Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 460640
Resolució de la consellera de Presidència i Administracions públiques per la qual s’aproven les llistes d'aspirants que han superat el procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal laboral de l'Administració de la CAIB i s'ofereixen els llocs de feina

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. Mitjançant la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 16 de setembre de 2022 (BOIB núm. 122, de 17 de setembre), es va aprovar la convocatòria que ha de regir el procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal laboral de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. Mitjançant la Resolució de 25 de novembre de 2022 es van aprovar les llistes definitives de persones aspirants admeses i excloses, amb indicació de les causes d'exclusió, del procés esmentat (BOIB núm. 155 de 29 de novembre de 2022).

3. Mitjançant la Resolució de la consellera Presidència, Funció Pública i Igualtat de 29 de novembre de 2022 es van aprovar les llistes provisionals de mèrits al·legats del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal labora de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

4. En data 11 de febrer de 2023,, es va publicar en el BOIB núm. 19 la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de modificació de la Resolució de data 16 de setembre de 2022 per la qual s'aprova la convocatòria del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal laboral de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

5. En data 25 de novembre de 2023 es va publicar en el BOIB núm. 161 la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques de modificació de la Resolució de 17 de setembre de 2022 per la qual s'aprova la convocatòria del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal laboral de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

6. En data 29 de gener de 2024 es va publicar la Resolució de la consellera Presidència i Administracions Públiques per la qual s'aproven la llista definitiva de mèrits al·legats, la llista d'aprovats de la fase d'oposició, la llista informativa d'ordre d'aspirants i llista de persones requerides a presentar documentació del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal laboral de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

7. En data 9 i 15 de maig de 2024 es varen publicar les llistes provisionals amb les puntuacions que han obtingut les persones aspirants del grup E i D, respectivament, del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal laboral de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i es va atorgar un termini de set dies hàbils per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional de mèrits.

8. Una vegada conclòs el termini atorgat i resoltes les al·legacions, en data 20 de juny i 3 de juliol, es varen publicar les llistes definitives de valoració de mèrits dels grup E i D, respectivament, del procés esmentat.

9. Atès tot l'anterior, els tribunals dels grups E i D varen acordar elevar a la consellera de Presidència i Administracions Públiques la proposta d'aspirants que han superat el procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir places de personal laboral l'administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per tal que en dicti Resolució.

10. En la mateixa Resolució s'han d'oferir a totes les persones seleccionades en la llista de llocs de treball, corresponent a les places convocades, perquè sol·licitin destinació i se'ls ha de requerir perquè en el termini de set dies hàbils presentin la documentació acreditativa del compliment dels requisits establerts en la convocatòria.

Fonaments de dret

1. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. El Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir latemporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.

4. Conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 174, de 19 de desembre de 2013).

5. El Decret 27/1994, d'11 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma.

6. La Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, per la qual s'aprova la convocatòria del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal laboral de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 17 de setembre de 2022).

7. El Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (i posteriors modificacions).

Per tot això, dict la següent,

Resolució

1. Aprovar la llista de persones aspirants que han superat el procés d'estabilització per concurs oposició dels grups E i D de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en els termes que s'estableix l'annex 1.

2. Publicar, en l'annex 2, els llocs de treball que s'ofereixen dels grups E i D de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears als efectes que les persones que han superat el concurs oposició sol·licitin destinació.

3. Requerir a les persones aspirants que figuren en l'annex 1 per tal que en el termini de set dies hàbils presentin la documentació acreditativa del compliment dels requisits.

L'acreditació dels requisits s'ha de realitzar d'acord amb l'establert en la base 13.3 de l'annex 2 de la convocatòria esmentada.

Si no es presenta la documentació dins el termini fixat , llevat de casos de força major, que han de ser degudament acreditats i, si escau, apreciats per l'Administració mitjançant una resolució motivada o, si en el moment d'examinar la documentació es dedueix que hi manca algun dels requisits exigits, la persona interessada no podrà ser contractat com a personal laboral fix i les seves actuacions quedaran anul·lades, sens perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.

4. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el Portal de l'Opositor (http://oposicions.caib.es) i en la Seu electrònica www.caib.es.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera de Presidència i Administracions Públiques en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà que s'hagi publicat, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar un demanda davant el Jutjat del Social en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la publicació, d'acord amb l'article 69 de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la Jurisdicció Social.

 

(Signat electrònicament: 22 de juliol de 2024)

La consellera de Presidència i Administracions Públiques Antònia Maria Estarellas Torrens

 

ANNEX 1 LLISTA DE PERSONES ASPIRANTS QUE HAN SUPERAT EL PROCÉS D'ESTABILITZACIÓ PER CONCURS OPOSICIÓ

CONCURS OPOSICIO AUXILIAR TÈCNIC EDUCATIU MALLORCA

DNI

LLINATGES, NOM

NOTA EXERCICI

NOTA MÈRITS

TOTAL

ORDRE

***1335*

TRILLO-FIGUEROA ALEMANY, AINA

57,000

24,853

81,853

1

***1812*

MORAGUES BENEJAN, APOLONIA

58,500

17,244

75,744

2

***2420*

LUCHA VIVEROS, MARIA GEMA

58,500

16,789

75,289

3

***3819*

GARCIA JIMENEZ, SILVIA

57,000

17,955

74,955

4

***3900*

LLORENS NEBOT, AGUEDA

58,500

16,255

74,755

5

***9735*

VIVANCOS VIVES, MARIA

57,000

16,533

73,533

6

***5864*

FERRER JUAN, ANA MARIA

57,000

16,000

73,000

7

***3491*

RIBOT VANRELL, MARIA ANTONIA

58,500

14,258

72,758

8

***0072*

NICOLAU GARAU, ANDREA

54,000

18,311

72,311

9

***1900*

NADAL LLOBERA, MARIA

58,500

13,717

72,217

10

 

CONCURS OPOSICIO AUXILIAR TÈCNIC EDUCATIU MENORCA

DNI

LLINATGES, NOM

NOTA EXERCICI

NOTA MÈRITS

TOTAL

ORDRE

***0498*

LLOPIS COROMINAS, MONICA MARIA

57,000

16,355

73,355

1

***3898*

MOLL SERRA, CRISTINA

57,000

15,011

72,011

2

 

CONCURS OPOSICIO PEÓ ESPECIALISTA

DNI

LLINATGES, NOM

NOTA EXERCICI

NOTA MÈRITS

TOTAL

ORDRE

***5768*

RUIZ POU, CARLOS

60,000

19,200

79,200

1

***0374*

VALIENTE RIBERA, EMILIO JOSE

60,000

11,953

71,953

2

 

CONCURS OPOSICIO PEÓ

DNI

LLINATGES, NOM

NOTA EXERCICI

NOTA MÈRITS

TOTAL

ORDRE

***1574*

MOREY SOBERATS, ANTONIO

48,000

21,226

69,226

1

 

CONCURS OPOSICIO SOCORRISTA

DNI

LLINATGES, NOM

NOTA EXERCICI

NOTA MÈRITS

TOTAL

ORDRE

***2319*

SASTRE PERELLÓ, ANTONIO

60,000

18,844

78,844

1

 

CONCURS OPOSICIO NETEJADOR/A MALLORCA

DNI

LLINATGES, NOM

NOTA EXERCICI

NOTA MÈRITS

TOTAL

ORDRE

***1009*

GIMENEZ ZAMBRANA, FRANCISCA

60,000

24,710

84,710

1

***9617*

FAJARDO MAYA, CARMEN

60,000

17,711

77,711

2

***4018*

MORENO BONET, LORENA

54,000

22,621

76,621

3

***6723*

MARTINEZ MUÑOZ, PIEDAD

60,000

15,760

75,760

4

***7203*

GARCIA MACIAS, MANUELA

45,000

30,294

75,294

5

 

CONCURS OPOSICIO NETEJADOR/A MENORCA

DNI

LLINATGES, NOM

NOTA EXERCICI

NOTA MÈRITS

TOTAL

ORDRE

***8681*

LOPEZ MARTINEZ, MARIA MERCEDES

60,000

15,511

75,511

1

 

CONCURS OPOSICIO NETEJADOR/A EIVISSA

DNI

LLINATGES, NOM

NOTA EXERCICI

NOTA MÈRITS

TOTAL

ORDRE

***5437*

GUTIERREZ SALAS, ANA MARIA

60,000

6,690

66,690

1

***4588*

SERRANO MANZANARES, MARIA

54,000

6,302

60,302

2

Documents adjunts