Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Núm. 370228
Convocatòria de subvencions en matèria d’ajudes de lloguer en el municipi de Sant Josep de sa Talaia

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Objecte

L'objecte d'aquesta convocatòria és regular la concessió d'ajudes econòmiques en règim de concurrència pública no competitiva a persones físiques residents en el municipi de Sant Josep de sa Talaia, destinades a donar suport al pagament del lloguer per afavorir-ne la permanència a l'habitatge.

El període subvencionable és el comprès entre el dia 1 de gener i el 31 de desembre de 2023.

2. Normativa aplicable

Aquesta convocatòria es sotmet a l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia (BOIB núm. 95, de 17 de juliol de 2021), a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i el seu desplegament mitjançant Reial decret 887/2006, de 21 de juliol; a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic i al Pla estratègic de subvencions de l'Ajuntament de Sant Josep per als exercicis 2024-2026, aprovat per acord del ple de l'Ajuntament de data 29 de febrer de 2024 (BOIB núm. 36, de 14 de març de 2024).

3. Consignació pressupostària i quantia de l'ajuda

La quantia màxima de les ajudes que es poden concedir en aquesta convocatòria és de 240.000,00 €, amb càrrec a la partida pressupostària 231 48057 amb fons de finançament municipal. La quantia de l'ajuda és d'un màxim de 2.500,00 € per persona sol·licitant i habitatge. En cas que el total d'ajuts que hagin de concedir-se superi la consignació pressupostària, es redueixen proporcionalment les quantitats concedides.

Només es concedeix un ajut per habitatge o per contracte de lloguer. En cas que en el contracte de lloguer hi figurin diverses persones com a llogateres i no especifiquin, a la sol·licitud o en el contracte, quina és la part de la renda que satisfà cada un, s'entén que la paguen a parts iguals. Amb tot i això, les persones arrendatàries poden manifestar la voluntat que la totalitat de l'ajut sigui satisfeta a una d'elles, mitjançant l'emplenament de l'annex 4.

4. Requisits generales

4.1 Totes les persones beneficiàries han d'acreditar que, a la data de la publicació de l'extracte de la present convocatòria, compleixen els següents requisits:

a. Ser major de 18 anys.

b. La persona sol·licitant ha d'estar empadronada ininterrompudament a Sant Josep de sa Talaia almenys amb 6 mesos d'antelació de la data de publicació de les bases.

c. Acreditar la residència legal a Espanya.

d. Que la persona sol·licitant sigui titular com a arrendatària d'un contracte de lloguer d'habitatge. El contracte s'ha d'haver formalitzat en els termes de la Llei 29/1994, de 24 de novembre, d'arrendaments urbans.

e. Que l'habitatge llogat constitueixi la residència habitual i permanent de les persones llogateres.

f. Que la renda de l'habitatge objecte del contracte de lloguer sigui igual o inferior a 1.500,00 € mensuals.

g. Estar al corrent de pagament de les rendes de lloguer de l'any 2023 en el moment de la presentació de la sol·licitud d'ajuda.

h. Que els ingressos anuals de la persona sol·licitant i els membres de la unitat familiar (primer grau de parentiu) majors de 18 anys, sumats, no superin els límits següents:

  • IPREM x 3 (24.318,00 €), en general.
  • IPREM x 4 (32.424,00 €) per a famílies nombroses de categoria general o quan entre els membres de la unitat de convivència hi hagi alguna persona amb discapacitat reconeguda del 33% al 64%.
  • IPREM x 5 (40.530,00 €) per a famílies nombroses de categoria especial o quan entre els membres de la unitat de convivència hi hagi alguna persona amb discapacitat reconeguda del 65% o més.

Aquests ingressos s'han d'acreditar mitjançant l'impost de la renda de les persones físiques de l'exercici 2022 (caselles 435 i 460 del model 100).

i. Acreditar el compliment d'obligacions en matèria de reintegrament de subvencions que estableix l'article 25 del RLGS.

j. No trobar-se sotmès a cap de les causes d'incompatibilitat i complir els requisits que fixa l'article 10 del Text refós de la Llei de subvencions i l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. Complir el que estableix l'article 24 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. En ser aquests ajuts de quantia per atorgar a cada beneficiari/ària no superior a l'import de 3.000,00 €, l'acreditació d'estar al corrent d'obligacions tributàries i amb la Seguretat Social s'efectua mitjançant la presentació del sol·licitant de la declaració responsable. El model de declaració responsable aprovat per a aquesta convocatòria és l'annex 3.

k. No tenir deutes amb l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia. Aquest requisit es pot esmenar durant el període d'al·legacions a la resolució provisional de l'ajut mitjançant el pagament del deute.

4.2 No es poden concedir els ajuts al lloguer d'habitatges quan la persona llogatera sol·licitant o qui tengui la residència habitual i permanent a l'habitatge objecte del contracte de lloguer es trobi en alguna de les situacions que s'indiquen a continuació:

a. Tenir parentiu de primer o segon grau de consanguinitat o d'afinitat amb la persona arrendadora de l'habitatge.

b. Ser soci/sòcia o partícip de la persona física o jurídica que actua com a arrendador de l'habitatge.

c. Sigui propietari/ària o usufructuari/ària d'un habitatge a Espanya. S'exceptuen d'aquest requisit els qui, sent titulars d'un habitatge, n'acreditin la no-disponibilitat per causa de separació o divorci, trasllat obligatori per motius laborals o per qualsevol altra causa aliena a la seua voluntat o quan l'habitatge resulti inaccessible per raó de discapacitat de la persona titular o algun membre de la unitat de convivència.

5. Règim de les ajudes

5.1. La concessió de la subvenció es fa mitjançant el règim de concurrència no competitiva. Només poden obtenir subvenció les persones sol·licitants que, reunint els requisits exigits, compleixin les condicions assenyalades a la base 4.

5.2. S'estableix com a únic mitjà de notificació de tots els actes de tràmit i resolutoris o definitius del present procediment el web de l'Ajuntament i el de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Josep (www.santjosep.org, santjosep.sedelectronica.es).

5.3. En cas que el total d'ajuts que s'hagin de concedir superi la consignació pressupostària, es redueixen proporcionalment les quantitats concedides.

5.4. Els ajuts objecte d'aquesta convocatòria són compatibles amb altres ajuts efectuats per qualsevol altra administració pública, ens públics, institucions privades o altres recursos. L'import de la subvenció en cap cas no pot ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajuts, ingressos o recursos, superi el cost de l'activitat subvencionada, d'acord amb el que preveu l'article 19.3 de la Llei 38 /2003, de 17 de novembre, general de subvencions. Els/les beneficiaris/àries d'aquests ajuts estan obligats a informar l'Ajuntament de totes les subvencions rebudes amb destinació a l'activitat objecte de subvenció.

6. Sol·licitud, termini de presentació i documentació

6.1. Les instàncies es dirigeixen a l'Alcaldia de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia i es presenten en el Registre General de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia o en la forma establida a l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest cas s'ha de passar avís per correu electrònic a serveissocials@santjosep.org.

6.2. Les persones sol·licitants de la subvenció han d'adjuntar a la sol·licitud (annex 1) la següent documentació:

Documentació que ha d'acompanyar la sol·licitud

1. DNI / NIE de la persona sol·licitant, de les persones titulars del contracte i de totes les persones de la unitat familiar de primer grau de parentiu, majors de 18 anys.

2. Annex 2: model d'autorització de la persona sol·licitant i titulars del contracte, així com les persones de la unitat familiar majors de 18 anys.

3. Contracte de lloguer de l'habitatge.

4. Acreditació del pagament de la renda de l'any 2023, mitjançant els rebuts o transferències que incloguin les dades identificatives de la persona arrendadora i arrendatària, data i import i firma en cas de ser manuals.

5. Certificat de convivència a l'efecte de determinar que l'habitatge llogat és el domicili habitual i permanent de la persona llogatera i dels membres de la unitat familiar o autorització expressa perquè l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia pugui comprovar-ho mitjançant la presentació de l'annex 2.

6. Annex 3: declaració responsable firmada per la persona sol·licitant i titular del contracte de lloguer, per la resta de les persones titulars, si escau, i per cada un dels membres de la unitat familiar majors de 18 anys, en què declaren que:

  • No tenen relació de parentiu de primer o segon grau de consanguinitat o d'afinitat amb l'arrendador/a.
  • No són socis/sòcies ni partícips de la persona física o jurídica que actua com a arrendador/a.
  • No incorren en cap de les causes d'incompatibilitat i compleixen els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i l'article 10 del Text refós de la Llei de subvencions.
  • Compleixen els requisits i les condicions que determinen la concessió de la subvenció, que coneixen i accepten íntegrament.
  • Les persones sol·licitants estan al corrent de les obligacions tributàries i davant la Seguretat Social.
  • Comunicaran a l'òrgan que concedeix la subvenció la modificació de qualsevol circumstància que afecti algun dels requisits que s'exigeixen per a concedir la subvenció.
  • Se sotmeten a les actuacions de comprovació i qualsevol actuació de verificació i control dels òrgans competents.
  • Saben que, en cas de falsedat a les dades o a la documentació aportada o d'ocultació d'informació, de les quals es pugui deduir la intenció d'engany en benefici propi o aliè, se'ls pot excloure d'aquest procediment i poden ser objecte de sanció.

7. Annex 4: model de comunicació de les persones perceptores de la subvenció (en cas que les persones sol·licitants vulguin manifestar la voluntat que la totalitat de l'ajut sigui satisfeta a un/a d'ells/es).

8. Declaració de la renda de les persones físiques corresponent a l'exercici 2022 de la persona sol·licitant, titulars del contracte i de les persones majors de 18 anys de la unitat familiar o autorització firmada (annex 2).

9. Certificat de la Seguretat Social de trobar-se al corrent de les obligacions.

10. Certificat de titularitat bancària o imprès de transferència bancària facilitat per l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.

11. Llibre de família o certificat de fe de vida i estat de les persones titulars del contracte.

12. Certificat de no-propietat emès pel Registre de la Propietat de la persona sol·licitant, titulars del contracte i familiars de primer grau de parentiu majors de 18 anys en què no apareixen titularitats cadastrals vigents a tot el territori nacional, com a propietaris, usufructuaris o titulars de qualsevol dret real que permeti l'ús i el gaudi d'habitatges situats en territori espanyol.

6.3. Termini de presentació

El termini de presentació de sol·licituds és de 15 dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació de l'extracte de la present convocatòria en el BOIB.

6.4. Esmena de defectes de les sol·licituds

En cas que la documentació presentada sigui incorrecta o incompleta, es requereix a les persones sol·licitants que, en el termini de 10 dies, a partir de l'endemà de la notificació, presentin les rectificacions o correccions necessàries, amb la indicació que si no ho fan s'entén per desistida la sol·licitud, d'acord amb el que disposa l'article 68.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

7. Òrgan col·legiat

L'òrgan col·legiat realitza la valoració tècnica de les sol·licituds i eleva informe a l'òrgan instructor, que formula la proposta de resolució, que quan és definitiva eleva a l'òrgan resolutori per a les oportunes concessions de subvencions.

Està format per les persones següents:

President: el regidor d'Habitatge o persona en qui delega.

Vocals:

  • Dos persones tècniques de Serveis Socials o persones en qui deleguen.
  • Un/a auxiliar administratiu/va de Serveis Socials.

Secretària: la de la corporació o persona en qui delega.

L'òrgan col·legiat té atribuïdes les funcions següents:

  • Analitzar i valorar les sol·licituds d'acord amb els criteris de valoració establits en aquesta convocatòria.
  • Formular l'informe d'avaluació i elevar-lo a l'òrgan instructor.
  • Resoldre qualsevol dubte que es presenti en la interpretació i l'aplicació d'aquesta convocatòria.

8. Instrucció i resolució

8.1. L'òrgan instructor del procediment és una persona tècnica del Departament de Benestar Social, que té atribuïdes les funcions establides a l'article 24 de la Llei general de subvencions i l'article 12 de l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep.

L'òrgan instructor, a la vista de l'expedient i l'informe de l'òrgan col·legiat, formula la proposta de resolució provisional degudament motivada, que es notifica a les persones interessades, i se'ls concedeix un termini de 10 dies naturals comptats a partir de l'endemà de la publicació de la proposta per presentar al·legacions i, si escau, requerir-los perquè presentin la documentació que acrediti la realitat de les dades afirmades a la declaració.

Examinades les al·legacions que, si escau, haguessin presentat les persones interessades, l'òrgan instructor, previ informe de l'òrgan col·legiat, formula la proposta de resolució definitiva, que ha d'expressar la relació de persones sol·licitants per a les quals es proposa la concessió de l'ajut.

La proposta de resolució definitiva s'eleva a l'òrgan competent per resoldre, que dicta resolució definitiva amb la llista dels sol·licitants que hagin obtengut ajudes i la quantia de les ajudes concedides, que es notifica de conformitat amb el que s'ha exposat a la base 5.2.

La resolució de la concessió, d'acord amb l'article 14 de l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep, ha de contenir la relació de persones beneficiàries a les quals s'atorga l'ajuda amb les quanties individualitzades, així com la desestimació i la no-concessió, per desistiment, renúncia al dret o impossibilitat material sobrevenguda de sol·licituds no ateses.

8.2. L'òrgan competent per resoldre les convocatòries de subvencions és l'alcalde de Sant Josep de sa Talaia, sens perjudici que pugui ser assistit per la Junta de Govern Local, segons les atribucions que li confereix l'article 23.2a de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local i en relació amb l'article 10.4 de la Llei 38/2003 general de subvencions.

La resolució és pública, de conformitat amb el que preveu l'article 18.2 de la Llei 38/2003 general de subvencions i l'article 17 de l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep.

El termini màxim per a la resolució i notificació del procediment és de dotze mesos des de la data de publicació de la corresponent convocatòria.

9. Difusió de la subvenció concedida

Per la naturalesa d'aquesta subvenció no és preceptiu establir mesures de difusió de la subvenció concedida al beneficiari.

10. Reintegraments

10.1. És procedent el reintegrament total o parcial de l'ajut concedit i, si escau, l'exigència de l'interès de demora, en els casos següents:

a. L'incompliment de la finalitat per a la qual es va concedir l'ajuda.

b. L'obtenció de l'ajut sense que es compleixin les condicions requerides per fer-ho o quan s'alterin les condicions tengudes en compte per a la concessió, sempre que sigui per causes imputables a la persona beneficiària.

c. L'incompliment greu de l'obligació de justificar la finalitat dels fons percebuts en la forma i els terminis establits.

d. La negativa a sotmetre's a les actuacions de comprovació de control previstes legalment o l'obstrucció injustificada d'aquestes actuacions.

10.2. El procediment de reintegrament s'ha d'iniciar d'ofici per resolució de l'òrgan competent i s'ha de regir pels articles 36 a 43 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i el títol III del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i per l'article 27 de l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.

10.3. Les quantitats reintegrables tenen la consideració d'ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.

 

11. Protecció de dades

La sol·licitud d'ajuda al lloguer implica que la persona interessada autoritza l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia al tractament de les dades de caràcter personal per a la gestió de les ajudes, de conformitat amb el que disposa la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

12. Règim de recursos

Contra la resolució que recaigui en aquest procediment, que posa fi a la via administrativa, es poden interposar, alternativament, els recursos següents:

—El recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que dicta la resolució, en el termini d'un mes, a partir de l'endemà de la notificació d'aquesta resolució. Contra la desestimació expressa del recurs de reposició es pot interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, a partir de l'endemà de la notificació de la desestimació del recurs de reposició. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició es pot interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de sis mesos, a partir de l'endemà de la desestimació presumpta.

—O, directament, el recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos, a partir de l'endemà de la notificació de l'acord.

 

(Signat electrònicament: 5 de juny de 2024

El batle Vicente Roig Tur)

 

ANNEX 1 SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ DE LLOGUER D'HABITATGE DE L'AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Dades d'identificació de la persona SOL·LICITANT:

Nom i cognoms

DNI/NIF

Telèfon

Adreça postal:

Adreça electrònica:

Dades d'identificació de la persona REPRESENTANT

Nom i cognoms

DNI/NIF

Telèfon

Adreça postal:

Adreça electrònica:

Dades identificatives de l'HABITATGE:

Adreça:

Número/pis:

Població:

CP:

DADES DE LES PERSONES MEMBRES DE LA UNITAT FAMILIAR QUE RESIDEIXEN A L'HABITATGE I TITULARS DEL CONTRACTE

Núm.

Parentiu

Nom i cognoms

Data de naixement

DNI/NIE

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

EXPÒS

Que em vull acollir a la convocatòria de les ajudes de l'any 2023 per al lloguer d'habitatge de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.

SOL·LICIT

La subvenció corresponent.

Sant Josep, …….. d …………………………. de 2024                    

                               (firma)

 

ALCALDIA DE L'AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

 

ANNEX 2 AUTORITZACIÓ DE LES PERSONES DE LA UNITAT FAMILIAR MAJORS DE 18 ANYS I TITULARS DEL CONTRACTE DE LLOGUER

 

Nom i cognoms

DNI

Autoritz expressament l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia a sol·licitar:

Informació de caràcter tributari, econòmic o cadastral a l'Agència Tributària Estatal (AET), a l'Agència Tributària de les Illes Balears (AETI), a la Tresoreria General de la Seguretat Social, al cadastre i al padró municipal i que es puguin comprovar i verificar les dades de caràcter personal d'acord amb el que estableix el Reial decret 6/2013, de 8 de febrer, de mesures de simplificació documental dels procediments administratius.

Firma:

Nom i cognoms

DNI

Autoritz expressament l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia a sol·licitar:

Informació de caràcter tributari, econòmic o cadastral a l'Agència Tributària Estatal (AET), a l'Agència Tributària de les Illes Balears (AETI), a la Tresoreria General de la Seguretat Social, al cadastre i al padró municipal i que es puguin comprovar i verificar les dades de caràcter personal d'acord amb el que estableix el Reial decret 6/2013, de 8 de febrer, de mesures de simplificació documental dels procediments administratius.

Firma:

Nom i cognoms

DNI

Autoritz expressament l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia a sol·licitar:

Informació de caràcter tributari, econòmic o cadastral a l'Agència Tributària Estatal (AET), a l'Agència Tributària de les Illes Balears (AETI), a la Tresoreria General de la Seguretat Social, al cadastre i al padró municipal i que es puguin comprovar i verificar les dades de caràcter personal d'acord amb el que estableix el Reial decret 6/2013, de 8 de febrer, de mesures de simplificació documental dels procediments administratius.

Firma:

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA:

□ Annex 1: sol·licitud mitjançant model normalitzat.

□ DNI/NIE de totes les persones titulars del contracte i persones de la unitat familiar majors de 18 anys.

□ Annex 2: model d'autorització firmat per cada una de les persones titulars del contracte i persones de la unitat familiar majors de 18 anys.

□ Contracte en vigor de lloguer de l'habitatge.

□ Justificants del pagament de la renda de 2023.

□ Certificat de convivència o autorització expressa perquè l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia pugui comprovar-ho mitjançant la presentació de l'annex 2 omplit.

□ Annex 3: declaració responsable firmada per la persona sol·licitant i titular del contracte de lloguer, per la resta de titulars, si escau, i per cada un dels membres de la unitat de convivència majors de 18 anys.

□ Annex 4: comunicació de les persones perceptores de la subvenció.

□ Declaració de la renda de 2022 o autorització firmada (annex 2).

□ Certificat de la Seguretat Social de trobar-se al corrent de les obligacions.

□ Certificat bancari o full de domiciliació bancària de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.

□ Títol de família nombrosa.

□ Documentació acreditativa del reconeixement de la situació de discapacitat.

□ Llibre de família o certificat de fe de vida i estat.

□ Certificat del registre cadastral de no tenir propietats a l'àmbit nacional.

 

ALCALDIA DE L'AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

 

ANNEX 3 DECLARACIÓ RESPONSABLE

(A omplir per cada una de les persones de la unitat familiar majors de 18 anys i titulars del contracte de lloguer)

Nom i cognoms:

DNI/NIE:

Domicili:

DECLAR SOTA LA MEUA RESPONSABILITAT QUE:

  • L'habitatge llogat es destina a residència habitual i permanent de tots els membres de la unitat de convivència.
  • No tenc parentiu de primer o segon grau de consanguinitat ni d'afinitat amb la persona arrendadora ni som soci ni partícip de la persona física o jurídica que actua com a arrendador.
  • No incorr en cap de les circumstàncies de prohibició per a ser beneficiari de subvencions que preveuen l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i l'article 10 del Text refós de la Llei de subvencions aprovat mitjançant el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.
  • Compleix els requisits i les condicions que determinen la concessió de subvenció i comunicaré a l'òrgan que concedeix la subvenció la modificació de qualsevol circumstància que afecti algun dels requisits que s'exigeixen per a concedir la subvenció.
  • Em sotmet a les actuacions de comprovació i a qualsevol actuació de verificació i control dels òrgans competents.
  • Em compromet a complir les condicions i els requisits que estableix la convocatòria, que conec i accept íntegrament, i sé que en cas de falsedat en les dades o en la documentació aportada o d'ocultació d'informació, de les quals es pugui deduir intenció d'engany en benefici propi o aliè, se'm pot excloure d'aquest procediment i puc ser objecte de sanció.

Sant Josep de sa Talaia, ......... d ........................................ de 2024

                                                       (firma)

 

ANNEX 4 COMUNICACIÓ DEL/S PERCEPTOR/S DE LA SUBVENCIÓ

(A omplir només per les persones arrendatàries del contracte de lloguer)

Declarant 1

Nom i cognoms:

DNI/NIE

Telèfon

Domicili

Adreça electrònica

Declarant 2

Nom i cognoms:

DNI/NIE

Telèfon

Domicili

Adreça electrònica

Declarant 3

Nom i cognoms:

DNI/NIE

Telèfon

Domicili

Adreça electrònica

Exposam:

Que, a l'efecte de poder participar en la convocatòria d'ajuts al lloguer de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.

Feim constar:

Que sol·licitam que la totalitat de l'ajuda (100%) sigui satisfeta al número de compte corrent següent:

IBAN

 

 

 Sant Josep de sa Talaia, ......... d ................................ de 2024

Firma del declarant 1

Firma del declarant 2

Firma del declarant 3

 

 

 

 

 

 

 

ANNEX 6 MODEL DE PODER DE REPRESENTACIÓ

 

Nom:

DNI:

Domicili a l'efecte de notificacions:

Telèfon:

Adreça electrònica:

COMUNIC:

Que, a l'empara de l'article 5 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, atorg el poder de representació a fi que dugui a terme les actuacions procedimentals que estimi procedents i actuï en la meua representació i en la defensa dels meus interessos, en el procediment de convocatòria de subvencions en matèria d'ajuda de lloguer que es segueix a l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, a:

Nom:

DNI/NIE

Domicili a l'efecte de notificacions

Telèfon

Adreça electrònica

I en prova de conformitat ho firm en el lloc i data expressats:

Firma

 

 

Sant Josep de sa Talaia, ……….. d …………………………………. de 2024