Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITATS

Núm. 413876
Resolució del director general de Personal Docent i Centres Concertats de 27 de juny de 2024, per la qual es publica la llista única de tots els aspirants que han superat el procediment selectiu convocat per Resolució del director general de Personal Docent i Centres Concertats de 4 de març de 2024, per la qual es convoquen proves selectives d’accés al cos d’inspectors d’educació a les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La base 8.5 de la Resolució del director general de Personal Docent i Centres Concertats de 4 de març de 2024, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al cos d'inspectors d'educació a les Illes Balears (BOIB núm. 34, de 9 de març de 2024) estableix que la Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats, finalitzada l'actuació del tribunal, ha de dictar la resolució que aprova la llista única amb tots els aspirants seleccionats que es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

El director general de Personal Docent i Centres Concertats d'acord amb la Resolució del conseller d'Educació i Universitats de 30 de gener de 2024 de delegació de determinades competències en matèria de gestió de personal en el director general de Personal Docent i Centres Concertats (BOIB núm. 19, de 8 de febrer), és competent per dictar la present Resolució.

Per tot això, i d'acord amb la llista definitiva d'aspirants que han superat les fases d'oposició i concurs elevada pel tribunal, dict la següent

RESOLUCIÓ

Primera.- Fer pública la llista única de tots els aspirants que han superat el procediment selectiu a l'Annex 1 d'aquesta Resolució.

Segona.- Informar que en el termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació al BOIB d'aquesta Resolució, els aspirants seleccionats, en el cas que no figurin en el seu Portal del Personal o no hagin autoritzat la consulta, han de presentar a la Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats, presencialment o per qualsevol dels mitjans que assenyala l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, els documents següents:

a) Títol exigit per a l'accés al cos o de la certificació acadèmica original acreditativa d'haver realitzat tots els estudis necessaris per a la seva expedició, amb indicació de la convocatòria en què es van acabar i de la data de pagament dels drets d'expedició del títol, o del rebut acreditatiu del pagament corresponent dels drets d'expedició del títol.

Si la titulació ha estat obtinguda a l'estranger, cal adjuntar-hi la corresponent homologació o bé la credencial de reconeixement de la titulació per a l'exercici de la professió en el cos corresponent.

b) Certificat o full de serveis de l'organisme del qual depenguin, on s'han de consignar expressament les dades següents:

  • 1r. Indicació del cos al qual pertany, especialitat, número de registre personal assignat i si es troba en servei actiu.
  • 2n. Nombre d'anys com a funcionari de carrera

c) Fotocòpia del document nacional d'identitat en vigor. En el cas de tenir la nacionalitat d'un altre estat membre de la Unió Europea, caldrà presentar fotocòpia del certificat de registre de ciutadà de la Unió Europea, juntament amb la fotocòpia del passaport o document d'identitat en vigor.

d) Declaració jurada, o promesa, de no haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública, ni de trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques, segons el model que figura com a Annex 3 d'aquesta Resolució.

Així mateix, els aspirants que no posseeixin la nacionalitat espanyola hauran de presentar declaració jurada, o promesa, de no estar sotmesos a sanció disciplinària ni condemna penal que impossibiliti l'accés a la funció pública en el seu Estat d'origen, segons el model que figura com a Annex 3 d'aquesta Resolució.

e) Certificat negatiu del Registre Central de delinqüents sexuals. Els aspirants de nacionalitat espanyola que no hagin autoritzat la Conselleria d'Educació i Universitats perquè sol·liciti aquest certificat i la consulta de les dades del document nacional d'identitat, han de presentar el certificat, en el cas de ser inclosos en la llista definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu. Els funcionaris seleccionats depenents d'aquesta Administració Educativa poden, a través del tràmit habilitat a l'efecte, autoritzar a la Conselleria d'Educació i Universitats perquè sol·liciti aquesta certificació i la consulta de les dades del document nacional d'identitat.

Els aspirants que no tenguin la nacionalitat espanyola, o que en tenguin una altra a més de l'espanyola, a més de la documentació o autorització indicada en el paràgraf anterior han de presentar algun certificat negatiu de condemnes penals expedit per les autoritats del seu país d'origen o del qual siguin nacionals respecte dels delictes contra la llibertat i la indemnitat sexual i de tràfic d'éssers humans, traduït i legalitzat d'acord amb els convenis internacionals existents.

f) Els aspirants amb discapacitat han de presentar el dictamen establert a la base 2.1.3.3 de la convocatòria, excepte que l'hagin presentat dins el termini de presentació de sol·licituds o hagin autoritzat a l'Administració per sol·licitar-ho.

g) Certificat mèdic oficial acreditatiu de no patir cap malaltia ni estar afectat per limitació física ni psíquica que sigui incompatible amb l'exercici de les funcions corresponents al cos per al qual ha estat seleccionat.

h) Certificat que acrediti el domini de la llengua catalana, segons el que determina l'article 2 del Decret 115/2001, de 14 de setembre.

i) Sol·licitud d'ajornament de la fase de pràctiques, si escau.

Tota la documentació emesa en llengües diferents al castellà o al català ha de venir acompanyada de la corresponent traducció oficial en una de les dues llengües oficials de les Illes Balears, realitzada per un traductor jurat.

Tercera. Informar que els qui dins el termini fixat, i llevat dels casos de força major degudament acreditats, no presentin la documentació requerida, o bé aquells en els quals s'observi, a partir de la revisió de la seva documentació, que els manca algun dels requisits assenyalats a la base segona de la convocatòria, no seran nomenats funcionaris en pràctiques, sens perjudici de la responsabilitat en què hagin pogut incórrer per falsedat en la sol·licitud inicial de participació.

Quarta. Informar que qui necessiti ajornament de la incorporació a la fase de pràctiques, en casos excepcionals i per causes degudament justificades i apreciades per la Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats, l'haurà de sol·licitar mitjançant un escrit adreçat a la Direcció General esmentada en el termini de cinc dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació en el BOIB d'aquesta Resolució que aprova la llista d'aspirants seleccionats.

Els aspirants als quals se'ls hagi concedit l'ajornament, seran nomenats funcionaris en pràctiques, i en el cas que no puguin complir el període mínim exigit en el mateix curs hauran de realitzar la totalitat de la fase de pràctiques durant el curs 2025-2026.

Aquests funcionaris en pràctiques realitzaran la fase de pràctiques en la destinació definitiva adjudicada en el concurs de trasllats convocat durant el curs 2024-2025. En el cas de no haver-hi obtingut destinació definitiva, realitzaran la fase de pràctiques en la destinació provisional obtinguda en el procediment d'adjudicació de destinacions provisionals per al curs 2025-2026 per als funcionaris en pràctiques, en aquest cas el número d'ordre que ocuparà serà el primer de la promoció de l'especialitat a la qual s'incorpora.

Cinquena. Fer saber que tots els aspirants han d'emplenar l'Annex 2 (declaració jurada de no trobar-se en cap de les causes d'incompatibilitat establertes a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques i al Reial decret 598/1985).

Així mateix, els aspirants que no han prestat serveis com a funcionaris docents en les Illes Balears o bé aquells que vulguin modificar les dades que consten en la Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats, han d'emplenar els annexos que corresponguin segons el cas.

Tots aquests annexos estan a disposició dels aspirants en la pàgina web de la Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats, i s'han de lliurar juntament amb la documentació establerta en la base segona i dins el mateix termini.

Sisena. Informar que els aspirants que participin en el procés selectiu per a l'accés al mateix cos en convocatòries corresponents a diferents administracions educatives han d'optar per una, de manera que renunciaran a tots els drets que els puguin correspondre per la seva participació en les restants. En el cas de no realitzar aquesta opció, l'acceptació del primer nomenament s'entendrà com a renúncia tàcita a les restants.

Setena. Obrir un termini de cinc dies hàbils, comptadors a partir de la publicació d'aquesta Resolució al BOIB, perquè els aspirants que han superat el procés selectiu en convocatòries corresponents a diferents administracions educatives optin per una d'elles, mitjançant instància dirigida a la Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats, en la qual manifestaran que renuncien als drets que els puguin correspondre per la seva participació en les altres. Si no es realitza aquesta opció, l'acceptació del primer nomenament s'entendrà com a renúncia tàcita als altres.

Vuitena. Assenyalar que els aspirants seleccionats que prestin serveis remunerats en l'Administració com a funcionaris de carrera o com a personal laboral fix han de formular l'opció per percebre les remuneracions durant la seva condició de funcionaris en pràctiques, de conformitat amb el previst en el Reial decret 456/1986 de 10 de febrer, modificat pel Reial decret 213/2003, de 21 de febrer. Aquesta opció s'ha formular dins el termini establert a la base setena.

S'entén que els que no la formulin en aquest termini opten per les retribucions corresponents a la plaça obtinguda en aquesta convocatòria.

Novena. Aprovar els annexos 1, 2 i 3, que contenen, respectivament, la llista única de tots els aspirants que han superat el procediment selectiu; declaració jurada de no trobar-se en cap de les causes d'incompatibilitat ; declaració jurada, o promesa, de no haver estat separats mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública, ni de trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques.

Desena. Publicar aquesta Resolució i els annexos 1, 2 i 3 en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs potestatiu de reposició davant el director general de Personal Docent i Centres Concertats en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 25.5 i 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També hi poden interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, en data de la signatura electrònica (27 de juny de 2024)

El director general de Personal Docent i Centres Concertats Ismael Alonso Sánchez Per delegació del conseller d'Educació i Universitats (BOIB núm. 19, de 08/02/2024)

 

ANNEX 1

Cos: 0510- COS D'INSPECTORS D'EDUCACIÓ

Especialitat: 600- INSPECCIÓ EDUCATIVA

LLINATGES

NOM

DNI

PUNTUACIÓ

ILLA/UNITAT TERRITORIAL

BORDAS I GÓMEZ DE LA TIA

LLUM PASQUAL

***1698**

7,7503

MALLORCA

QUIRÓS MENÉNDEZ

EVA

***3082**

7,6623

EIVISSA

FORMENTERA

FIOL MARTORELL

MIQUEL

***2537**

7,3288

MALLORCA

TOMÁS BERGAS

DAMIÁN

***8096**

7,0108

MALLORCA

OLIVER LLANERAS

LUCAS

***2874**

6,3040

MALLORCA

COLL LLOMPART

MARGALIDA

***0996**

6,2840

MALLORCA

SANCHEZ MONER

JOSEP BERNAT

***7255**

5,4347

MALLORCA

Documents adjunts