Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE CALVIÀ

INSTITUT MUNICIPAL D'EDUCACIÓ I BIBLIOTEQUES

Núm. 410704
Bases reguladores i convocatòria d'ajudes econòmiques per a cursar estudis de Màster Universitari per al curs acadèmic 2024/2025, de l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià (IMEB)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

EL CONSELL RECTOR DEL IMEB VA APROVAR EL DIA 13 DE JUNY DE 2024 LES BASES REGULADORES I CONVOCATÒRIA D'AJUDES ECONÒMIQUES PER A CURSAR ESTUDIS DE MÀSTER UNIVERSITARI PER AL CURS ACADÈMIC 2024/2025 DE CONFORMITAT AL QUE ES DISPOSA EN L'ARTICLE 9.3 DE LA LLEI 38/03, DE 17 DE NOVEMBRE, GENERAL DE SUBVENCIONS, ES PUBLIQUEN LES BASES REGULADORES QUE LA REGEIXEN.

Des de l'Ajuntament de Calvià, a través de l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià, es vol facilitar l'accés i continuïtat d'estudis d'especialització a través de Màster Universitari.

Article 1. Objecte i finalitat de les bases i convocatòria

Aquestes bases tenen per objecte estructurar i establir els criteris i procediments per a la concessió d'ajudes per part de l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià (d'ara endavant IMEB) en règim de concurrència competitiva i d'acord amb els principis d'objectivitat i publicitat, en les condicions que s'estableixen en els següents articles.

La finalitat d'aquestes ajudes és la de contribuir a sufragar despeses per a fomentar la realització d'estudis d'especialització universitària.

Article 2. Caràcter de les beques

Les ajudes d'aquesta convocatòria tenen caràcter de màxims, caràcter voluntari i temporal, no són invocables com a precedent i no es pot exigir augment o revisió de la quantia assignada.

La participació en aquesta convocatòria se subjectarà als principis de publicitat, concurrència, transparència, objectivitat, igualtat i no discriminació, reducció de tràmits, agilitació, eficiència i simplificació així com l'eficàcia en el compliment d'objectius i eficiència en l'assignació i utilització dels recursos públics.

En tot allò no previst en aquestes bases li serà aplicable la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions; Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions; el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre; Reial decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de dades Nacional de Subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajudes públiques; Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de subvencions de la CAIB; la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic; la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals; l'RDL 2/2004, de 5 de març, que aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.

Article 3. Requisits de les persones sol·licitants

Poden sol·licitar les beques objecte de les presents bases i convocatòria les persones que en el moment de presentar la sol·licitud reuneixin els requisits següents:

3.1 Tenir la nacionalitat espanyola o d'algun estat membre de la Unió Europea. Les persones estrangeres no comunitàries hauran de ser residents a Espanya.

3.2 Estar empadronades en el municipi de Calvià o, en defecte d'això, que la persona sol·licitant o familiars de primer grau hagin abonat el pagament d'impostos de Béns immobles municipals de Calvià de l'any 2023.

3.3 Estar matriculat per al curs acadèmic 2024/2025 a ensenyaments de Màster Universitari conforme el que s'estableix en la normativa estatal d'ordenació dels ensenyaments universitaris oficials.

Si en el moment de presentar la sol·licitud no disposa d'aquest document, haurà de presentar-se abans del dia 11 d'octubre de 2024, a través de registre municipal.

3.4. Haver obtingut una nota mitjana d'expedient mínima de 6,5 (escala de 0 a 10) en la titulació de diplomatura, llicenciatura o grau universitari pel qual s'accedeix al Màster Universitari.

3.5. Només es podrà rebre una ajuda pel mateix estudi de màster, independentment dels anys en què es cursi. En cas d'haver rebut una ajuda per estudis de Màster Universitari i no haver-los finalitzats, no es podrà accedir a l'ajuda per altres estudis de Màster Universitari.

3.6 Els beneficiaris no hauran d'estar en possessió d'una altra titulació de Màster Universitari.

3.7. Estar al corrent de les obligacions tributàries estatals, autonòmiques i locals o imposades per les disposicions legals vigents.

3.8 Es consideraran beneficiaris directes aquelles persones sol·licitants en la unitat familiar de les quals hi hagi víctimes de violència de gènere. En qualsevol cas, haurà de complir-se amb els requisits dels punts 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7 i 3.9.

3.9 Presentar la documentació requerida en el termini i forma establert en les presents bases.

3.10 La unitat familiar no pot superar els següents límits d'ingressos en l'exercici fiscal 2023 per a poder beneficiar-se d'aquestes ajudes: El càlcul s'obtindrà a partir de l'import de la Base Imposable General (casella 435) més l'import de la Base Imposable de l'Estalvi (casella 460).

Famílies de un membre

18.345,70 €

Famílies de dos membres

31.315,70 €

Famílies de tres membres

42. 506,10€

Famílies de quatre membres

50.480,30 €

Famílies de cinc membres

56.422,60 €

Quan alguns dels membres computables de la unitat familiar acrediti una discapacitat, o incapacitat per a treballar, computarà com dos membres d'aquesta unitat.

Per a la determinació de la renda dels membres computables que hagin presentat declaració per l'Impost sobre la Renda de les Persones Físiques o Certificat d'Imputacions, es procedirà del següent mode:

  • Quan la persona sol·licitant hagi percebut ingressos constituirà una unitat familiar independent. En cas de tenir cònjuge o parella de fet, també es considerarà membre computable, així com els fills que visquin en el mateix domicili, si és el cas. Si la persona sol·licitant conviu amb el seu cònjuge o parella de fet i no hagués percebut ingressos, es tindran en compte els ingressos d'aquest.
  • Quan la persona sol·licitant no hagi percebut ingressos i convisqui amb els seus progenitors, es consideraran membres computables de la unitat familiar el pare i la mare, o tutor/a o persona encarregada de la guarda i protecció de l'estudiant, i el propi sol·licitant.

Constitueixen modalitats d'unitat familiar per al còmput d'ingressos, les següents:

  • En els casos de separació amb règim de guarda i custòdia: es requerirà al sol·licitant la sentència ferma i conveni regulador. Si només l'ostenta un dels dos progenitors, la documentació sobre ingressos serà la referida a aquest. Si l'ostenten de forma compartida els dos progenitors, la documentació serà la referida a tots dos.
  • En el cas que no apareguin dades en l'Agència Tributària i l'IMEB ho consideri pertinent, per a una adequada resolució de la sol·licitud, podrà requerir documentació alternativa.

Article 4. Import de les ajudes econòmiques

Es convoquen 26 beques per un import de 1.000,00€ cadascuna

Article 5. Compatibilitat i incompatibilitat de les ajudes

Aquestes ajudes són compatibles amb unes altres que pel mateix concepte poguessin concedir-se per part d'altres entitats públiques o privades.

La persona sol·licitant només podrà percebre una ajuda pel mateix estudi de màster al qual opta a la beca, sempre que la convocatòria correspongui a l'IMEB, independentment dels cursos dels quals s'estructuri la formació. En cas d'haver rebut una ajuda per estudis de Màster Universitari i no haver-los finalitzats, no es podrà accedir a l'ajuda per altres estudis de Màster Universitari.

Article 6. Criteris de baremació de les ajudes

Des de l'IMEB s'observaran els principis de publicitat, transparència, concurrència, objectivitat, igualtat i no discriminació.

Quan no sigui possible ampliar el crèdit pressupostari assignat i les sol·licituds superin el crèdit previst, l'assignació de les ajudes entre les persones sol·licitants es baremarà seguint els següents criteris:

  • Criteri 1: Tindran preferència aquelles persones que cursin els estudis en una universitat pública.
  • Criteri 2: Tindran preferència aquelles persones que cursin els estudis en una universitat adscrita a una universitat pública.
  • Criteri 3: Tindran preferència aquelles persones els estudis de les quals no s'imparteixen a Mallorca i es cursen en una universitat privada.
  • Criteri 4: Tindrà preferència la persona que hagi obtingut major qualificació de mitjana acadèmica en la titulació per la qual accedeix al Màster (valoració de l'1 al 10).

Aplicat el primer criteri, si el nombre de sol·licituds continua sent superior, s'aplicarà el criteri 2, si persisteix la situació s'aplicarà el criteri 3 i si persisteix la situació s'aplicarà el criteri 4. Si no hi ha altre remei tindran preferència aquelles persones que tinguin condició de família nombrosa.

En cas de continuar havent-hi major nombre de sol·licituds es decidirà mitjançant sorteig per l'IMEB. En cas que hi hagi possibilitat d'atorgar més ajudes es procedirà a aplicar el següent criteri amb les mateixes condicions.

Article 7. Causes de denegació de l'ajuda

L'ajuda econòmica es denegarà o es revocarà en el cas que ja hagués estat concedida, per les causes següents:

  • Per falsejar o incomplir algun dels punts establerts en aquestes bases.
  • La presentació de la sol·licitud de subvenció fora del termini establert.
  • La no-utilització dels canals legalment establerts per a la presentació de documentació.
  • La no presentació de la documentació establerta a les presents bases.

Article 8. Funcions de l'IMEB

  • Comprovar que la persona sol·licitant reuneix els requisits i que la seva documentació s'ajusta al que es disposa en la present convocatòria. Seran excloses del procés de selecció aquelles sol·licituds presentades fora de termini, o que no reuneixin els requisits exigits en la convocatòria.
  • Requerir a les persones sol·licitants la documentació, precisions o aclariments i proves que consideri oportunes.
  • Proposar la concessió o denegació de les beques a la Presidenta de l'IMEB. L'acord adoptat establirà les quanties que corresponguin a cada beneficiari, les característiques de les ajudes i la partida pressupostària corresponent.
  • Qualsevol altra de naturalesa anàloga no prevista en les presents bases i convocatòria.

Article 9. Procediment de concessió i publicitat

  • La instrucció del procediment correspon a l'IMEB, que actuarà d'ofici realitzant totes les actuacions necessàries per a determinar, saber i comprovar les dades en virtut dels quals ha de resoldre's la concessió de les ajudes.
  • Si la sol·licitud o documentació presentada no reuneix els requisits establerts en la convocatòria, es requerirà, mitjançant publicació en la web municipal, perquè la complementi, esmeni la falta de dades o acompanyi els documents preceptius que se li indiquin, en el termini màxim de deu dies hàbils següents, amb l'advertiment que, de no fer les esmenes en el termini assenyalat, es tindrà per desistida la petició.
  • Aquesta resolució haurà d'incloure la relació de les persones sol·licitants que han d'esmenar les deficiències advertides, la relació de persones sol·licitants que, inicialment, compleixen els requisits de la convocatòria, així com la relació de persones sol·licitants excloses amb indicació del motiu.
  • El requeriment previst en el paràgraf anterior es realitzarà a través de resolució. La publicació es realitzarà a través del mitjà www.calvia.com/imeb
  • Com a màxim dia 11 d'octubre de 2024 han de presentar a través de registre municipal el document que acrediti la matrícula del curs 2024/2025 dels estudis pels quals opta a la beca on s'indiqui el nom del centre educatiu, estudis, curs acadèmic, nombre d'assignatures matriculades, nom i DNI de l estudiant.
  • Una vegada hagi conclòs el termini, l'IMEB haurà d'avaluar les sol·licituds presentades i les al·legacions i/o esmenes realitzades per les persones interessades.
  • El termini màxim per a resoldre l'adjudicació i realitzar les comprovacions posteriors serà de sis mesos, a comptar des del següent a la finalització del termini de presentació de les sol·licituds. Es podrà interposar recurs d'alçada, que no esgota la via administrativa, davant l'alcalde de la Corporació, en el termini d'un mes a comptar des de la notificació, de conformitat amb el que es disposa en l'article 121 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sense perjudici que pugui presentar-se qualsevol altre recurs que es consideri pertinent. El recurs es presentarà en el Registre General d'aquest Ajuntament, en el registre de l'IMEB, o en les dependències i mitjans a què es refereix l'art. 16.4 de la ja citada Llei 39/2015.

Article 10. Protecció de dades

De conformitat amb el que es disposa en el Reglament General de Protecció de Dades (UE) 2016/679 i en la normativa espanyola relativa a la protecció de dades personals, posem en el seu coneixement que:

1.- El responsable del tractament de les seves dades de caràcter personal és l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques (IMEB) amb NIF Q-0700491-D, adreça carrer Julià Bujosa Sans, Batle núm. 1, CP: 07184, Calviá, illes Balears, telèfon de contacte: 971 139 139 i correu electrònic imeb@calvia.com.

2.- Les dades de contacte del delegat de Protecció de Dades de l'IMEB són: dpd@calvia.com.

3.- La finalitat amb la qual es tracten les seves dades és la tramitació i gestió de la seva sol·licitud de beca d'acord amb els criteris establerts en les presents bases reguladores.

4.- La base de licitud per al tractament de les dades facilitades, tant en la sol·licitud com en la documentació que pugui ser adjuntada, es basa en l'article 6.1.c) del Reglament General de Protecció de Dades, compliment d'una obligació legal i en l'art. 6.1.e) compliment d'una missió realitzada en interès públic sobre la base de la següent normativa:

  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local.
  • Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de Balears. 
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
  • Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
  • Reial decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de dades Nacional de Subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajudes públiques.
  • RDL 2/2004, de 5 de març, que aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals
  • Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

La consulta a altres Administracions Públiques, a través de plataformes d'intermediació, de la documentació necessària per a tramitar la seva sol·licitud, que pogués contenir dades personals amb transcendència tributària, conforme a l'article 95 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària, categories especials de dades personals conforme a l'article 9 del Reglament General de Protecció de Dades o altres dades de caràcter reservat i/o confidencial, està basada en el consentiment de la persona que sol·licita la beca o del seu representant legal.

5.- La informació es conservarà d'acord amb els criteris i terminis establerts en la Llei 15/2006, del 17 d'octubre, d'arxius i patrimoni documental de les illes Balears.

6.- Comunicacions de dades previstes: les dades personals podran ser comunicats en el Butlletí Oficial de les illes Balears i en la pàgina web de l'entitat seguint les instruccions emanades de Disposició addicional setena de la Llei orgànica de Protecció de Dades i Garantia de drets digitals en relació a la identificació dels interessats en les notificacions per mitjà d'anuncis i publicacions d'actes administratius.

Així mateix, les seves dades podran ser comunicats a l'Agència Tributària o òrgans similars amb competències en matèria tributària.

No estan previstes altres comunicacions ni transferències internacionals de dades personals, excepte obligació legal.

7.- Podrà exercitar, en els casos i formes prevists en la legislació vigent, els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, oposició i portabilitat, mitjançant registre presencial, en el Servei d'Atenció al Ciutadà de l'IMEB carrer Juliá Bujosa Sans Batle, num 1, Calvià.

8.- Si en l'exercici dels seus drets no ha estat degudament atès podrà presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, C/ Jorge Juan, 6 28001 Madrid – Seu electrònica: sedeagpd.gob.es. Amb caràcter previ i potestatiu, pot posar-se en contacte amb el Delegat de Protecció de Dades en dpd@calvia.com.

Article 11. Pagament de les beques

El pagament d'aquestes subvencions es realitzarà en un pagament únic per la totalitat de l'import concedit, mitjançant transferència bancària, a partir de la data de la resolució de concessió i publicació en la web municipal. Aquestes subvencions no requereixen una altra justificació que l'acreditació de les condicions i requisits necessaris per a accedir a la subvenció, per la qual cosa les subvencions es donaran per justificades en el moment de la seva concessió, sense perjudici de les actuacions comprovatòries de l'Administració/IMEB i el control financer que pugui estendre's a verificar la seva exactitud. La inexactitud, falsedat o omissió de qualsevol dada o informació podrà donar lloc a responsabilitat penal, civil o administrativa.

Article 12. Reintegrament de les subvencions

El reintegrament de l'import percebut, quan escaigui, es regirà pel que es disposa en el títol II de la LGS i pel títol III del RLGS i altra normativa d'aplicació.

Procedirà el reintegrament de la quantitat total percebuda indegudament, quan de la comprovació efectuada es conclogui que les manifestacions realitzades per la persona beneficiària en la seva declaració no són correctes. Al costat de les causes d'invalidesa de la resolució de concessió, recollides en l'article 36 de la LGS, donaran lloc a l'obligació de reintegrar la quantitat total percebuda, així com l'exigència de l'interès de demora corresponent des de la data del pagament de la subvenció fins que s'acordi la procedència del reintegrament, els supòsits previstos amb caràcter general en l'article 37 de la Llei General de Subvencions.

En cas de la inexactitud, falsedat o omissió en les afirmacions efectuades en la declaració responsable, la persona beneficiària de l'ajuda tindrà prohibida la seva participació en qualsevol subvenció o línia d'ajuda implementada per l'Ajuntament de Calvià/IMEB durant el període de quatre anys, sense perjudici de la responsabilitat penal, civil o administrativa en què pugui incórrer.

Article 13. Termini i forma de presentació de les sol·licituds

El termini per a la presentació de sol·licituds serà del 8 al 26 de juliol de 2024 (tots dos inclosos) de manera telemàtica a través del Registre Electrònic Comú de l'Administració General de l'Estat, de manera presencial de dilluns a divendres de 9 a 14 hores en el Registre de l'IMEB o en qualsevol de les formes previstes en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Article 14. Informació requerida

Documentació a aportar

  • Model de sol·licitud correctament emplenat (Annex I). Es trobarà a la disposició de les persones sol·licitants en la pàgina web municipal.
  • En cas que hagi d'autoritzar-se la consulta de les dades de terceres persones, haurà d'aportar-se model de sol·licitud correctament emplenat (Annex II). Es trobarà a la disposició de les persones sol·licitants en la pàgina web municipal.
  • Quan la persona sol·licitant de l'ajuda sigui el tutor legal haurà de presentar el document que l'acrediti.
  • Declaració responsable de veracitat de les dades bancàries
  • Acreditació d'haver obtingut una nota mitjana d'expedient mínima de 6,5 (escala de 0 a 10) en la titulació de diplomatura, llicenciatura o grau universitari pel qual s'accedeix al Màster Universitari, mitjançant expedient acadèmic o certificat expedit pel centre educatiu.
  • Document que acrediti la matrícula curs 2024/2025 dels estudis pels quals opta a la beca en la qual s'indiqui el nom del centre educatiu, estudis, curs acadèmic, nombre de crèdits matriculats, nom i DNI de l'estudiant. En cas que en el moment de presentar la sol·licitud no es disposi d'aquest document, podrà realitzar una Declaració i abans del dia 11 d'octubre de 2024, haurà de presentar el document a través de registre municipal.

Documents aportats anteriorment o autorització expressa

Per a comprovar

Amb autorització expressa en l'annex I perquè l'IMEB pugui consultar les dades o que s'hagin presentat anteriorment en altres convocatòries de l'IMEB

Si la persona sol·licitant no autoritza la consulta de les dades, haurà d'acreditar-ho a través dels següents documents

Els límits d'ingressos de la Declaració de la Renda 2023 de la unitat familiar

Marcar la casella corresponent en l'annex I i/o marcar la casella corresponent en l'annex II, si correspon.

Declaració de la Renda o certificat d'imputacions de l'exercici 2023 dels membres de la unitat familiar computables.

L'empadronament o IBI

Marcar la casella corresponent en l'annex I i/o marcar la casella corresponent en l'annex II, si correspon.

Certificat d'empadronament de la persona sol·licitant o justificant de pagament d'IBI de Calvià de l'any 2023 de la persona sol·licitant o familiars de primer grau.

En cas que en la unitat familiar hi hagi víctimes de violència de gènere.

 

Observacions: Només marcar la casella aquelles persones que es trobin en aquesta situació

 

Marcar la casella corresponent en l'annex I i/o marcar la casella corresponent en l'annex II, si correspon.

Informe dels serveis públics amb capacitat d'identificació de les situacions de violència masclista o documentació judicial o administrativa que justifiqui ser víctima de violència de gènere, segons l'estipulat en el Art. 78 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

En cas que en la unitat familiar existeixi separació dels progenitors amb règim de guarda i custòdia.

 

Observacions: Només marcar la casella aquelles persones que es trobin en aquesta situació.

 

Marcar la casella corresponent en l'annex I i/o marcar la casella corresponent en l'annex II, si correspon.

Si la persona sol·licitant no ha presentat en convocatòries anteriors aquesta documentació o ha sofert modificacions, haurà de presentar:

 

- Sentència ferma i conveni regulador.

- Traducció o declaració jurada de la traducció de la sentència de separació/divorci amb indicació del règim de guarda i custòdia, si és el cas.

En els casos en què la unitat familiar tingui la consideració de família nombrosa.

En els casos en què la unitat familiar tingui la consideració de família nombrosa.

 

Observacions: Només marcar la casella aquelles persones que es trobin en aquesta situació.

Marcar la casella corresponent en l'annex I i/o marcar la casella corresponent en l'annex II, si correspon.

Si la persona sol·licitant no ha presentat en convocatòries anteriors aquesta documentació o ha sofert modificacions, haurà de presentar títol de família nombrosa.

Quan alguns dels membres computables de la unitat familiar acrediti una discapacitat, o incapacitat per a treballar.

 

Observacions: Només marcar la casella aquelles persones que es trobin en aquesta situació

Marcar la casella corresponent en l'annex I i/o marcar la casella corresponent en l'annex II, si correspon.

 

Si la persona sol·licitant no ha presentat en convocatòries anteriors aquesta documentació o ha sofert modificacions, haurà de presentar resolució de reconeixement del grau de discapacitat emès per la Direcció General de Dependència de les illes Balears.

No estar en possessió d'una altra titulació del nivell pel qual s'opta a la beca.

Marcar la casella corresponent en l'annex I (Apartat: Declaració jurada de no estar en possessió d'una altra titulació del nivell pel qual s'opta a la beca).

ADVERTIMENT: La inexactitud, falsedat o omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació que s'incorpori a la declaració responsable, o la no presentació davant de l'Ajuntament de Calvià/IMEB de la documentació que sigui requerida per a acreditar el compliment del declarat, determinarà el reintegrament de la quantitat total percebuda, més l'interès de demora corresponent des de la data del pagament de la subvenció fins que s'acordi la procedència del reintegrament, i tindrà prohibida la seva participació en qualsevol subvenció o línia d'ajudes implementada per l'Ajuntament de Calvià/IMEB fins a un màxim de quatre anys, sense perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives al fet que pertoqués (art. 69.4 Llei 39/2015).

Article 15. Crèdit pressupostari

La despesa que generin les ajudes serà per un import total màxim de 26.000,00 €, sense perjudici que en aplicació de l'article 58 del Reglament de Subvencions es pugui ampliar el crèdit, que es finançarà amb càrrec a la partida pressupostària corresponent dels Pressupostos Generals de l'IMEB per a l'any 2024.

 

Calvià, (signat electrònicament: 21 de juny de 2024)

La presidenta de l'IMEB Isabel Bonet Saum