Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 522596
Bases reguladores de subvencions als centres escolars d’Alcúdia, exercici 2024
En sessió Ordinària dia 26 d'agost de 2024, la Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Alcúdia va aprovar las bases reguladores de subvencions als centres escolars d'Alcúdia, exercici 2024.
D'acord amb l'article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, per mitjà del present edicte se publiquen les bases referides.
Alcúdia, a la data de la signatura electrònica (26 d'agost de 2024)
La batlessa Josefina Linares Capó
SUBVENCIONS ALS CENTRES ESCOLARS DEL MUNICIPI D'ALCÚDIA,
Exercici 2024
BASES REGULADORES
Base primera: Finalitats
L'escola com a tal, és un laboratori on l'alumnat rep una gran quantitat d'informació, de coneixements, d'aptituds i de valors que són la base de la nostra societat democràtica i de la nostra cultura.
L'alumnat, gràcies als programes educatius que desenvolupen els centres escolars (treball per ambients i projectes, foment de la lectura, noves tecnologies, medi ambient...) i que compten amb el suport d'entitats públiques i privades, poden gaudir d'un ampli ventall de possibilitats que milloraran les seves competències i la seva formació acadèmica.
La finalitat d'aquestes bases és reforçar l'ensenyament obligatori en els centres educatius del municipi d'Alcúdia. L'Ajuntament d'Alcúdia, conscient d'aquesta necessitat, ha elaborat aquestes bases per a que els centres escolars d'Alcúdia es puguin dotar de recursos educatius, tals com dispositius digitals per a l'ús de les tecnologies de l'aprenentatge i del coneixement, material i recursos d'aula, així com de material per dur a terme programes educatius en general.
Es tracta d'una subvenció per a despesa corrent i com tal no es podrà utilitzar per fer inversió.
S'entén per inversió l'adquisició de béns de més de 300 euros de valor unitari. El tractament de les inversions i les seves amortitzacions ve regulat a la Llei 27/2014, de l'Impost sobre Societats, i en el Pla General de Comptabilitat RD 1514/2007.
Base segona: Dotació pressupostària
La subvenció objecte d'aquestes bases figura dins l'objectiu estratègic segon “Millorar la qualitat educativa” del Pla estratègic de Subvencions per al trienni 2023-2025 (BOIB núm. 19, d'11 de febrer de 2023).
L'import d'aquesta convocatòria és de 52.500,00 euros, amb càrrec la partida pressupostària EN 326 489000, “Aportacions als Centres Escolars”, del Pressupost General de l'Ajuntament d'Alcúdia per a l'exercici 2024, aprovat definitivament pel Ple de l'Ajuntament en sessió extraordinària urgent dia 11 de juliol de 2024 (BOIB núm. 92, de 13 de juliol de 2024).
Base tercera: Objecte
L'objecte d'aquestes bases és convocar ajuts adreçats a la realització de projectes per al Foment de Programes Educatius en els centres escolars del municipi d'Alcúdia durant l'any 2024. Aquests ajuts en cap cas podran ser per a inversió.
Aquests ajuts aniran adreçats a dur a terme:
LINIA 1
LINIA 2
LINIA 3
LÍNIA 4
Base quarta: Entitats beneficiàries
Poden ser entitats beneficiàries d'aquestes subvencions els Centres Educatius d'Infantil, Primària i Secundària del municipi d'Alcúdia, públics o concertats, que compleixin els requisits següents:
Base cinquena: Naturalesa de la subvenció
Les subvencions d'aquesta convocatòria són de caràcter voluntari i excepcional i anul·lables, són revocables i reintegrables en qualsevol moment per les causes previstes a la llei o en aquestes bases. No generen cap dret a l'obtenció d'altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent.
Així mateix, són compatibles amb altres ajudes/subvencions que pugui rebre l'entitat beneficiària per al mateix projecte sempre que el total de les ajudes o subvencions rebudes no superi el pressupost del projecte educatiu subvencionat. Si es dona aquest cas, es reduirà la part proporcional que excedeixi al cost de l'activitat o projecte subvencionat.
El fet de rebre una subvenció implica l'obligatorietat de dur a terme el projecte educatiu subvencionat. Per tal d'executar la totalitat del pressupost, l'entitat beneficiària ha de cercar altres fonts de finançament o bé aportar-hi fons propis, d'acord amb el que estableix la base tretzena (justificació i pagament de la subvenció).
En el cas de no executar-se el 100% de la quantia del pressupost presentat, la quantia de la subvenció es veurà reduïda en la mateixa proporció.
Base sisena: Publicació de la convocatòria i inici del procediment
La convocatòria, les seves bases i l'inici del procediment de concessió de subvencions es produeix d'ofici. D'acord amb l'Ordenança reguladora de la concessió de les subvencions, la competència per aprovar aquestes bases és del Ple, qui la delega a la Junta de Govern Local, mitjançant acord pres en sessió ordinària de dia 7 de setembre de 2023 (BOIB núm. 128 de 16 de setembre de 2023). Una vegada aprovades es publicaran al BOIB, a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS) i al taulell d'anuncis oficial de la seu electrònica de l'ajuntament <https://alcudia.eadministracio.cat>, per tal que es puguin presentar les sol·licituds durant el termini establert a la Base novena.
Base setena: Sol·licitud i documentació
Els centres educatius interessats que compleixin els requisits que determinen aquestes bases han de presentar la següent documentació:
1. Sol·licitud, mitjançant el tràmit telemàtic habilitat a l'efecte a la seu electrònica de l'Ajuntament d'Alcúdia <https://alcudia.eadministracio.cat/catalog/t/c1af38a3-22a0-4232-bea9-3e256b9f5b95> que, a més, contindrà una declaració responsable del compliment dels requisits de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; declaració expressa en la qual s'han de fer constar els ajuts i subvencions sol·licitades i/o atorgades per qualsevols institució pública o entitats privades per a la mateixa finalitat; i el número de compte bancari on es sol·liciti l'ingrés de la subvenció.
2. Projecte objecte de la subvenció (annex 1)
3. Nomenament del representant legal*
4. Certificat expedit per la secretaria del propi centre en el què hi figuri el nombre real d'alumnes matriculats a finals de curs 2023-24 (juny 2024) i el nombre d'alumnes que hagin participat a cada una de les activitats de línies subvencionables d'aquesta convocatòria, segons els model de l'annex 2.
* No serà necessari presentar aquells documents senyalitzats amb l'asterisc, si ja es van presentar davant del Departament de l'Ajuntament d'Alcúdia competent en matèria d'Educació en alguna de les convocatòries de subvencions corresponents a l'any 2018 o posteriors, sempre que no hi hagi hagut canvis i es facin constar la data i l'òrgan o dependència en què es van presentar, així com la referència de la convocatòria.
Base vuitena: Despeses subvencionables i import
D'acord amb l'establert a l'art. 31 de la llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, són despeses subvencionables aquelles:
L'elecció entre les ofertes presentades, que s'hauran d'aportar amb la justificació, o, en el seu cas, amb la sol·licitud de subvenció, es realitzarà conforme a criteris d'eficiència i economia, i s'hauran de justificar expressament en una memòria l'elecció quan no recaigui en la proposta econòmica més avantatjosa.
No formen part del pressupost subvencionable ni del pressupost del projecte:
CRITERIS DE VALORACIÓ:
La naturalesa dels projectes educatius queda recollida a la Base cinquena d'aquesta convocatòria i l'import de la subvenció es calcularà en base als següents criteris:
LÍNIA 1. SUBVENCIÓ PER A NATACIÓ ESCOLAR
El pressupost destinat a subvencionar l'activitat de natació escolar és de 7.300,00 €
Es subvencionarà el 100% del cost de l'activitat als alumnes d'educació primària, fins a un import màxim de 19,94€ per alumne/a.
En cas que l'import total de les sol·licituds superi el màxim de la partida pressupostària, aquestes quantitats subvencionades es reduiran proporcionalment fins ajustar-se a la partida pressupostària.
LÍNIA 2. SUBVENCIÓ PER A BATEJOS NÀUTICS
El pressupost destinat a subvencionar aquesta activitat és de 6.200,00 euros.
El bateig nàutic consistirà en la pràctica de kayak, pàdel surf, piragua, vela lleugera, sup XL, waterbikes... o activitats semblants per part de l'alumnat de primària i secundària dels centres escolars d'Alcúdia. Només serà subvencionable un bateig nàutic per alumne/a.
La quantia de la subvenció es determinarà dividint el pressupost de l'activitat entre el nombre d'alumnes que l'hagin realitzada, amb un màxim de 11,65 euros per alumne/a.
En cas que l'import total de les sol·licituds superi el màxim de la partida pressupostària, aquestes quantitats subvencionades es reduiran proporcionalment fins ajustar-se a la partida pressupostària.
LÍNIA 3. MOSTRA ESCOLAR DE NADALES
El pressupost destinat a subvencionar la Mostra Escolar de Nadales és de 8.000,00 euros.
Es subvencionarà fins un màxim de 90,00 euros per grup classe que hagi participat a la Mostra Escolar de Nadales del curs 2023-24, organitzada per l'Ajuntament d'Alcúdia.
En cas que l'import total de les sol·licituds superi el màxim de la partida pressupostària, aquestes quantitats subvencionades es reduiran proporcionalment fins ajustar-se a la partida pressupostària.
Les quanties atorgades a per a la participació a la Mostra Escolar de Nadales hauran de ser destinades a finançar projectes educatius d'acord amb l'objecte de la convocatòria (base tercera). La justificació dels mateixos hauran de seguir el procediment establert a la base tretzena.
LÍNIA 4. RESTA D'ACTIVITATS
Per a la resta d'activitats educatives es destinarà un total de 31.000,00 euros.
Aquest import es distribuirà proporcionalment entre el nombre d'alumnes matriculats al conjunt de centres educatius sol·licitants de la subvenció.
L'import total de la subvenció no podrà ser superior als 8.760,00 € per centre.
Les entitats beneficiàries de subvencions estan obligades a presentar la corresponent justificació de l'activitat subvencionada i a acreditar, abans de l'ordenació del pagament que estan al corrent de les seves obligacions fiscals amb l'Ajuntament d'Alcúdia.
Quan l'entitat beneficiària sigui deutora de l'Ajuntament, com a conseqüència d'un deute, vençut, liquidat i exigible, es podrà acordar la compensació.
En cas que el beneficiari no pogués arribar a justificar adequadament la totalitat de l'import de la subvenció atorgada, l'Ajuntament d'Alcúdia tramitarà d'ofici la reducció de l'import de la subvenció en la mateixa proporció que existeixi entre l'import a justificar i aquell import ben justificat.
En cas que la suma de les subvencions rebudes per l'activitat que es tracti superi el cost d'aquesta, la subvenció atorgada es reduirà proporcionalment.
Si el crèdit pressupostari resulta insuficient per cobrir les sol·licituds de despesa presentades a subvenció es procedirà a reduir el percentatge subvencionat.
Base novena: Termini i lloc de presentació de les sol·licituds
El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies hàbils a partir del dia següent a la publicació de la convocatòria d'aquestes bases al BOIB. Durant aquest termini les bases estaran publicades al tauler d'anuncis oficial de l'Ajuntament d'Alcúdia <https://alcudia.eadministracio.cat/board>, al portal de transparència. Addicionalment, l'Ajuntament podrà publicar-les a qualsevol altre lloc que consideri necessari per donar difusió a la convocatòria.
Les sol·licituds de subvencions es dirigiran a la batlessa de l'Ajuntament d'Alcúdia i s'han de presentar, juntament amb la documentació que s'especifica a la base setena, mitjançant registre electrònic, d'acord amb l'art. 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, utilitzant el tràmit habilitat a l'efecte a la seu electrònica de l'Ajuntament d'Alcúdia
<https://alcudia.eadministracio.cat/catalog/t/c1af38a3-22a0-4232-bea9-3e256b9f5b95>.
Base desena: Procediment. Òrgans competents per iniciar, instruir i resoldre el procediment
L'inici del procediment de concessió de subvencions es produeix d'ofici i, d'acord amb l'Ordenança reguladora de la concessió de les subvencions, la competència per aprovar aquestes bases és del Ple, qui la delega a la Junta de Govern Local, mitjançant acord pres en sessió ordinària de dia 7 de setembre de 2023 (BOIB núm. 128 de 16 de setembre de 2023). Una vegada aprovades es publicaran al BOIB, a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS) i al taulell d'anuncis oficial de la seu electrònica de l'ajuntament
<https://alcudia.eadministracio.cat>
Per estudiar i avaluar les sol·licituds es constitueix una Comissió tècnica d'avaluació, que és l'encarregada de la instrucció del procediment i que està integrada per les persones relacionades tot seguit:
A la Comissió tècnica d'avaluació li correspon examinar les sol·licituds presentades i emetre l'acta o informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució provisional per part de la regidora delegada d'Educació, d'acord amb els criteris de valoració i els requisits establerts en aquestes bases.
En qualsevol cas, la Comissió tècnica d'avaluació pot realitzar totes les actuacions que consideri necessàries per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades en virtut de les quals s'hagi de pronunciar la resolució i sol·licitar tots els informes i la documentació que consideri pertinents per resoldre.
D'acord amb l'article 23.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i amb el que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si la instància o la documentació són incorrectes o incompletes, l'òrgan competent (Comissió tècnica d'avaluació) concedirà un termini de 10 dies hàbils per esmenar deficiències. Les entitats hauran d'haver indicat un correu hàbil per tal de rebre notificacions electròniques.
Si dins aquest termini, l'entitat interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta els documents requerits, l'Ajuntament d'Alcúdia, després d'haver dictat la resolució pertinent, considerarà que desisteix de la seva petició.
El termini màxim per resoldre és de sis mesos comptadors des de l'endemà de la data de finalització del termini de presentació de la justificació, i és el termini màxim que marca la Llei 38/2003 General de Subvencions. Una vegada transcorregut el termini màxim per resoldre sense haver-se dictat resolució expressa, es podrà entendre desestimada la petició. Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que l'ha dictada en el termini d'un mes comptador des que s'hagi notificat o bé es pot interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos des que s'ha notificat.
Base onzena: Obligacions de les entitats beneficiàries
Són obligacions dels Centres Escolars beneficiaris de les subvencions:
Comunicar a l'Àrea d'Educació l'acceptació o la renúncia de la subvenció en els termes de la resolució de la concessió. En qualsevol cas, l'acceptació s'entén produïda automàticament si en el termini de quinze dies comptadors des que s'hagi notificat la resolució no es fa constar el contrari.
Complir l'objectiu, executar el projecte, realitzar l'activitat o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de la subvenció.
Sotmetre's a les actuacions de comprovació i control que pugui dur a terme l'Ajuntament d'Alcúdia o qualsevol dels òrgans de control financer competents i col·laborar i facilitar tota la documentació que se'ls requereixi en l'exercici d'aquestes funcions de control.
L'entitat beneficiària haurà de comunicar a l'Ajuntament d'Alcúdia l'obtenció de subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o ens públics o privats, nacionals o internacionals. Qualsevol alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió de la subvenció i, en qualsevol cas, l'obtenció concorrent de subvencions o ajudes pot donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.
L'entitat beneficiària haurà de disposar dels llibres comptables, registres i resta de documentació exigits per la normativa a fi de garantir l'adequat exercici de les facultats de comprovació i control i conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons rebuts.
L'entitat beneficiària haurà de fer constar, de manera expressa durant l'acció subvencionada i en la difusió (cartells, programes, pàgines webs, xarxes socials, etc.) que se'n faci posteriorment, que es tracta d'una activitat subvencionada per l'Ajuntament d'Alcúdia amb el text: “Activitat subvencionada per l'Ajuntament d'Alcúdia”. Aquest fet s'hauran de reflectir a l'apartat “2.4 Evidències de la realització del projecte (fotografies, enllaços web i/o xarxes socials, cartells,...” de l'Annex 3, a l'hora de la justificació de la subvenció.”
L'entitat beneficiària haurà de comunicar, immediatament, qualsevol eventualitat que alteri o dificulti el desenvolupament de l'activitat subvencionada.
L'entitat beneficiària haurà d'acreditar a la justificació l'import, la procedència i l'aplicació d'aquest fons a les activitats subvencionables, quan les activitats objecte de la subvenció s'hagin finançat amb fons propis o altres subvencions o recursos.
Base dotzena: Modificació del projecte
L'entitat beneficiària haurà de sol·licitar autorització prèvia i expressa per fer qualsevol modificació del projecte o de l'activitat subvencionada. Les sol·licituds de modificació substancial han de ser motivades i s'han de formular immediatament després de l'aparició de les circumstàncies que les justifiquin i s'han d'especificar les repercussions pressupostàries que impliquin.
Base tretzena: Justificació i pagament
La justificació de la subvenció concedida s'ha de dur a terme a través del tràmit telemàtic específic que s'habilitarà a la seu electrònica de l'Ajuntament d'Alcúdia <https://alcudia.eadministracio.cat/catalog/t/82e8f679-d737-4bda-a570-45c9c255026d>
El termini de justificació de la subvenció concedida finalitza dia 31 d'octubre de 2024 (inclòs).
L'entitat beneficiària haurà d'aportar la següent documentació:
1. Memòria tècnica de les activitats subvencionades (annex 3)
2. Memòria econòmica de l'activitat subvencionada que consti d'una relació classificada de despeses i ingressos de les activitats realitzades, amb l'aportació de factures o altres documents de valor probatori originals o fotocòpies acarades, que acreditin que la inversió s'ha realitzat i s'ha destinat als fins per als quals s'ha concedit la subvenció (annex 4).
Així mateix, l'entitat beneficiària haurà d'aportar evidències d'haver realitzat el projecte (cartells, programes, pàgines webs, xarxes socials, fotografies, etc.) i fer constar que es tracta d'una activitat subvencionada per l'Ajuntament d'Alcúdia.
El total d'ingressos ha de ser igual al total de despeses i només podran figurar a la memòria les despeses que s'hagin pressupostat al projecte.
Les factures hauran d'haver estat abonades prèviament per l'entitat i com a prova d'això hauran d'anar acompanyades d'un comprovant de transferència bancària o en el seu defecte (en metàl·lic) d'un document acreditatiu signat pel secretari/a del centre que certifiqui que la factura ha estat abonada en metàl·lic.
Si la justificació de la subvenció no compleix els requisits que abans s'indiquen, es requerirà l'entitat sol·licitant mitjançant notificació electrònica, d'acord amb el que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, per a que en el termini de 10 dies hàbils esmeni la mancança o aporti els documents preceptius, amb la indicació que si no ho fa desisteix de la subvenció. Les entitats hauran d'haver indicat un correu hàbil per tal de rebre notificacions electròniques.
La resolució de pagament s'efectuarà per l'òrgan competent i es notificarà a l'entitat preceptora.
Base catorzena: Revocació i reintegrament
L'incompliment per part del beneficiari de les obligacions contemplades en aquestes bases o incórrer en alguna de les causes establertes en l'article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, de qualsevol de les obligacions anteriors pot donar lloc a la reducció i/o revocació de la subvenció amb la corresponent devolució de les quantitats percebudes, que es podran recuperar aplicant el procediment de constrenyiment i inhabilitant l'entitat beneficiària per rebre noves quantitats per aquests conceptes. Tot això, sense perjudici de poder exigir les responsabilitats que hi pogués haver d'ordre penal, civil o administratiu.
De la mateixa manera, l'obtenció d'ajudes, subvencions o altres recursos que no hagin estat comunicats pel beneficiari o l'alteració, per la seva part, de les condicions o dels aspectes rellevants del projecte educatiu, que s'haguessin tingut en compte per concedir la subvenció, ha de donar lloc a la revocació de la subvenció amb la pèrdua del dret a cobrar o, si és el cas, amb el reintegrament de la subvenció, d'acord amb allò establert als preceptes esmentats en el paràgraf anterior.
No obstant això, si el beneficiari ha complert de forma significativa amb les seves obligacions, si de la documentació justificativa presentada es dedueix que ha tingut voluntat de compliment, s'ha de dur a terme una revocació parcial de la concessió de la subvenció i, consegüentment, la pèrdua del dret a cobrar íntegrament la subvenció.
Base quinzena: Règim jurídic
En tot allò no previst en aquestes bases reguladores serà d'aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i el Reglament General de Subvenció 887/2006 aprovat el 21 de juliol, la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, el Reglament de serveis de les Corporacions Locals de 17 de juny de 1955, el Reial Decret Legislatiu 2/2004 pel que s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, les Bases d'execució del Pressupost Municipal per a 2024, i la normativa per a la concessió de subvencions públiques així com la resta de normativa que sigui d'aplicació.
Base setzena: Recursos
Contra l'acord de resolució de la convocatòria es pot interposar el recurs contenciós-administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu o bé recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que hagi dictat la resolució.
No obstant això s'hi pot presentar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que hi sigui pertinent. Tot d'acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós administrativa, i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
ANNEX 1 (Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
PROJECTE
NOM DEL CENTRE:
La informació que s'ha d'especificar al projecte ha d'incloure:
1.- Nom del Projecte:
2.- Objectius i activitats a realitzar:
4.- Nombre d'alumnes beneficiaris:
5.- Temporització del projecte:
6.- Pressupost de despeses i d'ingressos del projecte, el qual ha d'estar vinculat amb l'objecte de la convocatòria:
DESPESES
TIPUS DE DESPESA |
IMPORT |
---|---|
|
€ |
|
€ |
|
€ |
|
€ |
|
€ |
|
€ |
IMPORT TOTAL |
€ |
INGRESSOS
TIPUS D'INGRÉS, ENTITAT CONCEDENT |
IMPORT |
---|---|
1. Subvenció Ajuntament d'Alcúdia |
€ |
2. |
€ |
3. |
€ |
4. |
€ |
IMPORT TOTAL |
€ |
Alcúdia, d de
(Signatura)
Nota: Totes aquestes dades s'inclouran a un fitxer de la Base de Dades Nacional de Subvencions BDNS, d'acord amb l'art. 20.8.b la llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
ANNEX 2 (Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
CERTIFICAT D'ALUMNES MATRICULATS I PARTICIPANTS A LES ACTIVITATS SUBVENCIONABLES DURANT EL CURS 2023-24
, secretari/secretària del centre ,
CERTIFIC:
o Per a la línia 1: alumnes
o Per a la línia 2: alumnes
o Per a la línia 3: grups classe
o Per a la línia 4: alumnes
I, perquè consti a l'efecte de tramitar la sol·licitud de subvencions al centres escolars del municipi d'Alcúdia, sign aquest document
Alcúdia, d de
El secretari/La secretària
Nom i llinatges
ANNEX 3 (Aquest annex es presentarà amb la justificació de la subvenció)
Model de memòria tècnica del projecte
1. Dades del projecte
Nom del centre |
|
Nom del projecte |
|
Curs/os participants al projecte |
|
Nombre d'alumnes participants al projecte |
|
2. Resum dels resultats
2.1 Descripció de la metodologia emprada en el projecte (ha d'incloure matèries relacionades, departaments participants, materials emprats, etc.) |
|
2.2 Desenvolupament del projecte |
|
2.3 Resultats d'aprenentatge assolit per l'alumnat |
|
2.4 Evidències de la realització del projecte (fotografies, enllaços web i/o xarxes socials, cartells,... |
|
2.5 Observacions i altres consideracions
|
|
Podeu adjuntar a la justificació els documents que considereu oportuns
ANNEX 4 (Aquest annex es presentarà amb la justificació de la subvenció)
MEMÒRIA ECONÒMICA DEL PROJECTE EXECUTAT PEL CENTRE:
RELACIÓ DE DESPESES D'EXECUCIÓ DEL PROJECTE SUBVENCIONAT.
EXERCICI 2024
Núm. d'ordre |
Núm fra. |
Data emissió |
Dades fiscals del proveïdor (Nom i NIF/CIF) |
Concepte |
Import |
Data de pagament |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
|
Data:
Signat:
RELACIÓ D'INGRESSOS DEL PROJECTE SUBVENCIONAT.
EXERCICI 2024
(S'han d'indicar els altres ajuts, subvencions, recursos o fons propis amb què es finança la realització del projecte)
AJUDES, SUBVENCIONS O ALTRES INGRESSOS ECONÒMICS
PROCEDÈNCIA |
IMPORT |
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA |
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
Data:
Signat:
*** El total d'ingressos ha de ser igual al total de despeses.
*** A la memòria econòmica només hi podran figurar les despeses que s'hagin pressupostat al projecte.