Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 483195
Resolució de la directora gerenta de l’Hospital Universitari Son Espases per la qual es convoca un procediment especial de selecció de personal estatutari temporal del Servei de Salut de les Illes Balears de la categoria de tècnic titulat superior - biòleg corresponent a la Gerència de l’Hospital Universitari Son Espases, del Servei de Salut de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

Actualment hi ha una plaça vacant en la categoria de tècnic titulat superior – biòleg i la Gerència necessita cobrir-la.

Fonaments de dret

1. Els articles 9, 9 bis, 9 ter, 9 quater i 33.1 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'Estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut (BOE núm. 301/2003, de 17 de desembre).

2. L'Acord del Consell de Govern de 20 de juny de 2022 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022 pel qual es regulen els procediments de selecció de personal estatutari temporal del Servei de Salut per mitjà de la creació de borses úniques de feina per a cada categoria i especialitat (BOIB núm. 80/2022, de 21 de juny).

3. El punt 1 de la Resolució de la consellera de Salut i Consum de 3 de novembre de 2020 per la qual es deleguen diferents competències en matèria de personal estatutari en els òrgans del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB núm. 191/2020, de 7 de novembre).

4. La disposició transitòria segona de la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública (BOIB núm. 46/2016, de 12 d'abril).

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

1. Aprovar la convocatòria d'un procediment especial de selecció de personal estatutari temporal del Servei de Salut de les Illes Balears per cobrir una plaça de la categoria de tècnic titulat superior - biòleg corresponent a la Gerència de l'Hospital Universitari Son Espases, del Servei de Salut de les Illes Balears.

2. Aprovar les bases que regeixen aquesta convocatòria, que figuren a l'annex 1.

3. Aprovar el barem de mèrits aplicable a la fase de concurs, que figura a l'annex 2.

4. Aprovar el model de prova teoricopràctica que han de superar els aspirants, que figura a l'annex 3.

5. Designar els membres de la Comissió de Selecció, que figuren a l'annex 4.

6. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el web del Servei de Salut de les Illes Balears (www.ibsalut.es).

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que la dicta en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la data de la publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la data de la publicació, d'acord amb els articles 8.6 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sens perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri oportú interposar.

 

Palma, data a la signatura electrònica (31 de juliol de 2024)

La directora gerenta de l'Hospital Universitari Son Espases Cristina Granados Ulecia Per delegació de la consellera de Salut (BOIB núm. 112, de 12/08/2023)

 

ANNEX 1 Bases de la convocatòria

Primera Característiques

1. L'objecte d'aquestes bases és regular la convocatòria d'un procediment especial de selecció de personal estatutari temporal per proveir una plaça de la categoria de tècnic titulat superior – biòleg corresponent a la Gerència de l'Hospital Universitari Son Espases, del Servei de Salut de les Illes Balears. El lloc que s'ha de proveir depèn de la Unitat de Qualitat del Servei d'Hematologia i Hemoteràpia.

2. A més de les funcions generals de la categoria, les específiques d'aquest lloc de feina són:

a) Establir, implementar o mantenir un sistema de gestió de qualitat de conformitat amb els requisits de les normes nacionals i internacionals:

  • Certificació del Servei de Transfusió amb els estàndards de la Fundació CAT (organisme de certificació de la qualitat en transfusió, teràpia cel·lular i tissular).
  • Acreditació de la Unitat de Trasplantaments de Cèl·lules Progenitores Hematopoètiques amb els estàndards JACIE (Joint Accreditation Committee ISCT-Europe & European Society for Blood and Marrow Transplantation [EBMT]).
  • Certificació GMP de l'AEMP (Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris) en activitats de fabricació de medicaments de teràpia avançada d'ús humà.
  • Certificació del Laboratori d'Hematometria i Coagulació per la norma UNE ISO 15189.

b) Executar funcions de direcció, programació i coordinació del Sistema de Gestió de Qualitat del Servei d'Hematologia i Hemoteràpia, entre les quals cal destacar:

  • Control de la documentació.
  • Col·laboració en la revisió anual per part de la Direcció.
  • Anàlisi i avaluació del rendiment mitjançant la utilització d'indicadors de qualitat i l'estudi de dades, amb l'objectiu de fomentar millores contínues.
  • Coordinació i supervisió de la gestió de riscos de qualitat, que inclou la identificació, l'avaluació i la priorització de riscos, el desenvolupament d'estratègies d'atenuació, la implementació de mesures preventives, el seguiment continu, la comunicació efectiva dels riscs a les parts interessades, i la documentació i el registre de les accions que s'emprenguin.
  • Disseny de processos assistencials.
  • Participació en la validació de mètodes analítics i equips emprats en el Laboratori d'Hematologia i Hemoteràpia.
  • Col·laboració en la gestió i el manteniment dels aparells del Servei. Cal comprovar que tots els instruments estiguin calibrats i que mantinguin un rendiment òptim.
  • Garantia de la integritat i la confidencialitat de les dades generades en el Servei.
  • Proporcionar formació continuada al personal implicat en les àrees acreditades o certificades en relació amb els estàndards de qualitat, procediments i tecnologies emergents.
  • Control d'incidències i no conformitats.
  • Vigilància de la seguretat del pacient.

c) Executar funcions de control i inspecció prèvies a les auditories d'organismes oficials i d'empreses de certificació i acreditació de normes de qualitat pròpies de l'àmbit sanitari.

d) Participar en el procediment administratiu d'autorització i renovació de l'autorització del centre sanitari per oferir, entre altres prestacions de la cartera bàsica de l'Hospital Universitari Son Espases i que consta en el Registre General de centres, serveis i establiments sanitaris del Ministeri de Sanitat:

  • U.80 Laboratori d'hematologia.
  • U.82 Servei de transfusió.

e) Impulsar i participar en el procediment administratiu d'autorització del centre sanitari per a l'ampliació específica de la cartera de l'Hospital Universitari Son Espases i que consta en el Registre General de centres, serveis i establiments sanitaris del Ministeri de Sanitat:

  • U.95 Obtenció de teixits
  • U.96 Implantació de teixits
  • U.97 Banc de teixits

f) Participar en els processos de certificació de la indústria farmacèutica en relació amb la Unitat de Teràpia Cel·lular Avançada que utilitza cèl·lules CAR-T. Gestionar el control documental en aspectes de qualitat i bioseguretat, així com fer revisions tècniques de l'equipament en el banc de teixits, sala blanca i unitat d'obtenció. Aquestes responsabilitats inclouen tant els procediments relacionats amb el trasplantament hematopoètic com amb la teràpia CAR-T.

3. El procediment selectiu consta d'una fase de concurs i d'una prova teoricopràctica, que seran valorats per la Comissió de Selecció designada per la directora gerenta de l'Hospital Universitari Son Espases en l'annex 4 d'aquesta Resolució.

Segona Requisits dels aspirants

1. Per accedir a la convocatòria d'aquesta categoria específica de personal estatutari temporal del Servei de Salut s'han de complir els requisits següents:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d'un estat membre de la Unió Europea o de l'Espai Econòmic Europeu, o tenir el dret a la lliure circulació de treballadors d'acord amb el Tractat de la Unió Europea o altres tractats ratificats per Espanya, o tenir reconegut aquest dret per una norma legal. Així mateix, hi poden participar, independentment de la nacionalitat, els cònjuges dels ciutadans espanyols i dels altres estats membres de la Unió Europea sempre que no estiguin separats de dret, i també els seus descendents i els del seu cònjuge sempre que no estiguin separats de dret, que tinguin menys de vint-i-un anys o més grans d'aquesta edat que siguin dependents.

b) Tenir la titulació requerida per accedir a la categoria (llicenciatura o grau en Biologia, Bioquímica, Biotecnologia i altres titulacions homologables). En cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'acreditar que estan homologades o que el títol està reconegut pel ministeri competent en matèria d'educació o d'universitats, si escau.

c) Tenir la capacitat funcional necessària per complir les funcions que es derivin del nomenament.

d) Haver complert setze anys i no passar de l'edat de jubilació forçosa. Si s'ha complert l'edat de jubilació, el candidat s'exclourà de les llistes.

e) Acreditar el nivell B2 (avançat) de coneixements de català.

f) No haver estat separat, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar inhabilitat absolutament o especialment per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, ni estar inhabilitat per accedir al cos o a l'escala de funcionari o per exercir funcions semblants a les que exercia en el cas del personal laboral en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser ciutadà d'un altre estat, no pot estar inhabilitat o en una situació equivalent ni pot haver estat sotmès a una sanció disciplinària o equivalent que li impedeixi accedir a l'ocupació pública al seu estat i en els mateixos termes.

2. La sol·licitud s'ha de presentar segons el model i en el termini establerts en aquesta convocatòria.

3. S'ha de satisfer la taxa establerta per la normativa vigent. No obstant això, les persones amb alguna discapacitat igual o superior al 33 % estan exemptes d'abonar la taxa.

4. En el moment del nomenament, no s'ha d'incórrer en cap causa d'incompatibilitat, segons el que estableix la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.

5. Les persones que es presentin a la convocatòria no han d'estar afectades per cap resolució que n'impliqui l'exclusió de la borsa.

6. Els requisits s'han de complir en la data en què l'aspirant presenti la sol·licitud per participar en el procés selectiu. L'acreditació dels requisits s'ha d'efectuar en els termes que aquesta convocatòria estableix i s'han de mantenir durant tota la vigència del nomenament.

 

Tercera Presentació de sol·licituds

1. En aquest moment del procés, les persones que cursen una sol·licitud de participació es denominen aspirants.

2. La sol·licitud i les instruccions per emplenar-la es poden descarregar en format PDF des de la pàgina web www.ibsalut.es/professionals/recursos-humans/treballa-amb-nosaltres/convocatories-especifiques.

Per pagar la taxa, es pot fer telemàticament en el web de l'Agència Tributària de les Illes Balears (www.atib.es). Si es paga directament en una entitat bancària col·laboradora, el codi que s'ha de consignar en el model de document tributari 046 és BOGN, i en el resguard ha de figurar el segell de l'entitat bancària que en justifiqui l'abonament.

3. La sol·licitud i els annexos s'han d'adreçar a la Gerència (Departament de Recursos Humans) de l'Hospital Universitari Son Espases (codi DIR 3: A004003754).

En haver pagat la taxa corresponent, la documentació s'ha de presentar, preferentment i seguint la normativa vigent, en el web https://www.caib.es/seucaib/ca/200/persones/tramites/tramite/4213695/, en el Registre General de qualsevol gerència del Servei de Salut de les Illes Balears o per qualsevol de les vies que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Juntament amb la sol·licitud, l'aspirant ha de presentar documents originals o còpies autèntiques de la titulació, del justificant del pagament de la taxa, així com dels documents que acreditin els mèrits que, si escau, s'hagin de valorar segons el que estableix l'annex 2.

No cal presentar els documents que acreditin els serveis prestats com a personal estatutari temporal del Servei de Salut de les Illes Balears.

4. A fi d'agilitar i facilitar el procediment de selecció, quan la sol·licitud s'hagi presentat en registres que no pertanyin al Servei de Salut, es recomana als aspirants que n'informin la unitat de selecció enviant un missatge de correu electrònic a l'adreça huse.prh@ssib.es, en el qual han de fer constar el número i la data de registre de la sol·licitud, el resguard del pagament de la taxa i els annexos.

5. L'aspirant és responsable de la veracitat de les dades i dels mèrits al·legats. Amb les dades consignades en la inscripció s'elaborarà la llista provisional d'aspirants admesos a la borsa de treball de personal estatutari temporal de cada categoria professional i especialitat.

6. Les persones interessades a participar en la convocatòria disposen de deu dies hàbils per presentar la sol·licitud, a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

7. Consignar dades falses en la sol·licitud o en els mèrits al·legats implica l'exclusió definitiva de l'aspirant o de la persona seleccionada en el procés selectiu.

Quarta Procediment

Llista provisional d'aspirants admesos en el procediment especial de selecció

Quan hagi vençut el termini per presentar sol·licituds, es publicarà en el web del Servei de Salut la resolució de la directora gerenta de l'Hospital Universitari Son Espases amb la llista provisional dels aspirants admesos i exclosos (especificant la causa de l'exclusió).

Els aspirants disposen d'un termini de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista per formular reclamacions o al·legacions contra la resolució i esmenar deficiències (en cas que no ho facin, es considerarà que han desistit de la sol·licitud). Tots els documents s'han d'adreçar a la Comissió de Selecció i es poden presentar en qualsevol dels registres que preveu la normativa vigent.

Llista definitiva d'admesos en el procediment especial de selecció

En els deu dies hàbils següents, es publicarà en el web del Servei de Salut la resolució de la directora gerenta de l'Hospital Universitari Son Espases per la qual s'aprovarà la llista definitiva d'aspirants admesos (que passaran a denominar-se candidats) i la d'aspirants exclosos (fent-hi constar la causa de l'exclusió).

A més, s'hi detallarà el dia, el lloc i l'hora de la prova teoricopràctica, que en tot cas és obligatòria.

Prova teoricopràctica dels candidats

La prova teoricopràctica és eliminatòria i la puntuació màxima que pot obtenir l'aspirant en aquesta fase és de 60 punts.

Llista provisional de puntuació total dels candidats

Quan la Comissió de Selecció hagi valorat els mèrits dels candidats i hagi valorat la prova teoricopràctica, es publicarà en el web del Servei de Salut una resolució de la directora gerenta de l'Hospital Universitari Son Espases amb la llista provisional amb la puntuació total obtinguda en el procediment.

Els candidats disposen d'un termini de cinc dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista per formular reclamacions o al·legacions contra la puntuació total, que han d'adreçar a la Comissió de Selecció i poden presentar en qualsevol dels registres que preveu la normativa vigent.

Llista definitiva de puntuació total dels candidats

A proposta de la Comissió de Selecció, la directora gerenta de l'Hospital Universitari Son Espases dictarà una resolució per la qual estimarà o desestimarà les al·legacions formulades i establirà la llista definitiva (amb la valoració dels mèrits més la puntuació de la prova teoricopràctica) dels candidats, amb la puntuació final obtinguda en el procediment especial de selecció de personal estatutari temporal per proveir una plaça de la categoria de tècnic titulat superior - biòleg corresponent a la Gerència de l'Hospital Universitari Son Espases, del Servei de Salut de les Illes Balears, objecte d'aquesta convocatòria.

Aquesta resolució es publicarà en el web del Servei de Salut.

Cinquena Comissió de Selecció

1. La Comissió de Selecció és l'òrgan encarregat de tramitar el procediment i de proposar les resolucions que se'n derivin, i estarà formada per les persones que figuren a l'annex 4.

Així mateix, la Comissió és l'òrgan encarregat de preparar i dur a terme la prova teoricopràctica i la posterior valoració dels mèrits dels aspirants que hagin superat la prova aplicant-hi el barem establert en la convocatòria.

2. Els membres de la Comissió de Selecció s'han d'abstenir de participar en el procés quan hi concorrin les circumstàncies o motius que preveu l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic, sobre abstenció o recusació, i han de notificar aquesta circumstància a l'autoritat que els hagi nomenat.

3. La Comissió de Selecció està formada per tres membres, tots personal del Servei de Salut o especialistes de la mateixa branca, designats pel titular de la Gerència territorial, i tots tenen veu i vot. Tots els membres de la Comissió de Selecció, tant els titulars com els suplents, han de tenir una titulació del mateix nivell acadèmic o superior que la que s'exigeix per participar en aquest procediment especial de selecció i, si escau, com a mínim un ha de tenir el títol de l'especialitat si aquest s'exigeix per cobrir la plaça que es convoca. La Comissió pot tenir un secretari, amb veu i sense vot, nomenat entre el personal fix de l'Administració sanitària, que ha de recollir a les actes corresponents les actuacions que la Comissió dugui a terme per elegir els candidats.

La Comissió de Selecció s'ha d'encarregar de preparar i dur a terme la prova teoricopràctica i posteriorment ha de valorar els mèrits dels aspirants que hagin superat la prova aplicant-hi el barem que es detalla a l'annex 2.

4. La Comissió de Selecció té les funcions següents:

a) Valorar els mèrits que al·leguin i acreditin els candidats, així com la prova teoricopràctica que han de fer seguint el model que estableixen les bases d'aquesta convocatòria.

b) Si escau, requerir als candidats que esmenin els defectes formals dels mèrits acreditats en el termini previst, o bé que aclareixin algun dels mèrits acreditats en el termini previst i en la forma escaient.

c) Confeccionar la llista de les persones seleccionades, ordenada a partir de la puntuació més alta.

d) Resoldre les reclamacions que els candidats hagin presentat en el termini previst i en la forma escaient.

e) Proposar a la directora gerenta de l'Hospital Universitari Son Espases la llista definitiva amb les puntuacions finals dels candidats.

Sisena Valoració de mèrits

1. La puntuació total màxima que poden obtenir els candidats en aquest procediment és de 100 punts: la puntuació màxima per a l'apartat de mèrits és de 40 punts i la puntuació màxima per a la prova teoricopràctica és de 60 punts.

2. La Comissió de Selecció ha de fer la valoració dels mèrits dels candidats i de la prova teoricopràctica.

3. Els mèrits que es valoraran en la convocatòria són els que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.

Setena Nomenament

1. Obtindrà el nomenament el candidat amb la puntuació més alta que figuri a la llista indicada en el darrer apartat de la base quarta. En cas que més d'un candidat tenguin la mateixa puntuació a la llista definitiva, s'aplicaran els criteris de desempat següents:

a) A tots els efectes, tindran prioritat les dones en cas que el sexe femení estigui infrarepresentat en la categoria i l'especialitat, de conformitat amb l'article 43.4 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

b) En cas que sigui necessari, si a la llista definitiva de puntuacions hi figuren aspirants amb la mateixa puntuació global, s'utilitzaran els serveis prestats com a criteri de desempat. Si l'empat persisteix, se seleccionarà l'aspirant que tengui la lletra inicial del primer llinatge en primer lloc seguint l'ordre alfabètic determinat per un sorteig públic.

2. D'acord amb el que estableix el punt 26.4 de l'Acord del Consell de Govern de 20 de juny de 2022, la llista de candidats amb la puntuació final obtinguda en el procés objecte d'aquesta convocatòria es podrà utilitzar com a borsa específica per fer crides de la categoria convocada, sempre que tengui les mateixes característiques especials que la plaça que s'ha de cobrir.

Vuitena Funcionament de la llista de puntuació final

La llista resultant es pot aplicar a la Gerència que ha fet la convocatòria, si bé se'n pot ampliar l'abast a la resta de gerències del Servei de Salut, sempre que es requereixi el mateix perfil, i amb l'autorització prèvia del director general del Servei de Salut.

Les persones incloses en la llista resultant d'aquesta convocatòria quedaran amb l'estatus de no disponibles, és a dir, no se'ls oferirà un altre nomenament si ja disposen d'un nomenament d'interinitat per vacant en el Servei de Salut de les Illes Balears.

 

ANNEX 2

Barem de mèrits (40 punts)

Experiència professional (35 punts)

1. La puntuació del temps de serveis prestats que els aspirants tenguin reconegut fins a la data de presentació de la sol·licitud es computa d'acord amb els barems següents:

a) Per cada mes de servei prestat en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut, en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea o en institucions sanitàries públiques de l'Espai Econòmic Europeu com a personal estatutari, funcionari o laboral en la mateixa categoria a la qual s'opta o en places amb el mateix contingut funcional: 0,23 punts.

b) Per cada mes de servei prestat en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut, en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea o en institucions sanitàries públiques de l'Espai Econòmic Europeu com a personal estatutari, funcionari o laboral en una categoria diferent a la qual s'opta: 0,115 punts.

c) Si el professional té plaça o lloc base en una institució sanitària pública del Sistema Nacional de Salut, per cada mes de servei prestat com a càrrec directiu en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut es valoraran com a prestats en la categoria a la qual s'opta: 0,23 punts. Aquests serveis només es valoraran quan es tengui la titulació requerida per accedir a la categoria durant el temps que hagi ocupat el càrrec directiu.

2. Els aspirants han d'aportar la documentació que acrediti els mèrits que han al·legat amb els requisits adequats.

3. La fracció del mes computada per dies es calcula proporcionalment.

4. Per computar els serveis prestats referits al personal de reforç amb nomenament específic per a l'atenció continuada, es reconeix un mes complet de serveis prestats calculant-lo segons les regles següents: un mes equival a 150 hores i un dia equival a 7,5 hores. Si en un mes natural s'ha treballat més de 150 hores, només es pot valorar un mes de servei prestat, de manera que l'excés d'hores treballades durant aquell mes no es pot aplicar per computar serveis prestats establerts per la regla anterior.

5. Per valorar aquest apartat s'han de tenir en compte aquests aspectes:

a) La puntuació màxima que es pot obtenir per tots els subapartats que l'integren és de 35 punts.

b) Un mateix període de temps no es pot valorar en més d'un dels subapartats que l'integren.

Coneixements orals i escrits de català (puntuació màxima: 5 punts)

1. Es valoraran els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública o els expedits, els reconeguts com a equivalents o els homologats per la Direcció General de Política Lingüística que acreditin tenir els nivells de coneixements que s'indiquen a continuació, fins a una puntuació màxima de 5 punts:

a) Certificat de nivell C1 (domini funcional efectiu): 3 punts.

b) Certificat de nivell C2 (domini): 4 punts.

c) Certificat de llenguatge administratiu (LA): 1 punt.

 

ANNEX 3 MODEL DE PROVA TEORICOPRÀCTICA (60 punts)

La prova teoricopràctica que han de superar els aspirants consta de:

a) Vint preguntes de tipus test amb quatre opcions per pregunta. Es valoraran d'aquesta manera:

  • Puntuació màxima: 20 punts.
  • Resposta correcta: 1 punt.
  • Resposta en blanc: 0 punts.
  • Resposta incorrecta: –1 punt.

b) Dos casos pràctics. Es valoraran d'aquesta manera:

  • Puntuació màxima: 40 punts.
  • Resposta correcta: màxim 5 punts.

Aquesta prova teoricopràctica es basa en la normativa següent:

  • Normativa de qualitat dels bancs de sang segons la Fundació CAT, que és l'organisme que regeix els Serveis de Transfusió a Espanya.
  • Normativa del JACIE per a les unitats de trasplantament i teràpia cel·lular, que regeix en l'àmbit nacional i europeu dins de l'EBMT.

Aquesta normativa es pot consultar en els enllaços següents:

  • https://www.ebmt.org/8th-edition-fact-jacie-standards
  • https://www.catransfusion.es/media/upload/arxius/estandares/Estandares-BSCU-5ed.pdf
  • https://www.aemps.gob.es/industria/inspeccionNCF/guiaNCF/docs/normas-correcta-fabricacion/nueva-guia-NCF-ATMPs.pdf

 

ANNEX 4 Comissió de Selecció

La Comissió de Selecció està formada pels membres següents:

a) Presidenta: Antònia Sampol Mayol, facultativa especialista d'àrea, especialitat en hematologia.

Presidenta suplent: Leyre Bento de Miguel, facultativa especialista d'àrea, especialitat en hematologia.

 

b) Vocal: Maria Antònia Durán Pastor, facultativa especialista d'àrea, especialitat en hematologia.

Vocal suplent: María del Carmen Ballester Ruiz, facultativa especialista d'àrea, especialitat en hematologia.

 

c) Vocal: Jorge José Martínez Serra, personal tècnic titulat superior - biòleg.

Vocal suplent: Antònia Obrador de Hevía, personal tècnic titulat superior - biòloga.

 

d) Secretària: Gemma Estefanía López Lázaro, administrativa.

Secretària suplent: M. del Pilar Sánchez Grao, admin