 d'abril de 2021, pel qual s'aprova el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència i la Decisió d'Execució del Consell relativa a l'aprovació de l'avaluació del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència d'Espanya.

g) La normativa interna aplicable a la gestió, seguiment i control que s'estableixi per al Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència d'Espanya, en particular, el Reial decret llei 36/2020, de 30 de desembre, pel qual s'aproven mesures urgents per a la modernització de l'Administració Pública i per a l'execució del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, i les ordres que pugui adoptar el Ministeri d'Hisenda i Funció Pública, com a autoritat responsable del PRTR davant la Unió Europea, entre les quals es troben les següents:

 

1r Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre, per la qual es configura el sistema de gestió del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

2n Ordre HFP/1031/2021, de 29 de setembre, per la qual s'estableix el procediment i format de la informació a proporcionar per les Entitats del Sector Públic Estatal, Autonòmic i Local per al seguiment del compliment de fites i objectius i d'execució pressupostària i comptable de les mesures dels components del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

 

h) La Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i el seu Reglament de desenvolupament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, seran aplicable, en el que procedeixi, en tot el que sigui compatible amb l'especialment previst en el Reial decret llei 36/2020, de 30 de desembre.

i) La Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014, en el cas que en l'execució de les subvencions se celebrin contractes que hagin de sotmetre's a aquesta llei.

3. Segons disposa l'article 3 b) de l'Ordre /Ter/ 836/2022, els destinataris finals de les subvencions concedides al Consell Insular de Mallorca seran els municipis amb població inferior a 20.000 habitants del seu àmbit territorial, d'acord amb les xifres de població resultants de la revisió del Padró municipal referides a l'1 de gener de 2020.

4. Segons l'indicat en l'apartat 5. 2. d) de l'Ordre TER 836/2022, l'objecte d'aquesta convocatòria s'emmarca en la línia d'actuació 4, referent a infraestructures digitals, el qual té com a objectiu dotar a les administracions locals de les infraestructures tecnològiques necessàries per a la seva modernització, amb la finalitat d'assegurar la disponibilitat en qualsevol circumstància i d'adaptar la capacitat disponible a les necessitats existents a cada moment, contribuint a desenvolupar la connectivitat digital, l'economia de la dada i la intel·ligència artificial en les administracions. Així mateix, les actuacions subvencionables poden ser les següents:

- Implantació de llocs de treball intel·ligents. Provisió de llocs de treball de nova generació amb mobilitat i eines col·laboratives que maximitzin la productivitat dels empleats públics i habilitin el seu treball no presencial.

- Infraestructures físiques i punts d'accés digital. Implantació de punts i de llocs digitals d'ajuda al ciutadà, que facilitin l'automatització i l'agilitació dels serveis; de sistemes que contribueixin a la modernització de les entitats locals, a través de la millora de l'accés del seu personal mitjançant targetes intel·ligents; i d'infraestructures que millorin l'eficiència energètica de les seus.

5. En relació amb l'assenyalat en l'article 8 de l'Ordre 836/2022, les entitats beneficiàries podran concertar amb tercers l'execució total o parcial dels projectes, mitjançant els procediments de licitació corresponents o procedir a la seva execució total o parcial a través d'encàrrecs a mitjans propis.

6. La Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Real Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i l'Ordenança General de Subvencions del Consell de Mallorca aprovada per Acord del Ple de 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 21, de 18.02.2017) modificada per Acord del Ple de 14 de juny de 2018 (BOIB núm. 96, de 04.08.2018) serà la normativa de referència d'aquesta convocatòria de subvencions en espècie.

7. L'esmentada convocatòria de subvencions en espècie es troba prevista en el Pla Estratègic de Subvencions del Consell de Mallorca per a l'exercici 2024 amb la modificació feta per Acord del Consell Executiu en data 17 de juliol de 2024 (Expedient SEGEX 984775T).

8. L'article 6 de l'Ordenança General de Subvencions del Consell de Mallorca disposa que els lliuraments de béns, drets o serveis que s'han adquirit amb la finalitat exclusiva de lliurar-se a tercers tenen la consideració d'ajuts en espècie i queden subjectes a aquesta Ordenança i a la legislació de subvencions, amb les peculiaritats que comporta l'especial naturalesa de la seva finalitat.

Els lliuraments dels béns i serveis objecte d'aquesta convocatòria tenen la consideració d'ajudes en espècie, de manera que els beneficiaris no rebran cap aportació econòmica directa, sinó que el Consell de Mallorca tramita la seva adquisició amb la finalitat exclusiva de lliurar-los a tercers.

Concretament, des del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local es tramiten les contractacions següents:

a. El contracte de subministrament de 400 tauletes digitals (“tablets”) amb accessoris - per als ajuntaments de Mallorca que depenen del Servei d'Informàtica Municipal del departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local d'un valor estimat de 140.000,00€ (quantitat autoritzada en virtut de l'Acord del Consell Executiu de dia 22 de maig de 2024) –Expedient SEGEX 1050485H-.

b. El contracte de subministrament de hardware i elements de programari per als ajuntaments de Mallorca que depenen del servei d'Informàtica Municipal del departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca – Lot 1 subministrament de 130 punts d'accés + Fortimanager® + garantia “bundle” FW F400E + garantia “bundle” Forti F40 + configuració i formació en seguretat WiFi, Forti AP i Fortigate® 40F, adjudicat en virtut de Resolució de la Consellera executiva de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local de data 26 de gener de 2024, per un import de 194.717,36€ IVA inclòs –Expedient SEGEX 967253H-.

c. El contracte de subministrament de hardware i elements de programari per als ajuntaments de Mallorca que depenen del Servei d'Informàtica Municipal del departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca – Lot 2 Subministrament de protecció de Google Workspace (3.200 unitats), adjudicat en virtut de Resolució de la Consellera executiva de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local de data 7 de març de 2024, per un import de 188.243,33€ IVA inclòs –Expedient SEGEX 967253H-.

d. El contracte de subministrament de 3.520 claus de seguretat “Tokens” físics, adjudicat en virtut de Resolució de la Consellera executiva de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local de data 12 de juny de 2024, per un import de 86.755,80€ IVA inclòs –Expedient SEGEX 989883N-.

Per tot l'exposat, la consellera executiva de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local eleva al Consell Executiu per a la seva aprovació la següent:

Proposta d'Acord

1.- Aprovar la convocatòria de subvencions en espècie a favor dels Ajuntaments de Mallorca de població inferior a 20.000 habitants consistent en el lliurament d'equipaments i serveis TIC en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència i en l'àmbit d'aplicació de l'Ordre TER/836/2022, de 29 d'agost, per la qual s'aproven les bases reguladores de subvencions destinades a la transformació digital i modernització de les administracions de les entitats locals, que es detalla a la Convocatòria annexa.

2.- Publicar aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i traslladar aquesta informació a la Base de Dades Nacional de Subvencions.”

 

Palma, a la data de la signatura electrònica (3 de setembre de 2024)

El secretari tècnic del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local Diego de la Fuente Rama

 

Convocatòria de subvencions en espècie a favor dels Ajuntaments de Mallorca de població inferior a 20.000 habitants consistent en el lliurament d'equipaments i serveis TIC en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència i en l'àmbit d'aplicació de l'Ordre TER/836/2022, de 29 d'agost, per la qual s'aproven les bases reguladores de subvencions destinades a la transformació digital i modernització de les administracions de les entitats locals

1. Normativa aplicable.

Referent a la finalitat, a les actuacions subvencionables i als destinataris, resulta d'aplicació l'Ordre TER/836/2022, de 29 d'agost, per la qual s'aproven les bases reguladores de subvencions destinades a la transformació digital i modernització de les administracions de les entitats locals, atès que el finançament prové del Pla de Recuperació Transformació i Resiliència (PRTR) aprovat per Acord del Consell de Ministre de 27 d'abril de 2021 i ratificat per la Comissió Europea en data 16 de juny de 2021.

Aquesta convocatòria s'aprova d'acord amb l'Ordenança General de Subvencions del Consell de Mallorca, aprovada en sessió plenària de dia 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 21 de 18-02-2017), modificada per acord plenari de dia 14 de juny de 2018 (BOIB núm. 96 de 04-08-2018).

També li resulta d'aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel que s'aprova el Reglament de la Llei general de subvencions.

2. Finalitat i objecte de la convocatòria

La finalitat de la present convocatòria es la transformació digital i modernització de les administracions de les entitats locals, sent l'esmentada transformació digital un dels quatre eixos fonamentals del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència. Concretament, l'objectiu d'aquesta subvenció està comprès dins de la línia estratègica 4, la qual pretén dotar a les administracions locals de les infraestructures tecnològiques necessàries per a la seva modernització, per tal d'assegurar la disponibilitat en qualsevol circumstància i d'adaptar la capacitat disponible a les necessitats existents a cada moment, contribuint a desenvolupar la connectivitat digital, l'economia de la dada i la intel·ligència artificial en les administracions.

L'objecte de la convocatòria és el lliurament de equipaments i serveis TIC consistent específicament en:

A. 400 unitats de tauletes digitals (“tablets”) amb els accessoris: carregador/adaptador de CA + cable USB + funda amb teclat.

B. 130 unitats de punts d'accés Fortinet®. Inclou un servei, per a cada ajuntament beneficiari, de configuració/assessorament/formació en elements de xarxa.

C. 26 unitats de Fortimanager® + garantia “bundle” FW F400E + garantia “bundle” Forti F40, disponibles pels ajuntaments de població inferior a 20.000 habitants amb tallafocs o "firewall" FortiGate-40F consistent en 1 "bundle".

D. 3.000 unitats de: llicència de protecció de la solució Checkpoint Harmony al núvol: 1 per cada compte de correu + token USB: 1 per cada compte de correu per a la implantació del doble factor d'autenticació. Ambdós elements disponibles pels ajuntaments de població inferior a 20.000 habitants, amb l'eina de col·laboració Google Workspace (correu electrònic i d'altres) mitjançant el Servei d'Informàtica Municipal del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca.

L'acció de lliurar el equipaments i serveis TIC  indicats es correspon amb les actuacions  d'implantació de llocs de treball intel·ligents i d'infraestructures físiques i punts d'accés digital, establertes com a actuacions de la línia estratègica 4 (Infraestructures digitals) en l'article 5 de l'Ordre TER/836/2022, de 29 d'agost.

3. Afectació

Els equipaments subvencionats queden afectats durant el termini de cinc anys des de la seva recepció a la finalitat concreta per la qual es va atorgar la subvenció.

L'incompliment de l'obligació de destí serà causa de reintegrament de la subvenció.

4. Beneficiaris

Poden ser beneficiaris d'aquestes subvencions els Ajuntaments de Mallorca de població inferior a 20.000 habitants d'acord amb les xifres de població resultants de la revisió del Padró municipal referides a l'1 de gener de 2020, segons exigeix l'art. 3 de l'Ordre TER 836/2022.

Els ajuntaments amb una població inferior als 20.000 habitants són els següents:

CIF

AJUNTAMENT

POBLACIÓ 2020

P-0700100-A

AJUNTAMENT D'ALARÓ

       5.572  

P-0700400-E

AJUNTAMENT D'ALGAIDA

       5.642  

P-0700500-B

AJUNTAMENT D'ANDRATX

     11.271  

P-0706600-D

AJUNTAMENT D'ARIANY

          868  

P-0700600-J

AJUNTAMENT D'ARTÀ

       7.845  

P-0700700-H

AJUNTAMENT DE BANYALBUFAR

          515  

P-0700800-F

AJUNTAMENT DE BINISSALEM

       8.567  

P-0700900-D

AJUNTAMENT DE BÚGER

       1.050  

P-0701000-B

AJUNTAMENT DE BUNYOLA (inclou Palmanyola)

       6.895  

P-0701200-H

AJUNTAMENT DE CAMPANET

       2.640  

P-0701300-F

AJUNTAMENT DE CAMPOS

     10.862  

P-0701400-D

AJUNTAMENT DE CAPDEPERA

     11.868  

P-0701600-I

AJUNTAMENT DE CONSELL

       4.053  

P-0701700-G

AJUNTAMENT DE COSTITX

       1.288  

P-0701800-E

AJUNTAMENT DE DEIÀ

          617  

P-0701900-C

AJUNTAMENT D'ESCORCA

          212  

P-0702000-A

AJUNTAMENT D'ESPORLES

       5.062  

P-0702100-I

AJUNTAMENT D'ESTELLENCS

          315  

P-0702200-G

AJUNTAMENT DE FELANITX

     17.780  

P-0702500-J

AJUNTAMENT DE FORNALUTX

          660  

P-0704900-J

AJUNTAMENT DE SANT JOAN

       2.108  

P-0702800-D

AJUNTAMENT DE LLORET DE VISTALEGRE

       1.372  

P-0702900-B

AJUNTAMENT DE LLOSETA

       5.988  

P-0703000-J

AJUNTAMENT DE LLUBÍ

       2.273  

P-0703400-B

AJUNTAMENT DE MANCOR DE LA VALL

       1.509  

P-0703500-I

AJUNTAMENT DE MARIA DE LA SALUT

       2.227  

P-0703800-C

AJUNTAMENT DE MONTUÏRI

       2.912  

P-0703900-A

AJUNTAMENT DE MURO

       7.085  

P-0704100-G

AJUNTAMENT DE PETRA

       2.860  

P-0704200-E

AJUNTAMENT DE POLLENÇA

     16.283  

P-0704300-C

AJUNTAMENT DE PORRERES

       5.502  

P-0704500-H

AJUNTAMENT DE PUIGPUNYENT

       2.012  

P-0704400-A

AJUNTAMENT DE SA POBLA

     13.475  

P-0705100-F

AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ

       8.431  

P-0705300-B

AJUNTAMENT DE SANTA EUGÈNIA

       1.561  

P-0705500-G

AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA

     12.485  

P-0705600-E

AJUNTAMENT DE SANTA MARIA DEL CAMÍ

       7.375  

P-0705700-C

AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

     12.237  

P-0705800-A

AJUNTAMENT DE SELVA

       4.014  

P-0704700-D

AJUNTAMENT DE SENCELLES

       3.290  

P-0705900-I

AJUNTAMENT DE SES SALINES

       4.960  

P-0706000-G

AJUNTAMENT DE SINEU

       3.862  

P-0706100-E

AJUNTAMENT DE SÓLLER

     13.705  

P-0706200-C

AJUNTAMENT DE SON SERVERA

     11.568  

P-0706300-A

AJUNTAMENT DE VALLDEMOSSA

       1.969  

P-0706500-F

AJUNTAMENT DE VILAFRANCA

       3.380  

 

5. Crèdit, partida pressupostària i justificació de la afectació del finançament.

La quantia total màxima estimada per atendre les obligacions de contingut econòmic derivades de l'adquisició de l'equipament i serveis TIC que serà objecte de concessió dins el marc de la convocatòria d'aquestes subvencions, es fa amb càrrec a l'aplicació pressupostària  65 49175 65000 del pressupost del Consell de Mallorca per a l'exercici 2024 i es desglossa de la manera següent:

a. Tauletes digitals (“tablets”) amb els accessoris: carregador/adaptador de CA + cable USB + funda amb teclat.

Objecte

Import

autoritzat pel contracte

Unitats contractades

Preu màxim per

 unitat

Previsió unitats a subvencionar

Import màxim finançament subvenció

Tauletes digitals

    140.000,00€

                400  

     350,00 €

400

   140.000,00€

b. Punts d'accés + Fortimanager® + garantia “bundle” FW F400E + garantia “bundle” Forti F40 + configuració i formació en seguretat WiFi, Forti AP i Fortigate® 40F (Lot 1): 

Objecte

Import

 total del contracte

Unitats

contractades

Preu per

 unitat

Previsió unitats o beneficiaris a subvencionar

Import finançament subvenció

Punts d'accés

    109.040,37€

                130  

     838,77 €

130

   109.040,37€

Servei de configuració/assessorament/

formació en elements de xarxa

        4.538,23€

                  46

        98,66€

46

        4.538,23€

Fortimanager®

+ garantia “bundle” FW F400E

+ garantia “bundle” Forti F40

      81.138,77€

                  37  

  2.192,94€

26

     57.016,43€

TOTAL

   194.717,37 €

 

 

 

   170.595,03€

c. Protecció de Google Workspace + Claus de seguretat “Tokens” físics.

Objecte

Import

 total del contracte

Unitats contractades

Preu per

 unitat

Previsió unitats a subvencionar

Import finançament subvenció

Protecció de Google Workspace

188.243,33€

3200

58,83

3000

 176.478,12€  

Tokens

86.755,80€

3520

24,65

3000

 73.939,60€  

TOTAL

   74.999,13€

 

 

 

 250.417,72 €

Si bé l'aplicació pressupostària és de l'any 2023, és procedent efectuar la despesa en el 2024 perquè estem davant una despesa de finançament afectat definit pel Pla General de Comptabilitat Pública en els següents termes: despesa pressupostària que es finança, en tot o en part, amb recursos pressupostaris concrets que en cas de no realitzar-se la despesa no podrien percebre's o si s'haguessin percebut haurien de reintegrar-se als agents que els van aportar. En aquest cas, el finançament es concedeix en el marc del el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència i en l'àmbit d'aplicació de l'Ordre TER/836/2022 per a la transformació digital i modernització de les administracions de les entitats locals amb una població inferior a 20.000 habitants.

D'altra banda, per l'agent finançador s'ha ampliat el termini d'execució d'aquests fons Next Generation fins al 30 de setembre de 2024, raó per la qual ens trobem dins del termini establert per al compliment dels objectius de dotar a les entitats locals beneficiàries de les infraestructures tecnològiques necessàries per a la seva modernització.

6. Import de la subvenció

L'import de la subvenció per a cada municipi es concretarà en el lliurament d'un nombre de equipaments i serveis TIC que es determinarà, en uns casos de menys a més en relació amb la població dels municipis sol·licitants, determinada a data 01/01/2020 (d'acord amb la taula inclosa a l'apartat 4 d'aquesta convocatòria) fins a assolir el total final d'unitats adquirides, i en els altres casos, segons si els ajuntament compleixen els requisits de disposar dels elements informàtics necessaris que els fan compatibles per poder ser beneficiaris.

El total d'equipaments i serveis TIC a lliurar es de:

A. 400 unitats de tauletes digitals (“tablets”) amb els accessoris: carregador/adaptador de CA + cable USB + funda amb teclat.

B. 130 unitats de punts d'accés Fortinet®.

Inclou el servei, per a cada ajuntament beneficiari, de configuració/assessorament/formació en elements de xarxa.

C. 26 unitats de Fortimanager® + garantia “bundle” FW F400E + garantia “bundle” Forti F40, disponibles pels ajuntaments de població inferior a 20.000 habitants amb tallafocs o "firewall" FortiGate-40F consistent en 1 "bundle".

D. 3.000 unitats de llicència de protecció de la solució Checkpoint Harmony al núvol, 1 per a cada compte de correu + 2.500 unitats de token USB, 1 per cada compte de correu per a la implantació del doble factor d'autenticació. Ambdós elements disponibles pels ajuntaments de població inferior a 20.000 habitants, amb l'eina de col·laboració Google Workspace (correu electrònic i d'altres) mitjançant el Servei d'Informàtica Municipal del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca.

En cas que sobressin unitats respecte de l'assignació inicial dels elements i serveis TIC assignats en relació amb la població, bé perquè no tots el municipis que podrien ser beneficiaris sol·liciten la subvenció o bé perquè havent-la sol·licitat, la petició fos d'un número inferior al que tindrien assignat per població, aquest excedent es repartirà, per ordre d'entrada de les sol·licituds, entre els ajuntaments beneficiaris que manifestin el seu interès en rebre més equipaments informàtics que els inicialment assignats.

L'assignació inicial segons la població i els requisits tècnics, segons s'escaigui, són els següents:

A. Tauletes digitals:

  • Fins a 4 tablets per a municipis fins a 2.000 habitants: Escorca, Estellencs, Banyalbufar, Deià, Fornalutx, Ariany, Búger, Costitx, Lloret de Vistalegre, Mancor de la Vall, Santa Eugènia, Valldemossa.
  • Fins a 5 tablets per a municipis de 2.001 habitants fins a 3.000 habitants: Puigpunyent, Sant Joan, Maria de la Salut, Llubí, Campanet, Petra, Montuïri.
  • Fins a 7 tablets per a municipis de 3.001 habitants fins a 5.000 habitants: Sencelles, Vilafranca de Bonany, Sineu, Selva,  Consell, Ses Salines.
  • Fins a 9 tablets per a municipis de 5.001 habitants fins a 6.000 habitants: Esporles, Porreres, Alaró, Algaida, Lloseta.
  • Fins a 10 tablets per a municipis de 6.001 habitants fins a 7.000 habitants: Bunyola.
  • Fins a 12 tablets per a municipis de 7.001 habitants fins a 10.000 habitants: Muro, Santa Maria del Camí, Artà, Binissalem i Sant Llorenç des Cardassar.
  • Fins a 15 tablets per a municipis de 10.001 habitants fins a 12.000 habitants: Campos, Andratx, Son Servera, Capdepera.
  • Fins a 16 tablets per a municipis de 12.001 habitants fins a 15.000 habitants: Santanyí, Santa Margalida, Sóller i Sa Pobla.
  • Fins a 18 tablets per a municipis de 15.001 habitants fins a 20.000 habitants: Pollença i Felanitx.

B. Punts d'accés:

  • Fins a 1 punt d'accés: per a municipis de menys de 2.200 habitants: Escorca, Estellencs, Banyalbufar, Deià, Fornalutx, Ariany, Búger, Costitx, Lloret de Vistalegre, Mancor de la Vall, Santa Eugènia, Valldemossa, Puigpunyent, Sant Joan.
  • Fins a 2 punts d'accés: per a municipis de 2.201 habitants fins a 5.000 habitants: Maria de la Salut, Llubí, Campanet, Petra, Montuïri, Sencelles, Vilafranca de Bonany, Sineu, Selva, Consell i Ses Salines.
  • Fins a 4 punts d'accés: per a municipis de 5.001 habitants fins a 10.000 habitants: Esporles, Porreres, Alaró, Algaida, Lloseta, Bunyola, Muro, Santa Maria del Camí, Artà, Binissalem i Sant Llorenç des Cardassar.
  • Fins a 5 punts d'accés: per a municipis de 10.001 habitants fins a 20.000 habitants: Campos, Andratx, Son Servera, Capdepera, Santanyí, Santa Margalida, Sóller, Sa Pobla, Pollença i Felanitx.

C. Fortimanager® + garantia “bundle” FW F400E + garantia “bundle” Forti F40. Disponibles pels ajuntaments de població inferior a 20.000 habitants amb tallafocs o "firewall" FortiGate-40F consistent en 1 "bundle", que, segons les dades del Servei d'Informàtica Local, són els següents:

 

AJUNTAMENT

FortiGate 40F

OPERADOR

1

Alaró

1

Dada no publicable

2

Algaida

1

Dada no publicable

3

Ariany

1

Dada no publicable

4

Banyalbufar

1

Dada no publicable

5

Binissalem

1

Dada no publicable

6

Bunyola

1

Dada no publicable

7

Campanet

1

Dada no publicable

8

Consell

1

Dada no publicable

9

Costitx

1

Dada no publicable

10

Escorca

1

Dada no publicable

11

Esporles

1

Dada no publicable

12

Estellencs

1

Dada no publicable

13

Lloseta

1

Dada no publicable

14

Llubí

1

Dada no publicable

15

Maria  de la Salut

1

Dada no publicable

16

Porreres

1

Dada no publicable

17

Puigpunyent

1

Dada no publicable

18

Sa Pobla

1

Dada no publicable

19

Sant Joan

1

Dada no publicable

20

Santa Maria

1

Dada no publicable

21

Selva

1

Dada no publicable

22

Sencelles

1

Dada no publicable

23

Sineu

1

Dada no publicable

24

Sóller

1

Dada no publicable

25

Valldemossa

1

Dada no publicable

26

Vilafranca

1

Dada no publicable

D. Un màxim de 3.000 unitats de: 1 llicència de protecció de la solució Checkpoint Harmony al núvol per cada compte de correu + 1 token USB per cada compte de correu per a la implantació del doble factor d'autenticació. Ambdós elements disponibles pels ajuntaments de població inferior a 20.000 habitants, amb l'eina de col·laboració Google Workspace (correu electrònic i d'altres) mitjançant el Servei d'Informàtica Municipal del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca, que, segons les dades que consten en dit Servei, són els següents ajuntaments:

 

Ajuntaments

1

Aj. Alaró

2

Aj. Algaida

3

Aj. Andratx

4

Aj. Ariany

5

Aj. Banyalbufar

6

Aj. Binissalem

7

Aj. Búger

8

Aj. Bunyola

9

Aj. Campanet

10

Aj. Capdepera

11

Aj. Consell

12

Aj. Costitx

13

Aj. Deià

14

Aj. Escorca

15

Aj. Esporles

16

Aj. Estellencs

17

Aj. Fornalutx

18

Aj. Lloret de Vistalegre

19

Aj. Lloseta

20

Aj. Llubí

21

Aj. Mancor de la Vall

22

Aj. Maria de la Salut

23

Aj. Montuïri

24

Aj. Muro

25

Aj. Petra

26

Aj. Porreres

27

Aj. Puigpunyent

28

Aj. Sa Pobla

29

Aj. Sant Joan

30

Aj. Santa Eugenia

31

Aj. Santa Margalida

32

Aj. Santa Maria del Camí

33

Aj. Santanyí

34

Aj. Selva

35

Aj. Sencelles

36

Aj. Ses Salines

37

Aj. Sineu

38

Aj. Sóller

39

Aj. Valldemossa

Les 3.000 unitats d'aquest apartat es repartiran segons el número de comptes de correu que tinguin cadascun dels ajuntaments beneficiaris amb el Consell de Mallorca, computats el darrer dia de termini de presentació de sol·licituds. Aquesta dada s'aportarà a l'expedient administratiu mitjançant un document elaborat pel Servei d'Informàtica Municipal de la Direcció Insular de Suport i Coordinació Municipal, en el qual constin els ajuntament sol·licitants amb el número de llicències de cadascun, per tal d'assignar-li el corresponent número de Checkpoint Harmony i el de tokens USB.

L'import definitiu de la subvenció resultarà de l'adjudicació d'unitats dels diferents equipaments i serveis TIC a lliurar segons les sol·licituds de cada Ajuntament, tenint en compte el criteri d'assignació inicial i el d'assignació d'excedents, així com el compliment de la resta dels requisits  establerts en aquest apartat.

7. Valor estimat dels equipaments

El valor estimat dels equipaments informàtics és el preu d'adquisició dels mateixos derivats dels respectius contractes d'adquisició tramitats o en tramitació:

a. Tauletes digitals (“tablets”) amb els accessoris: carregador/adaptador de CA + cable USB + funda amb teclat.

Objecte

Import

autoritzat pel contracte

Unitats contractades

Preu màxim per

 unitat

Tauletes digitals

    140.000,00€

400

     350,00 €

b. Punts d'accés + Fortimanager® + garantia “bundle” FW F400E + garantia “bundle” Forti F40 + configuració i formació en seguretat WiFi, Forti AP i Fortigate® 40F (Lot 1): 

Objecte

Import

 total del contracte

Unitats

contractades

Preu per

 unitat

Punts d'accés

    109.040,37€

                130  

     838,77 €

Servei de configuració/assessorament/

formació en elements de xarxa

        4.538,23€

                  46

        98,66€

Fortimanager®

+ garantia “bundle” FW F400E

+ garantia “bundle” Forti F40

      81.138,77€

                  37  

  2.192,94€

TOTAL

   194.717,37 €

 

 

c. Protecció de Google Workspace + Claus de seguretat “Tokens” físics.

Objecte

Import

 total del contracte

Unitats contractades

Preu per

 unitat

Protecció de Google Workspace

188.243,33€

3200

58,83

Tokens

86.755,80€

3520

24,65

TOTAL

   74.999,13€

 

 

8. Naturalesa de la subvenció i règim de concessió

Aquestes subvencions en espècie són de caràcter voluntari, eventuals, anul·lables i revocables per les causes previstes en la Llei o en aquestes bases. A més, no generen cap dret a obtenir altres subvencions en anys posteriors i no poden al·legar-se com a precedent.

La concessió de les subvencions es regeix pels principis de publicitat, concurrència no competitiva, objectivitat, igualtat i no discriminació, i s'ha de resoldre segons aquests criteris.

Les subvencions concedides conformement a aquesta convocatòria, ho seran mitjançant el procediment de concurrència no competitiva, de manera que, respectant el límit d'equipaments i serveis TIC assignats en la convocatòria a cada Ajuntament, seran subvencionats tots els que compleixin els requisits que s'hi estableixen i, per tant, no serà necessari fixar un ordre de prelació entre les sol·licituds.

9. Condicions de concessió

a) Els Ajuntaments poden sol·licitar inicialment els equipaments i serveis TIC que considerin fins al nombre màxim assignat en la convocatòria a cadascun d'ells segons, en uns casos, la seva població i, en els altres casos, segons si compleixen els requisits informàtics que s'indiquen.

b) Cada Ajuntament presentarà una única sol·licitud d'equipaments.

c) Per al cas que amb l'assignació inicial no es repartissin tots d'equipaments informàtics,  l'Ajuntament podrà demanar, en la mateixa sol·licitud, un altre equipament informàtic que s'assignarà per ordre d'entrada en el Registre General electrònic del Consell de Mallorca entre totes les sol·licituds de beneficiaris que demanessin l'assignació d'excedents.

d) La resolució de concessió de les subvencions en espècie no podrà ser objecte de modificació pel que fa a les actuacions subvencionades.

e) La resolució de concessió de les subvencions en espècie tindrà un import estimat. La quantia definitiva de la subvenció en espècie resultarà del preu d'adjudicació de l'adquisició dels equipaments TIC, que deriva dels contractes de subministrament.

f) El període de lliurament dels equipaments serà el comprés entre la data de publicació de la concessió de subvenció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i la data en què materialment es realitzi el lliurament de conformitat als terminis que s'estipulin en la licitació que comporta aquesta convocatòria.

g) La Direcció Insular de Suport i Coordinació Municipal comunicarà a l'Ajuntament corresponent la data de la lliurament dels equipaments amb una antelació mínima de cinc dies naturals.

h) Si el lliurament dels equipaments no s'ha pogut realitzar per causa imputable a l'Ajuntament (per exemple: per incompareixença el dia que se convoqui pel lliurament), aquest serà convocat en segona instància i la seva incompareixença el dia que se'l torni a convocar pel lliurament suposarà la pèrdua del dret a aquesta subvenció en espècie concedida.

10. Termini i lloc de presentació de sol·licituds

Les sol·licituds de subvenció s'han de presentar en el termini de quinze dies hàbils (15), des de l'endemà d'haver-se publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Les sol·licituds s'han de presentar a través del Registre electrònic del Consell de Mallorca

https://cim.sedipualba.es/segex/tramite.aspx?idtramite=12082

11. Documentació que s'ha de presentar amb la sol·licitud

Els Ajuntaments interessats han de complimentar els models de sol·licitud d'aquesta convocatòria que estan disponibles a la seu electrònica del Consell de Mallorca: https://seu.conselldemallorca.net apartat “Subvencions, ajuts, beques i premis”.

La sol·licitud consta de la següent documentació:

a. Model de sol·licitud en la que constarà els equipaments TIC que es demanen (Annex 1).

b. Model de declaracions responsables (Annex 2).

  • Que l'entitat no incorre en cap de les prohibicions que es recullen a l'art. 8 de l'Ordenança de Subvencions del Consell de Mallorca.
  • Que l'entitat no ha estat sancionada o condemnada en els últims tres anys per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere mitjançant resolució administrativa o sentència judicial ferma. Art 11 Llei 11/2016, de 28 de juliol d'igualtat de gènere entre dones i homes).
  • Que l'entitat es troba al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries amb l'Agència Tributària de l'Estat i amb el Consell de Mallorca i ens seus organismes dependents, així com de les obligacions amb la Seguretat Social.
  • Que l'entitat no és deutora per resolució de procedència de reintegrament a què fa referència l'article 48.4 de l'Ordenança General de Subvencions del Consell de Mallorca.

Amb autorització expressa per comprovar, en qualsevol moment, que aquest Ajuntament beneficiari està al corrent en el compliment de les seves obligacions amb l'Agència Tributària de l'Estat, la Seguretat Social i el Consell de Mallorca i ens seus organismes dependents.

Atesa la naturalesa d'aquestes subvencions, tant la memòria d'actuacions com la memòria econòmica, seran les que figuraran en el corresponent expedient de licitació dels diferents equipaments TIC que haurà tramitat la Direcció Insular de Suport i Coordinació Municipal.

Si la sol·licitud no compleix els requisits establerts en aquesta convocatòria, el centre gestor ha de requerir l'entitat interessada, perquè aporti la documentació o esmeni la falta en el termini màxim i improrrogable de 10 dies hàbils, amb la indicació que, si no ho fa, es considerarà que ha desistit de la sol·licitud, amb la resolució prèvia que ha de ser dictada en els termes que preveu l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

12. Òrgans competents

12.1. Aprovació i concessió:

L'òrgan competent per aprovar i resoldre aquesta convocatòria de subvencions en espècie és el Consell Executiu del Consell de Mallorca, conformitat amb l'article 28.1. lletra m) de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de Consells Insulars i amb l'article 36.f) del Reglament orgànic del Consell de Mallorca vigent.

Respecte de l'anterior, atès que la quantia total estimada per atendre les obligacions de contingut econòmic derivades de l'adquisició de l'equipament TIC que serà objecte de concessió dins el marc de la convocatòria d'aquestes subvencions supera els 250.000,00€, no és d'aplicació l'Acord del Consell Executiu del Consell Insular de Mallorca de delegació d'atribucions de dit òrgan en els consellers executius i conselleres executives (BOIB núm. 153 de 24 de novembre de 2022).

L'òrgan competent per concedir aquestes subvencions és la consellera executiva de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca, en virtut de l'atribució que es fa en l'article 33.2.k) de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de Consells Insulars.

12.2. Instrucció:

L'òrgan instructor és la persona que ocupa la Secretaria Tècnica del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local i desenvoluparà les actuacions establertes a l'article 18 de l'Ordenança General de Subvencions del Consell de Mallorca , inclosa la formulació de la proposta de concessió.

12.3. Seguiment:

El Servei d'Informàtica Local de la Direcció Insular de Suport i Coordinació Municipal és el centre gestor responsable del seguiment de les subvencions.

13. Termini de resolució de concessió i notificació

El termini màxim per a resoldre el procediment i notificar-lo és de sis mesos des de la data de publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

El venciment del termini màxim sense haver-se notificat la resolució, legitima les persones interessades per entendre desestimada, per silenci administratiu, la sol·licitud de concessió de la subvenció.

La notificació de la concessió es practicarà mitjançant publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb el previst a l'article 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu comú de les Administracions Públiques.

14. Pagament de la subvenció

Per la Direcció Insular de Suport i Coordinació Municipal es tramiten els expedients de contractació escaients pel subministrament dels diferents equipaments i serveis TIC.

Una vegada rebut el material o serveis inherents, es lliuraran als beneficiaris i es signarà una acta de lliurament per part dels representats del Consell de Mallorca i dels de l'Ajuntament beneficiari.

D'aquesta manera, els beneficiaris no percebran cap quantia econòmica directa i l'import de la subvenció estarà determinat pel valor dels equipaments i serveis TIC.

15. Justificació de la subvenció

15.1 Terminis:

El termini per justificar la subvenció serà de 10 dies hàbils des del lliurament de l'equipament TIC concedit a cada Ajuntament.

15.2 Forma:

a) La justificació de subvenció en espècie s'ha de presentar a través del Registre electrònic del Consell de Mallorca https://cim.sedipualba.es/segex/tramite.aspx?idtramite=12082.

b) La justificació de la subvenció en espècie s'ha d'ajustar al model de l'Annex 3 i ha d'estar degudament signat pel Secretari/a o Secretari/a-Interventor/a de l'Ajuntament beneficiari.

Aquest model certifica:

  • Que els equipaments TIC s'han recepcionat per part de l'Ajuntament.
  • Que els equipaments TIC estan operatius i destinats als fins establert s en la Convocatòria de subvencions.
  • Que l'equipament TIC es destinarà durant el termini de cinc anys al fi concret pel qual s'ha concedit la subvenció en espècie.
  • Que no s'ha sol·licitat ni obtingut cap altra subvenció o ingrés pel finançament dels equipaments informàtics subvencionats.

c) A més de la justificació, hi haurà acta de recepció signada pel representat de cada Ajuntament relatiu als equipaments informàtics en el moment del lliurament.

16. Obligacions dels beneficiaris

Els beneficiaris han de complir amb les obligacions establertes a l'article 9 de l'Ordenança General de Subvencions del Consell de Mallorca, i a més:

a. Encarregar-se de reparacions durant el temps de garantia de l'equipament (ja sigui tant reparacions in situ com si cal enviar-ho al servei tècnic). En l'acta de recepció tant de les tablets com dels punts d'accés, s'indicarà el temps de la garantia concedida pel licitador adjudicatari i de les dades de contacte de l'empresa.

b. Mantenir en bon estat de conservació tots els equipaments informàtics rebuts i assumir el cost del manteniment, reparacions i/o substitucions dels elements d'aquests equipaments, una vegada hagi transcorregut el termini de garantia fixat en el contracte de subministrament.

c. Cada equipament informàtic inclou adhesius del Fons NEXT GENERATION de la Unió Europea i del Consell de Mallorca, els quals no poden ser eliminats.

d. Qualsevol publicitat o comunicació relativa als equipaments subvencionats o a la subvenció en espècie rebuda ha de fer menció especifica als Fons NEXT GENERATION de la Unió Europea, el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència de l'Estat i al Consell de Mallorca

e. Col·laborar amb el Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca en el desenvolupament del seu Pla de Comunicació en relació a aquesta subvenció. 

f. Comunicar a la Direcció Insular de Suport i Coordinació Municipal, amb un mínim de 48 hores d'antelació qualsevol acte de presentació oficial, inauguració, notificació a qualsevol mitjà de comunicació o publicitat de la present convocatòria.

g. Destinar l'equipament informàtic durant el termini de cinc anys al fi concret pel qual s'ha concedit la subvenció en espècie.

17. Pèrdua del dret a obtenir la subvenció en espècie i reintegrament de la subvenció.

1. Són causes  de pèrdua del dret a obtenir la subvenció en espècie i de reintegrament de la mateixa per import equivalent al cost d'adquisició dels equipaments TIC i el corresponent interès de demora, les previstes en l'article 56.1 de l'Ordenança General de Subvencions del Consell de Mallorca.

A més, hi haurà pèrdua del dret si no s'ha pogut recepcionar l'equipament informàtic per causa imputable a l'Ajuntament beneficiari en segona convocatòria de lliurament d'aquest equipament.

2. L'òrgan competent per exigir a la persona beneficiària el reintegrament d'aquesta subvenció en espècie és la consellera executiva de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca.

3. El procediment de reintegrament es regula a l'article 57 de l'Ordenança General de Subvencions del Consell de Mallorca.

18. Ineficàcia sobrevinguda de la subvenció

Si per circumstàncies sobrevingudes d'interès públic i general, el Consell de Mallorca no pot dur endavant la tramitació d'aquesta convocatòria, l'òrgan que la va aprovar, l'ha de deixar sense efectes, previ informe justificatiu de la Secretaria Tècnica del centre gestor.

19. Recursos

Contra l'acord que aprova aquesta convocatòria, així com contra l'acord de concessió que se'n derivi, que no posen fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d'alçada en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquest acord. El recurs es pot interposar formalment davant aquest Consell Executiu o davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Mallorca, que és l'òrgan competent per resoldre'l.

Contra la desestimació expressa d'aquest recurs d'alçada, hi podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d'alçada.

Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d'alçada i no n'heu rebut la notificació de resolució expressa, s'entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui, en el termini de sis mesos, comptadors a partir de l'endemà de la desestimació presumpta.

No obstant l'anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

 

ANNEX 1 SOL·LICITUD de subvenció en espècie a favor dels ajuntaments de Mallorca de població inferior a 20.000 habitants consistent en el lliurament d'equipaments i serveis TIC.

Dades de l'entitat sol·licitant

Ajuntament de: 

NIF:

 

Adreça electrònica a efectes de notificacions:

 

Carrer/plaça :

 

Núm.

 

Localitat:

 

Codi postal:

 

Telèfon persona de contacte:

 

Nom de la persona de contacte:

 

Dades del Batle/Batlessa

Nom i llinatges:

 

DNI:

 

Correu electrònic de contacte:

 

En nom de l'entitat que represent, declar conèixer la convocatòria de subvencions en espècie a favor dels Ajuntaments de Mallorca de població inferior a 20.000 habitants consistent en el lliurament d'equipaments i serveis TIC i que de conformitat amb la convocatòria,

SOL·LICIT:

Equipaments i serveis TIC

assignats en relació amb la població dels municipis

Número d'unitats que es sol·liciten:

- Tablet + carregador/adaptador de CA + cable USB + funda amb teclat. (Tenir en compte l'assignació inicial indicada al punt 6.A de la convocatòria)

 

- Punts d'accés Fortinet®. Inclou el servei de configuració/assessorament/formació en elements de xarxa (Tenir en compte l'assignació inicial indicada al punt 6.B de la convocatòria)

 

En cas d'unitats SOBRANTS

Sol·licit rebre unitats de: (marcar amb una X)

- Tablet, carregador/adaptador de CA + cable USB, funda amb teclat.

 

- Punt d'accés

 

 

Equipaments i serveis TIC

assignats en relació amb el compliment de determinats requisits tècnics

Sol·licit rebre unitats de: (marcar amb una X)

- Fortimanager® + garantia “bundle” FW F400E + garantia “bundle” Forti F40 (Tenir en compte el requisit indicat al punt 6.C de la convocatòria)

 

- Llicències de protecció de la solució Checkpoint Harmony al núvol per cada compte de correu + tokens USB per cada compte de correu per a la implantació del doble factor d'autenticació (Tenir en compte el requisit indicat al punt 6.D de la convocatòria)

 

(Lloc), a la data de la signatura electrònica

 

 

 

ANNEX 2 Declaracions responsables referents a la Subvenció en espècie a favor dels Ajuntaments de Mallorca de població inferior a 20.000 habitants consistent en el lliurament d'equipaments i serveis TIC.

Sr,/Sra.t ________________________________________________________________  Batle/Batlessa de l'Ajuntament

de/d' ___________________________________________________________________________________________

amb CIF ________________________________________ .

En nom de l'entitat que represent, declar que conec la convocatòria de subvencions en espècie a favor dels Ajuntaments de Mallorca de població inferior a 20.000 habitants consistent en el lliurament d'equipaments i serveis TIC i que, de conformitat amb la convocatòria, DECLAR baix la meva responsabilitat:

  • Que l'entitat no incorre en cap de les prohibicions que es recullen a l'art. 8 de l'Ordenança de Subvencions del Consell de Mallorca.
  • Que l'entitat no ha estat sancionada o condemnada en els últims tres anys per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere mitjançant resolució administrativa o sentència judicial ferma. Art 11 Llei 11/2016, de 28 de juliol d'igualtat de gènere entre dones i homes).
  • Que l'entitat es troba al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries amb l'Agència Tributària de l'Estat i amb el Consell de Mallorca i els seus organismes dependents, així com de les obligacions amb la Seguretat Social.
  • Que l'entitat no és deutora per resolució de procedència de reintegrament a què fa referència l'article 48.4 de l'Ordenança General de Subvencions del Consell de Mallorca.

Així mateix, autoritz al Consell de Mallorca per comprovar, en qualsevol moment, que aquest Ajuntament beneficiari està al corrent en el compliment de les seves obligacions amb l'Agència Tributària de l'Estat, la Seguretat Social i el Consell de Mallorca i en els seus organismes dependents.

(Lloc), a la data de la signatura electrònica

Batle/Batlessa

 

 

ANNEX 3 Certificat de justificació de la subvenció en espècie a favor dels Ajuntaments de Mallorca de població inferior a 20.000 habitants consistent en el lliurament d'equipaments i serveis TIC.

Sr./Sra.  ____________________________________________________________________________________________

secretari/secretària de l'Ajuntament d______________________________________________________________

amb CIF ________________________________________ .

CERTIFICA

1. Que els equipaments i serveis TIC s'han recepcionat per part de l'Ajuntament.

2. Que els equipaments TIC estan operatius i destinats als fins establerts en la Convocatòria de subvencions.

3. Que l'equipament TIC es destinarà durant el termini de cinc anys al fi concret pel qual s'ha concedit la subvenció en espècie.

4. Que no s'ha sol·licitat ni obtingut cap altra subvenció o ingrés pel finançament dels equipaments  i serveis TIC subvencionats.

(Lloc), a la data de la signatura electrònica