Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS

Núm. 426024
Resolució d'aprovació de la convocatòria de Comissió de serveis CS148/2024 de cap de Servei d'Infància de l'Àrea Serveis Socials, Infància i Família de l'IMAS

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS GERÈNCIA / DEPARTAMENT DE RECURSOS HUMANS

PROPOSTA DE RESOLUCIÓ /RESOLUCIÓ D'APROVACIÓ DE CONVOCATÒRIA DE COMISSIÓ DE SERVEIS 

CS1                                                                                                                                                    CONVOCATÒRIA:         CS 148/2024

1. DADES DE LA PROPOSTA INICIAL

Data Òrgan Expedient
18/06/2024 IMAS/ÀREA DE SERVEIS SOCIALS, INFÀNCIA I FAMÍLIA 241723671961845

2. NORMATIVA REGULADORA DE LA COMISSIÓ DE SERVEIS

1. L'article 82 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en el qual es regula l'ocupació de llocs  de feina en comissió de serveis.

2. La Instrucció 1/2021, del president de l'IMAS, de 29 de gener, d'establiment dels criteris generals per a l'ocupació temporal de llocs de feina de l'IMAS per mitjà de comissions de serveis.

Per això, i a l'empara de la competència que m'atribueix l'article 7.17 dels Estatuts de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, aprovats per Acord del Ple del Consell de Mallorca de dia 11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019).

3. RESOLUCIÓ

I. APROVAR LA CONVOCATÒRIA DE COMISSIÓ DE SERVEIS DE CARÀCTER VOLUNTARI PEL SISTEMA DE LLIURE DESIGNACIÓ DEL LLOC DE FEINA SEGÜENT:

LLOC 1

IMAS/IMAS/ÀREA DE SERVEIS SOCIALS, INFÀNCIA I FAMÍLIA 

SERVEI D'INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA

Lloc de feina F00520010 -1     CAP DE SERVEI D'INFÀNCIA
Destinació PALMA NL 1 TL S CD 26 CE 51 FP L Adm. A3 Gr. A1, A2 TH 07
Escala

AG - TÈCNICA - TECNIC-A SUPERIOR/-- 

AG – GESTIÓ – TÈCNIC-A DE GRAU MITJÀ / --

AE - TÈCNICA - TÈCNIC-A SUPERIOR/-- 

AE – TÈCNICA – TÈCNIC/A MITJÀ / --

Requisits CARNET DE CONDUIR B
Català C1 Observacions

*Podeu consultar les característiques del lloc de feina al Portal del Personal a l'apartat de Relació de llocs de feina.

 

Funcions del lloc de feina:

 

a) Vetlar pel compliment de la legislació vigent i de les normes contemplades en el reglament d'organització del servei.

b) Assumir la tutela legal dels menors amb situació de desemparament.

c) Ostentar la representació del servei davant la comunitat i l'administració i coordinar el servei amb altres entitats públiques i privades.

d) Planificar, organitzar, coordinar i supervisar la feina de les seccions del servei.

e) Gestionar el pressupost incloent-hi els fons finalistes.

f) Col·laborar i coordinar-se amb els o les caps de Secció dins les activitats pròpies del Servei.

g) Elaborar, gestionar, establir i revisar convenis de qualsevol naturalesa amb entitats públiques i privades.

h)Dissenyar els projectes d'inversió immaterial i els documents de planificació i avaluació.

i) Fer el seguiment de la tramitació dels expedients de despesa.

j) Revisar i supervisar periòdicament els diferents programes o serveis.

k) Atendre les demandes derivades dels ciutadans.

l) Complir i aplicar les directrius dels manuals, protocols, reglaments i/o altres documents en matèria de protecció de menors aprovats pel Servei/Àrea.

m) Dirigir, organitzar i avaluar de manera contínua els recursos del servei, procurant la consecució de la seva missió i objectius de manera.

n) Coordinar les serveis dependents de les àrees de Serveis Socials, Infància i Família i de Centres i Programes d'Atenció Integral a la Infància i Adolescència, en absència del Cap de Departament.

o) Qualsevol altra que li pugui ser encomanda pels superiors jeràrquics. 

II. APROVAR L'ANNEX 1 DE L'ESMENTADA CONVOCATÒRIA.

III. PUBLICAR AQUESTA RESOLUCIÓ I EL SEU ANNEX EN EL TAULER D'EDICTES DE L'IMAS, EN LA RESTA DELS SEUS CENTRES, EN EL PORTAL DEL PERSONAL DE L'IMAS, EN LA SEU ELECTRÒNICA DEL CONSELL INSULAR DE MALLORCA I EN EL BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS.

 

Palma, en la data de la signatura electrònica (4 de juliol de 2024)

El conseller executiu de Benestar Social i president de l'IMAS  Guillermo Sanchez Cifre 

 

 

 

ANNEX 1 CS-148/2024

BASES DE LA CONVOCATÒRIA

1. REQUISITS DELS ASPIRANTS

A aquesta convocatòria es pot presentar el personal funcionari de carrera de l'IMAS, del Consell de Mallorca, d'altres administracions locals i administracions autonòmiques que reuneixi els requisits exigits referents a grup, Escala, Subescala, classe, especialitat, coneixements de llengua catalana i altres requisits del lloc de feina, especificats a la convocatòria.

2. EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

a. El termini per presentar sol·licituds comença l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i finalitza en un termini de set dies hàbils a comptar de l'endemà d'haver-se publicat l'anunci de la convocatòria en el BOIB.

b. Les sol·licituds s'han d'ajustar al model que es recull a l'annex d'aquesta convocatòria.

c. La sol·licitud s'ha de presentar telemàticament d'acord amb el que estableix la disposició addicional primera de l'Ordenança per la qual es regula l'Administració electrònica del Consell Insular de Mallorca i els organismes que en depenen, aprovada per Acord del Ple de 14 de febrer de 2013 (BOIB núm. 69, de 16 de maig), modificada per Acord de dia 9 de juny de 2022 (BOIB núm. 122, de 17 de setembre de 2022).

A través de la Seu electrònica del Consell de Mallorca seguint la tramitació electrònica del procediment de la comissió de serveis; accedint per la Seu electrònica del Consell de Mallorca, Ciutadania, tipus d'actuacions, Recursos Humans, Comissió de Serveis CS 148/2024, Sol·licitud de participació en la comissió de serveis, tramit electrònic, o directament al següent l'enllaç https://imas.secimallorca.net/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=13419 ; i s'hi ha d'adjuntar el Curriculum-vitae i la documentació acreditativa del compliment dels requisits exigits, mitjançant els documents originals o la fotocòpia compulsada. 

d. No es prendran en consideració les sol·licituds dels aspirants que no reuneixin els requisits exigits per accedir al lloc de feina sol·licitat.

e. La data de referència per al compliment dels requisits exigits al·legats pels aspirants serà el dia que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.

3. FORMA D'ACREDITAR

Acreditació de requisits: A la sol·licitud s'hi han d'adjuntar originals o fotocòpies compulsades dels documents acreditatius de la titulació o titulacions i dels altres requisits que s'exigeixen a les bases de la convocatòria.

4. DURADA

La durada inicial d'aquesta comissió és de dotze mesos, prorrogable a instància de l'òrgan corresponent. 

Les publicacions successives a la de la convocatòria en el BOIB es faran en el «Tauler d'anuncis» de la Seu electrònica. Podeu consultar els anuncis corresponents a aquesta convocatòria a l'àrea de Recursos Humans«Tauler d'anuncis» que trobareu a la portada de la Seu Electrònica del Consell de Mallorca (https://imas.sedipualba.es/tablondeanuncios/?ar=586)

Documents adjunts