Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU

Núm. 517907
Bases per a la constitució d'una borsa extraordinària de personal funcionari interí de la policia local de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, enquadrats a l'escala d'Administració especial, subescala serveis especials, classe policia local, grup C, subgrup C1, pel sistema de concurs

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Decret d'Alcaldia de data 23 d'agost de 2024 s'ha adoptat el següent acord:

“[…] PRIMER. Aprovar la convocatòria que ha de regir el procés de selecció per a la constitució d'una borsa extraordinària de personal funcionari interí de la policia local de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, enquadrats a l'escala d'Administració especial, subescala serveis especials, classe policia local, grup C, subgrup C1, pel sistema de concurs.

SEGON. Aprovar les bases que regiran aquesta convocatòria, i que tot seguit es detallen.

TERCER. Publicar la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears ia la plataforma digital de processos selectius de l'Ajuntament.

Bases per a la constitució d'una borsa extraordinària de personal funcionari interí de la policia local de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, enquadrats a l'escala d'Administració especial, subescala serveis especials, classe policia local, grup C, subgrup C1, pel sistema de concurs.

1. Objecte de la convocatòria.

L'objecte d'aquesta convocatòria és regular el procediment de concurs per constituir una borsa de treball de la categoria de policia local com a personal funcionari interí, per cobrir places vacants quan no sigui possible la cobertura mitjançant personal funcionari de carrera, així com per substituir de manera transitòria al personal titular de les places que conformen la plantilla municipal i que té reserva de plaça.

Les persones aspirants s'han de seleccionar mitjançant el procediment de concurs, consistent en la valoració dels mèrits que es detallen a la normativa de coordinació.

2. Característiques de les places.

- Denominació de la plaça: policia local (subgrup C1).

- Nivell de titulació acadèmica: títol de batxiller o títols oficialment equivalents.

- Nomenament com a personal funcionari interí, amb una vigència màxima de tres anys improrrogables.

- Funcions a desenvolupar: les pròpies de la categoria professional.

3. Publicació convocatòria i anuncis.

Aquesta convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), a la plataforma de processos selectius https://santaeulariadesriu.convoca.online/, dins la secció documents del procés selectiu, i un extracte de la publicació a el Tauló digital d'anuncis de la Corporació, sent la data de publicació al BOIB la que servirà per al còmput del termini de presentació de sol·licituds.

Els restants i successius anuncis es faran públics únicament a la plataforma de processos selectius.

4. Legislació aplicable.

- Llei 3/2007, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears

- Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, modificada per la Llei 11/2017, de 20 de desembre

- Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears

- Reial Decret Legislatiu 5/2015, del 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic

- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPACAP).

- Llei 40/2015, de 1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic (LRJSP).

 

5. Requisits generals (vegeu els específics a l'Annex I).

Els requisits per participar en aquesta convocatòria són:

a) Tenir la nacionalitat espanyola.

b) Tenir divuit anys complerts.

c) Estar en possessió del títol de Batxillerat, Tècnic, o equivalents, o estar en condicions d'obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licitud. En el cas de titulacions expedides a l'estranger, s'haurà de presentar l'homologació corresponent del Ministeri competent en matèria d'educació.

d) No patir cap malaltia o defecte físic o psicofísic que impedeixi o minvi el desenvolupament correcte de les funcions, en relació amb el Quadre de les exclusions que determina l'annex 5 del Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual es aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears

e) No haver estat separades del servei de l'administració local, autonòmica o estatal, ni estar inhabilitat per exercir la funció pública.

f) No tenir antecedents penals per delictes dolosos.

g) Tenir els carnets de conduir A2 i B en vigor.

h) Comprometre's a portar armes i, si escau, utilitzar-les, mitjançant una declaració jurada.

i) Disposar del curs bàsic de capacitació de policies locals de l'Escola Balear d'Administració Pública, degudament actualitzat.

j) Acreditar el nivell B2 de coneixements de llengua catalana. Els certificats han de ser els expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública o els expedits o homologats per l'òrgan competent del Govern de les Illes Balears, o els reconeguts com a equivalents d'acord amb l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013 per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).

k) Haver pagat la taxa per drets d'examen.

Abans de la presa de possessió, la persona interessada haurà de manifestar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat al sector públic delimitats per la Llei 53/84, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques , i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals comptats a partir del dia de la presa de possessió, perquè la corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.

Les persones aspirants hauran de complir els requisits establerts en aquestes Bases a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los durant tot el procés selectiu. En aquest sentit, es poden fer les comprovacions oportunes durant tot el procés. Si una vegada s'ha pres possessió de la vacant es donen una o diverses causes d'exclusió, es pot revocar el nomenament.

Si en qualsevol moment del procés selectiu, el tribunal qualificador tingués coneixement que alguna persona aspirant no compleix un o diversos dels requisits exigits en aquesta convocatòria, prèvia audiència de la persona interessada, haurà de proposar la seva exclusió a ‘l'òrgan convocant, i li comunicarà, als efectes oportuns, les inexactituds o falsedats consignades a la sol· licitud de admissió.

6. Drets d'examen.

L'import de la taxa per optar a les proves de selecció és 24€ i es pot ingressar:

a. Telemàticament mitjançant targeta de crèdit o dèbit a la plataforma de processos selectius de l'Ajuntament (https://santaeulariadesriu.convoca.online/), a través de TPV virtual durant el procés d'emplenament de la sol·licitud.

b. Mitjançant ingrés presencial a la Caixa de la Corporació, situada al carrer Mariano Riquer Wallis, núm. 4 planta baixa, de dilluns a divendres de 8.15 a 13.30 hores.

c. Per transferència al compte núm. ES33 2100 0225 05 0100002763 de CaixaBank (indicant en concepte DNI i procés selectiu).

Si l'abonament de la taxa es fa mitjançant qualsevol de les opcions b o c, és obligatori adjuntar el justificant del dit ingrés a la sol·licitud d'accés al procés selectiu.

L'impagament de la taxa dins el termini de presentació de sol·licituds determinarà l'exclusió de la persona aspirant.

Aquest pagament no substitueix en cap cas el tràmit de presentar la sol·licitud en el termini i la forma previstes en aquestes bases.

7. Presentació de sol·licituds i documentació adjunta.

Les sol·licituds per participar en aquesta convocatòria s'hauran de presentar en model normalitzat dins el termini de vint dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la data de publicació d'aquesta convocatòria al BOIB.

El formulari normalitzat «Accés a proves selectives» es troba a la següent adreça:

- https://santaeulariadesriu.convoca.online/, a la secció documents del procés selectiu.

- https://santaeulariadesriu.com/es/ayuntamiento/impresos, a la secció Recursos Humans.

Les sol·licituds que es registrin fora del termini seran excloses i determinarà la no admissió de la persona aspirant a aquesta convocatòria.

Les persones aspirants quedaran vinculades a les dades que facin constar a la seva sol·licitud. El domicili i telèfon que hi figuri es consideraran vàlids a efectes de notificacions, sent responsabilitat exclusiva de les persones aspirants tant els errors descriptius, com la no comunicació durant el desenvolupament de la convocatòria de qualsevol canvi en les dades facilitades a la sol·licitud.

Les persones aspirants han d'aportar obligatòriament la documentació relacionada i en la forma indicada a continuació, excepte si aquesta obra ja en poder de l'Ajuntament, cas en què s'haurà d'identificar l'expedient en el qual es troba la documentació perquè pugui ser localitzada:

1. Documentació a aportar:

a. Fotocòpia del document nacional d'identitat en vigor o del resguard de la sol· licitud de renovació.

b. Fotocòpia compulsada de la titulació exigida.

c. Declaració responsable que compleix els requisits exigits a les Bases, referits sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per presentar les sol·licituds. Aquesta declaració ve reflectida al formulari Accés a proves selectives.

d. Fotocòpia compulsada del certificat del nivell de coneixements de llengua catalana expedit per l'Escola Balear d'Administració Púbica o el Govern de les Illes Balears o bé dels títols, diplomes i certificats equivalents d'acord amb la normativa vigent.

e. Fotocòpia compulsada dels permisos de conducció A2 i B en vigor.

f. Justificant del pagament de la taxa per drets d'examen, excepte si el pagament s'ha realitzat telemàticament a través de TPV virtual a la plataforma de processos selectius de l'Ajuntament.

g. Certificació acreditativa dels serveis prestats i reconeguts com a policia local.

h. Certificació acreditativa de la nota final obtinguda al curs bàsic de policies locals de l'Escola Balear d'Administració Pública.

2. Forma de presentació:

2.1. Preferentment, per seu electrònica a la plataforma de processos selectius:

https://santaeulariadesriu.convoca.online/

S'haurà d'adjuntar un document agrupat en format digital per cada requisit i mèrit o subgrup de mèrits a acreditar, segons es recull a l'annex I d'aquesta convocatòria, i als espais corresponents.

2.2. En qualsevol de les formes establertes a l'article 16.4 de la LPACAP.

Els mèrits presentats i no acreditats mitjançant original o fotocòpia no seran valorats. Les fotocòpies no hauran de ser compulsades, sense perjudici que, en qualsevol moment, se'n podran requerir els documents originals. Qualsevol diferència entre el document original i la seva fotocòpia suposarà la no-validesa del mèrit al·legat, sense perjudici de la possible responsabilitat que se'n pugui derivar.

Només seran tinguts en compte els mèrits adquirits abans de la finalització del termini de presentació d'instàncies. No es valoraran mèrits justificats després de la finalització del termini de presentació d'instàncies.

Tota la documentació que es presenti en llengua estrangera haurà d'anar acompanyada de la traducció jurada corresponent a la llengua catalana o castellana. Sense aquesta traducció, el mèrit no es pot considerar acreditat i, per tant, no es valorarà.

8. Protecció de dades personals i declaració responsable.

D'acord amb la LOPDP, les dades contingudes a la sol·licitud d'accés al procés selectiu i la resta de documentació presentada o generada a resultes de la present convocatòria, s'incorporaran a un fitxer de dades personals del qual és responsable l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, la finalitat del qual és gestionar el procés selectiu.

Les persones aspirants poden exercir en tot moment els drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició de les seves dades, dirigint-se a la Secretaria General de l'Ajuntament situada a Plaça Espanya, núm. 1, codi postal 07840 de Santa Eulària des Riu.

Amb la formalització i presentació de la sol·licitud les persones aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en el procés selectiu i per a la resta de tramitació relacionada amb aquest, d'acord amb la normativa aplicable vigent, així com declaren que són certes les dades consignades a la sol·licitud ia la documentació adjunta, i que compleixen amb tots els requisits per participar en l'esmentat procés selectiu.

El model normalitzat de sol·licitud, que haurà de ser signat, incorpora la declaració responsable del compliment dels requisits per participar en el procés selectiu, així com dels mèrits al·legats a l'autobaremació, referits sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per presentar les sol·licituds i durant tot el procés selectiu.

9. Admissió de les persones aspirants

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional d'admesos i exclosos al lloc indicat a la base 3. Es podrà prescindir de la llista provisional i aprovar directament la llista definitiva quan no hi hagi persones aspirants excloses.

Les persones aspirants disposaran d'un termini de deu dies hàbils, a partir del següent al de la publicació de la llista provisional, per esmenar els defectes que hagin motivat la seva exclusió. En cas de no esmenar dins aquest termini els defectes imputables a aquests es considera que desisteixen de la seva petició. Dins aquest termini no es podrà presentar documentació que s'hagi de valorar com a mèrit a la fase de concurs.

A l'efecte d'aquesta convocatòria s'entenen com a causes d'exclusió no esmenable imputable a la persona aspirant:

  •  Pagar la taxa fora del termini de presentació de sol·licituds.
  •  Presentar la sol·licitud fora de termini.
  •  No complir amb qualsevol requisit de participació el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds.
  •  Qualsevol altra que resulti de la normativa aplicable o del que preveuen aquestes Bases.

En tot cas, a fi d'evitar errors i, si es produeixen, possibilitar l'esmena dins el termini i en la forma oportuna, les persones aspirants hauran de comprovar no només que no figuren a la relació de persones excloses, sinó que a més, consten a la de persones admeses.

Finalitzat el termini anterior i solucionats, si escau, els defectes que hagin motivat l'exclusió provisional, es publicarà la llista definitiva d'admesos i exclosos.

El fet d'aparèixer a la llista de persones admeses no significa el reconeixement que es compleixen els requisits exigits per participar en aquesta convocatòria. Si de la documentació que han de presentar una vegada superat el procés selectiu se'n desprèn que no tenen algun dels requisits, perdran tots els drets derivats de la participació en el procés selectiu.

Els errors materials, de fet o aritmètics, es poden esmenar en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.

En cas que el procés selectiu no tingui cap prova de caràcter eliminatori i figuri com a definitivament admesa una sola persona, a fi d'agilitzar la resolució del procés selectiu, el Tribunal qualificador tindrà la facultat de no convocar la persona aspirant per realitzar les proves i/o no celebrar la fase concurs previstes, si és el cas, en les presents bases, en no existir de cap manera perjudici per a terceres persones.

En aquest cas, el Tribunal qualificador podrà elevar a l'òrgan competent, proposta de constitució de borsa de treball, composta per l'única persona aspirant admesa al procés selectiu.

10. Tribunal qualificador

L'òrgan de selecció és col·legiat i la composició s'ha d'ajustar als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i s'ha de respectar el principi de representació equilibrada de dones i homes, excepte per raons fonamentades i motivades objectivament.

La composició dels tribunals ha de ser predominantment tècnica; tots els membres han de tenir titulació igual o superior a les exigides per accedir a les places convocades.

El personal d'elecció o de lliure designació política, el personal funcionari interí i el personal eventual no pot formar part dels òrgans de selecció. Tampoc no en poden formar part les persones representants dels empleats públics, sens perjudici de les funcions de vigilància i control del bon desenvolupament del procediment selectiu.

Les persones representants sindicals que participin en el procediment selectiu, amb aquestes funcions de vigilància i control, han de pertànyer a organitzacions sindicals que tinguin la consideració de més representatives i que tinguin més del 10 % de representants a l'àmbit del municipi de la convocatòria, amb un màxim d'un representant per cada sindicat amb el límit de quatre membres per cada procediment selectiu.

La pertinença als òrgans de selecció és sempre a títol individual i no es pot exercir aquesta representació per compte d'altri.

El tribunal podrà acordar la incorporació de personal assessor o especialistes a totes o alguna de les proves, que pot actuar amb veu però sense vot.

Són funcions del tribunal qualificador:

a) Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants, en la forma establerta en aquestes bases.

b) Requerir, si escau, les persones aspirants que hagin acreditat mèrits amb defectes formals, als efectes de la seva esmena, o quan sigui necessari un aclariment d'algun dels mèrits acreditats en temps i forma.

c) Confeccionar una llista, per ordre de prelació, de les persones que formen part de la borsa.

d) Elevar a l'òrgan competent la composició definitiva de la borsa.

El tribunal qualificador estarà constituït per cinc membres, i pel mateix nombre de suplents:

a) President/a: designat/ada per l'ajuntament convocant entre el personal funcionari de carrera d'experiència reconeguda.

b) Vocals: un membre vocal proposat per la Direcció General, competent en matèria de coordinació de policies locals, un altre proposat per l'Escola Balear d'Administració Pública i un designat per l'ajuntament convocant.

c) Secretari/ària: designat/da per l'ajuntament convocant amb veu i vot.

Els membres del tribunal s'han d'abstenir d'intervenir, i ho han de notificar a l'autoritat convocant, quan es doni alguna de les circumstàncies previstes per l'article 23.2 de la Llei 40/2015, de 1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, o si han realitzat tasques de preparació d'aspirants a proves selectives d'accés a les places de què es tracta durant els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria. Així mateix, els/les aspirants poden recusar els membres del tribunal quan es doni alguna de les circumstàncies esmentades al paràgraf anterior, d'acord amb el que preveu l'article 24 de la dita Llei 40/2015.

11. Qualificació del procés i resolució de la convocatòria.

El resultat del procés selectiu es publicarà en la forma indicada a la base 3. Les persones aspirants disposaran d'un termini de tres dies hàbils, des de la publicació de la llista provisional de puntuacions del procés, per efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió de la seva puntuació davant del Tribunal.

Finalitzat el termini anterior, el Tribunal resoldrà les reclamacions presentades i publicarà la llista definitiva d'aprovats, amb la suma de les puntuacions obtingudes, ordenades de major a menor puntuació, al lloc assenyalat a la base tercera. D'acord amb la llista esmentada, el Tribunal proposarà a l'òrgan convocant la constitució de la borsa de treball.

En cas de no existir cap reclamació, la llista provisional s'entendrà definitiva a partir de l'endemà de la finalització del termini anterior.

12. Borsa de treball

L'ordre de prelació de la borsa de treball s'ha de determinar en funció de la major puntuació obtinguda producte de la suma dels mèrits a valorar.

A aquests efectes, la valoració del concurs s'ha de dur a terme segons el barem de mèrits que s'estableixen a l'Annex I. Si dues o més persones aspirants obtenen la mateixa qualificació total es desempatarà seguint, successivament, els criteris següents:

a) Ser dona, d'acord amb l'article 43.4 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'Igualtat de Dones i Homes, segons el qual s'ha de donar prioritat a les dones als cossos, escales, nivells i categories de l'Administració en què la seva representació sigui inferior al 40%, excepte si es donen a l'altre candidat circumstàncies que no siguin discriminatòries per raó de sexe i que justifiquin que no s'apliqui la mesura, com ara la pertinença a altres col·lectius amb dificultats especials per accedir a l'ocupació.

b) Acreditar més temps de serveis prestats i reconeguts com a policia local.

c) Acreditar una qualificació més gran en el curs bàsic de policies locals de l'Escola Balear d'Administració Pública

d) Si l'empat persisteix, finalment cal fer un sorteig.

13. Funcionament de la borsa.

Les persones que integren la borsa de treball, per tal d'oferir-los un lloc de treball, poden estar en situació de disponibles o no disponibles.

A l'hora de cobrir un lloc de treball de la categoria de policia local per cobrir temporalment les vacants, substitucions i altres incidències que puguin sorgir, s'han d'oferir per estricte ordre de prelació a les persones que integrin la borsa de treball i que es trobin en la situació de disponible.

Si hi ha més d'un lloc de treball a cobrir de les mateixes característiques, es poden fer crides col·lectives simultànies a tantes persones aspirants en situació de disponible a la borsa com es consideri necessari. En aquest cas, els llocs oferts s'han d'adjudicar per ordre rigorós de prelació de les persones integrants de la borsa que hagin manifestat la seva conformitat.

 

​​​​​​​S'ha de comunicar per correu electrònic a la persona que correspongui el lloc i el termini en què s'ha de presentar. Si la persona no manifesta la seva conformitat amb el nomenament en el termini de dos dies hàbils següents, així com la seva disposició a incorporar-se al termini indicat, s'entendrà que renuncia a l'oferiment. Transcorregut aquest termini sense que hi hagi contestació s'entendrà com a renúncia tàcita.

Les persones aspirants que renunciïn al lloc de manera expressa o tàcita, d'acord amb el punt anterior, passaran a l'últim lloc de la llista de la borsa, excepte que al·leguin, en el moment de la crida, la concurrència d'alguna de les causes justificatives de renúncia següents, que hauran de justificar obligatòriament documentalment dins dels tres dies hàbils següents:

a) Estar en període d'embaràs, de maternitat o de paternitat, d'adopció o d'acolliment permanent o preadoptiu, incloent-hi el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per tenir cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.

b) Prestar serveis com a personal funcionari de carrera o interí de la Policia Local en un municipi de les Illes Balears.

c) Estar en situació d'incapacitat temporal.

Les persones aspirants, a fi de quedar en situació de disponible, estan obligades a comunicar per escrit la finalització de les situacions previstes a l'apartat anterior, amb la justificació documental corresponent.

La renúncia posterior d'una persona funcionària interina al lloc de treball que ocupa, així com l'incompliment del deure de prendre possessió del lloc de treball prèviament acceptat, suposa l'exclusió de la borsa de treball, excepte que aquestes circumstàncies es produeixin a conseqüència de la crida per ocupar un altre lloc de treball en un altre cos, escala o especialitat, subescala, classe o categoria de l'Administració pública o en els casos de força major.

El personal funcionari interí, quan cessi en el lloc de treball, llevat que sigui a conseqüència de renúncia voluntària, serà incorporat automàticament a la borsa de treball al lloc que li correspongui, d'acord amb la puntuació obtinguda segons el que estableix la base anterior .

Estaran en situació de no disponible les persones integrants de la borsa que no hagin acceptat l'oferiment de lloc per trobar-se en alguna de les causes justificatives de renúncia anteriors. Aquesta situació romandrà fins que finalitzi la causa que va motivar la renúncia, circumstància que caldrà acreditar convenientment.

Mentre una persona es trobi en situació de no disponible, no se us farà crida per oferir-vos un lloc de treball.

Les persones aspirants que hagin passat a la darrera posició de la borsa i acceptin un lloc de treball a l'Ajuntament, recuperaran la seva posició original a la borsa amb la puntuació que correspongui, només en cas que cessin en el lloc per finalització del període de nomenament o contractació.

Les persones aspirants que renunciïn expressament o tàcitament dues vegades seguides a ofertes de feina s'exclouran definitivament de la borsa de treball amb caràcter general.

14. Vigència de la borsa

La borsa de treball té una vigència de dos anys. En cas que la borsa s'hagi esgotat abans dels dos anys, la Corporació podrà obrir un nou termini perquè les persones interessades presentin les sol·licituds de participació, segons les condicions d'aquestes bases.

ANNEX 1 Barem de mèrits

1. Valoració del curs de capacitació (puntuació màxima 8 punts)

Només es valoren els cursos expedits o homologats per l'Escola Balear d'administració Pública (EBAP). La valoració de la nota obtinguda al Curs bàsic de capacitació per a l'accés a la categoria de policia és el resultat de multiplicar la nota per un coeficient de 0,8 fins a un màxim de 8 punts.

2. Valoració dels serveis prestats (puntuació màxima 6 punts)

Per cada any complet de serveis prestats i reconeguts com a policia local o turístic a les Illes Balears: 0,5 punts per any complet, sense que s'hagin de tenir en compte els mesos i dies sobrants.”​​​​​​​

Signat digitalment, Santa Eulària des Riu (23 d'agost de 2024)

L'alcaldessa (María del Carmen Ferrer Torres)