Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 547158
Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques per la qual s’aprova una nova llista de l’aspirant que ha superat el procés excepcional d’estabilització per concurs extraordinari de mèrits del cos d’ajudant facultatiu, escala d’agent de medi ambient per a l'illa de Mallorca, de l’Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i s’ofereix el lloc de feina

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. Mitjançant la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 16 de setembre de 2022, es varen aprovar les bases generals que han de regir el procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 17 de setembre de 2022).

2. En el BOIB núm. 50 de 16 d'abril de 2024, es va publicar la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions públiques per la qual s'aproven les llistes d'aspirants que han superat el procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits del cos facultatiu tècnic, del cos d'ajudant facultatiu i del cos facultatiu subaltern i es varen oferir els llocs de feina.

3. El senyor Pere Pomar Sureda, mitjançant escrit presentat en data 24 d'abril de 2024 va renunciar a participar en el procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits, del cos d'ajudants facultatius, escala d'agents de medi ambient per a l'illa de Mallorca.

4. En data 17 de maig de 2024, el Tribunal del procés d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits, del cos d'ajudants facultatiu, escala d'agents de medi ambient, va acordar ampliar a un nombre de persones addicionals de la llista informativa publicada mitjançant la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 20 de febrer de 2023 i requerir a les persones aspirants que perquè acreditessin els mèrits al·legats.

5. Conclòs el tràmit de revisió i baremació pel tribunal del punt 4 esmentat, en data 7 de juny es va publicar la llista provisional amb les puntuacions que han obtingut les persones aspirants de l'ampliació de la llista informativa del cos d'ajudants facultatius, escala agents de medi ambient, del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i es va atorgar un termini de set dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà d'aquesta publicació, per al·legar les rectificacions que consideressin pertinents.

6. Una vegada conclòs el termini atorgat i resoltes les al·legacions, en data 26 d'agost de juliol es va publicar la llista definitiva de valoració de mèrits amb les puntuacions que han obtingut les persones aspirants de l'ampliació de la llista informativa.

7. Atès l'anterior, el tribunal ha acordat elevar a la consellera de Presidència i Administracions Públiques la proposta del nou l'aspirant que ha superat el procés selectiu del concurs de mèrits del cos d'ajudant facultatiu, escala d'agents de medi ambient, per a l'illa de Mallorca, per tal que en dicti la resolució d'aprovació.

8. En la mateixa Resolució s'ha d'oferir a la persona seleccionada, la llista del lloc de treball corresponent a la plaça convocada perquè sol·liciti destinació i se l'ha requerir perquè en el termini de set dies hàbils presenti la documentació acreditativa del compliment dels requisits.

Fonaments de dret

1. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. El Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.

4. El Decret 27/1994, d'11 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma.

5. La Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, per la qual s'aprova la convocatòria del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i posteriors modificacions.

6. El Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i posteriors modificacions.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Aprovar la nova llista de la persona que ha superat el procés selectiu del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits del cos d'ajudant facultatiu, escala d'agents de medi ambient per a l'illa de Mallorca.

COS D'AJUDANTS FACULTATIUS, ESCALA D'AGENTS DE MEDI AMBIENT, MALLORCA

DNI

LLINATGES, NOM

***0421*

VERICAD MARCUELLO, MIGUEL ALEJANDRO

2. Publicar el lloc de treball que s'ofereix del cos d'ajudant facultatiu, escala d'agents de medi ambient per a l'illa de Mallorca de l'Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears a l'efecte que la persona que ha superat aquest procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits sol·liciti la destinació, que figura en l'annex 1 d'aquesta Resolució.

3. Requerir a la persona aspirant que figura en el punt primer i que ha superat aquest procés per tal que en el termini de set dies hàbils presenti la documentació acreditativa del compliment dels requisits.

L'acreditació dels requisits s'ha de realitzar d'acord amb el que s'estableix en la base 12 de l'annex 2 de la convocatòria esmentada.

Si no es presenta la documentació dins el termini fixat, llevat de casos de força major, que han de ser degudament acreditats i, si escau, apreciats per l'Administració mitjançant una resolució motivada o, si en el moment d'examinar la documentació es dedueix que hi manca algun dels requisits exigits, la persona interessada no podrà ser nomenada personal funcionari de carrera i les seves actuacions quedaran anul·lades, sens perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.

4. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el Portal de l'Opositor (oposicions.caib.es) i en la Seu electrònica de la CAIB.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera de Presidència i Administracions Públiques en el termini d'un mes, comptador a partir del següent a la seva publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptador a partir del següent a la publicació de la resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

 

(Signat electrònicament: 2 de setembre de 2024)

La consellera de Presidència i Administracions Públiques Antònia Maria Estarellas Torrens

Documents adjunts