Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 452347
Departament de Planejament i Gestió urbanística. Servei Juridicoadministratiu de Planejament. Expedient: PA 2023 0004. Aprovació inicial de la modificació del Pla General d'Ordenació Urbana (PGOU) de 1998 consistent en la incorporació de la qualificació urbanística de N a la parcel·la situada al carrer Velázquez, 10 A

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l'Ajuntament en sessió de 27 de juny de 2024, va aprovar inicialment una modificació del Pla General d'Ordenació Urbana de 1998 consistent en la incorporació de la qualificació urbanística de N a la parcel·la situada al carrer Velázquez, 10 A, ja que el PGOU vigent no li assigna cap qualificació.

Complint l'art. 55 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, se sotmet el dit Projecte de modificació del Pla general a informació pública durant TRENTA DIES. Atès l'art. 2.2 del Reglament general de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, per a l'illa de Mallorca, el termini d'informació pública es computa des de la darrera publicació obligatòria.

Els qui se'n considerin afectats poden examinar el projecte:

  • a l'anunci d'aquest acord, dins el tauler d'anuncis de la Seu Electrònica Municipal.
  • accedint a l'enllaç:

https://ajtpalma.sharepoint.com/:f:/s/Planejament/ErT-pNy6BD1BtFi2Hg-FGHcBnuXBHqpVBZnwkSEEa5TN3A?e=hgE2ZK

  • en el Servei d'informació urbanística: per correu electrònic a l'adreça guia2014@palma.cat; telefonant el 971225900, extensions 8153 i 8156 (de dilluns a divendres, de 9 a 13 h.) o acudint, sense cita prèvia, a la planta baixa de l'edifici municipal de les Avingudes (av. de Gabriel Alomar, 18) els dilluns, dimecres i divendres de 9 a 12 h. 

I presentar-hi les al·legacions que considerin pertinents dins l' esmentat termini. Les al·legacions s'han de presentar, si es tracta d'una persona jurídica, obligatòriament a través de la seu electrònica del web de l'Ajuntament de Palma, amb indicació expressa i clara d'allò què es tracta i fent-hi constar el número d'expedient; i si es tracta d'una persona física, podrà utilitzar l'esmentada seu electrònica o bé presentar la documentació a qualsevol de les Oficines municipals d'Atenció a la Ciutadania, la ubicació de les quals es pot consultar al web www.palma.cat, o a les dependències a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix i d'acord amb l'art. 51 de la dita Llei 12/2017 es fa pública la suspensió de la tramitació de tota classe d'autoritzacions i llicències urbanístiques i de la possibilitat de presentar comunicacions prèvies en el que resultin afectades per les determinacions d'aquest planejament.

 

(Signat electrònicament: 15 de juliol de 2024)

El secretari general del Ple Nicolau Conti Fuster