Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)
Núm. 436631
Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques de rectificació de les errades de la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques per la qual s’aproven la convocatòria i les bases del procediment per proveir llocs de feina de personal funcionari de carrera de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears pel procediment de lliure designació (BOIB núm. 86 de 29 de juny de 2024)
Antecedents
1- En el BOIB núm. 86, de 29 de juny de 2024, s'ha publicat la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques per la qual s'aproven la convocatòria i les bases del procediment per proveir llocs de feina de personal funcionari de carrera de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears pel procediment de lliure designació.
2- El punt 10 de les bases relatiu al «Període mínim de permanència en el lloc de treball adjudicat» determina que les persones a les que s'adjudiqui un lloc de treball no podran participar en convocatòries de provisions de llocs de feina en comissió en primera convocatòria, Això no obstant, l'article 81 de la Llei 3/2007, de 27 de març, estableix clarament que el personal funcionari que hagi obtingut un lloc de feina mitjançant un sistema de provisió ordinària hi ha de romandre un mínim de dos anys i sols contempla com excepció els supòsits de remoció o supressió del lloc de feina, de mobilitat forçosa a què fa referència l'apartat 5 de l'article 74 o de participació en convocatòries de provisió ordinària de llocs de feina de la mateixa conselleria. Per aquest motiu, resulta necessari modificar el punt 10 esmentat per adaptar-lo al marc normatiu aplicable.
3- S'han advertit les següents errades materials en l'annex 2 que inclou la relació de llocs de feina de la convocatòria de provisió pel sistema de lliure designació:
- El lloc de feina de Secretari/ària personal, amb codi F01760087, no s'ha d'incloure en aquest annex, atès que està assenyalat per amortitzar.
- El lloc de feina de Secretari/ària personal, amb codi F01760105, no s'ha d'incloure en aquest annex, atès que està assenyalat per amortitzar.
4- S'han advertit errades materials en el punt 5 de l'annex 1.
Fonaments de dret
1- La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
2- L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estableix que aquestes poden rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància de les persones interessades, els errors materials, de fet o aritmètics que hi hagi en els seus actes.
3- D'altra banda, l'article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratius correspon a l'òrgan que hagi dictat l'acte o la disposició.
4- Decret 33/1994, de 28 de març, que aprova el reglament de provisió de llocs de treball i promoció professional del personal funcionari al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.5- Decret 8/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es determina la composició del Govern i s'estableix l'estructura de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
6- Decret 9/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es disposa el nomenament dels membres del Govern de les Illes Balears
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Rectificar el punt 10.1 de l'annex 1 de la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques per la qual s'aproven la convocatòria i les bases del procediment per proveir llocs de feina de personal funcionari de carrera de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears pel procediment de lliure designació (BOIB núm 86, de 29 de juny de 2024), que queda redactat en els termes següents:
D'acord amb l'article 81 de la Llei 3/2007, les persones funcionàries a les quals s'adjudiqui la titularitat d'un lloc de treball en aquesta convocatòria tendran l'obligació de romandre en el lloc de treball adjudicat un mínim de dos anys abans de participar en un altre procediment de provisió ordinari, sense perjudici que s'hi apliquin les excepcions que preveu l'apartat 4 de l'article 81 esmentat.
A aquests efectes, les persones a les que s'adjudiqui un lloc de treball no podran participar en convocatòries de provisions de llocs de feina en comissió de serveis durant dos anys.
2. Excloure de l'annex 2 els llocs de feina següents:
CONSELLERIA / O.A. |
CENTRE DIRECTIU |
UNITAT |
CODI LLOC |
NOM DEL LLOC |
DESTÍ |
N.L. |
C.ESPEC. |
CD |
TP |
FP |
A.P. |
GRUPS |
COSSOS |
REQUISITS |
OBS. |
N.CAT. |
RD |
CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
DIRECCIÓ GENERAL DE RELACIONS INSTITUCIONALS I DE RELACIONS AMB EL PARLAMENT |
DIRECCIÓ GENERAL DE RELACIONS INSTITUCIONALS I DE RELACIONS AMB EL PARLAMENT (PALMA) |
F01760087 |
SECRETARI/ÀRIA PERSONAL |
PALMA |
1 |
5649,98 |
17 |
L |
L |
A5 |
C1/C2 |
2549 |
|
DE, RDT |
C1 |
N |
CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
DIRECCIÓ GENERAL DE COORDINACIÓ I TRANSPARÈNCIA |
DIRECCIÓ GENERAL DE COORDINACIÓ I TRANSPARÈNCIA (PALMA) |
F01760105 |
SECRETARI/ÀRIA PERSONAL |
PALMA |
1 |
5649,98 |
17 |
L |
L |
A5 |
C1/C2 |
2549 |
|
DE, RDT |
C1 |
N |
3. Rectificar l'errada detectada en la base 5.2 in fine en els termes següents:
Allà on diu:
El personal funcionari de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears sols ha de presentar mitjançant el Registre Electrònic Comú (REC) aquella documentació al·legada en el currículum que no sigui susceptible de registrar-se en l'expedient de personal de l'Administració de la CAIB (prestació de serveis externs)
Ha de dir:
El personal funcionari de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears sols ha de presentar, mitjançant el tràmit telemàtic «presentació de documentació» que estarà disponible al procediment publicat a la Seu Electrònica, aquella documentació al·legada en el currículum que no sigui susceptible de registrar-se en l'expedient de personal de l'Administració de la CAIB (prestació de serveis externs) a l'enllaç https://www.caib.es/seucaib/ca/200/persones/tramites/tramite/6179411.
4. Rectificar l'errada detectada en la base 5.3 en els termes següents:
Allà on diu:
5.3 El personal funcionari de la resta d'administracions ha de presentar la sol·licitud d'acord amb el model oficial que s'adjunta com a annex 3 i que es troba a disposició de les persones interessades en el portal del personal de la intranet i en la seu electrònica de la CAIB. Aquesta sol·licitud, juntament amb el currículum i la memòria referides en les lletres a) i b) de l'apartat 5.2, s'ha de presentar mitjançant el Registre Electrònic Comú (REC), en el qual han d'adjuntar la documentació esmentada, que estarà disponible a la seu electrònica d'aquesta Administració, signada electrònicament.
Ha de dir:
5.3 El personal funcionari de la resta d'administracions ha de presentar la sol·licitud de forma electrònica mitjançant el tràmit telemàtic que estarà disponible al procediment publicat a la Seu Electrònica d'aquesta Administració, al qual, de conformitat amb l'article 66.6 de la Llei 39/2015, s'hi haurà d'adjuntar la sol·licitud específica del procediment, el model de memòria i el currículum que estarà disponible a la Seu Electrònica d'aquesta Administració, signats electrònicament.
5. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el Butlletí Oficial de l'Estat, en la seu electrònica de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i en la pàgina web https://ebap.caib.es
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera de Presidència i Administracions Públiques en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà que s'hagi publicat la Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà que s'hagi publicat aquesta Resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
(Signat electrònicament: 9 de juliol de 2024)
La consellera de Presidència i Administracions Públiques Antònia Maria Estarellas Torrens