Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

INSTITUT MUNICIPAL DE L'ESPORT

Núm. 495961
Concurs de mèrits pel sistema de promoció interna per cobrir quatre places d’administratius/ves, vacant en la plantilla de personal laboral de l’Institut municipal de l’Esport de l’Ajuntament de Palma, pertanyents al nivell 7, dotades pressupostàriament i corresponent a l’oferta pública d’ocupació de l’exercici 2022 i 2023.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El gerent de l'Institut Municipal de l'Esport, per l'acord del Consell Rector de 25 de juliol de 2023 i pel que disposa l'art. 20 e) dels Estatuts de l'Institut Municipal de l'Esport i l'art. 92 e) del Reglament orgànic del Govern i de l'Administració de l'Ajuntament de Palma, ha resolt el següent decret (IME 202400074):

Primer.- Convocar concurs de mèrits pel sistema de promoció interna per cobrir quatre places d'administratius/ves, vacant en la plantilla de personal laboral de l'Institut municipal de l'Esport de l'Ajuntament de Palma, pertanyents al nivell 7, dotades pressupostàriament i corresponent a l'oferta pública d'ocupació de  l'exercici 2022 i 2023.

Segon.-  Aprovar les bases específiques que han de regir aquesta convocatòria, que s'adjunten.

Tercer.- Autoritzar la despesa corresponent a les retribucions bàsiques, que per les quatre places és de 82.950,08€ anuals. La distribució de la despesa és la següent: 62.212,56€ anuals, corresponent a tres places,  amb càrrec a la partida pressupostària 20 34000 13000, distribuït de la següent manera: 57.856,50€ anuals de salari base,  3.456,90€ anuals de complement de destí i 899,16€ anuals de paga addicional en el mes de setembre; la despesa de 20.737,52€ anuals, corresponent a la quarta plaça, amb càrrec a la partida pressupostària 20 34200 13000, es distribuirà de la següent manera: 19.285,50€ anuals de salari base, 1.152,30€ anuals de complement de destí i 299,72€ anuals de paga addicional en el mes de setembre. També, autoritzar i disposar la despesa corresponent a la quota empresarial de la Seguretat Social de 1.720,18€ mensuals, amb càrrec a la partida pressupostària 20 34000 16000 i 573,39€ mensuals, amb càrrec a la partida pressupostària 21 34200 1500.

Quart.- Donar compte al proper Consell Rector que es dugui a terme.

 

Palma, a la data de la firma electrònica (9 d'agost de 2024)

El gerent Acord Consell Rector, 25/07/2023 Miguel Ángel Bennásar Llabrés

 

BASES ESPECÍFIQUES PER A LA CONVOCATÒRIA AMB CARÀCTER RESTRINGIT DEL PROCÉS SELECTIU MITJANÇANT CONCURS PER A LA COBERTURA COM A PERSONAL LABORAL FIXO DE 4 PLACES D'ADMINISTRATIU/VA

L'Institut Municipal de l'Esport de l'Ajuntament de Palma convoca proves selectives mitjançant el sistema de concurs per promoció interna, per a la cobertura de quatre places d'ADMINISTRATIU/VA, vacants en la plantilla de personal laboral d'aquest Institut, dotades pressupostàriament i corresponents a l'oferta de promoció interna de l'any 2022, publicada al BOIB núm. 13 de 28 de gener de 2023 i a la de l'any 2023 publicada al BOIB núm. 61 de 9 de maig de 2024.

Lloc de treball:

ADMINISTRATIU/VA

 

CODI:

L00270003 (Número de Llocs: 2)

L00270004

L00270008

CATEGORIA:

Administratiu/va, nivell 7 de la plantilla de l'IME publicada al BOIB núm. 174 de 26 de desembre de 2023.

REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS:

  1. Tenir la condició de personal laboral de l'IME, fixo en plantilla, amb una antiguitat mínima de dos anys complets, en el nivell immediatament anterior.

  2. En cas de quedar desert, es podrà presentar el personal laboral de l'IME, fixo en plantilla, amb una antiguitat mínima de dos anys complets, en el segon nivell immediatament anterior.

  3. Estar en possessió del títol de Graduat en ESO o equivalent.

  4. Estar en possessió del títol de català B2.

COMPOSICIÓ DEL TRIBUNAL QUALIFICADOR

El tribunal qualificador estarà constituït per un president o presidenta, designats per l'òrgan competent, i quatre vocals. Aquesta designació implicarà la dels respectius suplents. El secretari serà designat d'entre els vocals.

Podran assistir, amb veu però sense vot, les persones representants de les organitzacions sindicals representatives, per a efectuar funcions de vigilància i vetlla del bon desenvolupament del procediment selectiu.

El tribunal podrà disposar la incorporació de personal assessor especialista.

TERCERA. SOL·LICITUDS I TERMINIS DE PRESENTACIÓ

La sol·licitud per participar en el concurs s'ha de presentar tal i com s'indica a les bases generals publicades en el BOIB núm. 16 d'1 de febrer de 2024.

El termini de presentació de sol·licituds és de vint dies naturals comptadors a partir de l'endemà que es publiqui la convocatòria en el BOIB.

SETENA. FASE DE CONCURS

Els mèrits que es valoraran a la fase de concurs estan referits a la data de presentació d'instàncies i se basaran en l'experiència professional, cursos de formació i titulacions acadèmiques exclusivament relacionats amb les funcions pròpies de la plaça convocada; s'hauran de presentar adjuntant a la sol·licitud corresponent un currículum juntament amb els documents originals o fotocòpies acarades dels mèrits a valorar. Únicament es valoraran els que estiguin adequadament i clarament acreditats, d'acord amb els barems de la fase de concurs. No es tindrà en compte la remissió a altres expedients de convocatòries anteriors. L'Administració pot, en qualsevol moment, exigir o comprovar l'acreditació dels mèrits al·legats.

L'acreditació de treballs realitzats a l'administració pública s'ha de dur a terme mitjançant un certificat de l'organisme corresponent, en el qual s'ha de constar: temps treballat, categoria, grup o nivell i vinculació amb l'Administració (funcionar de carrera, funcionari interí o personal laboral)

L'acreditació de treballs amb entitats públiques empresarials (entitats de dret públic sotmeses al dret privat), consorcis, fundacions del sector públic, empreses societàries del sector públic i empreses privades s'ha de dur a terme mitjançant el certificat de la vida laboral; l'acreditació de la categoria i de les funcions que s'han exercit s'ha de fer amb el contracte laboral o un certificat de l'empresa, del consorci o la fundació corresponent, o d'altra manera amb què quedin acreditades la categoria i les funcions que s'han exercit.

Els documents acreditatius dels mèrits presentats podran ser retirats pels aspirants en el termini de tres mesos comptats des de l'endemà d'adquirir fermesa la resolució definitiva del procediment. En cas contrari, seran destruïts.

El mèrits per a valorar són els que s'indiquen a continuació:

 

Experiència professional

  • Serveis prestats en el nivell immediatament anterior: 0,07 punts per mes, fins a un màxim de 7 punts.
  • Serveis prestats en el segon nivell immediatament anterior: 0,05 punts per mes, fins a un màxim de 7 punts.

La puntuació màxima és de 7 punts.

Cursos de formació

Es valorarà la formació específica i relacionada amb les funcions pròpies de la plaça convocada. La valoració d'aquest criteri es du a terme d'acord amb el següent barem:

Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l'Escola Municipal de Formació, l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), l'Administració de l'Estat, l'autonòmica o la local, les organitzacions sindicals signants dels acords de formació contínua de les administracions públiques, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d'aquestes institucions. En aquest apartat s'inclouen els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.

Els cursos poden tenir qualsevol durada. Els crèdits d'aprofitament suposen els d'assistència; és a dir, no són acumulatius l'assistència i l'aprofitament.

No es valoren les assignatures encaminades a obtenir les titulacions acadèmiques. Tampoc es valoraran els cursos de doctorat ni la impartició d'assignatures a la Universitat.

L'hora d'impartició es valora amb 0,007 punts

L'hora d'aprofitament es valora amb 0,005 punts

L'hora d'assistència es valora amb 0,002 punts

Un crèdit equival a 10 hores de formació.

La puntuació màxima és de 5 punts.

Titulacions acadèmiques oficials

1. Estudis que es valoren:

1.1. Es valoren en aquest apartat les titulacions acadèmiques, el caràcter oficial o l'equivalència de les quals tingui reconeguts i establerts el Ministeri d'Educació, Cultura i Esports, com també els títols propis de grau i els títols propis de postgrau establerts per les universitats espanyoles a la regulació dels ensenyaments propis, quan estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies de la plaça convocada.

1.2. La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valora el de nivell inferior o el 1r cicle que sigui imprescindible per a obtenir-lo, llevat del supòsit del títol de màster oficial o títol propi de postgrau, en què sí es pot valorar la llicenciatura o equivalent.

1.3. Es valoraran les titulacions del mateix nivell acadèmic o superior, o de nivell inferior a les exigides com a requisits, sense que en cap cas es pugui valorar l'acreditada com a requisit.

 2. Puntuació:

  •  
  • Títol d'estudis oficials de doctor, reconegut com a nivell MECES 4: 6 punts
  • Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, grau en enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 5 punts.
  • Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica reconeguts com a nivell MECES 2: 4 punts.
  • Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell MECES 1 o equivalent acadèmic: 3 punts.
  • Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent acadèmic: 2 punts.

La puntuació màxima és de 6 punts.

Coneixement de llengua catalana

  • Nivell de domini funcional (certificat C1): 1 punt
  • Nivell de domini (certificat C2): 1,50 punts
  • Coneixements de llenguatge administratiu (certificat LA): 0,50 punts

La puntuació màxima és de 2 punts.

Total de la puntuació de la fase de concurs: 20 punts.

INTERPOSICIÓ DE RECURS

Contra aquestes bases específiques, que esgoten la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que l'ha dictada, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, segons els articles 8, 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos des de l'endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.