Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)
Núm. 442542
Resolució de la consellera de Presidència i Administracions públiques per la qual s’aprova la llista d’aspirants que han superat el procés d’estabilització per concurs oposició per cobrir les places del subgrup A2, cos tècnic d'Inspecció i Gestió Tributària (escala de gestió tributària) per a l'illa de Eivissa de l'Agència Tributària de les Illes Balears i s’ofereixen els llocs de feina
Antecedents
1. Mitjançant la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat del 22 de desembre de 2022 per la qual s'aprova el procés d'estabilització pel sistema de concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Agència Tributària de les Illes Balears (BOIB núm. 168, de 27 de desembre de 2022).
2. Mitjançant la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat es varen aprovar les llistes definitives de persones aspirants admeses i excloses, amb indicació de les causes de l'exclusió, i la llista provisional de mèrits al·legats, del procés d'estabilització pel sistema de concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Agència Tributària de les Illes Balears. (BOIB núm. 40, de 30 de març de 2023)
3. Mitjançant la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 28 d'abril de 2023 es va modificar la Resolució de 22 de desembre de 2022 de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat per la qual s'aprova el procés d'estabilització pel sistema de concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Agència Tributària de les Illes Balears. (BOIB núm. 57, de 4 de maig de 2023).
4. En data 4 de desembre de 2023, es va publicar la llista provisional de persones aspirants que varen superar l'exercici de l'oposició, realitzat el dia 2 de desembre de 2023, del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari del subgrup A2, cos tècnic d'Inspecció i Gestió Tributària (escala de gestió tributària) per a l'illa de Eivissa de l'ATIB.
5. Mitjançant la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques de 4 de març de 2024 es va modificar la Resolució de 22 de desembre de 2022 de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat per la qual s'aprova el procés d'estabilització pel sistema de concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Agència Tributària de les Illes Balear (BOIB núm. 33, de 7 de març de 2024).
6. En data 7 de març de 2024, es va publicar la Resolució de la consellera Presidència i Administracions Públiques per la qual s'aproven la llista definitiva de mèrits al·legats, la llista d'aprovats de la fase d'oposició, la llista informativa d'ordre d'aspirants i llista de persones requerides a presentar documentació del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari del subgrup A2, cos tècnic d'Inspecció i Gestió Tributària (escala de gestió tributària) per a l'illa de Eivissa de l'ATIB.
7. En data 17 de maig de 2024, es va publicar la llista provisional amb les puntuacions que han obtingut les persones aspirants del subgrup A2, cos tècnic d'Inspecció i Gestió Tributària (escala de gestió tributària) per a l'illa de Eivissa del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Agència Tributària de les Illes Balears i es va atorgar un termini de set dies hàbils per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional de mèrits.
8. Una vegada conclòs el termini atorgat i resoltes les al·legacions, en data 5 de juny de 2024 es publica la llista definitiva de valoració de mèrits del subgrup A2, cos tècnic d'Inspecció i Gestió Tributària (escala de gestió tributària) per a l'illa de Eivissa del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Agència Tributària de les Illes Balears.
9. Atès tot l'anterior, el tribunal va acordar elevar a la consellera de Presidència i Administracions Públiques la proposta d'aspirants que han superat el procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir places de personal funcionari de l'Agència Tributària de les Illes Balears per tal que en dicti Resolució.
10. En la mateixa Resolució s'ha d'oferir a totes les persones seleccionades la llista dels llocs de treball corresponents a les places convocades perquè sol·licitin destinació i se'ls ha de requerir perquè en el termini de set dies hàbils presentin la documentació acreditativa del compliment dels requisits.
Fonaments de dret
1. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
2. La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
3. El Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.
4. El Decret 27/1994, d'11 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma.
5. La Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat per la qual s'aprova el procés d'estabilització pel sistema de concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Agència Tributària de les Illes Balears (BOIB núm. 168, de 27 de desembre de 2022).
6. El Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (i posteriors modificacions).
7. El Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.
8. El Conveni de col·laboració entre la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat, l'Escola Balear d'Administració Pública i l'Agència Tributària de les Illes Balears de delegació de la competència per a la convocatòria i la gestió del procés d'estabilització d'aquest ens públic (BOIB núm. 116, de 3 de setembre de 2022).
9. La Llei 3/2008, d'14 d'abril, de creació i regulació de l'Agència Tributària de les Illes Balears.
10. El Decret 31/2012, de 13 d'abril, pel qual s'aproven els Estatuts de l'Escola Balear d'Administració Pública.
Per tot això, dict la següent,
RESOLUCIÓ
1. Aprovar la llista de persones aspirants que han superat el procés d'estabilització per concurs oposició del subgrup A2, cos tècnic d'Inspecció i Gestió Tributària (escala de gestió tributària) per a l'illa de Eivissa de l'Agència Tributària de les Illes Balears.
COS TÈCNIC D'INSPECCIÓ I GESTIÓ TRIBUTÀRIA (ESCALA DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA)
DNI |
LLINATGES, NOM |
---|---|
***6560* |
GONZALEZ LOPEZ, RAFAEL |
2. Publicar els llocs de treball que s'ofereixen del subgrup A2, cos tècnic d'Inspecció i Gestió Tributària (escala de gestió tributària) per a l'illa de Eivissa de l'Agència Tributària de les Illes Balears als efectes que les persones que han superat el concurs oposició sol·licitin la destinació, que figura en l'annex d'aquesta Resolució.
3. Requerir les persones aspirants que figuren en el punt primer per tal que en el termini de set dies hàbils presentin la documentació acreditativa del compliment dels requisits.
L'acreditació dels requisits s'ha de realitzar d'acord amb el que s'estableix en la base 13.3 de l'annex 2 de la convocatòria esmentada.
La comprovació de la documentació presentada per les persones aspirants per poder ser nomenats funcionari de carrera i el nomenament com a personal funcionari de carrera de l'Agència Tributària de les Illes Balears de les persones aspirants que hagin superat el procès d'estabilització correspon a l'Agència Tributària de les Illes Balears, per la qual cosa l'EBAP remetrà la documentació acreditativa del compliment dels requisits a aquest ens públic.
Si no es presenta la documentació dins el termini fixat, llevat de casos de força major, que han de ser degudament acreditats i, si escau, apreciats per l'Administració mitjançant una resolució motivada o, si en el moment d'examinar la documentació es dedueix que hi manca algun dels requisits exigits, la persona interessada no podrà ser nomenada personal funcionari de carrera i les seves actuacions quedaran anul·lades, sens perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.
4. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el Portal de l'Opositor (http://oposicions.caib.es) i en la Seu electrònica www.caib.es.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera de Presidència i Administracions Públiques en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà que s'hagi publicat, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà que s'hagi publicat la Resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
(Signat electrònicament: 11 de juliol de 2024)
La consellera de Presidència i Administracions Públiques Antònia Maria Estarellas Torrens
ANNEX
Relació dels llocs oferts en el procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir la plaça de personal funcionari del subgrup A2, cos tècnic d'Inspecció i Gestió Tributària (escala de gestió tributària) per a l'illa de Eivissa de l'Agència Tributària de les Illes Balears.
SUBGRUP A2
COS |
LOCALITAT |
LLOC |
---|---|---|
Cos tècnic d'Inspecció i Gestió Tributària (escala de gestió tributària) |
Eivissa |
F01230003 |