Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 465219
Resolució de la consellera de Presidència i Administracions públiques per la qual s’aproven les llistes d’aspirants que han superat el procés d’estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari del cos superior, cos de gestió i cos administratiu de l’Administració de la CAIB i s’ofereixen els llocs de feina

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. Mitjançant la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 16 de setembre de 2022 (BOIB núm. 122, de 17 de setembre), es varen aprovar les bases generals que han de regir el procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. Mitjançant la Resolució de 25 de novembre de 2022 es van aprovar les llistes definitives de persones aspirants admeses i excloses, amb indicació de les causes d'exclusió, del procés esmentat (BOIB núm. 155 de 29 de novembre de 2022).

3. Mitjançant la Resolució de la consellera Presidència, Funció Pública i Igualtat de 29 de novembre de 2022 es van aprovar les llistes provisionals de mèrits al·legats del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

4. En data 11 de febrer de 2023 es va publicar en el BOIB núm. 19 la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de modificació de la Resolució de data 16 de setembre de 2022 per la qual s'aprova la convocatòria del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

5. En data 25 de novembre de 2023 es va publicar en el BOIB núm. 161 la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques de modificació de la Resolució de 17 de setembre de 2022 per la qual s'aprova la convocatòria del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

6. En data 5 de febrer de 2024 es va publicar la Resolució de la consellera Presidència i Administracions Públiques per la qual s'aproven la llista definitiva de mèrits al·legats, la llista d'aprovats de la fase d'oposició, la llista informativa d'ordre d'aspirants i llista de persones requerides a presentar documentació del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari dels subgrups A1, A2, C1 i grup AP de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

7. En data 3 i 10 de maig i 4 de juny de 2024 es varen publicar les llistes provisionals de mèrits revisats amb les puntuacions que han obtingut les persones aspirants del cos administratiu, gestió i superior, respectivament, del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i es va atorgar un termini de set dies hàbils per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional de mèrits.

8. Una vegada conclòs el termini atorgat i resoltes les al·legacions, en data 27 de juny de 2024 i 20 de juliol de 2024 es varen publicar les llistes definitives de valoració de mèrits de cos administratiu, gestió i superior, respectivament.

9. Atès tot l'anterior, els tribunals del cos administratiu, gestió i superior han acordat elevar a la consellera de Presidència i Administracions Públiques la proposta d'aspirants que han superat el procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir places de personal funcionari l'administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per tal que en dicti Resolució.

10. En la mateixa Resolució s'han d'oferir, a totes les persones seleccionades, la llista de llocs de treball corresponents a les places convocades perquè sol·licitin destinació i se'ls ha de requerir perquè en el termini de set dies hàbils presentin la documentació acreditativa del compliment dels requisits.

Fonaments de dret

1. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. El Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.

4. El Decret 27/1994, d'11 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma.

5. La Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, per la qual s'aprova la convocatòria del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i posteriors modificacions.

6. El Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i posteriors modificacions.

Per tot això, dict la següent,

Resolució

1. Aprovar la llista de persones aspirants que han superat el procés d'estabilització per concurs oposició dels cos administratiu, de gestió i superior de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en els termes que s'estableix l'annex 1.

2. Publicar, en l'annex 2, els llocs de treball que s'ofereixen del cos administratiu, de gestió i superior de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears als efectes que les persones que han superat el concurs oposició sol·licitin destinació.

3. Requerir a les persones aspirants que figuren en l'annex 1 per tal que en el termini de set dies hàbils presentin la documentació acreditativa del compliment dels requisits.

L'acreditació dels requisits s'ha de realitzar d'acord amb l'establert en la base 13.3 de l'annex 2 de la convocatòria esmentada.

Si no es presenta la documentació dins el termini fixat, llevat de casos de força major, que han de ser degudament acreditats i, si escau, apreciats per l'Administració mitjançant una resolució motivada o, si en el moment d'examinar la documentació es dedueix que hi manca algun dels requisits exigits, la persona interessada no podrà ser nomenada personal funcionari de carrera i les seves actuacions quedaran anul·lades, sens perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.

4. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el Portal de l'Opositor (http://oposicions.caib.es) i en la Seu electrònica www.caib.es.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera de Presidència i Administracions Públiques en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà que s'hagi publicat, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà que s'hagi publicat la Resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

(Signat electrònicament: 23 de juliol de 2024)

La consellera de Presidència i Administracions Públiques Antònia Maria Estarellas Torrens

Documents adjunts