Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 446593
Bases de la convocatòria de concurs de mèrits per a la provisió definitiva de nou llocs de treball de caporal, adscrits al servei d'extinció i prevenció d'incendis i salvament del Consell Insular d'Eivissa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En reunió ordinària del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, de data 12 de juliol de 2024, es va aprovar el següent:

PRIMER. APROVAR les bases específiques per a la provisió de nou llocs de treball de Caporal adscrits al Servei de Prevenció i d'Extinció d'Incendis, pel sistema de provisió de concurs, vacants a la relació de llocs de treball del Consell Insular d'Eivissa, que consten al document amb el CSV núm. 15250326505443470117 de l'expedient TAO 2024/5895F.

SEGON. CONVOCAR el procés selectiu per a la provisió de nou llocs de treball de Caporal adscrits al Servei de Prevenció i d'Extinció d'Incendis, pel sistema de provisió de concurs i que es continuï amb el procediment i amb els tràmits administratius que corresponguin fins a la provisió dels referits llocs de treball.

TERCER. PUBLICAR les bases i la convocatòria anteriorment esmentada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

BASES PER A LA CONVOCATÒRIA DE CONCURS DE MÈRITS PER A LA PROVISIÓ DEFINITIVA DE NOU LLOCS DE TREBALL DE CAPORAL, ADSCRITS AL SERVEI D'EXTINCIÓ I PREVENCIÓ D'INCENDIS I SALVAMENT DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Primera. Objecte del concurs

L'objecte de les presents bases és regular el procediment per a la provisió de nou llocs de treball vacants de CAPORAL, pel procediment de concurs de mèrits, de conformitat amb els requisits i característiques que figuren en la corresponent relació de llocs de feina del Consell Insular d'Eivissa que es descriuen a l'annex I d'aquestes bases.

Segona. Normativa aplicable.

Aquest procediment es fa de conformitat amb el que estableixen els articles 78 i 79 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic; l'article 20 de la Llei 30/1984, de 2 d'agost, de mesures per a la reforma de la funció pública; els articles 75 i 76 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears (LFCAIB); els articles 101 i 102 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, que regula les bases de règim local; l'article 168 i la disposició final setena del Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local; pel que preveu el Reial decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració.

General de l'Estat i de provisió de llocs de feina i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat; l'article 190 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre municipal i de règim local de les Illes Balears; i supletòriament el Decret 33/1994, de 28 de març, pel qual s'aprova el Reglament de proveïment de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris al servei de l'Administració de la CAIB.

Tercera. Requisits i condicions de participació

Podran participar-hi tots els funcionaris i funcionàries de carrera del Consell Insular d'Eivissa amb la categoria professional de bomber, escala d'administració Especial, subescala de Serveis Especials, classe Serveis d'Extinció d'Incendis, sempre que hagi transcorregut un mínim de dos  anys des de la presa de possessió de l'últim destí definitiu obtengut per qualsevol forma de provisió legalment establerta.

A més de l'anterior han de tenir capacitat funcional per a l'acompliment de les funcions del lloc, no estar incurs en causes d'incompatibilitat i trobar-se en situació de servei actiu, serveis especials o en aquella altra situació en què, conforme al Text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, aprovat per reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre (TREBEP) i altra normativa aplicable, tenguin dret a reserva de plaça.

El personal funcionari de carrera d'aquesta administració que, d'acord amb l'article 88 del TREBEP, es trobin en situació administrativa de servei en altres administracions Públiques només podran prendre part en el present concurs si, a data de l'últim dia de presentació de sol·licituds per a participar en el present concurs, han transcorregut, almenys, dos anys des de l'efectivitat de la declaració d'aquesta situació.

El personal funcionari de carrera en situació d'excedència voluntària per interès particular, per agrupació familiar o per la cura de familiars (article 89.2, 3 i 4 del TREBEP) només podrà participar en el present concurs si, a data de l'últim dia de presentació de sol·licituds per participar en aquest concurs, han romàs en aquesta situació durant un mínim de dos anys.

No podran participar en aquest concurs el personal funcionari de carrera suspès en ferm mentre es mantengui la suspensió.

La participació en aquest concurs té caràcter voluntari i, en conseqüència, cap persona funcionària està obligada a concursar-hi.

A data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, hauran de complir-se els requisits establerts per a la participació en el present concurs i mantenir-se fins a la seua resolució d'aquell, i serà causa d'exclusió en cas contrari.

Estar en possessió de la següent titulació: Batxiller o Tècnic.

Acreditar el requisit de coneixements de llengua catalana, nivell B2, de conformitat amb el Decret 11/2017, de 24 de març, d'exigència dels coneixements de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a la funció pública per ocupar llocs de treball de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Aquestes requisits s'hauran de posseir el dia de finalització del termini per a la presentació de sol·licituds i gaudir-ne durant tot el procés.

Quarta. Sol·licituds i termini de presentació

4.1. Les persones que reuneixin els requisits exigits i vulguin participar en aquest procediment de provisió de lloc, hauran de presentar la sol·licitud que consta a l'annex d'aquestes bases, en el termini de quinze dies hàbils des de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, preferentment a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa seu.conselldeivissa.es) o de forma presencial a l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre. També es podran presentar en la forma que determina l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

4.2. La presentació de la sol·licitud implica, als efectes previstos en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, el consentiment dels afectats per a la seua inclusió en el fitxer de personal d'aquesta entitat local, la finalitat de la qual és la derivada de la gestió del procés de selecció, i és obligació emplenar-la. Les persones interessades disposen dels drets d'accés, rectificació i cancel·lació i oposició en els termes previstos en la legislació vigent, i l'entitat local és la responsable del fitxer.

Les persones aspirants han de manifestar que reuneixen tots els requisits exigits, referits a la data de finalització del termini de sol·licituds.

Els errors de fet que poguessin advertir-se com a tals en la sol·licitud es poden esmenar en qualsevol moment, d'ofici o a instància de part.

Les persones aspirants queden vinculades per les dades que hagin fet constar en les seues sol·licituds, i poden únicament demanar la seua modificació mitjançant escrit motivat, dins del termini establert per a la presentació de sol·licituds.

La falsedat en les dades que es facin constar en la sol·licitud o en la documentació annexa sempre que determini la mancança dels requisits per participar en la convocatòria, comportarà l'exclusió immediata de la persona sol·licitant des del moment en que s'adverteixi, sense perjudici de les mesures legals que corresponguin.

La convocatòria o les bases, una vegada publicades, només es poden modificar amb subjecció estricta a les normes de la Llei del procediment administratiu comú de les administracions públiques i de la Llei de règim jurídic del sector públic.

La data de referència per al compliment dels requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats per les persones aspirants serà el dia que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.

Cinquena. Admissió

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, l'autoritat convocant o aquella en qui delegui dictarà resolució, en el termini màxim de deu dies, en la qual es declararà aprovada la llista provisional de persones admeses i excloses, que s'exposarà a la Seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa i en la qual constaran el nom i els llinatges de les persones candidates, quatre xifres aleatòries del document nacional d'identitat i la causa de la seua exclusió, si fos el cas.

A fi d'evitar errors i, si se'n produeixen, de possibilitar-ne l'esmena dins el termini establert i en la forma escaient, les persones aspirants han de comprovar que no figuren en la relació de persones excloses, i que, a més, consten en la llista de persones admeses.

En tot cas, les persones aspirants excloses disposaran d'un termini de tres dies hàbils, des del dia següent a aquell en què es publica la relació provisional a la Seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa, perquè puguin presentar al·legacions a la seua exclusió.

L'esmena d'un requisit es realitzarà en el termini habilitat, mitjançant el tràmit telemàtic habilitat a la Seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (www.seu.conselldeivissa.es), a «Convocatòries i borsa d'ocupació», a l'apartat «Les meues inscripcions», seleccionant el procés selectiu corresponent i prement el botó «Esmenar».

Qui no presenti al·legacions dins del termini assenyalat, justificant el seu dret d'estar-hi admès/esa, s'exclourà definitivament del procés.

Transcorregut el termini fixat per presentar al·legacions, es dictarà resolució que declararà aprovada la relació definitiva de persones aspirants admeses i excloses. Aquesta resolució s'exposarà a la Seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa.

Sisena. Comissió de valoració

La comissió de valoració és l'òrgan col·legiat de caràcter tècnic encarregat de:

a) Valorar els mèrits que al·leguin i acreditin els candidats en la forma establerta per aquesta convocatòria per als llocs objecte de la present provisió.

b) Elaborar una llista en la qual, per ordre de puntuació, han de figurar tots els candidats i les puntuacions obtengudes en cada apartat dels mèrits.

c) Realitzar la proposta a la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans del nomenament dels candidats que hagin obtingut la puntuació més alta.

La comissió tècnica de valoració estarà constituïda per:

President:

Titular: Sr. Luis Miguel Sevilla Pérez.

Suplent: Sr. Juan Antonio Torres Planells.

Secretari:

Titular: Sra. Maria Mayans Castelló. Suplent: Sr. Fernando Gelabert González.

Vocals:

Titular: Sra. Maria Catalina Serra Cardona. Suplent: Sra. Catalina Prats Torres.

Titular: Sr. Jaume Estarellas Fernández. Suplent: Sr. José Francisco Soriano Segura.

Titular: Sr. Alejandro Montero Guasch.

Suplent: Sr. Vicent Torres Ramon.

En la composició de la comissió tècnica de valoració, amb incidència especial en els càrrecs més representatius (presidència i secretaria), es procurarà respectar el principi de presència equilibrada de dones i homes, sempre que això no impliqui vulnerar els principis de professionalitat i especialització dels seus membres.

Així mateix, els membres de la comissió de valoració han de tenir la titulació mínima exigida per pertànyer a cossos o escales de grups de titulació iguals o superiors als exigits per als llocs convocats.

La comissió de valoració pot sol·licitar al Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans la designació d'experts que, en qualitat d'assessors, actuaran amb veu però sense vot.

La comissió de valoració podrà, en qualsevol moment, requerir de les persones aspirants els aclariments o, si escau, la documentació addicional que s'estimi necessària per comprovar els mèrits al·legats, que s'haurà d'aportar en el termini de 10 dies.

El funcionament d'aquesta comissió s'ajustarà a les regles d'imparcialitat i objectivitat.

El funcionament de la comissió de valoració i les causes d'abstenció i recusació dels seus membres s'ajustaran al que estableixen la Llei 39 /2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic, i el Decret 33/1994, de 28 de març, pel qual s'aprova el Reglament de proveïment de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris al servei de l'Administració de la CAIB.

 

Setena. Valoració de mèrits

El present concurs de mèrits, de conformitat amb allò que disposa l'article 44 del Reial decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament General d'Ingrés del Personal al servei de l'Administració general de l'Estat i de Provisió de Llocs de treball i Promoció.

Professional dels Funcionaris Civils de l'Administració general de l'Estat, consta d'una única fase en la qual es valoraran els mèrits generals amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i s'acreditaran documentalment amb la sol·licitud de participació.

La puntuació mínima exigida perquè puguin adjudicar-se els llocs de treball convocats serà de 25 punts.

Per a l'adjudicació dels llocs de treball es valoraran els mèrits que es relacionen a continuació, fins a un màxim de 100 punts, de conformitat amb la següent baremació:

1. Treball desenvolupat. Màxim 40 punts

Pels serveis prestats exercint funcions de igual característiques al lloc de feina al qual s'opta, 0,25 punts per mes, fins a un màxim de 40 punts.

2. Activitat formativa. Màxim de 20 punts

2.1 Cursos de formació i perfeccionament : Màxim 12,5 punts

Per cursos de formació i perfeccionament, relacionada amb les funcions del lloc de treball al qual s'opta, cursos especialitzats sobre manteniment d'edificis i instal·lacions, obres, lampisteria, productes i materials i tècniques d'execució, cursos de capacitació (prevenció i extinció d'incendis) per bombers, fins un màxim de 12,5 punts tenint en compte els següents criteris:

  • 0,008 punts per hora de formació, sempre que hagin estat impartits per algun organisme oficial dels que es relacionen a continuació i tinguin relació directa amb el lloc de cobertura i sempre que s'hagi lliurat el corresponent diploma i certificació d'assistència o bé la certificació d'aprofitament.

  • 0,004 punts per hora de formació per cursos de formació i perfeccionament de les matèries transversals d'igualtat, riscos laborals, i ofimàtica (full de càlcul, base de dades, processadors de text, correu electrònic i aplicacions específiques per a bombers), sempre que hagin estat impartits per algun organisme oficial dels que es relacionen a continuació i tenguin relació directa amb el lloc de cobertura i sempre que s'hagi lliurat el corresponent diploma i certificació d'assistència o bé la certificació d'aprofitament.

Si s'acredita haver impartit cursos de formació i perfeccionament dels expressats anteriorment, es computarà a raó de 0,003 punts l'hora de formació impartida, fins un màxim de 12,5 punts.

Es valoraran exclusivament els cursos de formació i perfeccionament impartits per l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP –abans Institut Balear d'Administració Pública, IBAP–), per la Federació d'Entitats Locals de les Illes Balears (FELIB), pel Consell Insular d'Eivissa, per la Universitat, pels col·legis professionals, per l'Administració de l'Estat, autonòmica o local, i altres cursos convalidats per l'EBAP o anàlogues.

No es valoraran en aquest apartat els certificats que no indiquin les hores de durada o els crèdits de l'acció formativa, els que corresponguin a una carrera universitària, els de doctorat, la superació d'assignatures d'un estudi acadèmic, ni els derivats de processos selectius.

Si el certificat acreditatiu del curs indica crèdits, es valorarà a raó de 25 hores per cada crèdit ECTS.

Si no s'indica el tipus de crèdit, s'entendrà que són crèdits de l'anterior ordenació universitària (CFC o LRU) i, per tant, es valoraran a raó de 10 hores per crèdit.

Quan hi hagi discrepància entre les hores i els crèdits en els certificats d'una acció formativa, prevaldran les hores.

En tots els casos, es valoraran una sola vegada les accions formatives relatives a una mateixa qüestió o a un mateix programa, encara que se n'hagi repetit la participació.

Només es valorarà el certificat de nivell superior o el certificat que acrediti un nombre superior d'hores entre els referits a una mateixa aplicació d'ofimàtica com a persona usuària.

 

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

​​​​​​​​​​​​​​2.2 Coneixements de llengua catalana. Puntuació màxima:3 punts.

Aquest apartat es valorarà de la manera següent:

  • Nivell C1 o equivalència reconeguda: 2 punts
  • Nivell C2 o equivalència reconeguda:2,50 punts
  • Nivell LA o equivalència reconeguda: 0,50 punts

Només es valorarà un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s'acumularà a l'altre certificat que s'aporti.

Aquestos coneixements s'han d'acreditar aportant títol o certificat oficial corresponent, expedit o reconegut com a equivalent o que estigui homologat per l'administració que disposi de la competència.

2.3 Coneixements de llengües estrangeres (nivells del Marc comú europeu de referència per les llengües, MCER). Puntuació màxima: 4 punts.

Aquest apartat es valorarà de la manera següent:

  • Nivell A1 (accés): 0,25 punts
  • Nivell A2 (plataforma): 0,50 punts
  • Nivell B1 (llindar): 0,75 punts
  • Nivell B2 (avançat): 1 punts
  • Nivell C1 (domini operatiu eficaç): 1,5 punts
  • Nivell C2 (mestratge): 2 punts

Es valoraran els certificats emesos per l'Escola Oficial d'Idiomes o equivalents i només es valorarà el certificat de superior nivell presentat per a cada llengua.

2.4 Carnets de conduir.: 0,5 punts Classe D: 0,5 punts.

3. Formació acadèmica. Màxim 15 punts.

Títol d'estudis oficial de doctor, reconegut com a nivell MECES 4 (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior): 6 punts.

Títol d'estudis oficial de màster, llicenciatura, grau dels regulats a l'article 7.4 del Reial Decret 1027/2011, de 15 de juliol, pel que s'estableix el Marc Espanyol de Qualificacions per a la Educació Superior, enginyer o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 4 punts.

Títol d'estudis oficial de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica reconeguts com a nivell MECES 2: 3,5 punts.

Títol de tècnic/a superior de formació professional relacionat amb les funcions del lloc de treball al qual s'opta i reconegut com a nivell MECES 1 o equivalent acadèmic: 3 punts.

Títol de tècnic/a superior de formació professional no relacionat amb les funcions del lloc de treball al qual s'opta i reconegut com a nivell MECES 1 o equivalent acadèmic: 2 punts.

Títol d'estudis oficial inferior distint del que s'acredita com a requisit per participar-hi: 1,5 punts.

La titulació acadèmica ha de ser distinta de la que es va acreditar com a requisit d'accés.

No es valoraran els títols acadèmics que s'han fet servir per obtenir una titulació acadèmica superior.

4. Antiguitat. Màxim 25 punts

Per cada any de serveis prestats en qualsevol Administració Pública en la categoria professional de Bomber: 0,20 punts per mes, fins a un màxim de 25 punts. Es valoren els serveis prestats i reconeguts en l'Administració pública, d'acord amb el que preveu la Llei 70/1978 de 26 de desembre de reconeixement de serveis previs en l'Administració pública.

 

​​​​​​​​​​​​​​Acreditació dels mèrits.

L'acreditació dels següents mèrits es realitzarà d'ofici, per la secció de Selecció, Provisió i Planificació de Recursos Humans així com pel SPEIS:

  • Treball desenvolupat exercint funcions de igual característiques al del lloc de feina al qual s'opta.

  • Antiguitat en el Consell Insular d'Eivissa.

Els cursos de formació i perfeccionament s'acreditaran per part de la persona interessada mitjançant diploma o certificat d'assistència/aprofitament al curs, havent de figurar: la denominació del curs, l'entitat que imparteix i/o organitza el curs, el període de celebració, el contingut i el nombre d'hores lectives. No es valoraran aquells en els quals no figuri algun de les anteriors dades.

L'acreditació dels coneixements de la llengua catalana es realitzaran mitjançant la presentació del corresponent certificat expedit per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears, per l'Escola Balear d'Administració Pública o d'algun dels títols o certificats equivalents, de conformitat amb allò que disposa la normativa vigent.

Novena. Resolució del procediment

La comissió tècnica de valoració, una vegada fetes les tasques de valoració de les persones aspirants admeses a la convocatòria, farà pública, a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (www.seu.conselldeivissa.es), en «Convocatòries i borsa d'ocupació», les puntuacions obtingudes per les persones aspirants de caràcter provisional.

En cas d'empat en la puntuació s'acudirà per a dirimir-ho a l'atorgada als mèrits enunciats en l'apartat 1 de l'article 44 del RGI, per l'ordre expressat. De persistir l'empat s'acudirà a la data d'ingrés com a funcionari de carrera en el Cos o Escala des del qual es concursa i, en defecte d'això, al número obtengut en el procés selectiu.

En el termini de deu dies hàbils comptats a partir de l'endemà d'aquesta publicació, els interessats podran formular les al·legacions que estimin oportunes, que seran analitzades i, si és el cas, resoltes per la comissió tècnica de valoració.

Transcorregut aquest termini i, si és el cas, resoltes les al·legacions presentades, la comissió tècnica de valoració publicarà, a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (www.seu.conselldeivissa.es), en «Convocatòries i borsa d'ocupació», les puntuacions definitives del concurs de mèrits obtingudes per les persones aspirants i elevarà per ordre de la puntuació obtinguda, de conformitat amb el barem de la base setena, una proposta d'adjudicació dels llocs de treball a la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans.

De conformitat amb aquesta proposta, la Consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans dictarà una resolució de nomenament els dits llocs de treball i en disposarà la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Únicament podran quedar llocs deserts quan no concorrin persones aspirants que reuneixin les condicions i requisits exigits en la convocatòria o, que si és el cas, no superin la puntuació mínima exigida per resultar adjudicatari d'un lloc.

El termini per prendre possessió serà de tres dies hàbils següents al de la notificació del nomenament.

El termini per a la resolució del present concurs serà de quatre mesos comptats des de l'endemà de la finalització del de la presentació de sol·licituds.

La resolució del concurs es motivarà amb referència al compliment de les normes reglamentàries i de les bases de la convocatòria. En tot cas hauran de quedar acreditades en el procediment, com a fonaments de la resolució adoptada, l'observança del procediment degut i la valoració final dels mèrits de les persones candidates.

Desena. Recursos

Contra l'aprovació de les presents bases, que no posa fi a la via administrativa, es pot interposar recurs d'alçada davant el Ple del Consell Insular d'Eivissa, dins el termini d'un mes, comptador a partir del dia següent al de la seua publicació, d'acord amb el que es preveu a l'article 66 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars.

Les persones interessades poden impugnar la convocatòria i els actes administratius que es derivin de l'actuació de la comissió, en el termini i en la forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

​​​​​​​Onzena. Borsa per provisions temporals

A l'acta de la darrera sessió, la comissió de valoració inclourà una relació única, per ordre de puntuació, de totes les persones aspirants que hagin obtingut puntuació i no hagin estat incloses en la proposta de nomenament, a l'efecte de poder ser propostes per realitzar provisions temporals durant un període com a màxim de dos anys fins que es realitzi un nou concurs per a la provisió definitiva de llocs de treball de caporal.

 

Eivissa, 12 de juliol de 2024

El secretari general Pedro Bueno Flores

 

 

ANNEX I DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL OBJECTE DE PROVISIÓ

CAPORAL

Codi 1034

A. Identificació del lloc de treball

- Classe de personal: funcionari/ària de carrera

- Grup de classificació: C1

- Tipus de lloc: comandament

- Nivell de complement de destí: 18

- Complement específic: 20.832,42€

- Jornada de treball: 40 hores

- Tipologia de jornada: treball en torns incloent horari nocturn

B. Funcions del lloc de treball

B.1. Objecte fonamental del lloc o missió:

Dirigir i coordinar les actuacions del cos de bombers que es desenvolupen duran el seu torn de treball d'acord amb les directrius fixades pels superiors, amb els procediments establerts per la Corporació i la legislació vigent.

Funcions genèriques del lloc de treball

1. Organitzar i dirigir l'actuació dels sinistres, assignar les tasques al personal durant la guàrdia i dirigir les maniobres encomanades participant activament en les mateixes i organitzar i supervisar els recursos humans i materials de que es disposa durant el servei.

2. Atendre el salvament de persones i béns en tots aquells sinistres que es produeixin a l'illa d'Eivissa.

3. Conduir els vehicles i controlar el material, equips i instal·lacions del Parc, vetlar pel compliment del reglament intern del cos i elaborar informes d'actuació sobre el desenvolupament de les comeses atribuïdes.

4. I, en general, altres funcions de caràcter similar que li siguin atribuïdes.

C. Forma de provisió:

- Concurs

- Mèrits rellevants a considerar en la provisió:

Formació complementària en l'àmbit de:

- Curs de capacitació (prevenció i extinció d'incendis) per bombers

- Organització del treball

- Primers auxilis

- Coneixements especialitzats sobre manteniment d'edificis i instal·lacions, obres, lampisteria, productes i materials, i tècniques d'execució.

- Informàtica a nivell d'usuari: processador de textos, bases de dades, full de càlcul, etc.

- Experiència en l'àmbit de la prevenció i extinció d'incendis a l'administració pública i/o al sector privat.

D. Condicions de treball

D.1. Esforç físic: moderat freqüent o gran ocasional

D.2. Incompatibilitats: conforme el marc legal vigent

D.3. Feina penosa: treballar en condicions ambientals adverses de forma molt freqüent

D.4. Perillositat: treballar mentre existeix un risc que pot suposar una accidentalitat en el lloc de treball de forma freqüent o molt freqüent

D.5. Disponibilitat: el lloc requereix disponibilitat especial

Documents adjunts