Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 410709
Resolució de la directora de Recursos Humans del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es convoca la provisió, pel procediment de concurs, del lloc de feina de cap de secció del Servei de Personal Estatutari de la plantilla orgànica autoritzada dels Serveis Corporatius del Servei de Salut de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

Cal cobrir el lloc de feina de cap de secció del Servei de Personal Estatutari de la plantilla orgànica autoritzada dels Serveis Corporatius del Servei de Salut de les Illes Balears.

Fonaments de dret

1. Els articles 29 i 30 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut (BOE núm. 301, de 17 de desembre de 2003).

2. El Reial decret llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places en les institucions sanitàries de la Seguretat Social (BOE núm. 8, de 9 de gener de 1999).

3. La disposició transitòria segona de la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública (BOIB núm. 46, de 12 d'abril de 2016).

4. L'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022 pel qual es regula el sistema de provisió de llocs de feina del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears, ratificat per l'Acord del Consell de Govern de 22 de maig de 2022 (BOIB núm. 70, de 31 de maig de 2022).

Per això, dict la següent

Resolució

1. Aprovar la convocatòria per proveir, pel sistema de concurs, el lloc de feina de cap de secció del Servei de Personal Estatutari corresponent a la plantilla orgànica autoritzada dels Serveis Corporatius del Servei de Salut de les Illes Balears.

2. Aprovar les bases que regeixen aquesta convocatòria, que figuren a l'annex 1.

3. Designar els membres de la Comissió de Selecció, que figuren a l'annex 2.

4. Aprovar el barem de mèrits aplicable a aquesta convocatòria, que figura a l'annex 3.

5. Publicar al web www.ibsalut.es el model de sol·licitud i el model de projecte de gestió i organització per accedir al lloc de feina oferit en aquesta convocatòria.

6. Publicar aquesta resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al portal web www.ibsalut.es.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant l'òrgan que la dicta en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva data de publicació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa de Palma en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució, de conformitat amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sens perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.

 

Firmat electrònicament: 26 de juny de 2024

La directora de Recursos Humans del Servei de Salut de les Illes Balears Margarita Bujosa Pocoví Per delegació de competència de la consellera de Salut (BOIB núm. 112, de 12/08/2023)

 

ANNEX 1 Bases de la convocatòria

1. Lloc de feina oferit

Es convoca el lloc de feina de cap de secció del Servei de Personal Estatutari corresponent a la plantilla orgànica autoritzada dels Serveis Corporatius del Servei de Salut de les Illes Balears, pel sistema de concurs.

2. Característiques generals

El règim jurídic del lloc de feina en qüestió és el que estableix la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels Serveis de Salut, i les disposicions que la desenvolupen. El càrrec s'ocuparà en règim de dedicació exclusiva.

3. Requisits dels aspirants

3.1. Requisits generals

a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d'un estat membre de la Unió Europea o de l'Espai Econòmic Europeu, o tenir el dret a la lliure circulació de treballadors de conformitat amb el Tractat de la Unió Europea o altres tractats ratificats per Espanya, o bé tenir reconegut aquest dret per mitjà d'una norma legal.

b) Tenir un nomenament com a personal estatutari fix que, en la data de publicació d'aquesta convocatòria, estigui en la situació de servei actiu o en la situació de reserva de lloc i presti servei en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut.

També poden participar en les convocatòries de llocs de feina el personal funcionari de carrera que, en la data de la publicació d'aquesta convocatòria, estigui en la situació de servei actiu o en la situació de reserva de lloc de feina i presti servei en qualsevol administració pública.

Tot això sens perjudici del que estableix el punt 6.4 de l'Acord de 22 de maig de 2022.

c) Tenir una titulació oficial que habiliti per a l'exercici professional del lloc de feina (o estar en condicions d'obtenir-la dins del termini per presentar sol·licituds):

 

− Subgrup A1: llicenciatura o grau.

− Subgrup A2: diplomatura o grau.

− Subgrup C1: batxillerat i/o formació professional de grau superior.

 

d) Acreditar, tant en el subgrup A1, A2 com en el C1, els coneixements de català corresponents al nivell B2 per mitjà d'un certificat expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o qualsevol dels expedits reconeguts com a equivalents o homologats per l'òrgan competent en matèria de certificació de català que acreditin aquest nivell de coneixement.

e) Tenir la capacitat funcional necessària per exercir les funcions que es derivin del nomenament.

f) Tenir complerts setze anys i no sobrepassar l'edat de jubilació forçosa.

g) No haver estat separat del servei —per mitjà d'un expedient disciplinari— de qualsevol servei de salut o administració pública en els sis anys anteriors a la convocatòria, ni estar inhabilitat amb caràcter ferm per exercir funcions públiques ni, si s'escau, la professió corresponent.

En els casos de persones d'altres estats esmentades en el paràgraf, no estar inhabilitat per una sanció o una pena per a l'exercici professional o per accedir a funcions o serveis públics en el seu estat, ni haver estat separat per mitjà d'una sanció disciplinària de cap de les seves administracions o serveis públics en els sis anys anteriors a la convocatòria.

 

3.2. Requisits específics

a) Ser personal estatutari fix de gestió i serveis o personal funcionari de carrera dels subgrups A1, A2 i C1 que en la data de la publicació de la convocatòria estigui en servei actiu o en reserva de plaça i presti servei en una institució sanitària del Sistema Nacional de Salut o en qualsevol altra administració pública.

b) Prestar serveis als Serveis Corporatius del Servei de Salut de les Illes Balears.

c) Tenir, mínim, el nivell II de carrera professional.

d) Acreditar un mínim de dos anys d'experiència professional en un càrrec amb les funcions descrites al punt 4 d'aquestes bases, en institucions del Servei de Salut de les Illes Balears, amb un justificant de la gerència on l'hagin prestat.

e) Presentar un projecte de gestió i organització relacionat amb les funcions del lloc de feina i objectius del Servei, segons el model publicat al portal web www.ibsalut.es.

3.3. Acreditació dels requisits

a) Els requisits s'han de complir l'últim dia del termini per presentar sol·licituds en la forma que la convocatòria determini i s'han de presentar en el moment de formalitzar la sol·licitud.

b) El personal del Servei de Salut de les Illes Balears no ha d'acreditar documentalment els requisits generals d'aquesta convocatòria —a excepció del nivell de coneixements de català—, ja que el Servei de Recursos Humans farà les comprovacions necessàries d'ofici, llevat que l'aspirant s'hi oposi manifestament a la sol·licitud.

c) El personal que no pertany al Servei de Salut de les Illes Balears ha d'aportar la documentació acreditativa —original o una còpia autèntica— de tots els requisits en els termes establerts a l'apartat 3.3.a).

4. Característiques del lloc de feina i funcions per desenvolupar

La persona que obtingui el lloc de feina dependrà del cap del Servei de Personal Estatutari i exercirà les funcions pròpies de cap de secció del Servei de Personal Estatutari dels Serveis Corporatius del Servei de Salut de les Illes Balears, entre elles les següents:

a) Organitzar, controlar i planificar el treball de la secció, en coordinació amb el cap o la cap del Servei de Personal Estatutari.

b) Coordinar l'equip de professionals de la secció del Servei de Personal Estatutari.

c) Col·laborar amb el cap de servei en les funcions següents:

 

− Controlar l'estat de les convocatòries per resoldre els processos selectius.

− Coordinar l'adjudicació de places dels opositors que hagin sol·licitat ajornaments d'adjudicació i/o preses de possessió.

− Coordinar els actes públics derivats de les renúncies a les preses de possessió.

− Tramitar els procediments d'integració de categories del Servei de Salut de les Illes Balears.

− Tramitar els procediments de prolongació del servei actiu del Servei de Salut de les Illes Balears.

 

d) Coordinar amb les gerències les publicacions al Butlletí Oficial de les Illes Balears per incorporar personal estatutari fix.

e) Elaborar informes i resolucions d'adjudicació de places de personal estatutari fix, així com gestionar les signatures necessàries per publicar-los.

f) Maquetar i enviar les resolucions d'adjudicació de places al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

g) Controlar la documentació de les preses de possessió del personal estatutari fix.

h) Gestionar la pàgina web del Servei de Personal Estatutari del Servei de Salut i la seu electrònica de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (ROLSAC).

i) Gestionar OTRS com a agent de la unitat funcional de personal estatutari.

j) Gestionar i resoldre els permisos retribuïts de reducció de jornada per tenir cura d'un fill afectat per càncer o una altra malaltia greu.

k) Coordinar les comissions de servei i els reingressos.

l) Carregar dades amb fitxers en format Excel al Sharepoint, així com estadístiques i explotació de dades exportades de SAP.

m) Gestionar i utilitzar els següents elements de l'aplicació informàtica de SAP-Recursos Humans:

 

Consola portafirmes.

Nomenaments.

Preses de possessió.

Actes administratius i modificacions especials.

 

n) Donar suport tècnic informàtic i administratiu al cap del Servei de Personal Estatutari.

o) Assistir els professionals derivats del Departament d'Atenció al Professional.

p) Qualsevol altra gestió que encomani el cap o la cap del Servei de Personal Estatutari.

5. Tràmit de sol·licitud

5.1. Els aspirants han de presentar la sol·licitud i el projecte de gestió i organització d'acord amb els models publicats al portal web www.ibsalut.es (vegeu el punt 6.1) en el termini de vint dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

5.2. La sol·licitud es pot formalitzar en el Registre dels Serveis Corporatius o per mitjà de qualsevol de les vies previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

5.3. S'ha d'adreçar al Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari (codi DIR 3 A04029527).

5.4. A la sol·licitud s'hi ha d'adjuntar la documentació que s'especifica a l'apartat 6 de la convocatòria, en documents originals o còpies autèntiques.

5.5. Un cop vençut el termini per presentar sol·licituds, es publicaran al portal web www.ibsalut.es les llistes provisionals d'admesos i exclosos, especificant la causa de l'exclusió.

5.6. Els aspirants disposaran d'un termini de tres dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de les llistes provisionals per presentar reclamacions —que no tindran caràcter de recurs— o per esmenar, si escau, el defecte que hagi motivat l'exclusió o corregir errors detectats en la consignació de les dades personals.

5.7. Posteriorment es publicaran al mateix portal web les llistes definitives de candidats admesos i exclosos, expressant la causa d'exclusió de cada persona. Al mateix temps es publicarà la llista provisional de puntuacions dels mèrits dels candidats.

5.8. Atenent els principis d'eficiència i celeritat, en el supòsit que únicament concorri un candidat, i sempre que compleixi les condicions i els requisits establerts a l'apartat 7.5 de l'Acord, independentment de la puntuació mínima per adjudicar el lloc de feina, se'l podrà eximir de valorar els mèrits al·legats i adjudicar-li directament el lloc de feina.

6. Documentació que cal aportar

6.1. Sol·licitud per participar en el procés selectiu i projecte de gestió i organització. Els models d'aquests documents es poden descarregar al portal web www.ibsalut.es, seguint la ruta Professionals > Treballa amb nosaltres > Llocs de comandament intermedi > Llocs de comandament intermedi de gestió i serveis.

6.2. Documentació relativa als requisits establerts a l'apartat 3.

7. Sistema selectiu

7.1. Abans que la Comissió de Selecció valori els aspirants, el Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari revisarà cada sol·licitud per verificar si l'aspirant compleix els requisits per concórrer al procés selectiu i farà una primera valoració dels mèrits al·legats i acreditats en relació amb les característiques del lloc de feina.

7.2. El procediment per proveir aquest lloc de feina és el concurs específic, de manera que es valora si els mèrits s'adeqüen a les característiques del lloc.

7.3. Els mèrits acreditats es valoren amb referència a la data de venciment del termini per presentar sol·licituds.

7.4. Els mèrits al·legats es poden acreditar per mitjà de la documentació següent:

a) Antiguitat, experiència professional i grau de carrera professional: certificat expedit per l'administració pública corresponent.

b) Estudis acadèmics reglats i formació de postgrau: còpia autèntica del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers).

Si es presenten títols d'estudis cursats a l'estranger, s'ha d'acreditar l'homologació del ministeri competent en matèria d'educació.

c) Coneixements de català: certificat expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP) o bé expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria de certificació de català o reconegut com a equivalent per la normativa autonòmica vigent.

d) Cursos de formació: només es valora la formació acreditada per mitjà de certificats d'aprofitament.

7.5. En el procés de valoració dels mèrits es pot exigir formalment al candidat que aclareixi certs documents que hagi adjuntat o que aporti la documentació addicional que s'estimi necessària per comprovar els mèrits al·legats.

7.6. Els mèrits són valorats per la Comissió de Valoració, els membres de la qual figuren a l'annex 2. Tots els membres de la Comissió tenen la condició de personal estatutari fix o funcionari de carrera en una plaça, una categoria, un cos, un grup o una escala per als quals s'exigeixi tenir una titulació de nivell acadèmic igual o superior que l'exigida per al lloc de feina oferit. Pertànyer a la Comissió és sempre a títol individual, de manera que no s'hi pot pertànyer en representació d'una altra persona.

8. Resolució de la convocatòria i efectes

8.1. D'acord amb el punt 10.1 de l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022, la Comissió de Valoració ha d'elaborar una llista amb les puntuacions dels mèrits de cada candidat i ha d'elevar a l'òrgan competent una proposta motivada de nomenament del qual hagi obtingut la puntuació més alta. No obstant això, pot proposar de forma motivada que es declari deserta la convocatòria si no ha concorregut cap aspirant que compleixi els requisits o no assoleixi la puntuació mínima prevista.

8.2. L'òrgan competent per resoldre ha de dictar una resolució provisional del concurs, que ha d'indicar la puntuació obtinguda per cada persona aspirant que hagi estat admesa i que s'ha de publicar al portal web www.ibsalut.es.

8.3. Contra aquesta resolució es poden presentar al·legacions en el termini de set dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació.

Les al·legacions registrades seran resoltes per mitjà de la resolució en la qual es publiquin la llista de definitiva i el nomenament del candidat designat per ocupar el lloc de feina —o bé la declaració que la convocatòria ha quedat deserta, si s'escau—, que es farà pública al mateix portal web i també al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

8.4. El candidat designat ha de prendre possessió del lloc de feina dins el termini màxim d'un mes a partir de l'endemà de la publicació de la resolució a què es refereix el punt anterior. No obstant això, l'òrgan convocant pot prorrogar aquest termini si el candidat designat ho demana i ho justifica degudament.

8.5. En el cas que, per qualsevol motiu, el candidat designat no prengui possessió del lloc de feina, l'òrgan competent pot designar el candidat de la llista que el segueixi per ordre de puntuació.

8.6. El candidat designat obtindrà un nomenament per ocupar el lloc de feina convocat i la seva situació serà la següent:

a) Si té la condició de personal estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears amb plaça al mateix centre, ocuparà el lloc de feina com a personal estatutari fix de la seva categoria en el mateix centre.

b) Si té la condició de personal estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears amb plaça en un altre centre, passarà a ocupar directament el lloc de feina al centre de destinació i quedarà en situació de reserva respecte a la seva plaça estatutària fixa.

c) Si té la condició d'estatutari fix d'un altre servei de salut, passarà a ocupar directament el lloc de feina en el centre de destinació i quedarà en la situació administrativa que li correspongui segons la legislació aplicable.

d) Si té la condició de funcionari de carrera amb plaça fixa en una altra administració pública, passarà a ocupar directament el lloc de feina en el centre de destinació i quedarà en la situació administrativa que li correspongui segons la legislació aplicable.

8.7. Els efectes econòmics i administratius del nomenament només es produiran un cop s'hagi efectuat la presa de possessió del lloc de feina.

8.8. El treballador nomenat no podrà participar a concursos d'altres llocs de comandament intermedi en els concursos de provisió de llocs de feina durant un termini mínim de dos anys a comptar des del dia en què hagi pres possessió del lloc. Aquesta previsió no és aplicable en els supòsits de remoció o supressió del lloc de feina, de redistribució d'efectius o altres supòsits de mobilitat forçosa.

8.9. En els supòsits de renúncia, de cessament en el lloc de feina proveït per mitjà del sistema de lliure designació o de cessament per no haver superat les avaluacions que corresponen a aquest lloc, aquest treballador deixarà d'ocupar el lloc obtingut i passarà a ocupar la plaça bàsica de la seva categoria des de la data en què el supòsit sigui efectiu.

9. Cessament

9.1. Són causes de cessament en el lloc de feina obtingut les que estableix el punt 16 de l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022.

9.2. Així mateix, en cas de renúncia o cessament, serà aplicable el que estableix aquest mateix punt de l'Acord.

10. Avaluació de l'acompliment

10.1. El treballador nomenat ha de superar l'avaluació de l'acompliment professional i del compliment dels objectius del lloc de feina obtingut. Per tant, la continuïtat en aquest lloc de feina queda vinculada a superar aquesta avaluació.

10.2. La primera avaluació es farà en complir el primer any des de la data en què hagi pres possessió del lloc de feina.

10.3. Els objectius del lloc de feina el compliment dels quals serà objecte de l'avaluació de l'acompliment prevista a l'article 14 de l'Acord pel qual es regula el sistema de provisió de llocs de feina del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears tenen, com a objectiu principal, aplicar el marc legal vigent en matèria de personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears.

Els objectius secundaris són els següents:

− Gestionar les comissions de servei i els reingressos del personal estatutari.

− Resoldre dubtes sobre les situacions administratives del personal estatutari aplicant la normativa de l'estatut marc.

− Impulsar la implantació de l'administració electrònica i la integració al SAP dels processos del Servei de Personal Estatutari.

− Adjudicar i finalitzar els processos selectius en els terminis establerts.

− Unificar els criteris de valoració dels percentatges que cal aplicar en les reduccions de jornada per tenir cura d'un fill menor per una malaltia greu.

− Gestionar i resoldre les peticions de tiquets funcionals (OTRS funcionals).

10.4. A aquest efecte s'aplicarà el procediment d'avaluació establert en el punt 15 de l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022.​​​​​​​

ANNEX 2 Comissió de Selecció

Càrrec

Nom

Titulars

President

Juan Luis Marqués Pascual

Secretària

Maria Antonia Artigues Martin

Vocal titular 1

María Jesús Romero Amengual

Vocal titular 2

Mari Carmen Mingorance Carrascosa

Vocal titular 3

Antoni Pericas Palou

Suplents

President

Cecilio García Diéguez

Secretària

Isabel Llopis Valls

Vocal suplent 1

Isabel Iglesias Martín

Vocal suplent 2

Miguel Mascaró Artigues

Vocal suplent 3

Maria Isabel Martínez Cañas

 

ANNEX 3 Barem de mèrits

L'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022 estableix els mèrits següents:

A. Mèrits generals de consideració necessària (puntuació màxima: 45 punts).

 Aspectes que es valoraran:

1. Antiguitat.

2. Nivell de coneixements de català.

3. Grau de carrera professional.

4. Formació:

4.1. Estudis acadèmics reglats.

4.2. Formació de postgrau.

4.3. Formació continuada i de perfeccionament.

B. Mèrits específics relacionats amb el lloc de feina (puntuació màxima: 55 punts). Aspectes que es valoraran:

1. Currículum professional.

2. Projecte de gestió i organització.

3. Entrevista personal.

A continuació es desglossa cadascun dels mèrits que es valoraran.

​​​​​​​A. Mèrits generals de consideració necessària                                                                                                     Màxim: 45 punts

1. Antiguitat                                                                                                                                         Puntuació màxima: 18 punts

Serveis prestats                                                                                                                                                                     Puntuació

En un categoria de gestió i serveis del subgrup A1                                                                                                               0,20/mes

En una categoria de gestió i serveis del subgrup A2                                                                                                             0,18/mes

En una categoria de gestió i serveis del subgrup C1                                                                                                             0,16/mes

Es computarà per mesos de servei en el Sistema Nacional de Salut o en altres administracions públiques; no es podran computar els serveis prestats simultàniament amb altres d'al·legats.

2. Nivell de coneixements de català                                                                                                        Puntuació màxima: 5 punts

Només es valorarà el certificat del nivell més alt que s'acrediti, a més del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'acumularà a la del primer. En qualsevol cas, només es valoraran els certificats d'un nivell superior a l'exigit com a requisit d'accés a la funció pública d'acord amb la normativa vigent en el moment de la convocatòria.

Per participar en un procediment per cobrir llocs de feina adscrits conjuntament a diferents a cossos, escales i categories cal tenir el certificat de coneixements de català corresponent al cos o escala de més exigència.

Nivell de català                                                                                     Puntuació

C1 (certificat de nivell de suficiència)                                                         3

C2 (certificat de nivell superior)                                                                  4

LA (certificat de llenguatge administratiu)                                                +1

3. Grau de carrera professional                                                                                                                Puntuació màxima: 13 punts

Es valorarà segons el nivell de carrera professional consolidat. Els nivells no són acumulables.

Nivell de carrera                                                                                 Puntuació

III                                                                                                            9,75

IV                                                                                                            13

4. Formació                                                                                                                                                  Puntuació màxima: 9 punts

4.1. Estudis acadèmics reglats i completats de nivell igual o superior i diferents de la titulació requerida per al nomenament en la categoria d'origen que estigui directament relacionat amb el lloc de feina ofert

Titulació                                                                                              Puntuació

Per cada títol igual al requerit per a la categoria d'origen                        3

Per cada títol superior al requerit per a la categoria d'origen                  4,5

En el cas de presentar més d'una titulació, s'ha de especificar qual d'aquestes corresponen a formació i qual corresponen al requisit general.

Els estudis que donen accés a les titulacions de grau no son acumulables.

4.2. Formació de postgrau

                                                                                                                     Puntuació

Màster oficial universitari                                                                                  6

 

​​​​​​​Titulacions universitàries pròpies                                                               Puntuació

                                                                                        LRU                       ECTS

Màster                                                                              2,0                           4,5

Especialista                                                                      1,5                           3,0

Expert                                                                              1,0                            2,0

Cursos                                                                              0,5                           1,0

4.3. Formació continuada i de perfeccionament

Puntuació en hores

Puntuació en crèdits

Per cada 10 hores: 0.05 punts

ECTS

Per cada crèdit

(25 hores): 0,20 punts

LRU

Per cada crèdit

(10 hores): 0.05 punts

- Únicament es valorarà la formació continuada dels darrers deu anys.

- No es valoraran com a mèrit els estudis que siguin requisit previ i necessari per cursar els estudis que es valorin. A aquest efecte, es considera com a requisit previ i necessari la titulació conduent a una altra titulació o que quedi absorbida per una altra titulació valorada com a mèrit.

- Es valoraran tots els cursos de formació certificats amb aprofitament, impartits o promoguts per les entitats següents:

– Qualsevol administració pública de base territorial o per alguna entitat del sector públic institucional (d'acord amb la definició donada per l'article 2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic).

– Qualsevol universitat i escola d'administració pública.

– Els cursos impartits en el marc dels acords de formació continuada i per a l'ocupació de les administracions públiques i per les organitzacions sindicals, quan siguin promotores d'aquests acords.

– Els cursos certificats per la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de Salut per als llocs de feina que tinguin com a requisit pertànyer a un cos de l'escala sanitària o una titulació sanitària. En aquests casos, els cursos es valoren segons els crèdits certificats per aquesta Comissió de Formació Continuada.

- La valoració d'aquests cursos formatius es podrà quantificar en funció de la durada, la dificultat i, si escau, la superació de proves sobre matèries relacionades directament amb les funcions pròpies del lloc de feina ofert.

B. Mèrits específics                                                                                                                                                        Màxim: 55 punts

1. Currículum professional                                                                                                                        Puntuació màxima: 20 punts

  • La valoració del currículum es quantificarà segons la naturalesa del lloc de feina ofert, bé tenint en compte l'experiència en llocs de feina similars o bé per la similitud entre el contingut tècnic i l'especialització dels llocs ja ocupats amb els del lloc ofert.

  • L'experiència professional com a càrrec directiu en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut es valorarà de la mateixa manera que els serveis prestats en la mateixa categoria que la del lloc de feina ofert sempre que es compleixin els requisits exigits per participar en el procediment de provisió durant el temps en què hagi ocupat el càrrec directiu. Es podran valorar també les aptituds i els rendiments apreciats en altres llocs ocupats anteriorment.

1.1. Llocs de feina en relació amb el lloc ofert

Serveis prestats                                                                                                                                                             Puntuació

Haver ocupat llocs de comandament intermedi amb un complement de destinació superior al nivell 24                   0,20/mes

Haver ocupat llocs de de comandament intermedi amb un complement de destinació igual al nivell 24                   0,15/mes

Haver ocupat llocs de de comandament intermedi amb un complement de destinació inferior al nivell 24               0,10/mes

1.2. Altres experiències professionals relacionades amb el lloc de feina ofert

Serveis prestats                                                                                                                                                            Puntuació

Haver prestat servei com a directiu en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut en el subgrup A1        0,20/mes

Haver prestat servei com a directiu en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut en el subgrup A2        0,18/mes

Haver prestat servei com a directiu en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut en el subgrup C1        0,16/mes

Haver prestat servei en llocs de feina amb funcions idèntiques a l'ofert                                                                     0,15/mes

Haver prestat altres serveis en llocs de feina similars o amb similar  contingut tècnic i especialització                    0,10/mes

2. Projecte de gestió i organització                                                                                                         Puntuació màxima: 20 punts

Els candidats han de presentar un projecte de gestió i organització relacionat amb l'àmbit d'actuació del lloc de feina ofert. Aquest projecte s'ha d'ajustar a l'entorn i als recursos humans i materials disponibles en la unitat administrativa en què s'enquadra el lloc de feina i s'ha d'elaborar basant-se en els objectius del lloc que determini aquesta convocatòria. Es podrà requerir exposar i defensar el projecte en una sessió pública.

Fase                                                                                                        Puntuació

Fonamentació                                                                                              4

Objectius i capacitació                                                                                8

Coordinació i seguiment                                                                             8

3. Entrevista personal                                                                                                                              Puntuació màxima: 15 punts

Fase                                                                                                         Puntuació

Nivell competencial                                                                                    8

Actitud                                                                                                        7