Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE CALVIÀ

INSTITUT MUNICIPAL D'EDUCACIÓ I BIBLIOTEQUES

Núm. 394486
Convocatòria i bases reguladores de les condicions i requisits per a la concessió d'ajudes i subvencions socioeducatives CUC - curs acadèmic 2024-2025, de l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià (IMEB)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

EL CONSELL RECTOR DEL IMEB VA APROVAR EL DIA 13 DE JUNY DE 2024 LA CONVOCATÒRIA I BASES REGULADORES DE LES CONDICIONS I REQUISITS PER A LA CONCESSIÓ D'AJUDES I SUBVENCIONS SOCIOEDUCATIVES CUC - CURS ACADÈMIC 2024-2025 DE CONFORMITAT AL QUE ES DISPOSA EN L'ARTICLE 9.3 DE LA LLEI 38/03, DE 17 DE NOVEMBRE, GENERAL DE SUBVENCIONS, ES PUBLIQUEN LES BASES REGULADORES QUE LA REGEIXEN.

Article 1 Objecte i finalitat

Aquestes bases tenen per objecte estructurar i establir els criteris i procediments per a la concessió d'ajudes socioeducatives CUC per part de l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià (d'ara endavant IMEB) en règim de concurrència competitiva, en les condicions que s'estableixen en els següents articles.

Aquestes ajudes estan destinades a afavorir, en l'àmbit de l'educació no formal, el desenvolupament de competències i habilitats metodològiques, socials i participatives a través de la implicació en activitats pròpies de CUC, la divulgació d'informació i foment de la participació dels estudiants en les accions programades.

El pla de formació es desenvoluparà en sessions teòriques i posteriors pràctiques. A través d'una metodologia activa es promourà l'adquisició de diferents competències que permetin aconseguir de manera reeixida els objectius proposats.

Competències tècniques (saber): Coneixement del municipi. Coneixement de l'Ajuntament de Calvià: organització, serveis municipals. Coneixement dels serveis del CUC: organització, serveis, accés i gestió. Coneixement de l'estructura de representació estudiantil en l'àmbit del CUC. Coneixement de les activitats de participació d'estudiants en la vida preuniversitària. Coneixement dels diferents recursos que les administracions públiques posa a la disposició dels estudiants. Coneixements de e-comunicació: e-mail, newsletter, web, facebook, twitter, instagram, Tik tok, youtube, ràdio.

Competències metodològiques (saber-fer): A) Informacionals: Coneixement, valoració crítica i utilització de les fonts d'informació. Cerca i anàlisi d'informació documental. Comprensió, valoració i adequació de la informació. Autonomia per a seleccionar informació rellevant. Utilització de les tecnologies de la informació i la comunicació. Maneig d'instruments d'anàlisis i cerca d'informació. Interpretació i representació gràfica de la informació. B) Comunicatives: Comunicació interpersonal efectiva i clara tant de manera oral com escrita. Expressió fluida i espontània. Manteniment de contacte visual amb l'interlocutor. C) Procedimentals: Identificació de necessitats de l'estudiant. Posada en pràctica dels coneixements adquirits en la resolució de problemes i incidències. Treball en equip. Aprenentatge continu (Aprendre a aprendre). Maneig de procediment de (acte)avaluació. Foment de la participació estudiantil en les activitats, centres i grups pertinents.

Competències socials i participatives (saber-ser-i-estar): Compromís amb el canvi i la millora de la implicació estudiantil. Iniciativa. Treball col·laboratiu. Escolta activa. Empatia. Esperit motivador. Flexibilitat cognitiva. Autonomia. Raonament crític. Sensibilitat cap a problemàtiques socioculturals i de participació. Reflexió autocrítica. Sentit de la responsabilitat. Eficàcia i col·laboració. Reconeixement de les pròpies limitacions. Compromís amb els objectius proposats

Article 2 Règim de la concessió i marc normatiu

En tot allò no previst en aquestes bases li serà aplicable la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions; Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions; el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre; Reial decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de dades Nacional de Subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajudes públiques; la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic; la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals; l'RDL 2/2004, de 5 de març, que aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.

Article 3 Requisits dels beneficiaris

Poden beneficiar-se de les ajudes objecte de la present convocatòria les persones que, en el moment de presentar la candidatura, reuneixin els requisits següents:

3.1.- Tenir la nacionalitat espanyola o d'algun estat membre de la Unió Europea, les persones estrangeres no comunitàries han d'acreditar la condició de residents a Espanya.

3.2.- Estar empadronades en el municipi de Calvià o, en defecte d'això, que la persona sol·licitant o familiars de primer grau hagin abonat el pagament d'impostos de Béns immobles municipals de Calvià de l'any 2023.

3.3.- Estar matriculat/a en estudis de 2n de batxillerat en qualsevol dels Instituts d'Educació Secundària de Calvià o estudis de grau universitari (matriculats en 1r o 2n curs i que no tinguin el 50% dels crèdits totals aprovats) del curs acadèmic 2024/2025. En el cas d'estudiants de grau universitari haurà de cursar-se en modalitat a distància o una universitat presencial a Mallorca.

3.4.- No es pot compatibilitzar amb la realització d'una altra beca pràctica vinculada als estudis pels quals opta a la beca o per altres estudis que pugui haver finalitzat anteriorment.

3.5.- Estar al corrent de les obligacions tributàries estatals, autonòmiques i locals o imposades per les disposicions legals vigents.

3.6.- Perquè l'entrevista pugui valorar-se haurà de realitzar-se en el termini màxim de 7 dies hàbils des de la publicació de la resolució provisional.

3.7.- Presentar la documentació requerida en el termini i forma establert en les presents bases.

Article 4 Característiques de les ajudes

- Es convoquen un màxim de 8 ajudes distribuïdes, preferentment, de la manera següent:

  • 2 ajudes per a estudiants de 2n de batxillerat d'IES Calvià
  • 2 ajudes per a estudiants de 2n de batxillerat d'IES Bendinat
  • 2 ajudes per a estudiants de 2n de batxillerat d'IES Son Ferrer
  • 2 ajudes per a estudiants de grau universitari (haurà de cursar-se en modalitat a distància o una universitat presencial a Mallorca).

Quan hi hagi empat en la puntuació final es prioritzarà als estudiants que estiguin cursant segon de batxillerat.

- La durada de la col·laboració serà de 120 hores totals, amb data d'inici l'endemà a l'adjudicació de la beca, amb previsió d'inici al setembre de 2024 i data de finalització com a màxim el 31 de juliol de 2025. Al desembre de 2024 s'hauran d'haver realitzat un mínim de 40 hores i màxim de 50 hores, al març de 2025 s'hauran d'haver realitzat un mínim de 60 hores i màxim de 80 hores totals i el mes de juliol de 2025 les hores restants fins a aconseguir un total de 120 hores.

- La modalitat de realització de les 120 hores de beca haurà de ser com a màxim 30 hores en modalitat en línia i la resta d'hores en modalitat presencial.

- De les 120 hores totals es podran destinar un màxim de 20 hores totals a l'assistència i participació d'activitats/tallers pròpies del CUC (contemplades en la programació mensual) i la resta es destinaran a la realització de reunions internes, reunions de tutorització, formacions pròpies de la beca i tasques internes de gestió del servei CUC. Les formacions pròpies de la beca són d'obligada assistència.

- La quantia total de l'ajuda com a subvenció és de 1.020 €, distribuïda en tres pagaments: desembre 2024, març 2025 i juliol 2025. Per a poder rebre el pagament del mes de desembre de 2024 s'hauran d'haver realitzat un mínim de 40 hores. Per a poder rebre el pagament del mes de març han d'haver-se realitzat un mínim de 60 hores i per a rebre el pagament del mes de juliol han d'haver-se realitzat el total de les 120 hores

- L'horari es pactarà mensualment amb les persones beneficiàries, valorant i prioritzant el període d'exàmens, sense que en cap cas pugui veure's afectat el rendiment acadèmic.

 

Article 5 Condicions generals de les ajudes

- La concessió d'una ajuda de col·laboració pràctica no representa cap relació contractual entre la persona ajudada i l'IMEB/Ajuntament de Calvià.

- Previ a l'inici de l'ajuda se signarà un protocol de compromís. És el document pel qual es regula la realització dels períodes de col·laboració pràctica i es formalitza a través de la subscripció del mateix entre l'Ajuntament de Calvià- IMEB i la persona beneficiada.

- La renúncia o anul·lació de l'ajuda donarà lloc a la pèrdua de tots els drets inherents a aquesta.

- Les vacants que es produeixin per anul·lació o renúncia podran ser cobertes amb candidats suplents, a valorar per part de l'IMEB.

- L'IMEB contractarà una assegurança d'accident i responsabilitat civil durant la realització de l'ajuda.

- Previ a l'adjudicació de la beca haurà de presentar-se justificants dels estudis pel que opta a la beca i estan recollits en l'article 3.3 de les presents bases.

Article 6 Criteris d'atorgament de les ajudes

Des de l'IMEB s'observaran els principis d'igualtat i no discriminació. L'assignació de les ajudes entre els candidats es realitzarà per l'IMEB, d'acord amb els principis de transparència i mèrit, seguint els següents criteris:

  • Haver participat en projectes de voluntariat social o equivalent: un màxim de 10 punts a raó de 2 punts per acció.

  • Haver participat en activitats i tallers gestionats des del CUC, fora d'horari lectiu: un màxim de 4 punts a raó d'1 punt per acció.

  • Haver participat en projectes europeus: un màxim de 6 punts a raó de 2 punts per acció.

  • Carta de motivació: un màxim de 10 punts. En el document haurà de respondre's com a mínim a les següents qüestions:

 - Motius pels quals vol optar a la beca.

- Beneficis que li pot aportar realitzar la beca (quines competències i habilitats li agradaria desenvolupar i quins reptes li suposaria realitzar la beca).

- Breu explicació de dues propostes d'activitats/tallers que li agradaria posar en marxa des del CUC (les activitats que es proposin han de ser noves)

Els criteris de valoració són: estructura, organització i presentació, contingut i format.

  • Entrevista personal: un màxim de 10 punts

Els criteris de valoració seran: presentació i ambient, coneixement del context i de la beca, competències individuals, competències interpersonals, competències motivacionals, competències comunicatives.

Perquè l'entrevista pugui valorar-se haurà de realitzar-se en el termini màxim de 7 dies hàbils des de la publicació de la resolució provisional.

  • Les persones sol·licitants que no hagin realitzat anteriorment beca socioeducativa, pels mateixos o diferents estudis, se'ls atorgarà 10 punts.

Quan hi hagi empat en la puntuació final es prioritzarà els estudiants que estiguin cursant segon de batxillerat.

Únicament es valorarà la documentació presentada durant el termini de presentació de sol·licituds o durant el termini d'esmena i a través de registre. La documentació que es presenti fora d'aquests terminis i per correu electrònic no es podrà valorar.

Article 7 Termini i forma de presentació de documentació

El termini per a la presentació de sol·licituds serà del 8 al 26 de juliol de 2024 (tots dos inclosos) de manera telemàtica a través del Registre Electrònic Comú de l'Administració General de l'Estat, de manera presencial de dilluns a divendres de 9 a 14 hores en el Registre de l'IMEB o en qualsevol de les formes previstes en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

 

Article 8.- Documentació a presentar

  • Model de sol·licitud/ Declaració responsable correctament emplenat (Annex I). Es trobarà a la disposició de les persones sol·licitants en la pàgina web municipal.

  • Carta de motivació (veure article 6).

  • Currículum actualitzat amb foto carnet.

  • Documentació acreditativa d'haver participat en projectes de voluntariat social o equivalent. Únicament es valorarà la documentació presentada durant el termini de presentació de sol·licituds o durant el termini d'esmena. La documentació que es presenti fora d'aquests terminis no es podrà valorar. No s'acceptaran acreditacions mitjançant fullets, fotografies de l'esdeveniment o equivalent. L'acreditació serà vàlida quan s'incorporin totes les dades de la persona sol·licitant, dades de l'activitat i haurà de ser expedida per l'entitat organitzadora (veure article 6).

  • Documentació acreditativa d'haver participat en projectes europeus. Únicament es valorarà la documentació presentada durant el termini de presentació de sol·licituds o durant el termini d'esmena. La documentació que es presenti fora d'aquests terminis no es podrà valorar. No s'acceptaran acreditacions mitjançant fullets, fotografies de l'esdeveniment o equivalent. L'acreditació serà vàlida quan s'incorporin totes les dades de la persona sol·licitant, dades de l'activitat i haurà de ser expedida per l'entitat organitzadora (veure article 6).

  • Haver participat en activitats i tallers gestionats des del CUC, fora d'horari lectiu. Únicament es valorarà la documentació presentada durant el termini de presentació de sol·licituds o durant el termini d'esmena. La documentació que es presenti fora d'aquests terminis no es podrà valorar. No s'acceptaran acreditacions mitjançant fullets, fotografies de l'esdeveniment o equivalent. L'acreditació serà vàlida quan s'incorporin totes les dades de la persona sol·licitant, dades de l'activitat i haurà de ser expedida per l'entitat organitzadora.

En cas de no disposar del document acreditatiu haurà d'indicar activitat en la qual he participat, any i sol·licitar que s'incorpori al seu expedient.

  • La matrícula o document que acrediti la realització en el curs 2024/2025 dels estudis de 2n de batxillerat o de grau universitari. En cas de no disposar d'aquest document durant el termini de presentació de sol·licituds, haurà de presentar com a màxim previ a l'adjudicació de la beca.

  • Únicament s'admetrà com vàlida la documentació presentada a través de registre, per la qual cosa la documentació presentada per correu electrònic no serà incorporada a l'expedient.

Documents aportats anteriorment o autorització expressa

Per a comprovar

Amb autorització expressa en l'annex I perquè el *IMEB pugui consultar les dades o que s'hagin presentat anteriorment en altres convocatòries de l'IMEB

Si la persona sol·licitant no autoritza la consulta de les dades, haurà d'acreditar-ho a través dels següents documents:

L'empadronament o IBI.

Marcar la casella corresponent en l'annex I.

Certificat d'empadronament de la persona sol·licitant o justificant de pagament d'IBI de Calvià de l'any 2023 de la persona sol·licitant o familiars de primer grau.

No estar realitzant una altra beca pràctica vinculada als estudis pels quals opta a la beca o per altres estudis que pugui haver finalitzat anteriorment.

Marcar en l'Annex I l'apartat de declaració responsable.

ADVERTÈNCIA: La inexactitud, falsedat o omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació que s'incorpori a la declaració responsable, o la no presentació davant l'Ajuntament de Calvià/IMEB de la documentació que sigui requerida per a acreditar el compliment del declarat, determinarà el reintegrament de la quantitat total percebuda, més l'interès de demora corresponent des de la data del pagament de la subvenció fins que s'acordi la procedència del reintegrament, i tindrà prohibida la seva participació en qualsevol subvenció o línia d'ajudes implementada per l'Ajuntament de Calvià/IMEB fins a un màxim de quatre anys, sense perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives al fet que pertoqués (art. 69.4 Llei 39/2015).

Article 9 Procediment de concessió

L'IMEB realitzarà la comprovació del compliment dels requisits de les candidatures.

Si la sol·licitud no reunís els requisits indicats, la presidència de l'IMEB requerirà a la persona interessada perquè en un termini de deu dies hàbils l'esmeni o acompanyi els documents preceptius, indicant-li que si no ho fes així se li tindrà per desistit de la seva sol·licitud i l'expedient s'arxivarà sense més tràmits.

El requeriment previst en el paràgraf anterior es farà a través de resolució, la publicació es realitzarà a través del mitjà www.calvia.com/imeb

Aquesta resolució haurà d'incloure la relació de les persones sol·licitants que han d'esmenar les deficiències advertides, la relació de persones sol·licitants que, inicialment, compleixen els requisits de la convocatòria, així com la relació de persones sol·licitants excloses amb indicació del motiu.

Una vegada conclòs el termini, l'IMEB haurà d'avaluar les sol·licituds presentades i les al·legacions i/o esmenes realitzades per les persones interessades.

L'IMEB redactarà la proposta de resolució provisional ajustant-se als criteris establerts en les bases. Una vegada examinades les al·legacions presentades es formularà una proposta de resolució definitiva. En qualsevol cas, la publicació de les resolucions es realitzarà a través del mitjà www.calvia.com/imeb.

El termini màxim per a resoldre l'adjudicació i realitzar les comprovacions posteriors serà de sis mesos, a comptar del següent a la finalització del termini de presentació de les sol·licituds, podent-se posar, que no esgota la via administrativa, un recurs d'alçada davant l'alcalde-president de la corporació, en el termini d'un mes a comptar des de la notificació, de conformitat al que es disposa en l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sense perjudici que es pugui presentar qualsevol altre recurs que es consideri pertinent. El recurs es presentarà en el Registre General d'aquest Ajuntament, en el registre de l'IMEB, o en les dependències i mitjans a què es refereix l'art. 16.4 de la ja esmentada Llei 39/2015.

Les presents bases i convocatòria hauran de ser publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la pàgina web municipal la resolució de concessió de les ajudes.

Article 10 Protecció de dades

De conformitat amb el que es disposa en el Reglament General de Protecció de Dades (UE) 2016/679 i en la normativa espanyola relativa a la protecció de dades personals, posem en el seu coneixement que:

1.- El responsable del tractament de les seves dades de caràcter personal és l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques (IMEB) amb NIF Q-0700491-D, adreça carrer Julià Bujosa Sans, Batle núm. 1, CP: 07184, Calviá, Illes Balears, telèfon de contacte: 971 139 139 i correu electrònic imeb@calvia.com.

2.- Les dades de contacte del delegat de Protecció de Dades de l'IMEB són: dpd@calvia.com.

3.- La finalitat amb la qual es tracten les seves dades és la tramitació i gestió de la seva sol·licitud de beca d'acord amb els criteris establerts en les presents bases reguladores.

4.- La base de licitud per al tractament de les dades facilitades, tant en la sol·licitud com en la documentació que pugui ser adjuntada, es basa en l'article 6.1.c) del Reglament General de Protecció de Dades, compliment d'una obligació legal i en l'art. 6.1.e) compliment d'una missió realitzada en interès públic sobre la base de la següent normativa:

  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local.
  • Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de Balears. 
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
  • Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
  • Reial decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de dades Nacional de Subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajudes públiques.
  • RDL 2/2004, de 5 de març, que aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals
  • Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

La consulta a altres Administracions Públiques, a través de plataformes d'intermediació, de la documentació necessària per a tramitar la seva sol·licitud, que pogués contenir dades personals amb transcendència tributària, conforme a l'article 95 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària, categories especials de dades personals conforme a l'article 9 del Reglament General de Protecció de Dades o altres dades de caràcter reservat i/o confidencial, està basada en el consentiment de la persona que sol·licita la beca o del seu representant legal.

5.- La informació es conservarà d'acord amb els criteris i terminis establerts en la Llei 15/2006, del 17 d'octubre, d'arxius i patrimoni documental de les illes Balears.

6.- Comunicacions de dades previstes: les dades personals podran ser comunicats en el Butlletí Oficial de les illes Balears i en la pàgina web de l'entitat seguint les instruccions emanades de Disposició addicional setena de la Llei orgànica de Protecció de Dades i Garantia de drets digitals en relació a la identificació dels interessats en les notificacions per mitjà d'anuncis i publicacions d'actes administratius.

Així mateix, les seves dades podran ser comunicats a l'Agència Tributària o òrgans similars amb competències en matèria tributària.

No estan previstes altres comunicacions ni transferències internacionals de dades personals, excepte obligació legal.

7.- Podrà exercitar, en els casos i formes prevists en la legislació vigent, els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, oposició i portabilitat, mitjançant registre presencial, en el Servei d'Atenció al Ciutadà de l'IMEB carrer Juliá Bujosa Sans Batle, num 1, Calvià.

8.- Si en l'exercici dels seus drets no ha estat degudament atès podrà presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, C/ Jorge Juan, 6 28001 Madrid – Seu electrònica: sedeagpd.gob.es. Amb caràcter previ i potestatiu, pot posar-se en contacte amb el Delegat de Protecció de Dades en dpd@calvia.com.

Article 11 Funcions de l'IMEB

Seran funcions de l'IMEB:

- L'anàlisi i estudi previ de les sol·licituds presentades.

- La preselecció dels sol·licitants sobre la base de la documentació presentada i confecció de la corresponent proposta a la presidenta.

- La supervisió, coordinació i avaluació de les ajudes.

- Les funcions administratives i d'informació inherents a les pràctiques dels beneficiaris/as

- La supervisió per a assegurar que els pagaments es facin efectius.

- Qualsevol altra de naturalesa anàloga no prevista en les presents bases.

Article 12 Drets i deures de la persona beneficiària

– A percebre la subvenció de l'ajuda de la forma establerta en la convocatòria. La citada subvenció no tindrà en cap cas la naturalesa de salari. Per a això haurà de complir-se el que s'estableix en l'article 4.

- A rebre, a la finalització de l'ajuda, una certificació on consti la durada i característiques de les col·laboracions realitzades.

- Hauran de respectar en tot moment l'organització de l'entitat col·laboradora.

- Hauran de mantenir el contacte amb els seus tutors i guardar el degut secret professional durant la seva estada en el centre tant durant la realització de les pràctiques com una vegada finalitzades.

- Haurà de comprometre's a la realització de les activitats establertes en el seu programa de pràctiques, a respectar les normes de seguretat en el treball i a fer un ús responsable del material i equipaments que es posin a la seva disposició.

- Haurà de comunicar immediatament, a l'IMEB i a la persona que tutoritzi l'ajuda, de qualsevol incidència que afecti el normal desenvolupament de l'activitat per la qual rep l'ajuda, havent de mantenir en tot moment l'actitud i l'interès necessaris per a un bon aprofitament d'aquesta.

- En el cas de renúncia a l'ajuda, haurà de posar-lo en coneixement del tutor designat, amb una antelació mínima de deu dies a la data de la renúncia. Igualment haurà de notificar-ho, per escrit a través del registre general d'entrada de l'IMEB. En cas d'incompliment de qualsevol de les citades notificacions, l'IMEB i/o entitat col·laboradora podrà deixar d'abonar la part de l'assignació econòmica que hagi reportat.

- Haurà d'assistir a les reunions, entrevistes i accions formatives a les quals se li convoqui des de l'IMEB.

Article 13 Causes d'anul·lació de l'ajuda

En cas de comportament incorrecte o falta d'aprofitament d'algun/a beneficiari/a l'IMEB pot proposar la no continuïtat de la beca. En tot cas, serà causa d'anul·lació de l'ajuda:

  • La comprovació de la falta de veracitat o d'alguna altra irregularitat en les dades exposades pel beneficiari/a en la seva sol·licitud.
  • L'incompliment per part de la persona beneficiada d'alguna de les seves obligacions.
  • La renúncia de la persona beneficiària.
  • Per falsejar o incomplir algun dels punts establerts en les presents bases.
  • La presentació de la sol·licitud de subvenció fora del termini establert.
  • La no utilització dels formularis normalitzats electrònics d'ús obligatori.
  • No marcar en la declaració de responsable (Annex I), la casella en la qual declara conèixer que la inexactitud, falsedat o omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació que s'incorpori a la declaració responsable.

Article 14 Crèdit pressupostari

La despesa que generin les ajudes serà per un import total màxim de 8.160,00 € que es finançarà amb càrrec a la partida pressupostària corresponent dels Pressupostos Generals de l'IMEB per a l'any 2024 de 2.720 € (dos mil set-cents vint euros) i 2025 de 5.440 € (cinc mil quatre-cents quaranta euros)

 

Calvià, (signat electrònicament: 17 de juny de 2024)

La presidenta de l'IMEB Isabel Bonet Saum