Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 363218
Aprovació inicial Pressupost General i Plantilla de personal per a l’any 2024
A la intervenció d'aquest Ajuntament, d'acord amb el que disposen els articles 112 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, i 169 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, s'exposa al públic, a efectes de reclamacions, el Pressupost General per a l'exercici 2024, aprovat inicialment per l'Ajuntament en Ple a la sessió del dia 06 de juny de 2024.
Les persones interessades, que estiguin legitimades segons el que disposa l'article 170.1 del Real Decret Legislatiu 2/2004, pel que s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals i pels motius taxativament enumerats en el número 2 del mateix article, poden presentar reclamacions amb subjecció als tràmits següents:
1. Termini d'exposició de reclamacions: quinze dies hàbils a partir de l'endemà de la data d'inserció d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
2. Oficina de presentació: registre general.
3. Òrgan davant el qual es reclama: Ajuntament en Ple.
Si no es presenta cap reclamació, l'acord d'aprovació inicial serà elevat a definitiu, sense necessitat d'adoptar-ne un altre.
Alcúdia, en data de la signatura electrònica (6 de juny de 2024)
La batlessa Josefina Linares Capó