Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITATS

Núm. 382769
Resolució del director general de Personal Docent i Centres Concertats de 10 de juny de 2024 per la qual s’aprova la convocatòria pública per cobrir, en comissió de serveis, places de directors de centres de professorat

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1.La Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, modificada per la Llei orgànica 3/2020, de 29 de desembre, estableix en l'article 102 que la formació permanent constitueix un dret i una obligació de tot el professorat i una responsabilitat de les Administracions educatives i dels centres docents. Així mateix, l'article 103.1 determina que les Administracions educatives han de planificar les activitats de formació del professorat, garantir-ne l'oferta diversificada i gratuïta i establir les mesures oportunes per afavorir-hi la participació del professorat.

2.La mateixa Llei orgànica 2/2006 determina, a l'article 122 bis.1, que s'han de promoure accions destinades a fomentar la qualitat dels centres docents, mitjançant el reforç de la seva autonomia i la potenciació de la funció directiva, segons estableixin el Govern i les Administracions educatives. L'article 131.6 estableix que les Administracions educatives han d'afavorir l'exercici de la funció directiva en els centres docents, per mitjà de l'adopció de mesures que permetin millorar l'actuació dels equips directius en relació amb el personal i els recursos materials i per mitjà de l'organització de programes i cursos de formació.

3.El Decret 1/2024, de 4 de gener, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es modifica el Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, modificat pel Decret 16/2023, de 20 de juliol, i pel Decret 17/2023, de 23 d'agost, estableix que la Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats té competència en matèria de formació permanent del professorat.

4.El Decret 41/2016, de 15 de juliol, pel qual es regula la formació permanent del professorat de l'ensenyament no universitari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, determina en l'Article 13.4 que en els concursos públics de mèrits per a la selecció de directors, de conformitat amb el barem establert en la convocatòria corresponent, s'han de valorar l'adequació del perfil professional al lloc de treball, els mèrits, el currículum professional i la presentació d'un projecte de treball sobre el lloc que se sol·licita. Així mateix, s'ha de dur a terme i valorar una entrevista personal. El punt 3 d'aquest mateix article estableix que la permanència en el càrrec de director té una limitació en el temps i està sotmesa a les avaluacions periòdiques de la tasca desenvolupada en les condicions que es determinin en la normativa de desplegament.

5.Aquesta convocatòria es regeix per l'Ordre del conseller d'Educació i Universitat de l'11 de març de 2016 per la qual es regulen l'organització i el règim de funcionament de la xarxa de centres de professorat de les Illes Balears.

Fonaments de dret

1.La Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, modificada per la Llei orgànica 3/2020, de 29 de desembre.

2.La Llei 1/2022, de 8 de març, d'educació de les Illes Balears.

3.El Decret 1/2024, de 4 de gener, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es modifica el Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 003, de 5 de gener de 2024), modificat pel Decret 16/2023, de 20 de juliol, i pel Decret 17/2023, de 23 d'agost.

4.El Decret 41/2016, de 15 de juliol, pel qual es regula la formació permanent del professorat de l'ensenyament no universitari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 90, de 16 de juliol).

5.L'Ordre del conseller d'Educació i Universitat de l'11 de març de 2016 per la qual es regulen l'organització i el règim de funcionament de la xarxa de centres de professorat de les Illes Balears (BOIB núm. 36, de 19 de març).

Per tot això, dict la següent

Resolució

1.Aprovar la convocatòria pública per cobrir, en comissió de serveis, places de directors de centres de professorat, les bases de la qual figuren en l'annex 1 d'aquesta Resolució.

2.Aprovar l'annex 2 (relació de places de directors), l'annex 3 (model de sol·licitud), l'annex 4 (projecte de treball) i l'annex 5 (barem de mèrits).

3.Publicar aquesta Resolució i el seus annexos en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que no exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs d'alçada davant el conseller d'Educació i Universitats en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'haver-se publicat aquesta Resolució, d'acord amb el que estableixen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 58 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 

Palma, en la data de la signatura digital (13 de juny de 2024)

El director general Ismael Alonso Sánchez

 

ANNEX 1 Bases de la convocatòria

1. Objecte de la convocatòria

Aquesta convocatòria té com a objecte cobrir places de directors de centres de professorat mitjançant un concurs públic de mèrits i en règim de comissió de serveis, d'acord amb les condicions establertes a l'Ordre del conseller d'Educació i Universitat de l'11 de març de 2016 per la qual es regulen l'organització i el règim de funcionament de la xarxa de centres de professorat de les Illes Balears.

2. Requisits dels candidats

1. Per poder participar en aquest concurs els funcionaris docents han de complir els requisits següents:

a) Ser funcionari de carrera en servei actiu d'un dels cossos següents: de mestres, professorat d'educació secundària, professorat tècnic de formació professional i professorat d'ensenyaments de règim especial.

b) Acreditar una antiguitat mínima de cinc anys com a funcionari de carrera en actiu en algun dels cossos a què fa referència el punt a).

c) Tenir una experiència docent de sis anys com a mínim, impartint docència directa a l'aula dels ensenyaments regulats per la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig.

d) Estar destinat a qualsevol centre de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en el moment de la convocatòria per a la provisió de places de directors de centres de professorat.

e) Acreditar els coneixements de llengua catalana mitjançant la possessió del certificat de capacitació corresponent a cada etapa educativa o alguna titulació homologable.

Aquests requisits no seran computables dins l'apartat de mèrits.

2. El compliment dels requisits els comprovarà d'ofici l'Administració a través del portal del personal. Si no hi consten o la informació del portal de les persones interessades no és suficient per acreditar-los, els candidats han de presentar la documentació justificativa d'aquests requisits.

3. Funcions dels directors

Les funcions dels directors, d'acord amb l'Ordre de l'11 de març de 2016, són les que determina el Decret 41/2016, de 15 de juliol.

 

4. Obligacions de caràcter general

El director haurà de col·laborar en la realització d'activitats formatives segons estableixi la direcció general competent en matèria de formació permanent en coordinació amb el Servei de Formació Permanent del Professorat.

5. Condicions generals del lloc de feina

1. La jornada laboral del director és l'establerta amb caràcter general per al professorat.

2. Els directors dels Centres de Professorat de les Illes Balears s'han d'incorporar al seu lloc de feina  l'1 de setembre i hi han de romandre fins al 15 de juliol.

6. Presentació de la sol·licitud, la documentació i el projecte de treball

1.Les persones interessades han de presentar una sol·licitud i adjuntar, amb l'índex corresponent:

a) La relació numerada de documents justificatius presentats per acreditar el compliment dels requisits , si s'escau.

b) El projecte de treball, segons les indicacions de l'annex 4.

2. Només es pot sol·licitar la plaça de director d'un màxim de dos CEP, sempre que es reuneixin els requisits exigits. A la sol·licitud s'ha d'indicar l'ordre de preferència.

3. Els requisits i mèrits de les persones interessades han de complir-se a la data d'acabament del termini de presentació de la sol·licitud, excepte els apartats 2.1 b) i c) dels requisits i els mèrits de l'apartat d'experiència professional, que es computaran a 31 d'agost de 2023.

4. La sol·licitud i la documentació que cal adjuntar especificada en el punt 6.1 s'ha de presentar en el termini de 10 dies naturals comptadors des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta Resolució en el BOIB, d'acord amb el model que figura a l'annex 2, en un dels registres habilitats per la Conselleria d'Educació i Universitats, a les delegacions territorials o en qualsevol altra dependència referida en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. També s'ha d'enviar a l'adreça de correu electrònic sfpp@dgpdocen.caib.es una còpia de la sol·licitud en què consti la data d'entrada al registre dins el termini establert.

7. Comissió de Selecció

1. S'ha de constituir una Comissió de Selecció, formada pels membres següents:

a) El director general de Personal Docent i Centres Concertats, o persona en qui delegui, que la presidirà i que podrà dirimir amb el seu vot els empats que es puguin produir.

b) El cap del Servei de Formació Permanent del Professorat, o persona en qui delegui.

c) Un inspector d'educació, designat pel cap del Departament d'Inspecció Educativa.

d) Un funcionari adscrit al Servei de Formació del Professorat, que actuarà com a secretari.

e) El cap del Departament de Gestió de Personal Docent de la Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats, o persona en qui delegui.

2. Una persona designada per cada una de les organitzacions sindicals amb representació a les Juntes de Personal Docent no Universitari podrà assistir a les sessions de la Comissió amb veu però sense vot.

3. Per a la constitució i el funcionament de la Comissió és imprescindible la presència d'un mínim de tres dels membres, entre els quals hi ha d'haver el president i el secretari.

4. Una vegada constituïda la Comissió es publicarà a la pàgina web de la Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats (http://dgpdocen.caib.es) la relació de les persones que la integren.

5. La publicació a la pàgina web de la Direcció General d'aquesta Resolució i de tots els altres documents lligats a aquest procediment, s'ha de considerar com a notificació als interessats d'acord amb el que preveu l'article 43 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.

6. La Comissió pot sol·licitar el parer de persones expertes en l'exercici de la funció directiva.

7. Les funcions de la Comissió són:

a)Verificar el compliment dels requisits d'accés de les persones sol·licitants.

b)Valorar els mèrits dels candidats, segons el barem de l'annex 5.

c)Valorar el projecte dels candidats que hagin superat la primera fase del procés de selecció.

d)Dur a terme i valorar l'entrevista personal amb els candidats que hagin superat la primera fase del procés de selecció.

e) Resoldre els dubtes o les discrepàncies que puguin sorgir en el desenvolupament del procés.

f) Resoldre les reclamacions que es puguin produir.

g) Aprovar i publicar les llistes provisionals i definitives de les diferents fases del procés a la pàgina web de la Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats (http://dgpdocen.caib.es).

h) Elevar la proposta de directors seleccionats per cobrir les places convocades.

8. Els membres de la Comissió s'han d'abstenir d'intervenir-hi, i ho han de notificar a l'autoritat competent, quan concorrin les circumstàncies previstes en l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. Igualment, els participants podran recusar els membres de la Comissió quan concorri alguna de les circumstàncies previstes a l'article 24 de la llei esmentada.

8. Procediment de selecció

1. El procediment de selecció consta de dues fases. Una primera fase en la qual s'han de comprovar els requisits i valorar els mèrits, i una segona en la qual es valora el projecte i es duu a terme una entrevista amb els aspirants que superin la primera fase de selecció.

2. Primera fase de selecció: fase de comprovació de requisits i de valoració dels mèrits:

a) La Comissió de Selecció ha de comprovar que les persones sol·licitants reuneixen els requisits establerts en el punt 2 d'aquest annex.

b) La Comissió ha d'aplicar el barem de mèrits (annex 5).

c) La Comissió ha d'aprovar i publicar la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos, amb les puntuacions provisionals d'aquesta primera fase, a la pàgina web de la Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats http://dgpdocen.caib.es. En el cas dels aspirants exclosos, s'ha d'indicar la causa d'exclusió.

d) Els aspirants poden presentar reclamacions contra la llista anterior, adreçades a la Comissió de Selecció, en el termini de tres dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la seva publicació, en qualsevol dels llocs que s'indiquen al punt 6.4 d'aquest Annex. També s'ha d'enviar una còpia de la reclamació en què consti la data d'entrada al registre a l'adreça de correu electrònic sfpp@dgpdocen.caib.es dins el mateix termini.

e) Un cop estudiades les reclamacions presentades, la Comissió de Valoració ha d'aprovar i publicar la llista definitiva d'aspirants admesos i exclosos, amb les puntuacions definitives d'aquesta primera fase, a la pàgina web de la Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats (http://dgpdocen.caib.es).

3. Segona fase de selecció: fase de projecte i entrevista:

a) Només poden ser valorats en aquesta segona fase els aspirants que no hagin estat exclosos de la primera fase.

b) La Comissió ha de valorar el projecte de cada candidat, d'acord amb el guió que figura a l'annex 4, i l'ha de puntuar entre 0 i 10 punts. La no presentació del projecte suposa l'exclusió del procés de la persona interessada.

c) La Comissió ha de dur a terme una entrevista, que s'ha de valorar entre 0 i 10 punts, que té una doble finalitat:

  • Defensar el projecte presentat. La defensa no significa la reiteració de l'exposició dels continguts del projecte, que ja s'han formulat al document presentat, sinó de les bases i dels arguments en què es fonamenta. Els aspirants disposaran d'un màxim de deu minuts per defensar el seu projecte.
  • Debatre amb la Comissió, durant un màxim de quinze minuts,sobre aspectes del projecte o qualsevol altre tema relacionat amb la formació permanent del professorat, o el plantejament de qüestions pràctiques relacionades amb l'exercici de la funció directiva en un centre de professorat.
  • Si l'aspirant no es presenta a l'entrevista, aquesta s'ha de valorar amb 0 punts.

d) Per superar aquesta fase, és imprescindible obtenir una puntuació mínima de 5 punts a la valoració del projecte, i una puntuació mínima de 5 punts a l'entrevista.

4. Les publicacions a la pàgina web de la Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats dels diferents tràmits o actes administratius d'aquest procediment s'han de considerar com a notificació als interessats d'acord amb el que preveu l'article 43 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.

9. Llistes provisionals i definitives de persones aspirants

1. Una vegada acabades les dues fases, la Comissió ha d'aprovar i publicar una relació provisional de les persones aspirants amb les puntuacions assignades en ambdues fases, amb indicació de la puntuació dels mèrits, del projecte i de l'entrevista i la puntuació total, que ha de ser la suma d'ambdues fases. Aquesta informació es farà pública al web de la Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats (http://dgpdocen.caib.es).

2. En cas d'empat en la puntuació final entre dos o més sol·licitants, s'han d'aplicar els criteris de desempat successius següents:

  • Major puntuació en l'apartat 2 del barem de mèrits
  • Major puntuació en la segona fase

3. L'endemà de la publicació de la llista provisional de les persones aspirants amb les puntuacions assignades en ambdues fases, s'obre un termini de tres dies naturals perquè les persones interessades puguin presentar reclamacions o desistir de participar en el procediment en qualsevol dels llocs que s'indiquen en l'apartat 6.3 d'aquest annex. També s'ha d'enviar una còpia de la reclamació o de l'escrit de desistiment, en el qual consti la data d'entrada al registre, a l'adreça de correu electrònic sfpp@dgpdocen.caib.es  dins el mateix termini. No s'admetrà cap desistiment fora del termini establert.

4. Un cop estudiades les reclamacions i els desistiments presentats, la Comissió ha d'aprovar i publicar les llistes definitives a la pàgina web de la Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats (http://dgpdocen.caib.es).

10. Resolució del procediment

1. Un cop publicada la llista definitiva de les persones aspirants, la Comissió l'elevarà al director general de Personal Docent i Centres Concertats, qui ha de dictar una Resolució provisional en què es declarin seleccionats els aspirants proposats per la Comissió. Aquesta Resolució s'ha de publicar a la pàgina web de la Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats (http://dgpdocen.caib.es). Una vegada publicada, s'estableix un termini de tres dies naturals comptadors des de l'endemà de la publicació perquè els interessats puguin presentar reclamacions davant el director general de Personal Docent i Centres Concertats, per qualsevol dels procediments recollits al punt 6.4 d'aquest annex. També s'ha d'enviar una còpia de les al·legacions o de la renúncia, en la qual consti la data d'entrada al registre, a l'adreça de correu electrònic sfpp@dgpdocen.caib.es  dins el mateix termini. Una vegada resoltes les reclamacions, el director general de Personal Docent i Centres Concertats ha de dictar la Resolució definitiva amb els aspirants seleccionats, que també s'ha de publicar al mateix web.

2. Als aspirants que superin el procés de selecció i siguin nomenats per a les places del present concurs com a directors de centre de professorat, se'ls concedirà una comissió de serveis segons les condicions i procediments previstos al punt 3 de l'article 8 de l'Ordre del conseller d'Educació i Universitat de l'11 de març de 2016 per la qual es regulen l'organització i el règim de funcionament de la xarxa de centres de professorat de les Illes Balears.

3. Malgrat que es prengui possessió de la plaça de director de centre de professorat, les persones nomenades han de participar en les activitats docents del curs 2024-2025 previstes al seu centre, inclosa l'avaluació extraordinària de setembre.

4. D'acord amb el punt 4 de l'article 8 de l'Ordre del conseller d'Educació i Universitat de l'11 de març de 2016, en el cas que no s'hagin cobert la totalitat de les places convocades, el director general de Personal Docent i Centres Concertats nomenarà, per a cada plaça vacant, entre el personal funcionari docent de carrera, un director amb caràcter provisional per un període d'un any, en règim de comissió de serveis, sempre que compleixin els requisits sol·licitats en aquesta convocatòria.

11. Avaluació

1. Segons el punt 3 de l'article 8 de l'Ordre del conseller d'Educació i Universitat de l'11 de març de 2016, els directors seleccionats en aquesta convocatòria han de ser avaluats en acabar el seu segon any com a directors. Si el resultat de l'avaluació és positiu, es renova el nomenament, una altra vegada en comissió de serveis, per un període de dos anys. Un cop finalitzat aquest segon nomenament, s'ha de dur a terme una nova avaluació que, si és positiva, permetrà la pròrroga de la comissió de serveis per quatre anys més.

2. Les avaluacions s'han de dur a terme d'acord amb l'article 6 de l'Ordre esmentada. Les característiques de l'avaluació no recollides en l'article esmentat es dictaran mitjançant unes instruccions del director general de Personal Docent i Centres Concertats. En aquestes instruccions es podran detallar aspectes relatius a l'avaluació no recollits a l'Ordre, incloent-hi la possibilitat d'afegir més referents per a la realització de l'avaluació.

3. Si el resultat de l'avaluació és negatiu, no es renovarà la comissió de serveis i el director cessarà en les seves funcions en finalitzar la comissió de serveis.

ANNEX 2 Relació de places de directors

  • CEP de Menorca
  • CEP d'Eivissa

 

ANNEX 3 Model de sol·licitud

Sol·licitud de participació en la convocatòria pública per cobrir, en comissió de serveis, la direcció del Centre de Professorat de Menorca i Eivissa

DADES PERSONALS

Nom i llinatges .............................................................................................

Data de naixement ............................................ DNI ......................................

Adreça ...........................................................................................................

Codi postal ........................................ Localitat .............................................

Telèfon de contacte .......................................... Correu electrònic de notificació ..............................................

SITUACIÓ I DESTINACIÓ

Cos ..............................................................................................................

Situació administrativa actual ........................................................................

Destinació actual ..........................................................................................

Centre de destinació definitiva i localitat .........................................................

DIRECCIONS QUE SOL·LICITA

1a. CEP de ............................

2a. CEP de ............................

INFORMACIÓ SOBRE PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS

De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades), i amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades, s'informa del tractament de dades personals que conté aquesta sol·licitud.

Tractament de dades. Les dades personals que conté aquesta sol·licitud seran tractades per l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en concret pel Servei de Formació Homologada i Capacitació de la Conselleria d'Educació i Universitats.

Exercici de drets i reclamacions. La persona afectada pel tractament de dades personals pot exercir els seus drets d'informació, d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats (i, fins i tot, de retirar el consentiment, si escau, en els termes que estableix l'RGPD) davant el responsable del tractament, mitjançant el procediment «Sol·licitud d'exercici de drets en matèria de protecció de dades personals», previst en la Seu Electrònica de la CAIB (seuelectronica.caib.es).

Una vegada rebuda la resposta del responsable o en el cas que no hi hagi resposta en el termini d'un mes, la persona afectada pel tractament de les dades personals pot presentar la «Reclamació de tutela de drets» davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

Delegació de Protecció de Dades. La Delegació de Protecció de Dades de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears té la seu a la Conselleria de Presidència, Cultura i Igualtat (pg. de Sagrera, 2, 07012, Palma; a/e: protecciodades@dpd.caib.es).

……………………, … d ……………… de 2024

[Rúbrica]

 

​​​​​​​Servei de Formació Permanent del Professorat

​​​​​​​Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

Podeu descarregar aquest model des de la pàgina http://sfpp.caib.es.

 

ANNEX 4 Projecte de treball

1. Documentació de referència:

  • Decret 41/2016, de 15 de juliol, pel qual es regula la formació permanent del professorat de l'ensenyament no universitari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 90, de 16 de juliol).
  • Ordre del conseller d'Educació i Universitat de l'11 de març de 2016 per la qual es regulen l'organització i el règim de funcionament de la xarxa de centres de professorat de les Illes Balears (BOIB núm. 36, de 19 de març).
  • Ordre del conseller d'Educació i Formació Professional de 14 d'abril de 2021 de modificació de l'Ordre del conseller d'Educació i Universitat del 24 d'abril de 2017 per la qual es regula l'homologació, el reconeixement, la certificació i el registre de la formació permanent del professorat no universitari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
  • Resolució del conseller d'Educació, Universitat i Recerca de 22 de setembre de 2020 per la qual s'aprova el Pla Quadriennal de Formació Permanent del Professorat 2020-2024

2. El projecte s'ha de basar en la normativa vigent que regeix la formació permanent del professorat i ha de ser coherent amb el Pla Quadriennal de Formació del Professorat 2020-24.

3. El projecte consisteix en l'elaboració d'un pla estratègic per a dos cursos escolars, inèdit i individual, d'organització i optimització d'un centre de professorat que compleixi els requisits i el guió següents:

1. Requisits per a l'elaboració del projecte de treball:

a) El projecte haurà de tenir una extensió mínima de 5 pàgines i màxima de 10 pàgines DIN A4, sense comptar la portada ni l'índex.

b) Tipus de lletra: arial 12 sense comprimir a tot el document (excloent la portada i incloses les taules explicatives, encapçalaments, peus de pàgina i índex).

c) Interlineat: doble a tot el document (incloses les taules explicatives).

d) El projecte s'ha de lliurar en format PDF.

e) En totes les pàgines han d'aparèixer el nom i els llinatges de la persona aspirant amb la seva signatura a la darrera pàgina.

f) No tenir en compte aquests requisits formals serà motiu d'exclusió del procediment.

2.Guió del projecte de treball:

  • Portada: plaça sol·licitada. CEP. Nom i llinatges de la persona sol·licitant.
  • Índex.
  • Breu justificació de la motivació personal per a participar en la convocatòria.
  • Anàlisi de la realitat del CEP i del seu context.
  • Objectius estratègics del CEP i la seva incidència en el desenvolupament del Pla Quadriennal de Formació del Professorat 2020-2024.
  • Línies d'actuació, accions i estratègies principals relacionades amb els objectius anteriors.
  • Indicadors que permetin mesurar l'assoliment dels objectius.
  • Gestió del personal docent i no docent del CEP.
  • Bibliografia i bibliografia web.

Documents adjunts