Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 482482
Convocatòria per a la concessió d'una subvenció per entitats esportives per la promoció i foment de l’esport del municipi d'Alcúdia
La Junta de Govern de l'Ajuntament d'Alcúdia, en sessió ordinària celebrada dia 17 de juny de 2024 aprovà les bases per a la concessió d'una subvenció a entitats esportives per la promoció i foment de l'esport del municipi d'Alcúdia, en virtut de la delegació acordada pel Ple de l'Ajuntament en sessió celebrada 13 de setembre de 2023, BOIB núm.128 de 16 de setembre de 2023.
Un cop aprovades les bases i d'acord amb l'article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, es publicaren al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB núm. 87, de 2 de juliol de 2024).
En data 31 de juliol de 2024 es va dictar la convocatòria per a la concessió d'una subvenció per a entitats esportives del municipi d'Alcúdia.
De conformitat amb el previst en els articles 17.3 b i 20.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria, el text complet de la qual es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvencions.
Del mateix mode, s'inicia el període de presentació de sol·licituds de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Alcúdia, en data de la signatura electrònica (31 de juliol de 2024)
La batlessa Josefina Linares Capó
CONVOCATÒRIA PER A LA CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS PER A ENTITATS ESPORTIVES, TEMPORADA 2022-2023
BDNS (Identif.): 772792 De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria el text complet es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvencions.
Primer. Beneficiaris:
Poden ser beneficiaris totes aquelles entitats esportives del municipi d'Alcúdia que estiguin legalment constituïdes i que compleixin amb els requisits d'aquestes mateixes bases.
Segon. Objecte de la convocatòria.
L'objecte d'aquesta convocatòria és la de subvencionar a les entitats esportives del municipi d'Alcúdia per la promoció i el foment de l'esport base durant la temporada 2022-2023 (1 de setembre de 2022 a 31 d´agost de 2023), en règim de concurrència competitiva, a través de tres línies:
Línia A) Activitat esportiva federada en edat escolar.
Línia B) Desplaçaments per competicions federades fora de l´illa de Mallorca.
Línia C) Organització d'esdeveniments i proves no federades al municipi d'Alcúdia amb participació oberta.
Tercer. Bases reguladores:
Bases reguladores per a la concessió de subvencions per a entitats esportives, publicada en el BOIB núm. 87 de 2 de juliol de 2024.
https://www.caib.es/eboibfront/ca/2024/11944/seccio-iii-altres-disposicions-i-actes-administrat/472
Quart. Import:
A la present convocatòria es destina un import total de 52.000,00€ amb càrrec a la partida pressupostaria de 2022 ES 341 489000.
Cinquè. Termini de presentació de sol·licituds:
El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils a partir del dia següent a la data de publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
Sisè. Criteris de Valoració.
El import de la subvenció concedida a cada un dels sol·licitants serà en funció dels punts obtinguts a cada una les línies de subvenció a les que s'opta i segons els següents criteris de valoració:
Línia A: Activitat esportiva federada en edat escolar.
Per nombre llicència Federativa.
- 1 punts per llicència federativa. (fins a categoria juvenil inclosa)
Una vegada calculats els punts de cada un dels sol·licitants s'aplicarà la següent formula per determinar la quantia de cada un dels sol·licitants.
Qn=(32.000Euros×Σ punts sol·licitant)/Σ punts de tots el sol·licitants
Línia B: Desplaçaments per competicions federades fora de l´illa de Mallorca.
Per competicions federades fora de l'illa de Mallorca que participi com a mínim un representant del club sol·licitant. (Màxim 50).
- 5 punts per competició autonòmica
- 10 punts per competició nacional
- 15 punts per competició internacional
Una vegada calculats els punts de cada un dels sol·licitants s'aplicarà la següent formula per determinar la quantia de cada un dels sol·licitants.
Qn=(10.000Euros×Σ punts sol·licitant)/Σ punts de tots el sol·licitants
Línia C: Organització d'esdeveniments i proves no federades al municipi d'Alcúdia amb participació oberta.
Per organització d'esdeveniments i proves no federades al municipi d'Alcúdia amb participació oberta. (Màxim 30 punts).
- 10 punts per cada esdeveniment o prova.
Una vegada calculats els punts de cada un dels sol·licitants s'aplicarà la següent formula per determinar la quantia de cada un dels sol·licitants.
Qn=(10.000Euros×Σ punts sol·licitant)/Σ punts de tots els sol·licitants
Setè. Publicar l'extracte al Bolletí Oficial de les Illes Balears, al tauló d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament d'Alcúdia i a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS).
ANNEX 1 Sol·licitud per les següents línies de subvenció
Dades de l'entitat sol·licitant
Nom o raó social:
CIF:
Adreça (a efecte de notificacions):
Localitat: CP.:
Adreça Electrònica: Telèfon:
Dades del representant legal
Nom i llinatges:
DNI:
Telèfon:
Qualitat de la seva representació:
Línies de subvenció (Marcar amb un x les línies a les que s'opta)
( ) Línia A. Activitat esportiva federada en edat escolar.
( ) Línia B. Desplaçaments per competicions federades fora de l´illa de Mallorca.
( ) Línia C. Organització d'esdeveniments i proves no federades al municipi d'Alcúdia amb participació oberta.
DECLARACIONS
Jo, _______________________________, amb NIF __________________ en qualitat de _____________________ i en representació de l'entitat sol·licitant,
DECLAR
Que accepto les bases de la convocatòria de subvencions per a les entitats esportives municipals.
_________________, ______ d ___________________ de 2024
(Signatura)
Documentació aportada:
( ) Sol·licitud de la subvenció anotant a les línies de subvenció a la que s'opta. Annex 1 .
( ) Fotocòpia del DNI del representant de l'entitat.
( ) Fotocòpia del CIF de l'entitat.
( ) Declaració responsable del compliment dels requisits de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. Annex 2.
( ) Documentació acreditativa de la vigència del càrrec de representant legal en virtut de la qual actua el signant de la sol·licitud o, acreditació de l'autorització corresponent i suficient, en el cas que la signi una persona distinta.
( ) Documentació acreditativa de la constitució de l'entitat i dels seus estatuts degudament registrats.
( ) Relació d'ajudes i subvencions sol·licitades i/o concedides pel mateix objecte. Annex 3.
( ) Autorització per la persona responsable de l'entitat per a la consulta per part del Patronat d'estar al corrent en l'acompliment de les obligacions tributàries amb l'Ajuntament d'Alcúdia, Agència Tributària i la Seguretat Social. Annex 4.
( ) Certificat Federatiu amb la llista d'esportistes federats per categories, i/o equip. (Corresponent la línia A de la present convocatòria)
( ) Certificat de la federació corresponent on consti les diferents competicions federades d'àmbit internacional, estatal o autonòmic fora de l'illa de Mallorca amb els equips o esportistes de l'entitat sol·licitant que han participat. (Corresponent la línia B de la present convocatòria)
( ) Memòria descriptiva dels diferents esdeveniments i proves no federades al municipi d'Alcúdia. (Corresponent la línia C de la present convocatòria)
( ) Balanç d'ingressos i despeses de cada una de les línies de subvencions a les que s'opta.
( ) Relació d'ingressos corresponent a cada una de les línies de subvencions a les que s'opta.
( ) Relació de factures (Annex 5) o documents acreditatius de la despesa corresponents amb l'objecte de la convocatòria de cada un dels apartats dels Criteris de Valoració. Adjuntant de forma ordenada seguint la relació de factures de l'Annex 5 la següent documentació:
( ) Factures originals o documents acreditatius de la despesa.
( ) Fotocopia de la factura
( ) Justificant de pagament de cada una de les factures.
( ) Full de càlcul en format digital de l'annex 5. Podrà esser entregat via correu electrònic (esports@alcudia.net) o en qualque dispositiu de emmagatzematge digital (CD, DVD, Memòria USB,…)
( ) Certificat Bancari, acreditatiu del compte corrent en el que s'ha d'ingressar l'import de la subvenció que es pugui concedir. Annex 6.
ANNEX 2 DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL COMPLIMENT DELS REQUISITS DE LA LLEI 38/2003, DE 17 DE NOVEMBRE, GENERAL DE SUBVENCIONS
(BOE núm. 276, de 18.11.2003)
DADES D'IDENTIFICACIÓ DE LA INSTITUCIÓ O ENTITAT
Nom de la entitat NIF
Adreça/domicili social Codi postal
Població Telèfon/s
Adreça electrònica Fax
DADES DE LA PERSONA QUE ACTUA EN NOM I REPRESENTACIÓ DE L'ENTITAT
NIF
Cognoms i nom
Adreça Codi postal
Població
DECLARACIÓ
La persona signant declara que la persona jurídica que representa no es troba en cap de les circumstàncies previstes a l'article13, apartats 2 i 3, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.1
Data
Segell de la institució, entitat o empresa Signatura del/de la representant legal
Article 13.2. No poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions que regula aquesta Llei les persones o les entitats en les quals es doni alguna de les circumstàncies següents, llevat que per la naturalesa de la subvenció ho exceptuï la normativa reguladora: a) Haver estat condemnat mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajuts públics. b) Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarats insolvents en qualsevol procediment, estar declarats en concurs, estar subjectes a intervenció judicial o haver estat inhabilitats d'acord amb la Llei concursal sense que hagi conclòs el període d'inhabilitació fixat ala sentència de qualificació del concurs. c) Haver donat lloc, per una causa de la qual hagin estat declarats culpables, a la resolució ferma de qualsevol contracte subscrit amb l'Administració. d) Que la persona física, els administradors de les societats mercantils o els que tinguin la representació legal d'altres persones jurídiques,estiguin incursos en algun dels supòsits de la Llei 12/1995, d'11 de maig, d'incompatibilitats dels membres del Govern de la Nació i dels alts càrrecs de l'Administració General de l'Estat; de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o que es tracti de qualsevol dels càrrecs electius que regula la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes que estableixi aquesta normativa o la normativa autonòmica que reguli aquestes matèries. e) No estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o davant la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, en la forma que es determini per reglament. f) Tenir la residència fiscal en un país o un territori qualificat per reglament com a paradís fiscal. g) No estar al corrent de pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que es determinin per reglament. h) Haver estat sancionat mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions segons aquesta Llei o la Llei general tributària. No poden accedir a la condició de beneficiaris les agrupacions previstes en el segon paràgraf de l'apartat 3 de l'article 11 d'aquesta Llei quan concorri alguna de les prohibicions anteriors en qualsevol dels seus membres. Article 13.3. En cap cas no poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions que regula aquesta Llei les associacions incurses en les causes de prohibició que preveuen els apartats 5 i 6 de l'article 4 de la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març,reguladora del dret d'associació. Tampoc no poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora les associacions respecte a les quals s'hagi suspès el procediment administratiu d'inscripció perquè s'hi hagin trobat indicis racionals d'il·licitud penal, en aplicació del que disposa l'article 30.4 de la Llei orgànica1/2002, mentre no hi recaigui resolució judicial ferma en virtut de la qual es pugui practicar la inscripció al registre corresponent.
ANNEX 3 RELACIÓ D'AJUDES I SUBVENCIONS SOL·LICITADES I/O CONCEDIDES PEL MATEIX CONCEPTE
Jo, ........................................................................................................................ amb DNI ....................................
Declaro que
Sí ( ) He sol·licitat o se m'ha concedit un altre ajut per a la mateixa finalitat a una altra entitat pública.
- Entitat: ......................................... Import: ..........................................
- Entitat: ......................................... Import: ..........................................
No ( ) He sol·licitat, ni se m'ha concedit un altre ajut per a la mateixa finalitat a cap altra entitat pública.
I perquè consti, als efectes que corresponguin, firmo la present a
Alcúdia, ... de ....................................... de 2024
(signatura)
ANNEX 4
AUTORITZACIÓ CONSULTA DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I FISCALS AMB L'AJUNTAMENT D'ALCÚDIA, L'AGÈNCIA TRIBUTÀRIA I LA SEGURETAT SOCIAL
Jo, amb DNI en representació de l'entitat esportiva con el CIF autoritzo a l'Àrea d'Esports de l'Ajuntament d'Alcúdia a consultar les dades de l'entitat d'estar al corrent de les obligacions tributàries i fiscals amb l'Ajuntament d'Alcúdia, l'Agencia Tributària i la Seguretat Social.
I perquè consti, als efectes que corresponguin, firmo la present a,
Alcúdia, de de 2024
(Signatura)
ANNEX 5 Relació de factures corresponents amb l'objecte de la convocatòria de cada un dels apartats dels Criteris de Valoració
Nº Factura |
Concepte |
Empresa |
Data Factura |
Data de Pagament |
Import |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ANNEX 6 SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
DADES DEL PERCEPTOR
CIF/NIF PERCEPTOR |
|
LLINATGES I NOM/ DENOMINACIÓ SOCIAL |
||
ADREÇA |
||
LOCALITAT |
C. POSTAL |
PROVINCIA |
TELÈFON |
FAX |
|
DADES BANCÀRIES
ENTITAT BANCÀRIA: |
|||||||||||||||||||||||
IBAN |
|||||||||||||||||||||||
E |
S |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIC-SWIFT |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sota la meva responsabilitat, declaro que aquestes dades corresponen al compte corrent o la llibreta oberta a nom de l'entitat que represento.
CERTIFICAT DE CONFORMITAT ________________, ______ d ____________ de 2024
DE L'ENTITAT BANCÀRIA:
Aquestes dades coincideixen amb les El perceptor,
que consten en aquesta oficina:
El director / el delegat,
Signatura Signatura
(segell de l'entitat bancària)