Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITATS
Núm. 449823
Resolució del DG de Personal Docent i Centres Concertats per la qual es corregeixen els errors advertits i s’esmenen les omissions detectades en la Resolució del DG de Personal Docent i Centres Concertats de 9.7.2024 per la qual es convoca, per al curs 2024-2025, el procés d’adjudicació de destinacions provisionals per als funcionaris de carrera sense destinació definitiva i els desplaçats per manca d’horari, per als funcionaris als quals se’ls ha admès la sol·licitud de destinació en comissió de serveis i per als funcionaris en pràctiques a centres públics, i s’aproven les instruccions que l’han de regir, com també les instruccions que han de regir el procés d’adjudicació de substitucions
Fets
1. En el BOIB núm. 91, d'11 de juliol de 2024, es va publicar la Resolució del director general de Personal Docent i Centres Concertats de 9 de juliol de 2024 per la qual es convoca, per al curs 2024-2025, el procés d'adjudicació de destinacions provisionals per als funcionaris de carrera docents sense destinació definitiva i els desplaçats per manca d'horari, per als funcionaris docents als quals se'ls ha admès la sol·licitud de destinació en comissió de serveis i per als funcionaris docents en pràctiques a centres públics d'ensenyament no universitari, i s'aproven les instruccions que l'han de regir, com també les instruccions que han de regir el procés d'adjudicació de substitucions.
2. En la resolució esmentada s'han advertit els següents errors materials:
3. En la resolució esmentada s'ha observat les següents omissions:
Fonaments de dret
1. L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estableix que aquestes poden rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància de les persones interessades, els errors materials, de fets o aritmètics que hi hagi en els seus actes.
2. L'article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratives correspon a l'òrgan que ha dictat l'acte o la disposició.
Per tot això, en virtut de les competències que tinc conferides, dict la següent
Resolució
1. Corregir l'enumeració de les disposicions de l'annex1 de la Resolució del director general de Personal Docent i Centres Concertats de 9 de juliol de 2024 per la qual es convoca, per al curs 2024-2025, el procés d'adjudicació de destinacions provisionals per als funcionaris de carrera docents sense destinació definitiva i els desplaçats per manca d'horari, per als funcionaris docents als quals se'ls ha admès la sol·licitud de destinació en comissió de serveis i per als funcionaris docents en pràctiques a centres públics d'ensenyament no universitari, i s'aproven les instruccions que l'han de regir, com també les instruccions que han de regir el procés d'adjudicació de substitucions, de la manera següent:
On diu:
D. DISPOSICIONS ESPECÍFIQUES PER ALS FUNCIONARIS EN PRÀCTIQUES
Ha de dir:
C. DISPOSICIONS ESPECÍFIQUES PER ALS FUNCIONARIS EN PRÀCTIQUES
On diu:
E. DISPOSICIONS ESPECÍFIQUES PER ALS ASPIRANTS A FUNCIONARIS INTERINS QUE MANTENEN LA PLAÇA ADJUDICADA ELS CURSOS 2022-2023 I 2023-2024
Ha de dir:
D. DISPOSICIONS ESPECÍFIQUES PER ALS ASPIRANTS A FUNCIONARIS INTERINS QUE MANTENEN LA PLAÇA ADJUDICADA ELS CURSOS 2022-2023 I 2023-2024
2. Corregir el punt 13.2 de l'annex1 de la Resolució esmentada de la manera següent:
On diu:
13.2. La data de la presa de possessió a la destinació adjudicada és l'1 de setembre de 2023 per a tots els cossos. La incorporació efectiva serà el primer dia hàbil del mes de setembre. Els qui en aquesta data no s'incorporin a les destinacions adjudicades, s'entendrà que renuncien a tots els drets que els puguin correspondre per la seva participació en el procediment selectiu.
Ha de dir:
13.2. La data de la presa de possessió a la destinació adjudicada és l'1 de setembre de 2024 per a tots els cossos. La incorporació efectiva serà el primer dia hàbil del mes de setembre. Els qui en aquesta data no s'incorporin a les destinacions adjudicades, s'entendrà que renuncien a tots els drets que els puguin correspondre per la seva participació en el procediment selectiu.
3. Corregir el punt 14.2 de l'annex1 de la Resolució esmentada de la manera següent:
On diu:
14.2. El tràmit de modificació d'opcions romandrà obert per a tots els aspirants des del dia 16 de juliol a les 10:01h fins al 19 de juliol a les 9:59h.
Ha de dir:
14.2. El tràmit de modificació d'opcions romandrà obert per a tots els aspirants des del dia 16 de juliol a les 10:01h fins al 22 de juliol a les 9:59h.
4. Afegir en el punt 6.1.11. de l'annex 1 l'especificació sense destinació definitiva, quedant de la següent manera:
6.1.11. Onzè, els funcionaris docents en pràctiques sense destinació definitiva, en aquest ordre.
5. Afegir en l'annex 2 el punt 3.2.6., quedant de la següent manera:
3.2.6. El tràmit previst en l'instrucció 14 de l'annex 1 d'aquesta resolució també és d'aplicació als aspirants de l'instrucció primera d'aquest annex 2.
6. Completar el darrer paràgraf del punt 3.3.3. de l'annex 2, quedant de la següent manera:
No poden participar en aquest procediment aquells aspirants que se relacionen en el punt 12.1.3 de la base dotzena de l'annex 1 de la Resolució del director general de Personal Docent i Centres Concertats de dia 24 de gener de 2024, excepte tots els aspirants relacionats en aquest mateix punt 3.3.3.
7. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el director general de Personal Docent i Centres Concertats en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà d'haver-se publicat, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 25.5 i 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També s'hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat, d'acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, en la data de la signatura electrònica (16 de juliol de 2024)
El director general de Personal Docent i Centres Concertats Ismael Alonso Sánchez