Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 476758
Convocatòria i bases reguladores del procediment selectiu per a la cobertura com a personal funcionari de carrera d’una plaça d’Arquitecte tècnic de l'ajuntament d'Alcúdia
Mitjançant Resolució de Batlia núm. 2024/1881, de data 27 de juliol de 2024, de l'ajuntament d'Alcúdia, s'ha aprovat la convocatòria i les bases reguladores del procediment selectiu per a la cobertura com a personal funcionari de carrera d'una plaça d'Arquitecte tècnic de l'ajuntament d'Alcúdia, inclosa en l'oferta pública d'ocupació de l'any 2022.
Cosa que fem pública al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d'anuncis electrònic del lloc web de l'Ajuntament d'Alcúdia, als efectes establerts a l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Alcúdia, a la data de la signatura (29 de juliol de 2024)
La batlessa Josefina Linares Capó
“RESOLUCIÓ DE BATLIA
RESOLC
Primer.- Aprovar les bases reguladores del procediment selectiu que figuren en l'annex d'aquesta resolució, per a la cobertura com a personal funcionari de carrera de l'ajuntament d'Alcúdia, pel torn lliure, d'una plaça d'Arquitecte tècnic /a, subgrup A2, mitjançant concurs-oposició, inclosa en l'oferta pública d' ocupació de l' any 2022.
Segon.- Convocar el procediment selectiu d'acord amb el contingut de les bases que s'aproven.
Tercer.- Publicar les bases de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d'anuncis del lloc web de l'Ajuntament d'Alcúdia, així com publicar al Butlletí Oficial de l'Estat l´anunci de la convocatòria.
Quart.- Contra la convocatòria i les presents bases, que exhaureixen la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades o bé recurs potestatiu de reposició, a interposar davant aquesta Batlia, en el termini d'un mes des de la seva publicació al BOIB, d'acord amb l'establert als articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o bé directament i de forma alternativa recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'establert als articles esmentats i als articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, a interposar davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació en el BOIB de la convocatòria.
Bases específiques que han de regir el procediment selectiu, pel torn lliure, d'una plaça d'Arquitecte tècnic corresponent a l'Oferta d'Ocupació Pública de l'any 2022 de l'ajuntament d'Alcúdia.
Base 1a.- Objecte de la convocatòria.
La present convocatòria té per objecte regular el procés selectiu per proveir, com a personal funcionari de carrera, una plaça d'Arquitecte tècnic, escala d'administració especial, subescala tècnica, grup A, subgrup A2, mitjançant el sistema de concurs-oposició, vacant i dotada pressupostàriament, corresponent a l'Oferta d'Ocupació Pública de l'any 2022 de l'ajuntament d'Alcúdia.
La naturalesa del lloc a cobrir és la següent:
Als afectes de la creació d'una borsa d'interins amb la categoria d'arquitecte tècnic per cobrir les necessitats relatives a les circumstàncies que permeten nomenar personal funcionari segons el que preveu l'article 10 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, i l'article 15 de la Llei 3/2007,de 27 de març, de la funció pública de les Illes Balears, es formarà una borsa d'interins amb aquells aspirants que superin el procés selectiu i no adquireixin una plaça en propietat, o que havent superat al menys el primer exercici de la fase d'oposició, no hagin superat el procés selectiu.
Aquestes bases i el procediment de selecció es regiran de conformitat amb els termes establerts al Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, a la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la CAIB, i supletòriament, per a allò no previst a l'anterior; en el Reial Decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament General d'ingrés del personal al servei de l'Administració General de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat; en el Reial Decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'estableixen les regles bàsiques i programes mínims del procediment de selecció dels funcionaris d'Administració i en la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local.
La present convocatòria i les bases es publicaran en el BOIB i en el tauler d'anuncis de la web municipal, i de conformitat amb l'article 6.2 del Reial decret 896/1991, de 7 de juny, l'anunci de la convocatòria també es publicarà al BOE.
Base 2a.- Requisits de les persones aspirants
Per accedir a aquest lloc de treball, serà necessari:
a. Tenir la nacionalitat espanyola sense perjudici del que estableix l'article 57 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
b. Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
c. Estar en possessió del títol d'Arquitecte Tècnic, Aparellador o equivalent. En el cas de titulacions expedides a l'estranger, cal aportar la corresponent credencial d'homologació o reconeixement del Ministeri d'Educació i Formació Professional.
d. Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents.
e. Posseir certificat expedit, declarat equivalent o homologat al nivell C1 de llengua catalana.
f. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per resolució judicial per a l'exercici de funcions públiques, l'accés al cos o escala de funcionari, o l'exercici de funcions similars a les que s'haguessin desenvolupat en el cas de personal laboral, en el qual haguessin estat separades o inhabilitades. En cas de pertànyer a un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu Estat, en els mateixos termes, l'accés al servei públic.
g. Abans de prendre possessió del lloc de treball, ja sigui com funcionari en pràctiques o funcionari de carrera, la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmès a cap supòsit d'incompatibilitat establert en la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques o comprometre en seu cas, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l'article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre pensió de jubilació, de retir o d'orfandat.
Els requisits establerts en els apartats anteriors s'hauran de complir en data del darrer dia de termini de presentació d'instàncies.
Base 3a.- Forma i termini de presentació d'instàncies.
Les instàncies per participar al concurs-oposició s'hauran de presentar, segons el model normalitzat que figura a l'Annex 2 d'aquestes bases, adreçades a la Sra. Batlessa de l'Ajuntament d'Alcúdia. Dites instàncies es podran presentar a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, en el registre general electrònic de l'Ajuntament d'Alcúdia, o en qualsevol de les formes previstes a l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú.
El termini de presentació de les sol·licituds serà de VINT DIES HÀBILS, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE). Quan el darrer dia del termini sigui inhàbil, s'entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent. Els successius anuncis es publicaran únicament en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i en el seu cas, en la pàgina web de l'Ajuntament.
Juntament amb la sol·licitud, les persones interessades hauran d'acompanyar:
a. Una fotocòpia del document nacional d'identitat o, en el cas de no ser espanyol/a, del document oficial acreditatiu de la personalitat (NIE, passaport o targeta de residència).
b. Una fotocòpia simple del títol acadèmic exigit en cada convocatòria (anvers i revers) o certificació acadèmica que acrediti haver superat tots els estudis per obtenir el títol.
c. Còpia autèntica del certificat, títol o diploma de coneixement del nivell exigit C1 de llengua catalana. La no acreditació serà causa d'exclusió de la convocatòria.
La falsedat en les dades que es facin constar en la sol·licitud o en la documentació annexa, sempre i quan determini la mancança dels requisits per participar en la convocatòria, comportarà l'exclusió immediata de la persona sol·licitant des del moment en que s'adverteixi, sense perjudici de les mesures legals que corresponguin.
Els mèrits de les persones aspirants que s'hagin de valorar en la fase de concurs NO s'han de presentar amb la instància inicial. S'hauran de presentar dins el termini de DEU dies naturals comptats des de l'endemà de la publicació del llistat definitiu de les persones aspirants que hagin superat la fase d'oposició, adjuntat l'Annex 3 d'aquesta convocatòria i els documents acreditatius dels mateixos. Només es reconeixeran i seran objecte de valoració els mèrits obtinguts fins a la data de publicació de l'anunci de la convocatòria en el BOE, no es valoraran els mèrits obtinguts amb posterioritat. A més, no es valoraran els mèrits obtinguts abans de la publicació de la convocatòria que siguin al·legats però que no es justifiquin degudament dins el termini de presentació de mèrits abans indicat. Els documents acreditatius de mèrits hauran de ser copies originals. En cap cas es requerirà documentació o esmena d'errors relativa als mèrits, llevat de defectes merament formals advertits en la documentació presentada per l'aspirant, sempre que aquesta acrediti el mèrit al·legat en l'aspecte substantiu.
Base 4a. Admissió d'aspirants.
Expirat el termini de presentació de sol·licituds, la batlessa dictarà resolució aprovant la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos, que es farà pública a la pàgina web de l'Ajuntament; es concedirà un termini de deu (10) dies hàbils perquè les persones interessades presentin les al·legacions que considerin oportunes, i seran esmenats els errors. Els/les sol·licitants que dins el termini assenyalat no esmenin els defectes justificant el seu dret a ser admesos seran definitivament exclosos/oses del procés selectiu.
Un cop examinades les que s'haguessin presentat, es publicarà la relació definitiva d'admesos a través dels mitjans esmentats. Les possibles reclamacions o al·legacions, si n'hi haguessin, seran acceptades o rebutjades en la Resolució que aprovi la relació definitiva d'aspirants admesos i exclosos, que es farà pública de la mateixa manera que la relació anterior.
Els successius anuncis del procediment selectiu es publicaran al tauler d'anuncis electrònic del lloc web de l'Ajuntament d'Alcúdia (www.alcudia.net).
En cas de no produir-se reclamacions a la llista provisional s'entendrà aquesta elevada a definitiva sense necessitat de nova resolució, circumstància que es farà pública mitjançant diligència, al tauler d'anuncis electrònic del lloc web de l'Ajuntament d'Alcúdia (www.alcudia.net).
En tot cas, amb la publicació de la llista definitiva de persones admeses i excloses es farà pública la data, lloc i hora de realització del primer exercici de la fase d'oposició.
Base 5a.- Tribunal qualificador.
Els òrgans de selecció seran col·legiats i la seva composició s'ajustarà als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres. La pertinença als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, no podent ostentar-la aquesta en representació o per compte de ningú.
El Tribunal està format per cinc membres (un president, un secretari i tres vocals) i els seus respectius suplents, per cobrir les absències que es puguin produir. Tots els membres del tribunal són funcionaris de carrera, d'igual o superior categoria a la de la plaça convocada, i amb titulació acadèmica d'igual o superior nivell a l'exigida per a l'ingrés en la subescala.
L'abstenció i la recusació dels membres del tribunal s'han d'ajustar al que preveuen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
El Tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris per al bon ordre de les proves en tot el que no preveuen aquestes bases. Tanmateix resoldrà les al·legacions que li siguin plantejades. Tots els membres del Tribunal Qualificador, tindran veu i vot. En el cas que es produeixi un empat en les decisions del Tribunal, el president podrà fer ús del vot de qualitat per desfer-lo.
El tribunal podrà disposar de la incorporació d'assessors especialistes, amb veu i sense vot, en cadascuna de les proves del procés.
Podran assistir, amb veu però sense vot, les persones representants de les organitzacions sindicals representatives, per efectuar funcions de vigilància del correcte desenvolupament del procediment selectiu.
Base 6a.- Procediment de selecció.
El procediment de selecció constarà de dues fases: oposició i concurs.
Aquest procediment inclourà addicionalment un període de pràctiques per un termini de dotze mesos i tindrà com a finalitat primordial l'adquisició i reforç de les competències de caràcter general per a l'exercici de les funcions en l'Administració local.
El període de pràctiques serà avaluable i la qualificació serà d'apte o no apte. L'aspirant que resulti no apte perdrà el dret al nomenament com a funcionari de carrera, mitjançant resolució motivada de l'òrgan competent, a proposta del Tribunal Qualificador.
I) FASE D'OPOSICIÓ (Fins a 70 punts)
Serà prèvia a la fase de concurs i tindrà caràcter eliminatori. Estarà constituïda per la realització de dos exercicis, que es realitzaran el mateix dia. Les persones que no aprovin tots dos exercicis quedaran eliminades del procés selectiu. El tribunal qualificador només procedirà a la correcció del segon exercici en el cas en què s'hagi superat el primer exercici.
Exercici tipus test (35 punts):
De caràcter obligatori i eliminatori. Consistirà a respondre un qüestionari tipus test d'un total de 45 preguntes, de les quals 5 seran de reserva, amb quatre respostes alternatives i només una correcta, sobre el total del temari exposat en l'annex 1 d'aquestes bases.
Cada pregunta contestada correctament tindrà una puntuació de 0,875 punts.
Les preguntes no resoltes o no contestades no puntuaran. Les preguntes contestades erròniament es penalitzaran amb un terç del valor assignat a la resposta correcta.
Tal i com s'estableix al Reglament per a l'ús de la llengua catalana a l'ajuntament d'Alcúdia (BOIB núm. 113, de 20 de setembre de 2001), els aspirants hauran de realitzar en llengua catalana com a mínim un dels exercicis de les proves d'accés. Així, l'exercici tipus test es realitzarà en llengua catalana.
L'exercici es puntuarà de 0 a 35 punts, i seran eliminades les persones aspirants que no aconsegueixin una puntuació mínima de 14 punts.
Temps màxim: 60 minuts.
Exercici de caràcter pràctic (35 punts)
Consistirà en la resolució per escrit d'un o diversos supòsits pràctics (amb un nombre màxim de quatre), relacionats amb la part especifica del temari de l'Annex 1 i les tasques pròpies de les funcions assignades a la plaça objecte de la convocatòria.
Durant la realització d'aquesta prova les persones aspirants podran, en tot moment, fer ús dels textos legals, que poden estar subratllats, però no comentats. No es permetrà la utilització de llibres de consulta o jurisprudència. La legislació aplicable serà la vigent el darrer dia de presentació d'instàncies per participar en el procediment.
L'incompliment del punt anterior durant la realització de la prova, observada pels membres del Tribunal, suposarà l'exclusió del participant en l'exercici i en el procediment selectiu.
L'exercici es puntuarà de 0 a 35 punts, i seran eliminades les persones aspirants que no aconsegueixin una puntuació mínima de 14 punts.
En el cas que es plantegi més d'un cas pràctic, cadascun d'ells es valorarà entre 0 i 35 punts, i el resultat global del segon exercici vindrà de l'aplicació de la mitjana aritmètica de les notes de cada un dels casos.
Temps màxim: 120 minuts.
Conclosos els exercicis i una vegada realitzada la correcció de la prova, el Tribunal qualificador farà públic el resultat dels exercicis de la fase d'oposició al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament, amb la publicació del llistat d'aspirants que han resultat aptes a les proves, amb expressió de la seva identitat i la puntuació obtinguda, atorgant als interessats un termini de tres dies hàbils per tal que puguin formular-ne al·legacions o reclamacions.
En el cas d'haver-hi reclamacions o al·legacions, el tribunal qualificador, un cop examinades, les resoldrà i, d'acord amb el seu resultat, procedirà a fer públic el llistat definitiu de resultats de la fase d'oposició.
Amb els resultats definitius de la fase d'oposició, el Tribunal podrà conformar una borsa temporal, que es pot emprar per nomenar personal funcionari interí per ocupar les possibles vacants d'Arquitecte tècnic. Aquesta borsa temporal quedarà sense efecte al moment en que entri en vigor la borsa definitiva resultant del procediment selectiu (regulada a la base 10a).
II) FASE DE CONCURS (Fins a 30 punts)
La fase de concurs serà posterior a la fase d'oposició i en cap supòsit servirà per superar la fase d'oposició.
Un cop acabada la fase d'oposició, el Tribunal passarà a valorar els mèrits adduïts per aquells aspirants que hagin superat la fase de l'oposició, d'acord amb el barem previst en aquesta base. Els mèrits es presentaran tal i com s'estableix en la base tercera, en un termini de deu dies naturals des de la publicació del resultat definitiu de la fase d'oposició i adjuntat l'Annex 3.
Els mèrits que el Tribunal valorarà en la fase de concurs, seran els següents, sempre que hagin estat prèviament acreditats en el termini i condicions establertes en les bases:
1) Experiència professional. Puntuació màxima: 15 punts.
a) Per cada mes de serveis prestats en l'administració pública relacionats amb les tasques pròpies de la categoria convocada, en un lloc igual, similar o superior: 0,30 punts per mes complet i, en cas de períodes inferiors a un mes, estimant la part proporcional sobre 30 dies.
Únicament serà valorat aquest apartat quan, de la documentació aportada per la persona aspirant, es desprengui que l'experiència laboral està directament relacionada amb les funcions de la plaça o lloc a cobrir. A aquest efecte s'haurà de presentar certificat de l'Administració en el qual s'indiqui la data d'alta i baixa, així com el lloc de treball ocupat.
No es valoraran els serveis prestats en l'Administració Pública en virtut d'un contracte administratiu subjecte a la Llei de contractes del sector públic. Tampoc es valoraran els serveis prestats en qualitat de personal eventual o de confiança, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 20.4 de la Llei 3/2007 de 3 d'abril, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
b) Per cada mes de serveis prestats en l'empresa privada relacionats amb les tasques pròpies de la categoria convocada, en un lloc igual, similar o superior: 0,15 punts per mes complet i, en cas de períodes inferiors a un mes, estimant la part proporcional sobre 30 dies.
Únicament serà valorat aquest apartat quan, de la documentació aportada per la persona aspirant, es desprengui que l'experiència laboral està directament relacionada amb les funcions de la plaça o lloc a cobrir. A aquest efecte s'haurà de presentar, necessàriament, a més d'una vida laboral, la documentació que acrediti aquest fet (contracte, certificat d'empresa, etc). En cap cas es valorarà aquest apartat, si la documentació presentada no reflecteix el lloc ocupat ni les seves funcions.
2) Formació professional. Puntuació màxima: 12,5 punts.
La valoració d'aquest criteri es durà a terme d'acord amb el següent barem:
2.1) Titulacions acadèmiques. Puntuació màxima: 7,5 punts.
Es valoraran únicament les titulacions no al·legades com a requisits per a la participació en el procediment selectiu. Únicament es podrà aportat un títol per a cadascú dels epígrafs següents, atès que es pretén atorgar una major puntuació a les persones que hagin assolit un nivell més alt en l'escala del Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior (MCER).
1. Títol de doctor/a, del nivell 4 del MCER: 4 punts.
2. Títol de Màster universitari, amb caràcter oficial, nivell 3 del MCER: 3 punts
3. Títol de Grau/Llicenciatura, nivell 2 del MCER: 2 punts
4. Títols propis de postgrau universitari (màster de títol propi no oficial, expert universitari, especialista universitari) que comprenguin almenys 30 crèdits ECTS: es puntuaran segons el nombre de crèdits que constin, a raó de 0,0025 punts per hora, amb una puntuació màxima d'1,5 punts.
La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es poden valorar els de nivells inferiors necessaris per a obtenir-lo, excepte en el cas del títol de Doctor/a o estudis de màster, en la qual sí que es podrà valorar el grau, la llicenciatura, diplomatura o equivalent.
En cas que en el diploma no s'especifiqui el valor dels crèdits, els crèdits anteriors al Pla Bolonya es valoraran a 10 hores per crèdit i els crèdits ECTS a 25 hores per crèdit.
Per a la valoració de les titulacions, s'estarà al que es disposa en la taula d'equivalències del Ministeri d'Educació.
2.2) Cursos de formació. Puntuació màxima: 5 punts.
Es valorarà la formació específica i relacionada amb les funcions pròpies de la plaça convocada. La valoració d'aquest criteri es du a terme d'acord amb el següent barem:
Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l'Escola Municipal de Formació, l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), FELIB, l'Administració de l'Estat, l'autonòmica o la local, les organitzacions sindicals signants dels acords de formació continua de les Administracions públiques, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d'aquestes institucions, així com la formació organitzada i impartida pels Col·legis Professionals. En aquest apartat s'inclouen els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.
L'acreditació de les accions formatives es farà mitjançant certificacions o documents oficials estesos per les administracions i/o organismes competents, i han d'incloure les hores de durada o els crèdits dels cursos.
En tot cas tindran la consideració de cursos relacionats amb les funcions a desenvolupar els cursos realitzats en matèria d'igualtat de gènere, informàtica i prevenció de riscos laborals.
Aquest apartat serà valorat d'acord amb el següent barem:
Si el certificat no determina si ha estat amb aprofitament o assistència, es valorarà com d'assistència.
Un crèdit ECTS equival a 25 hores de formació. Un crèdit CFC o LRU equival a 10 hores de formació.
3) Coneixements de català. Puntuació màxima: 2,5 punts.
Es valoraran els certificats expedits o reconeguts com a equivalents per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears. El certificat LA es pot acumular amb el C2. La puntuació en cada cas serà:
Conclosa la valoració dels mèrits, el Tribunal farà pública en el tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament les puntuacions provisional atorgades a cada aspirant, desglossades en els apartats que composen la fase de concurs, atorgant un termini de tres dies hàbils a comptar des de l'endemà de la data de publicació dels resultats provisionals per presentar reclamacions respecte d'aquesta i, una vegada que el Tribunal Qualificador hagi resolt les al·legacions presentades, es procedirà a publicar els resultats definitius.
La qualificació final dels aspirants vindrà determinada per la suma de les puntuacions obtingudes en cada exercici de la fase d'oposició i dels mèrits valorats en la fase de concurs.
En cas d'empat, aquest es resoldrà aplicant la següent graduació:
1. Major puntuació en la fase d'oposició.
2. Si persisteix l'empat s'aplicarà el criteri de major puntuació en el segon examen de la fase d'oposició.
3. Si persisteix l'empat s'aplicarà el criteri de major puntuació en el primer examen de la fase d'oposició.
4. Si persisteix l'empat s'aplicarà l'apartat d'experiència professional de la fase de concurs.
5. Si persisteix l'empat, s'aplicarà l'apartat de titulacions acadèmiques de la fase de concurs.
6. Si persisteix l'empat, s'aplicarà l'apartat de cursos de formació de la fase de concurs.
7. Si persisteix l'empat, finalment es procedirà al sorteig.
Base 7a.- Relació de persones que han superat el concurs-oposició, proposta del tribunal de nomenament de funcionari en pràctiques i proposta de la borsa de treball.
Una vegada publicada la puntuació definitiva del procediment selectiu, el Tribunal qualificador donarà per finalitzat el concurs-oposició, i elevarà a la Batlia la seva proposta definitiva de relació d'aspirants que l'han superat, amb la proposta de nomenament com a funcionari en pràctiques de l'aspirant que hagi obtingut una major puntuació total en el global del concurs-oposició.
El tribunal no pot proposar el nomenament com a funcionari en pràctiques d'un nombre de persones superior al de places convocades en concordança amb l'article 61.8 del TREBEP. Això no obstant, amb la finalitat d'assegurar la cobertura de la plaça convocada, quan hi hagi renúncia de l'aspirant seleccionat abans del nomenament com a tal o de la seva presa de possessió, el Tribunal elevarà a l'òrgan convocant una relació complementària de les persones aspirants que vagin a continuació de la proposada, per ordre de prelació, per al seu possible nomenament com a personal funcionari en pràctiques en substitució de qui renunciï. També es podrà formular dita relació complementària en el cas que l'aspirant que realitzi la fase de pràctiques resulti “no apte” o renunciï durant la realització de l'esmentada fase.
El Tribunal també elevarà a la Batlia la seva proposta de la borsa de treball que inclourà el llistat de les persones aspirants que hagin superat al manco el primer exercici de la fase d'oposició, amb les corresponents puntuacions obtingudes en les proves superades, així com també les puntuacions obtingudes en la fase de concurs d'aquells aspirants que hagin superat tota la fase d'oposició.
La prelació en dita borsa vendrà donada per l'ordre segons les puntuacions obtingudes en el procediment selectiu, inclosa la fase de concurs per aquells aspirants que hi hagin arribat.
Base 8a.- Resolució de nomenament com a funcionari en pràctiques i realització del període de pràctiques
La Batlia, una vegada elevada la proposta indicada en el punt anterior, dictarà resolució de nomenament com a funcionari en pràctiques a la persona que hagi resultat guanyadora del procediment selectiu.
Així mateix, requerirà a l'aspirant per a que presenti la declaració jurada o promesa que no ocupa cap lloc de treball ni que fa cap activitat en el sector públic de les que es comprenen en l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques. Si fa alguna activitat privada, incloses les de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la presa de possessió, per tal que l'òrgan competent acordi la declaració de compatibilitat o d'incompatibilitat.
Aquesta resolució es publicarà en el tauler d'anuncis del lloc web municipal i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. La presa de possessió s'ha d'efectuar en el termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà que es publiqui en el BOIB la resolució esmentada.
Base 9a. Nomenament com a funcionari de carrera i presa de possessió.
Finalitzat el termini de dotze mesos des de l'inici del període de pràctiques, el Tribunal Qualificador emetrà acta de valoració de l'aspirant, i elevarà a la Batlia proposta de nomenament com a funcionari de carrera de l'aspirant que hagi resultat apte en la fase de pràctiques. En el cas que l'aspirant resultés no apte, l'òrgan competent podrà dictar resolució per la qual nomeni funcionari en pràctiques, al següent aspirant que hagi superat el concurs-oposició, per ordre de prelació. A la vista de la proposta del Tribunal, es dictarà resolució per la qual s'ordenarà la publicació en el tauler d'anuncis del lloc web municipal i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, on s'indicarà la persona que ha superat el procediment selectiu.
La presa de possessió s'ha d'efectuar en el termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà que es publiqui en el BOIB la resolució esmentada.
Abans de prendre possessió del lloc adjudicat, la persona interessada haurà de fer constar que no han canviat les circumstàncies des del nomenament com a funcionari en pràctiques, en relació al fet que no ocupa cap lloc de treball ni que fa cap activitat en el sector públic de les que es comprenen en l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques. Si fa alguna activitat privada, incloses les de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la presa de possessió, per tal que l'òrgan competent acordi la declaració de compatibilitat o d'incompatibilitat.
Base 10a. Borsa d'interins.
Una vegada seleccionat l'aspirant que superi el procediment selectiu, la Batlia dictarà resolució per la que es constituirà la borsa de treball resultant de dit procediment, per al nomenament de funcionaris interins, que serà objecte de publicació al tauler d'anuncis del lloc web municipal i al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
La borsa de treball que es constitueixi de la present convocatòria tindrà caràcter preferent a les que es puguin convocar de forma extraordinària un cop exhaurida aquesta borsa, fins a la propera convocatòria de selecció derivada de d'oferta pública que s'aprovi, que substituirà a la borsa que es conformi de la present convocatòria.
Estan en la situació de no disponible aquelles persones integrants de la borsa de treball que estiguin prestant serveis com a personal funcionari interí en l'Ajuntament d'Alcúdia, corresponent al mateix cos, la mateixa escala o especialitat, o que, per concórrer alguna de les causes previstes en els apartats a, b, c, d, ò e, de la base 10a, no hagin acceptat el lloc ofert. Mentre la persona aspirant estigui en la situació de no disponible en la borsa, no se la cridarà per oferir-li un lloc de treball.
Estan en la situació de disponible la resta de persones aspirants de la borsa, amb la conseqüència que se les ha de cridar per oferir-los un lloc de treball d'acord amb la seva posició en la borsa. Les persones aspirants que, havent-hi renunciat, al·leguin i justifiquin alguna de les circumstàncies previstes en la base dècima conserven la posició obtinguda en la borsa. Això no obstant, queden en la situació de no disponible i no rebran cap més oferta mentre es mantingui la circumstància al·legada, amb l'obligació de comunicar l'acabament de les situacions esmentades en la forma i el termini prevists en la base onzena.
Base 11a. Renúncia i exclusió de la borsa d'interins
S'ha de comunicar a la persona aspirant que correspongui el lloc i el termini en el qual cal que es presenti. Si la persona interessada no manifesta la seva conformitat amb el nomenament en el termini d'un dia hàbil —o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres— la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat per la Batlia, s'entén que hi renuncia. Aquest termini ha de ser com a mínim de 3 dies hàbils i com a màxim de 15 dies hàbils.
A les persones aspirants que hi renunciïn de forma expressa o tàcita d'acord amb l'establert a la base desena anterior se les ha d'excloure de la borsa de treball corresponent, llevat que al·leguin, dins del termini d'un dia hàbil —o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres—, la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, que s'han de justificar documentalment dins dels tres dies hàbils següents:
a) Estar en període de maternitat o de paternitat, d'adopció o d'acolliment permanent o preadoptiu, incloent-hi el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors, o trobar-se en situació d'incapacitat temporal per motiu d'embaràs.
b) Prestar serveis en un lloc de la Relació de llocs de treball de l'Ajuntament d'Alcúdia o dels seus organismes públics, com a personal funcionari interí en un altre cos o en una altra escala o especialitat, o com a personal laboral temporal o indefinit no fix.
c) Prestar serveis en un lloc de la Relació de llocs de treball de les Administracions públiques o dels seus organismes públics dependents com a personal funcionari de carrera i no poder acollir-se, en aplicació de la normativa, a cap de les situacions administratives legalment establertes que habiliten per al nomenament com a funcionari interí de l'Ajuntament d'Alcúdia.
d) Patir malaltia o incapacitat temporal.
e) Estar, en el moment de la crida, exercint funcions sindicals.
Les persones interessades estan obligades a comunicar per escrit dirigit a la Batlia l'acabament de les situacions previstes en els apartats anteriors, excepte la de l'apartat b, en un termini no superior a deu dies hàbils des que es produeixi, amb la justificació corresponent.
La manca de comunicació en el termini establert determina l'exclusió de la borsa. La posterior renúncia d'una persona funcionària interina al lloc de treball que ocupa, així com l'incompliment del deure de prendre possessió del lloc prèviament acceptat, suposa l'exclusió de la borsa de treball per a la qual va ser cridada, excepte que aquestes circumstàncies es produeixin com a conseqüència de la crida per ocupar un altre lloc de treball en un altre cos, una altra escala o especialitat de l'Ajuntament d'Alcúdia o dels seus organismes autònoms o en els casos de força major.
Base 12a. Nomenaments interins i gestió de la borsa
Els aspirants que conformin la borsa de treball es trobaran a l'espera de ser cridats per l'Ajuntament per ordre de puntuació quan es produeixi la necessitat de nomenament com a funcionari interí. L'ordre de preferència per efectuar els nomenaments vindrà determinat per l'ordre de puntuació. Si hi ha més d'un nomenament a efectuar, de les mateixes característiques, es poden fer crides col·lectives simultànies a tantes persones aspirants en situació de disponible en la borsa com es consideri necessari per atendre les peticions de cobertura de llocs pendents. En aquest cas, els llocs oferts s'han d'adjudicar per ordre rigorós de prelació de les persones aspirants de la borsa que hagin manifestat la seva conformitat.
Els aspirants que siguin cridats i donin la seva conformitat al seu nomenament com a funcionari interí en el termini d'un dia hàbil (o dos dies hàbils si la crida es fa així un divendres) hauran de presentar, en el termini de tres dies hàbils comptats des del següent a l'acceptació, un certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents i una declaració jurada o promesa de que no ocupa cap lloc de treball ni que fa cap activitat en el sector públic de les que es comprenen en l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques. Si fa alguna activitat privada, incloses les de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la presa de possessió, per tal que l'òrgan competent acordi la declaració de compatibilitat o d'incompatibilitat.
En el cas que l'aspirant proposat no reuneixi els requisits exigits, o no els acrediti en el termini establert, la Batlia acordarà la seva exclusió i procedirà a proposar el nomenament de l'aspirant següent per ordre de puntuació.
Presentada la documentació, es procedirà al nomenament del primer aspirant de la borsa de treball, per ordre de puntuació, havent-se d'incorporar al lloc de treball en el termini mínim de 3 dies hàbils i màxim de 15 dies.
La vigència màxima d'aquesta borsa serà de tres anys a comptar de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Base 13a. Incidènies, publicitat, régim normatiu i recursos.
El Tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin a la interpretació d'aquestes bases i prendre els acords necessaris per al bon ordre d'aquesta convocatòria.
Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública seran inserits en el tauler anuncis electrònic de l'Ajuntament d'Alcúdia (www.alcudia.net), al marge de la seva publicació al BOIB quan sigui preceptiva.
Contra la convocatòria i les presents bases, que exhaureixen la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades o bé recurs potestatiu de reposició, a interposar davant aquesta Batlia, en el termini d'un mes des de la seva publicació al BOIB, d'acord amb l'establert als articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o bé directament i de forma alternativa recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'establert als articles esmentats i als articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, a interposar davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB de la convocatòria.
ANNEX 1 TEMARI
Temari general
Tema 1. La Constitució Espanyola de 1978: significat, estructura i contingut. Principis generals.
Tema 2. L'organització territorial de l'Estat. Les comunitats autònomes. L'administració local.
Tema 3. L'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears. Procés d'elaboració. Antecedents. Estructura i contingut bàsic. Principis fonamentals. La reforma de l'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears
Tema 4. L'administració local: principis generals. El municipi: concepte, elements, organització i competències. La potestat reglamentària de les entitats locals. Reglaments i ordenances. Procediment d'Elaboració.
Tema 5. L'organització municipal. Òrgans: Batle, Tinents de Batle, Ple i Junta de Govern Local. Comissions informatives i altres òrgans.
Tema 6. Llei 39/2015 de procediment administratiu comú: l'acte administratiu: concepte i classes. Elements de l'acte administratiu. L'eficàcia: notificació i publicació.
Tema 7. Llei 39/2015 de procediment administratiu comú: l'executiva dels actes administratius: el principi de l'autotutela executiva. L'execució forçosa dels actes administratius: els seus mitjans i principis d'ús. La coacció administrativa directa. La via de fet.
Tema 8. Llei 39/2015 de procediment administratiu comú: recursos administratius: principis generals. Actes susceptibles de recursos administratius. Regles generals de tramitació de recursos administratius. Classes i recursos.
Tema 9. Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es traslladen a l'ordenament jurídic espanyol les directrius del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014: Objecte i àmbit. Tipus de contractes del sector públic. Contractes subjectes a regulació harmonitzada. Règim jurídic dels contractes administratius i dels de dret privat.
Tema 10. El pressupost general de les entitats locals. Estructura pressupostària. Elaboració i aprovació: especial referència a les bases d'execució. L'elaboració i aprovació del pressupost general. La pròrroga pressupostària.
Tema 11. Les hisendes públiques locals. Ingressos públics i privats. Els tributs locals.
Tema 12. El Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. Personal al servei de les Administracions Públiques. Adquisició i pèrdua de la relació de servei.
Temari part específica
Tema 13. Normes Subsidiàries de Planejament d'Alcúdia.
Tema 14. Coneixement del contingut i estructura dels Plànols d'ordenació dels sòl rústic, urbà i urbanitzable.
Tema 15. Coneixement del contingut del catàleg del patrimoni històric i artístic del medi rural i el sòl urbà.
Tema 16. Coneixement del contingut del catàleg del patrimoni històric artístic del centre històric d'Alcúdia.
Tema 17. Ordenança municipal de publicitat estàtica i dinàmica.
Tema 18. Ordenances reguladores dels renous i les vibracions en el municipi d'Alcúdia.
Tema 19. Ordenança de zones verdes i vegetació a les vies públiques.
Tema 20. El Reial decret legislatiu 7/2015, de 30 d'octubre. Text refós de la Llei del sòl i rehabilitació urbana: Disposicions generals. Condicions bàsiques de la igualtat en els drets i deures constitucionals dels ciutadans
Tema 21. El Reial decret legislatiu 7/2015, de 30 d'octubre. Text refós de la Llei del sòl i rehabilitació urbana: Bases del règim del sòl, regles procedimentals comunes i normes civils. Règim jurídic.
Tema 22. Llei 22/1988, de 28 de juliol, de Costes. Objecte i finalitats de la Llei. Béns de domini públic marítimo-terrestre. Limitacions de la propietat sobre els terrenys contigus a la ribera del mar per raons de protecció del domini públic marítimo-terrestre
Tema 23. Real Decret Legislatiu 2/2011, de 5 de setembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Ports de l'Estat i de la Marina Mercant. Disposicions generals. Sistema portuari de titularitat estatal. Règim de planificació i construcció dels ports d' interès general .
Tema 24. Real Decret Legislatiu 2/2011, de 5 de setembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Ports de l'Estat i de la Marina Mercant. Domini públic portuari estatal. Model de gestió. Domini públic portuari. Utilització del domini públic portuari estatal: disposicions generals.
Tema 25. Reial decret legislatiu 1/2001, de 20 de juliol, pel qual s'aprova el text refós de la Llei d'aigües. Títol preliminar. Del domini públic hidràulic de l' Estat.
Tema 26. Pla Hidrològic de la Demarcació Hidrogràfica de les Illes Balears, aprovat per Real Decret 49/2023, de 24 de gener. Títol preliminar. De les masses d'aigua. Gestió de la demanda. Gestió de les aigües residuals i ordenació d'abocaments.
Tema 27. Pla Hidrològic de la Demarcació Hidrogràfica de les Illes Balears, aprovat per Real Decret 49/2023, de 24 de gener. Zones protegides. Protecció contra inundacions i sequeres: de la protecció contra inundacions.
Tema 28. Llei 14/2000, de 21 de desembre, d'ordenació territorial, Illes Balears.
Tema 29. Llei 6/1999, de 3 d'abril, de les directrius d'ordenació territorial de les Illes Balears i de mesures tributàries. Conceptes generals. Les àrees homogènies de caràcter supramunicipal: Els plans territorials parcials, determinacions per a totes les àrees homogènies de caràcter supramunicipal, determinacions per a totes les àrees sostretes al desenvolupament urbà, determinacions per a totes les àrees de desenvolupament urbà.
Tema 30. Llei 6/1999, de 3 d'abril, de les directrius d'ordenació territorial de les Illes Balears i de mesures tributàries. Les àrees homogènies de caràcter supramunicipal: arees de reconversió territorial (ART), els plans d'ordenació del medi natural.
Tema 31. Llei 6/1999, de 3 d'abril, de les directrius d'ordenació territorial de les Illes Balears i de mesures tributàries. El sistema d'infraestructures i equipaments: L'ordenació de les infraestructures i dels equipaments. Annex I Matriu d'ordenació del sòl rústic
Tema 32. Llei 12/2017 de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears. Disposicions generals. Règim urbanístic del sòl. Planejament urbanístic: Instruments, efectes de l'aprovació dels plans i normes d'aplicació directa.
Tema 33. Llei 12/2017 de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears. Disposicions generals. Exercici de les facultats relatives a l'ús i l'edificació del sòl. La intervenció preventiva en l'edificació i l'ús del sòl. La disciplina urbanística
Tema 34. Reglament general de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, per a l'illa de Mallorca. Exercici de les facultats relatives a l'ús i l'edificació del sòl: la conservació d'obres i construccions.
Tema 35. Reglament general de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, per a l'illa de Mallorca. Intervenció preventiva en l'edificació i en l'ús del sòl. Disciplina urbanística.
Tema 36. 17.- Llei 1/1991, de 30 de gener, d'espais naturals i de règim urbanístic de les àrees d'especial protecció de les Illes Balears.
Tema 37. Llei 6/1997, de 8 de juliol, del sòl rústic de les Illes Balears.
Tema 38. Llei 3/2019, de 31 de gener, agrària de les Illes Balears. Disposicions generals. L'activitat complementària. Els usos agraris.
Tema 39. Llei 5/2005, de 26 de maig, per a la conservació dels espais de rellevància ambiental, LECO. Disposicions generals De l'ordenació dels recursos naturals. Dels espais naturals protegits: Categories d'espais naturals protegits i Règim general d'usos i zonificació. De la xarxa ecològica europea “natura 2000”.
Tema 40. Decret legislatiu 1/2020, de 28 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'avaluació ambiental de les Illes Balears. Disposicions generals. Àmbit d'aplicació de l'avaluació ambiental i conseqüències. Avaluació ambiental de plans, programes i projectes.
Tema 41. Decret legislatiu 1/2020, de 28 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'avaluació ambiental de les Illes Balears. Avaluació ambiental de plans, programes i projectes que puguin afectar espais Xarxa Natura 2000. Annex 1 Projectes sotmesos a avaluació d'impacte ambiental ordinària. Annex 2 Projectes sotmesos a l'avaluació d'impacte ambiental simplificada.
Tema 42. Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les illes balears.
Tema 43. Llei 9/2022, de 23 de novembre, de règim jurídic i de procediment de les activitats subjectes a autorització ambiental integrada.
Tema 44. Llei 8/2012, de 19 de juliol, del turisme de les Illes Balears. Disposicions generals. Competències i organització administrativa. Ordenació de l'activitat turística.
Tema 45. Decret 20/2015, de 17 d'abril, de principis generals i directrius de coordinació en matèria turística; de regulació d'òrgans assessors, de coordinació i de cooperació del Govern de les Illes Balears, i de regulació i classificació de les empreses i dels establiments turístics, dictat en desplegament de la Llei 8/2012, de 19 de juliol, de turisme de les Illes Balears. Disposicions generals.
Tema 46. Decret 20/2015, de 17 d'abril, de principis generals i directrius de coordinació en matèria turística; de regulació d'òrgans assessors, de coordinació i de cooperació del Govern de les Illes Balears, i de regulació i classificació de les empreses i dels establiments turístics, dictat en desplegament de la Llei 8/2012, de 19 de juliol, de turisme de les Illes Balears. Principis generals: principis generals relatius a l'inici de l'activitat turística i al procediment d'inscripció en els registres de caire turístic, principis generals relatius als plans d'intervenció en àmbits turístics i principis generals relatius a la declaració d'interès turístic.
Tema 47. Decret 20/2015, de 17 d'abril, de principis generals i directrius de coordinació en matèria turística; de regulació d'òrgans assessors, de coordinació i de cooperació del Govern de les Illes Balears, i de regulació i classificació de les empreses i dels establiments turístics, dictat en desplegament de la Llei 8/2012, de 19 de juliol, de turisme de les Illes Balears. Regulació i classificació de les empreses i dels establiments turístics. Empreses turístiques d'allotjament. Secció 4ª Establiments d'allotjament hoteler i apartaments turístics subjectes a classificació obligatòria. Secció 5ª Allotjaments de turisme d'interior. Secció 6ª Allotjaments de turisme rural. Secció 7ª Hostatgeries.
Tema 48. Llei 10/2019, de 22 de febrer, de canvi climàtic i transició energètica. Disposicions generals. Polítiques energètiques. Polítiques de mobilitat i transport.
Tema 49. Decret 96/2005, de 23 de setembre, d'aprovació definitiva de la revisió del pla director sectorial energètic de les Illes Balears. Annex: Normativa del pla director sectorial energètic de les illes balears. Ordenació territorial de les energies renovables.
Tema 50. Llei 12/1998, de 21 de desembre, del patrimoni històric de les illes balears.
Tema 51. Llei 8/2017, 3 d'agost, d'accessibilitat universal de les Illes Balears. Disposicions generals. Disposicions bàsiques en els espais d'ús públic. Disposicions bàsiques en les comunicacions, en la transmissió d'informació i en la senyalització en espais d'ús públic. Disposicions relatives a les oficines d'atenció al públic i als serveis d'atenció al públic.
Tema 52. Decret 145/1997, de 21 de novembre, pel qual es regulen les condicions d'amidament, d'higiene i d'instal·lacions per al disseny i l'habitabilitat d'habitatges, així com l'expedició de cèdules d'habitabilitat.
Tema 53. Pla territorial insular de Mallorca. Disposicions generals. Àrees sostretes del desenvolupament urbà. Àrees de reconversió territorial i àmbits d'intervenció paisatgística.
Tema 54. Aprovació definitiva del Pla d'Intervenció en Àmbits Turístics de Mallorca (PIAT).
Tema 55. Acord del Ple del Consell Insular de Mallorca d'aprovació inicial del Pla Director Sectorial d'Equipaments Comercials (PECMA). Condicions generals.
Tema 56. Reial Decret 314/2006, de 17 de març, pel qual s'aprova el Codi Tècnic de l'Edificació (CTE). Disposicions generals. Condicions tècniques i administratives. Exigències bàsiques. Contingut del projecte. Documentació del seguiment de l'obra.
Tema 57. Codi tècnic d'edificació (CTE). DB SI – Seguretat en cas d'incendi.
Tema 58. Codi tècnic d'edificació (CTE). DB SUA – Seguretat d'utilització i accessibilitat.
Tema 59. Codi tècnic d'edificació (CTE). DB HS – Salubritat.
Tema 60. Codi tècnic d'edificació (CTE). DB HE – Estalvi d'energia.
Tema 61. Codi tècnic d'edificació (CTE). DB HR – Protecció enfront dels renous.
ANNEX 2 MODEL D'INSTÀNCIA
Nom:_______________________________ Primer llinatge: ___________________________
Segon llinatge: _______________________________ DNI/NIF:________________________
Domicili: _____________________________________________________________________
Localitat: __________________________________ Telèfon: ___________________________
Adreça electrònica: _____________________________________________________________
La/el sotasignat, major d'edat, davant vós compareix i com millor procedeixi,
EXPOSA:
Primer.- Que ha tingut coneixement de la convocatòria mitjançant Resolució de Batlia del procediment selectiu per a la cobertura, pel torn lliure, d'una plaça de funcionari de carrera, Arquitecte tècnic, subescala tècnica, d'administració especial de l'ajuntament d'Alcúdia, publicada al BOIB Núm.: ___/2024, de data __ de ________.
QUE MANIFESTA QUE COMPLEIX ELS REQUISITS PER PARTICIPAR EN LA CONVOCATÒRIA I EN RELACIÓ AL REQUISIT DE TITULACIÓ AL·LEGA ESTAR EN POSSESSIÓ DEL TÍTOL
TÍTOL DE: ___________________________________________________________________
Segon.- Que aporta els següents documents:
1. Fotocòpia del seu document d'identificació personal (DNI,NIE, permís de conduir/passaport; en vigor).
2. Fotocòpia simple del títol acadèmic exigit en cada convocatòria (anvers i revers) o certificació acadèmica que acrediti haver superat tots els estudis per obtenir el títol.
3. Còpia autèntica, del certificat, títol o diploma de coneixement del nivell exigit C1 de llengua catalana.
Per tot l'exposat,
SOL·LICITA:
Ser admesa/ès a la convocatòria del procediment selectiu per a la cobertura pel torn lliure, mitjançant concurs oposició, d'una plaça d'Arquitecte tècnic, funcionari de carrera de la subescala tècnica de l'escala d'administració general de l'Ajuntament d'Alcúdia.
Alcúdia, ____ de ________ de 2024.
Signatura:
A LA SRA. BATLESSA D'ALCÚDIA
ANNEX 3 FULL D'AUTOBAREMACIÓ
1) Experiència professional. Puntuació màxima: 15 punts.
|
Mesos |
Punts |
---|---|---|
Per cada mes de serveis prestats en l'administració pública relacionats amb les tasques pròpies de la categoria convocada, en un lloc igual, similar o superior: 0,30 punts per mes |
|
|
Per cada mes de serveis prestats en l'empresa privada relacionats amb les tasques pròpies de la categoria convocada, en un lloc igual, similar o superior: 0,15 punts per mes |
|
|
PUNTUACIÓ TOTAL: |
|
2) Formació professional. Puntuació màxima: 12,5 punts
a. Titulacions acadèmiques. Puntuació màxima: 7,5 punts.
|
Titulació |
Punts |
---|---|---|
Títol de doctor/a, del nivell 4 del MCER: 4 punts. |
|
|
Títol de Màster universitari, amb caràcter oficial, nivell 3 del MCER: 3 punts |
|
|
Títol de Grau/Llicenciatura, nivell 2 del MCER: 2 punts |
|
|
Títols propis de postgrau universitari màster de títol propi no oficial, expert universitari, especialista universitari) que comprenguin almenys 30 crèdits ECTS: es puntuaran segons el nombre de crèdits que constin, a raó de 0,0025 punts per hora, amb una puntuació màxima d'1,5 punts. |
|
|
b. Cursos de formació. Puntuació màxima: 5 punts.
|
Curs |
Punts |
---|---|---|
Aprofitament: 0,005 punts per hora |
|
|
Assistència: 0,0025 punts per hora |
|
|
PUNTUACIÓ TOTAL: |
|
3) Coneixements de català. Puntuació màxima: 2,5 punts.
Nivell català |
Punts |
---|---|
Nivell C2: 2 punts |
|
LA: 0,50 punts |
|
PUNTUACIÓ TOTAL: |
|
PUNTUACIÓ TOTAL
|
PUNTS |
---|---|
APARTAT 1) |
|
APARTAT 2) |
|
APARTAT 3) |
|
TOTAL: |
|
A LA SRA. BATLESSA D'ALCÚDIA