Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL DE GOVERN

Núm. 365935
Acord del Consell de Govern de 7 de juny de 2024 pel qual s’autoritza l’ocupació urgent dels terrenys afectats per l’expropiació corresponent al «Projecte d’execució d’una rotonda en la carretera EI-700 PK 11+900 en el nucli urbà del municipi de Sant Josep de sa Talaia (Eivissa)»

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El 26 de març de 2024 (GOIBE192931) i el 27 de maig de 2024 (GOIBE333257) va tenir entrada a la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques del Govern de les Illes Balears un escrit del conseller executiu del Departament de Territori, Ordenació Turística, Mobilitat, Infraestructures Viàries i Lluita contra l'Intrusisme del Consell Insular d'Eivissa en què sol·licita la declaració d'ocupació urgent dels terrenys necessaris per executar les obres del «Projecte d'execució de rotonda en la carretera EI-700 PK 11+900 en el nucli urbà del municipi de Sant  Josep de sa Talaia (Eivissa)». Juntament amb aquest escrit, es trameten els documents relatius a la sol·licitud de declaració d'ocupació urgent amb la finalitat que el Consell de Govern la declari, si escau.

La documentació aportada pel Consell Insular d'Eivissa és la següent:

1. El certificat de la Secretaria General del Consell Insular d'Eivissa de l'aprovació definitiva per unanimitat de la proposta d'acord, adoptada en la reunió ordinària de 27 d'abril de 2023, sobre el «Projecte d'execució de rotonda en la carretera EI-700 PK 11+900 en el nucli urbà del municipi de Sant  Josep de sa Talaia (Eivissa)». Dins el contingut d'aquesta proposta s'inclouen, entre d'altres, els punts següents:

— El pressupost per a expropiacions per dur a terme l'objecte del projecte, que és de 83.769,60 €.

— L'aprovació inicial del projecte per acord del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, que va tenir lloc en la sessió de 13 d'agost de 2021. El tràmit d'informació pública es va dur a terme mitjançant la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, núm. 110, de 19 d'agost de 2021.

— D'acord amb la diligència de 22 de setembre de 2021, només es va presentar una al·legació el 15 de setembre de 2021, però «amb posterioritat s'han presentat els escrits [...], i que segons el que s'hi manifesta cal considerar les anteriors al·legacions com a no formulades, en tant que es fa constar de manera expressa i indubtable la conformitat al present projecte d'execució de rotonda i el desistiment a les al·legacions anteriors».

— La necessitat d'actualitzar i revisar el pressupost del projecte «ja que, des de la data de redacció del projecte inicial (agost de 2021) fins a l'actualitat, s'ha produït una pujada generalitzada dels preus de matèries primeres [...]».

— La proposta d'aprovació definitiva del «Projecte d'execució de rotonda en la carretera EI-700 PK 11+900 en el nucli urbà del municipi de Sant  Josep de sa Talaia (Eivissa)», així com el pressupost per a expropiació, la notificació a l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia i a l'entitat mercantil que va desistir de les al·legacions, i la publicació d'aquest Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

2. El certificat de la Secretaria General del Consell Insular d'Eivissa de l'aprovació per unanimitat de la proposta d'acord, adoptada en la reunió ordinària de 21 de març de 2024, relativa a la relació definitiva de béns i drets afectats per l'expropiació del «Projecte d'execució de rotonda en la carretera EI-700 PK 11+900 en el nucli urbà del municipi de Sant  Josep de sa Talaia (Eivissa)». Dins el contingut d'aquesta proposta s'inclou la transcripció de l'informe proposta de 14 de març de 2024 del cap de la Secció d'Expropiacions. Els principals punts d'aquests escrits són els següents:

— L'aprovació definitiva a càrrec del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa del «Projecte d'execució de rotonda en la carretera EI-700 PK 11+900 en el nucli urbà del municipi de Sant  Josep de sa Talaia (Eivissa)», de 27 d'abril de 2023, que duu implícita la necessitat d'ocupació i la declaració d'utilitat pública de les obres, «atès que aquestes s'adapten als programes d'actuació del Pla Director Sectorial de Carreteres d'Eivissa, aprovat definitivament pel Ple del Consell Insular d'Eivissa el 29 d'abril de 2016, publicat en el BOIB núm. 69, de data 2 de juny de 2016».

— L'aprovació inicial de la relació de béns i drets afectats pel projecte esmentat, que es va dur a terme el 14 de novembre de 2023.

— La publicació d'aquesta relació inicial individualitzada de béns i drets en el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 161, de 25 de novembre de 2023; en el Diario de Ibiza i Periódico de Ibiza el 27 de novembre de 2023, i a l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia del 29 de novembre al 22 de desembre de 2023. Segons també es manifesta, es va practicar la notificació individual a les persones interessades i durant el tràmit d'informació pública no es varen presentar al·legacions.

— La proposta d'aprovació del pagament del 70 % del dipòsit previ i el 100 % de la indemnització per l'ocupació immediata l'any 2024, per un total de 107.904 €, i el 30 % restant del valor del sòl expropiat (previsió de preu just) i el premi d'afecció l'any 2025, per un total de 53.665,35 €.

 

​​​​​​​— La proposta d'aprovació i la incorporació de la relació definitiva de béns i drets afectats per les obres, com a annex I d'aquest certificat, així com la declaració de la necessitat d'ocupació i d'adquisició als efectes d'expropiació.

— L'aprovació de la despesa de 107.330,70 € per a l'any 2024 com a dipòsit previ i indemnització per l'ocupació immediata dels terrenys, i 53.665,35 € en concepte de preu just i premi d'afecció. El total ascendeix a 161.569,35 €.

— La incorporació íntegra de l'informe tècnic de la Secció d'Obres i Infraestructures Viàries del Consell que motiva i justifica la urgència en l'ocupació, com a annex II d'aquest certificat, així com el plànol de l'expropiació.

— La sol·licitud al Govern de les Illes Balears de la declaració d'urgència en l'ocupació dels béns i drets afectats als efectes de l'article 52 de la Llei d'expropiació forçosa.

— La publicació i la notificació d'aquest Acord i la designació de representants i pèrits.

3. L'informe tècnic signat per un enginyer de canals, camins i ports, i el cap del Servei d'Infraestructures Viàries, el 17 d'agost de 2023, sobre la necessitat d'ocupació urgent dels terrenys afectats per les obres corresponents al «Projecte d'execució de rotonda en la carretera EI-700 PK 11+900 en el nucli urbà del municipi de Sant Josep de sa Talaia (Eivissa)».

4. L'informe tècnic signat per un enginyer de canals, camins i ports, i el cap del Servei d'Infraestructures Viàries, el 23 de maig de 2024, que complementa l'informe anterior i justifica la necessitat d'ocupació urgent dels terrenys afectats per les obres corresponents al «Projecte d'execució de rotonda en la carretera EI-700 PK 11+900 en el nucli urbà del municipi de Sant Josep de sa Talaia (Eivissa)».

5. El certificat de l'interventor accidental del Consell Insular d'Eivissa, signat el 26 de febrer de 2024 juntament amb la comptable, d'existència de crèdit disponible per atendre les despeses derivades de l'expropiació dels béns afectats per l'execució del «Projecte d'execució de rotonda en la carretera EI-700 PK 11+900 en el nucli urbà del municipi de Sant Josep de sa Talaia (Eivissa)», per un import de 107.904 € en l'exercici de 2024 i 53.665,35 € en l'exercici de 2025.

6. La còpia del «Projecte d'execució de rotonda en la carretera EI-700 PK 11+900 en el nucli urbà del municipi de Sant  Josep de sa Talaia (Eivissa)», redactat per l'empresa Ibiza Ingenieros el mes de novembre de l'any 2022.

7. Els plànols parcel·laris dels béns afectats que consten dins la còpia del projecte aportat i dins el certificat de la Secretaria General de 21 de març de 2024.

8. L'informe tècnic de la Secció d'Expropiacions, signat el 10 de novembre de 2023, sobre la rectificació dels plànols i de les superfícies dels terrenys.

9. L'informe tècnic de l'enginyer d'Obres Públiques, signat el 25 d'abril de 2023, sobre el resultat del tràmit d'informació pública, que conclou que el projecte es pot considerar aprovat definitivament atesa la retirada de l'única al·legació presentada.

10. La relació definitiva de les persones afectades així com dels seus béns i drets d'acord amb el contingut de l'annex I del certificat de la Secretaria General del Consell Insular d'Eivissa de 21 de març de 2024.

11. L'informe tècnic de l'arquitecta dels Serveis Tècnics del Consell Insular d'Eivissa, signat el 14 de febrer de 2024, en relació a la no «variació substancial dels preus i valors utilitzats», atès que «només ha passat un any des de l'informe de valoració de TRAGSATEC». S'hi adjunta la còpia d'aquest informe actualitzat elaborat per aquesta empresa el mes de setembre de 2022.

12. Els dos oficis de tramesa d'aquesta documentació, de 25 de març de 2024 i de 24 de maig de 2024, respectivament.

A més, s'incorpora a l'expedient la documentació següent:

— El Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 110, de 19 d'agost de 2021, relatiu a la informació pública del projecte.

— El Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 56, de 2 de maig de 2023, relatiu a l'Acord del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa d'aprovació definitiva del projecte.

— El Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 161, de 25 de novembre de 2023, relatiu a la informació pública de la relació inicial de béns i drets afectats per l'expropiació.

— El Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 60, de 7 de maig de 2024, relatiu a la informació pública de la relació definitiva de béns i drets afectats per l'expropiació.

Cal referir-se a l'informe tècnic signat per un enginyer de canals, camins i ports, i el cap del Servei d'Infraestructures Viàries, el 23 de maig de 2024, sobre la necessitat d'ocupació urgent dels terrenys afectats per les obres corresponents al «Projecte d'execució de rotonda en la carretera EI-700 PK 11+900 en el nucli urbà del municipi de Sant  Josep de sa Talaia (Eivissa)». Aquest informe justifica la declaració d'ocupació urgent dels terrenys afectats per aquest expedient d'expropiació forçosa en els termes següents:

 

​​​​​​​Antecedents

1. En data 27/04/2023 el Consell Executiu del Consell d'Eivissa acorda aprovar definitivament el projecte (BOIB número 56, de data 2/05/2023).

2. Mitjançant un comunicat interior de data 23/10/2023, es remet a la Secció d'Expropiacions del Consell d'Eivissa la documentació per iniciar l'expedient d'expropiació, entre la qual es troba l'informe de necessitat d'ocupació urgent de data 17/09/2023.

3. En data 4/01/2024 s'anuncia la licitació de les obres a la Plataforma de Contractació de l'Estat.

4. En data 7/05/2024 i RGE 2024011085 es rep un escrit de la cap del Servei de Corporacions Locals de la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques del Govern de les Illes Balears, de requeriment de motivació de la urgència de l'expedient.

Informe

La carretera EI-700 és una carretera de la xarxa primària de carreteres de les Illes Balears.

Té una longitud de 21,073 km i un carril per sentit. Connecta els nuclis de població d'Eivissa, Sant Josep i Sant Antoni i és l'accés principal a nombroses platges de l'oest de l'illa i una de les vies d'accés a l'aeroport. També és la via principal d'accés a altres nuclis de població menors com es Cubells i Sant Agustí, entre d'altres. Té una IMD important, tal com es pot comprovar a les dades de les diferents estacions d'aforament que es mostren a continuació:

(Imatge 1. Dades de les estacions d'aforament de la carretera EI-700 de l'any 2022)

En aquesta carretera es poden diferenciar tres trams; el tram d'Eivissa-Sant Josep, la travessera de Sant Josep i el tram de Sant Josep-Sant Antoni.

(Imatge 2. Tram Eivissa-Sant Josep (vermell), travessera de Sant Josep (groc), tram Sant Josep-Sant Antoni (verd))

El tram entre Eivissa i Sant Josep es troba condicionat i no hi ha prevista cap altra actuació.

Pel que fa als altres dos trams, la situació actual és la següent:

1. Tram Sant Josep-Sant Antoni (color verd)

El Pla Director Sectorial de Carreteres d'Eivissa (d'ara endavant, PDSCE) preveu el condicionament d'aquest tram per dotar-lo d'un traçat i una secció d'acord amb la normativa de traçat vigent, entre d'altres. Actualment, es troba en redacció el projecte constructiu, que preveu una glorieta a l'oest del nucli de Sant Josep, marcada en verd a la imatge número 2.

2. Travessera de Sant Josep (color groc)

La configuració actual de la travessera, sense possibilitat de realitzar canvis de sentit als seus extrems, impedeix prohibir els girs indirectes en tot el seu àmbit. Això provoca problemes de seguretat viària i de fluïdesa, que s'accentuen en període estival amb l'increment de trànsit.

Amb aquest context, l'execució d'una glorieta a l'est del nucli urbà comportaria les millores següents:

— Relaxació del trànsit. El canvi de secció que s'aconsegueix amb la glorieta suposaria la reducció de velocitat dels vehicles a l'entrada de la zona urbana, la qual cosa comporta una millora de la seguretat per als conductors i vianants, així com altres millores ambientals (acústica i atmosfèrica).

— Millora de la fluïdesa i la seguretat del trànsit. L'execució de la glorieta suposaria la implantació d'un punt de canvi de sentit que permetria prohibir, en aquesta i altres interseccions properes, els girs indirectes que actualment generen importants retencions i situacions de risc.

(Imatge 3. Girs indirectes que es podrien prohibir amb l'execució de la glorieta)

Respecte de la intersecció on s'ha projectat la glorieta, es tracta d'una intersecció en T regulada per prioritat fixa amb prioritat per la carretera EI-700. Cal destacar que l'avinguda del Diputat Josep Ribas ha patit els darrers anys un desenvolupament rellevant, tal com es pot apreciar en les ortofotos següents.

(Imatge 4. Comparativa de les ortofotos dels anys 2001 i 2023)

A la imatge es pot apreciar com s'ha ampliat l'oferta d'equipaments (ampliació del Col·legi

Públic L'Urgell, de la piscina municipal i del camp de futbol, i construcció de pistes de pàdel) i s'han construït també habitatges, entre d'altres. A més, aquest Servei d'Infraestructures

Viàries té coneixement d'altres projectes que es preveuen desenvolupar en aquesta avinguda. Tot això ha derivat en un augment de trànsit en l'avinguda i, per tant, en la intersecció que, sumat a l'alta intensitat de vehicles de la carretera EI-700, fa que els girs entre l'avinguda del diputat Josep Ribas i la carretera EI-700 siguin molt difícils de realitzar.

(Imatge 5. Vista de la intersecció actual des de la carretera EI-700 en sentit descendent. Es pot apreciar la cua de vehicles que dificulta els girs d'entrada/sortida a l'avinguda)

Vist l'escenari esmentat i a partir del programa de seguretat viària del PDSCE, que preveu com a actuació específica la remodelació d'interseccions, des d'aquest Servei d'Infraestructures Viàries es considerà que una glorieta solucionaria en gran part els problemes de seguretat viària i fluïdesa existents i procedí a la redacció del projecte i a la seva aprovació.

(Imatge 6. Solució projectada)

La glorieta s'ha projectat amb uns paràmetres de traçat ajustats a l'àmbit urbà en què es troba. Les obres tenen un termini d'execució de quatre mesos.

Atès que es tracta d'un projecte aprovat que s'ajusta al programa d'actuació del PDSCE i que afecta parcel·les particulars, implica la necessitat d'ocupació de béns d'acord amb l'article 18.1 de la Llei 5/1990, de 24 de maig, de carreteres de les Illes Balears, que disposa:

«La aprobación de proyectos de carreteras contenidas en el plan director sectorial implicará la necesidad de ocupación de los bienes y la adquisición de los derechos correspondientes a los fines de expropiación, de ocupación temporal o de imposición modificación de servidumbres».

D'altra banda, l'article 16 de la Llei 14/2000, de 21 de desembre, d'ordenació territorial, estableix:

«La aprobación de cualquier instrumento de ordenación regulado en esta Ley lleva  implícita la declaración de utilidad pública de las obras, de las instalaciones y de los servicios que se hayan previsto de manera concreta, a los efectos de aquello que prevé la legislación sobre expropiación forzosa».

En vista de la situació exposada, el Servei d'Infraestructures Viàries va decidir iniciar els tràmits de licitació de les obres i de l'expedient d'expropiació l'octubre de 2023, amb la intenció de dur-les a terme en acabar l'actual temporada estival. Actualment, les obres es troben en fase avançada de licitació.

Per tot el que s'ha exposat i amb l'objectiu de reduir el termini d'escometre les obres i així eliminar les situacions de risc que es donen i poder encaixar l'actuació fora de la temporada turística, es considera necessària la declaració de la necessitat d'ocupació urgent dels terrenys afectats pel projecte.

Així doncs, es remet el present informe perquè sigui pres en consideració pel Servei de Corporacions Locals del Govern de les Illes balears i valori la declaració d'ocupació urgent.

El 29 de maig de 2024, una vegada examinat l'expedient del Consell Insular d'Eivissa, la Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament en va emetre un informe jurídic. En aquest informe s'exposa que, per declarar l'ocupació urgent, són necessaris certs requisits, com ara el fet que, en el cas en què es produeixin unes circumstàncies excepcionals, aquestes circumstàncies estiguin degudament motivades i documentades en l'expedient administratiu i que, a més, impossibilitin que l'Administració compleixi els objectius que pretén assolir si utilitza el procediment ordinari.

Aquests requisits generals es fonamenten en la jurisprudència del Tribunal Suprem en relació amb l'article 52 de la Llei d'expropiació forçosa i l'article 56 del Reglament de la Llei d'expropiació forçosa. Aquesta jurisprudència del Tribunal Suprem consta en les sentències de la Sala Contenciosa Administrativa de 30 de setembre de 1992 (recurs 1581/1990), de 3 de desembre de 1992 (recurs 1797/1989), de 9 de març de 1993 (recurs 8333/1990), de 23 de setembre de 1997 (recurs 14176/1991), de 10 de desembre de 1997 (recurs 4575/1993), de 22 de desembre de 1997 (recurs 782/1996), de 3 de desembre de 1998 (recurs 5821/1994), de 14 de novembre de 2000 (recurs 2939/1996), de 18 de maig de 2002 (recurs 628/1998), de 25 d'abril de 2003 (recurs 318/1999), de 16 de juny de 2004 (recurs 6068/1999), de 14 de febrer de 2005 (recurs 2381/1999) i d'11 d'octubre de 2006 (recurs 5909/2003), entre d'altres.

 

​​​​​​​L'informe jurídic esmentat considera procedent la declaració d'ocupació urgent que ha sol·licitat el Consell Insular d'Eivissa, atès que resta acreditada la concurrència de circumstàncies de caràcter excepcional que fan recomanable recórrer al procediment d'urgència i que es fonamenten en la seguretat viària en els termes indicats en l'informe tècnic signat el 23 de maig de 2024.

D'acord amb la jurisprudència del Tribunal Suprem, millorar una carretera per evitar el perill greu que suposa l'estat o el traçat de la via i per garantir la seguretat dels usuaris es considera una motivació suficient que justifica la utilització del procediment excepcional de l'article 52 de la Llei d'expropiació forçosa.

La declaració d'ocupació urgent dels béns afectats per l'expropiació dels terrenys afectats pel «Projecte d'execució de rotonda en la carretera EI-700 PK 11+900 en el nucli urbà del municipi de Sant  Josep de sa Talaia (Eivissa)», té com a finalitat augmentar la seguretat viària, en particular, en allò que es refereix a la reducció de la velocitat dels vehicles, millores de la seguretat per a conductors i vianants, millores ambientals, acústiques i atmosfèriques, així com la fluïdesa viària. Per tant, els arguments que s'han exposat justifiquen la declaració d'ocupació urgent que ha sol·licitat el Consell Insular d'Eivissa.

Així mateix, s'ha de considerar que la competència que atorga l'article 52 al Consell de Ministres es va transferir a la Comunitat Autònoma mitjançant el Reial decret 2612/1982, de 24 de juliol, sobre la transferència de competències, funcions i serveis de l'Administració de l'Estat al Consell General Interinsular de les Balears en matèria d'Administració local, i s'ha de preveure el que disposen l'article 32.1 de l'Estatut d'autonomia per a les Illes Balears, i el Decret 81/1984, de 30 d'agost, pel qual s'assumeixen i es distribueixen les competències transferides pel Reial decret 2612/1982.

L'article 2.2.b) del Decret 4/2024, de 17 de maig, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es modifica el Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, modificat pel Decret 16/2023, de 20 de juliol; pel Decret 17/2023, de 23 d'agost, i pel Decret 1/2024, de 4 de gener, atribueix a la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques la competència en l'àmbit material de les relacions de col·laboració i cooperació amb els ens territorials, a través de la Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament.

Per tot això, el Consell de Govern, a proposta de la consellera de Presidència i Administracions Públiques, en la sessió de 7 de juny de 2024, adoptà, entre d'altres, l'Acord següent:

Primer. Declarar l'ocupació urgent dels terrenys afectats per dur a terme l'expropiació relativa al «Projecte d'execució de rotonda en la carretera EI-700 PK 11+900 en el nucli urbà del municipi de Sant  Josep de sa Talaia (Eivissa)», atesa la sol·licitud del Consell Insular d'Eivissa i a l'efecte del que estableix l'article 52 de la Llei d'expropiació forçosa. Els béns i drets afectats per la declaració d'ocupació urgent s'enumeren, de manera individualitzada i amb la indicació dels titulars, en l'annex 1 d'aquest Acord.

Segon. Fonamentar la urgència en la documentació presentada pel Consell Insular d'Eivissa, en especial en l'informe tècnic signat el 23 de maig de 2024, recollit en l'informe jurídic de la Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament, en el qual es considera procedent la declaració d'urgència del Consell de Govern perquè en el cas hi concorren circumstàncies excepcionals que motiven la declaració d'ocupació urgent dels béns i drets afectats per l'expedient d'expropiació forçosa, les quals es basen en la necessitat d'adoptar mesures que disminueixin les situacions de risc i millorin la fluïdesa i la seguretat viària en el tram afectat per les obres.

Tercer. Fer constar que, durant el període d'informació pública a què s'ha sotmès la relació de béns i drets afectats per l'expropiació juntament amb la sol·licitud d'ocupació urgent, no s'hi han presentat al·legacions, i que el Consell Insular d'Eivissa disposa de crèdit adequat i suficient per atendre les despeses derivades de l'expropiació.

Quart. Publicar aquest Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Cinquè. Notificar a les persones que consten com a interessades en l'expedient que, contra aquest Acord, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el Consell de Govern en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la notificació, d'acord amb l'article 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la notificació de l'Acord, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Palma, 7 de juny de 2024 ​​​​​​​La secretària del Consell de Govern Antònia Maria Estarellas Torrens

 

ANNEX 1 Llista concreta i individualitzada dels béns, els drets i les persones afectats per l'expropiació en relació amb el «Projecte d'execució de rotonda en la carretera EI-700 PK 11+900 en el nucli urbà del municipi de Sant  Josep de sa Talaia (Eivissa)»

FINCA

REFERÈNCIA CADASTRAL

Propietari

Expropiació

1

2396503CD5029N0001RP

Hereus de Maria Tur Tur

9,00

2

2496502CD5029N0001PP

Jaume Ribas Serra

264,00

3

2596605CD5029N0001PP

MACAMERO, S.L.

271,00

4

2596608CD5029N0001FP

Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia

3,00