Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 448080
Nomenament aspirant que ha superat el proces selectiu i constitució borsa de treball de ordenança/notificador

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per el general coneixement es fa saber que el dia 11 de juliol de l'actual, s'ha dictat el Decret núm. 2557/2024 de nomenament de l'aspirant proposat pel tribunal i constitució borsí del procés selectiu de ordenança/notificador, que resol:

“(...)

SEGON.- Nomenar a la Sra. Maria Ángeles Montis Sánchez com a funcionària de carrera per a ocupar la plaça d'ordenança/notificador amb el codi de la RPT RPF 1.08.

TERCER.- Constituir la borsa d'ordenança/notificador amb la resta dels aspirants que han superat el procés selectiu:

 

 

 

 

OPOSICIÓ

CONCURS

TOTAL

1

MARIA ANGELES

MONTIS SANCHEZ

*****404M

50

16,75

66,75

2

ENRIQUE

PONS GUERRERO

*****670L

42,5

20,75

63,25

3

PEDRO JOSÉ

BEAMUD LLINAS

*****086A

40

18,75

58,75

4

DIANA

PERALEJO LOPEZ

*****808T

44

14,15

58,15

5

CRISTINA

PALMER HERNANDEZ

*****688Q

31

17,055

48,055

6

FRANCISCO JAVIER

GARCIA MORENO

*****241Y

30,5

16,85

47,35

7

ENRIQUE

TORRES HEREDIA

*****274N

32

11,32

43,32

8

JUSTO

GONZALEZ MARTINEZ

*****271C

31,5

0

31,5

9

FRANCISCO JOSÉ

CUETO OSUNA

*****539Q

31

0

31

QUART.- Notificar la resolució de nomenament i constitució de la borsa a les persones interessades.»

La persona nomenada haurà de prendre possessió de la plaça, com a funcionaria de carrera, en el termini de 30 dies naturals a contar des de el següent a la data de publicació d'aquesta resolució al BOIB. Si no pren possessió en el termini indicat, sense causa justificada, no podrà accedir a la condició de personal funcionari de carrera d'aquest Ajuntament.

Dins el termini indicat en el paràgraf anterior, la persona nomenada ha de presentar:

  • Declaració jurada o promesa de no haver estat separada, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques ni trobar-se inhabilitada per al compliment de les funcions públiques mitjançant sentència penal ferma.
  • Certificat mèdic acreditatiu de no patir malaltia ni defecte físic i/o psíquic que la impossibilitin per al servei.
  • Declaració responsable de no incórrer en causa d'incompatibilitat de les previstes en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques

Contra aquesta resolució, que és ferma en via administrativa, només es pot interposar recurs contenciós-administratiu, davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca, dins del termini de dos mesos comptats des de l'endemà al de la recepció d'aquesta notificació.

Així mateix, cap el recurs extraordinari de revisió en els supòsits de l'article 125 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri procedent

(Signat electrònicament: 12 de juliol de 2024

La batlessa presidenta Estefanía Gonzalvo Guirado)