Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SÓLLER

ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL SÓLLER 2010

Núm. 363179
Convocatòria i bases que regiran el procediment selectiu mitjançant concurs de mèrits per a la creació d’una borsa de treball per a proveir amb caràcter temporal les substitucions o necessitats urgents e inajornables de la categoria d’educador/a a l’Escoleta Municipal de Sóller

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En data 6 de juny de 2024 el Consell d'Administració de l'Entitat Pública Empresarial Sóller 2010 ha aprovat la convocatòria i les bases específiques, les quals s'adjunten, que regiran el procediment selectiu mitjançant concurs de mèrits per a la creació d'una borsa de treball per a proveir amb caràcter temporal les substitucions o necessitats urgents e inajornables de la categoria d'educador/a de l'Escoleta Municipal de Sóller. 

BASES REGULADORES ESPECÍFIQUES QUE REGIRAN EL PROCEDIMENT SELECTIU MITJANÇANT CONCURS DE MÈRITS PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL PER A PROVEIR AMB CARÀCTER TEMPORAL LES SUBSTITUCIONS O NECESSITATS URGENTS E INAJORNABLES DE LA CATEGORIA D'EDUCADOR/A A L'ESCOLETA MUNICIPAL DE SÓLLER

1.- Objecte de la convocatòria

L'objecte de la present convocatòria és la creació, mitjançant el procediment de concurs de mèrits, d'una borsa de treball per a la provisió amb règim de contractació laboral temporal per a cobrir les possibles vacants, baixes, vacances, permisos, llicències, necessitats urgents de contractació o qualsevol supòsit de contractació laboral temporal de personal en la categoria de personal educador/a a l'escoleta municipal de Sóller, de la qual té encomanada la gestió l'Entitat Pública Empresarial Sóller 2010 (en endavant Sóller 2010). 

La contractació es realitzarà en règim de personal laboral de Sóller 2010 en la categoria d'educador/a infantil (grup C1). La jornada laboral es realitzarà de dilluns a divendres, en l'horari de prestació de servei de l'escoleta. La contractació pot fer-se a temps parcial o a temps complet en funció de les necessitats del servei.  

Les funcions a desenvolupar seran les corresponents a la categoria laboral d'educador/a infantil.

2.- Forma de selecció 

La selecció es farà mitjançant el procediment de concurs de mèrits, de conformitat amb els apartats que es detallen en el punt 7 d'aquestes bases. 

En cas d'empat, s'haurà de resoldre per part del Tribunal qualificador en el moment d'haver finalitzat les valoracions totals. Per resoldre aquests empats, es seguiran successivament els criteris següents:

a. La major puntuació obtinguda en l'apartat d'experiència professional.

b. La major puntuació obtinguda en l'apartat de formació.

c. Si l'empat persisteix es decidirà per sorteig. 

3.- Requisits dels aspirants

Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds, els requisits següents, els quals han d'estar vigents durant tot el procediment selectiu:

a) Tenir nacionalitat espanyola o estar inclòs en algun dels supòsits regulats a l'article 57.4 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, relatiu a l'accés al treball públic de nacionals d'altres estats.

b) Tenir complerts 16 anys i no haver arribat a l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió d'algunes de les titulacions següents, d'acord amb l'article 11 del  Decret 33/2020, de 31 de juliol, pel qual s'estableixen els requisits mínims dels centres de primer cicle d'educació infantil:

 

- Títol de mestre/a amb l'especialitat d'educació infantil o títol de grau equivalent.

- Títol de tècnic superior en educació infantil o titulacions equivalents acadèmicament i professionalment.

- Certificat de professionalitat d'educació infantil.

- Certificació de les unitats de competència que componen la qualificació d'educació infantil.

- Professionals en possessió de qualsevol altre títol o acreditació declarats equivalents a algun dels anteriors o que hagin estat habilitats per a l'atenció a infants de 0-3 anys.

d) No haver estat separat ni acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes o qualsevol altra entitat de caràcter públic, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a l'exercici de les funcions públiques per resolució judicial. En cas de pertànyer a un altre estat, no trobar-se inhabilitat/da o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés al servei públic.

e) Tenir plena capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques corresponents a la categoria d'educador/a infantil.

f) Acreditar el coneixement de llengua catalana corresponent al nivell B2, mitjançant l'aportació del certificat o document lliurat per l'EBAP o la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears o qualsevol dels certificats o documents considerats equivalents per l'Administració d'acord amb la normativa vigent. 

g) Disposar del certificat que acrediti la carència de delictes de naturalesa sexual.

4.- Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds per a participar a la present convocatòria es presentaran, d'acord amb els models de l'Annex I, en el registre de Sóller 2010, (ubicat al carrer de l'Hospici, núm. 2 de Sóller) en el termini de 7 dies hàbils, a comptar des del dia següent de la publicació de la convocatòria en el BOIB. Les bases també es publicaran en el Tauler d'Anuncis de la seu electrònica de Sóller 2010.

Els successius anuncis relacionats amb aquesta convocatòria es publicaran únicament en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de Sóller 2010 (https://soller2010.sedelectronica.es) i serà responsabilitat dels aspirants consultar el Tauler per tal d'estar informats de l'estat del procediment.

Les sol·licituds també poden presentar-se en qualsevol de les altres formes previstes a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (en endavant LPACAP). En aquest cas, necessàriament s'haurà de trametre, mitjançant correu electrònic a Sóller 2010, còpia de la sol·licitud registrada per tal de tenir coneixement de la presentació a la següent direcció: rrhh.soller2010@gmail.com. Sense complir aquests requisits, la documentació no serà admesa si és rebuda per l'òrgan convocant amb posterioritat a la data i l'hora de finalització del termini assenyalat.

A la sol·licitud s'hi haurà d'adjuntar ordenadament la següent documentació:

1) Original o còpia autèntica del DNI, o en cas de no tenir nacionalitat espanyola, fotocòpia del NIE, passaport o targeta de residència. 

2) Original o còpia autèntica de la titulació acadèmica recollida en el punt 3.c) de les presents bases. 

3) Original o còpia autèntica del certificat exigit en l'apartat 3.g).  

4) Original o còpia autèntica del certificat de coneixements de llengua catalana expedit per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears, o bé dels títols, diplomes i certificats equivalents d'acord amb la normativa vigent, conforme al punt 3.f) de les presents bases.

5) Relació de mèrits que s'al·leguen: aquesta relació s'haurà de presentar en forma de llista on constaran detallats i ordenats els documents que es presenten per justificar els mèrits, d'acord amb els blocs que seran objecte de valoració segons l'apartat 7 d'aquestes bases. El llistat de mèrits s'ha d'acompanyar per l'original o còpia autèntica dels títols justificatius de cada mèrit que s'al·legui. Els mèrits al·legats sense justificació documental no es tindran en consideració. Tots els documents referits als mèrits s'hauran de presentar dins del termini de presentació de les sol·licituds, sense que es puguin presentar en cap altre moment. 

Tots els documents presentats en un altre idioma han d'adjuntar la traducció al castellà o català acreditada mitjançant una traducció jurada. Tots els documents expedits a l'estranger s'han de presentar, si escau, degudament legalitzats o postil·lats. 

La falsedat en les dades que es facin constar a la sol·licitud o a la documentació annexa determina l'exclusió immediata de la persona sol·licitant, sense perjudici de les mesures legals que corresponguin. 

La presentació d'una sol·licitud implica l'acord amb el contingut de les presents bases i també el consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part a la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent en aquesta matèria. 

5.- Admissió de les persones aspirants 

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, l'autoritat convocant declararà, mitjançant resolució, aprovada la llista provisional dels aspirants admesos i exclosos a la borsa. La llista, juntament amb la composició nominativa del Tribunal qualificador, es publicarà en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de Sóller 2010. Hi constarà el número de document nacional d'identitat de l'aspirant i, si escau, la causa d'exclusió. 

A fi d'evitar errors, i, si se'n produeixen, de possibilitar-ne l'esmena dins el termini establert i en la forma escaient, les persones aspirants han de comprovar que no figuren en la relació de persones excloses i, que a més, consten en la llista de persones admeses. 

Als efectes de l'establert a les presents bases, s'entenen com a causes d'exclusió no esmenables:

- La presentació de la sol·licitud fora de termini.

- La falta de qualsevol requisit de participació el darrer dia del termini de presentació d'instàncies.

- Qualsevol altra causa que resulti de la normativa aplicable.

Les persones aspirants excloses o admeses disposaran d'un termini de tres dies hàbils, a comptar des de l'endemà que s'hagi publicat la resolució, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu. Es considerarà que desisteixen de la seva sol·licitud si no compleixen el requeriment. Les esmenes o l'aportació dels documents es presentaran en el Registre de Sóller 2010, si es presenten en qualsevol de les altres formes previstes a l'article 16.4 de la LPACAP, s'haurà de trametre, necessàriament, mitjançant correu electrònic a Sóller 2010, (rrhh.soller2010@gmail.com), còpia de la documentació registrada per tal de tenir coneixement de la seva presentació.

Finalitzat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior, i esmenades, si escau, les sol·licituds, el President dictarà una resolució per la qual s'aprova la llista definitiva de persones admeses i excloses. Aquesta resolució s'ha de publicar al tauler d'anuncis de la seu electrònica de Sóller 2010. 

6.- Tribunal qualificador 

El Tribunal, nomenat per la Presidència de Sóller 2010, estarà constituït per tres membres funcionaris de carrera o personal laboral i el mateix nombre de membres suplents; qualsevol d'ells podrà actuar indistintament. La designació del tribunal qualificador es farà en la resolució del President de Sóller 2010 que aprovi la llista provisional d'aspirants admesos i/o exclosos, i que es publicarà en el Tauler d'Anuncis de la seu electrònica de Sóller 2010 (https://soller2010.sedelectronica.es).

El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de la meitat més un dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president/a ni secretaria/a, i les seves decisions s'adoptaran per majoria. Tots els membres del Tribunal tindran veu i vot. En el cas que es produeixi un empat en les decisions del Tribunal, el president/a podrà fer ús del vot de qualitat per desfer-lo. 

La totalitat dels membres del Tribunal Qualificador ha de posseir un nivell de titulació igual o superior a l'exigit per a ser admès en aquesta convocatòria. L'abstenció i recusació dels membres de l'òrgan de selecció es farà efectiva d'acord amb el que disposen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic. 

El Tribunal qualificador queda facultat per resoldre els dubtes o reclamacions que puguin originar-se amb la interpretació o aplicació de les bases de la present convocatòria, així com prendre decisions en relació a la forma de procedir en els casos no previstos en aquestes bases. 

Els representants dels treballadors podran assistir com observadors a les reunions del Tribunal i també podran tenir accés a la documentació del procediment de selecció per tal de garantir la imparcialitat i objectivitat de tot el procés. 

7.- Valoració de mèrits

El procés de selecció de personal serà per concurs de mèrits. La puntuació màxima serà de 34 punts. El Tribunal no podrà valorar els mèrits dels quals no s'hagi presentat acreditació documental en el termini de presentació d'instàncies i no es comptabilitzarà cap mèrit que no estigui degudament acreditat. 

El Tribunal avaluarà els mèrits al·legats i justificats dels aspirants admesos a la llista definitiva de conformitat amb el barem següent:

- Bloc 1: Experiència professional: fins a un màxim de 18 punts.

- Bloc 2: Coneixements de la llengua catalana: fins a un màxim de 2 punts.

- Bloc 3: Formació: fins a un màxim de 10 punts.

- Bloc 4: Titulacions de llengües estrangeres: fins a un màxim de 4 punts.

Bloc 1.- Experiència professional

En aquest apartat es valorarà l'experiència professional fins a un màxim de 18 punts d'acord amb els següents criteris:

 

​​​​​​​a. Experiència professional com a tècnic superior en educació infantil en una entitat del sector públic, a raó de 0,15 punts/mes treballat.

b. Experiència professional com a tècnic superior en educació infantil en una empresa privada, a raó de 0,10 punts/mes treballat.

L'experiència professional es computa per mesos complets.

Forma d'acreditació: En el cas d'haver prestat el serveis per una administració pública o una entitat del sector públic, mitjançant un certificat de serveis prestats per part de l'administració corresponent on s'haurà d'indicar el grup, lloc de feina, categoria i la durada dels serveis. I en el cas d'haver prestat els serveis en una entitat privada, mitjançant certificat d'empresa en el que s'especifiqui les dates d'alta i baixa a la mateixa, lloc de feina i serveis prestats, o bé; mitjançant els contractes laborals en els que s'especifiquin les tasques  desenvolupades acompanyats del certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social. 

Bloc 2.- Coneixements de la llengua catalana

Es valoraran els nivells de llengua catalana superiors al requerit per a l'accés a la borsa de treball fins a un màxim de 2 punts. Aquest apartat serà valorat segons el barem següent:

• Certificat nivell C1: 1 punt.

• Certificat nivell C2:  2 punts.

En el supòsit que l'aspirant acrediti la possessió de més d'un certificat, només serà objecte de valoració el certificat que acrediti un nivell de coneixement més alt.

Es reconeixeran els certificats que es presentin inclosos a l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, i segons el règim temporal i d'equivalències que s'hi estableix.

Bloc 3.-  Formació

3.1 Formació reglada (màxim 2 punts)

Es valoren en aquest apartat les titulacions acadèmiques el caràcter oficial o l'equivalència de les quals tengui reconegut i establert el Ministeri d'Educació, Cultura i Esports, així com els títols propis de grau i els títols propis de postgrau establerts per les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyaments propis, quan estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies de la plaça convocada. En cap cas, es valorarà la titulació que s'utilitzi com a requisit per a accedir al procés de selecció.

Diplomatura o Grau: 2 punts.

3.2 Formació no reglada (màxim 8 punts)

En aquest apartat es valoraran les següents accions formatives:

Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), per la Federació d'Entitats Locals de les Illes Balears (FELIB), per la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), l'Administració Estatal, Autonòmica o Local, les organitzacions sindicals amb acords de formació continua signats amb les administracions públiques, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol formació continua signats amb les administracions públiques, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d'aquestes institucions. En aquest apartat s'inclouran els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional. En aquest apartat la puntuació màxima serà de 8 punts. 

No es valoraran les assignatures encaminades a obtenir les titulacions acadèmiques. Tampoc es valoraran els cursos de doctorat ni la impartició d'assignatures a la Universitat

Els cursos o accions formatives de contingut idèntic només poden ser valorats una vegada. En aquest cas es valorarà el curs o acció formativa amb més hores de durada.

Els cursos o accions formatives han de ser valorats sempre que estiguin relacionats amb les funcions pròpies de la plaça convocada i en tots els casos els següents:

- Cursos d'informàtica.

- Cursos en matèria de normativa o aplicació pràctica del contingut propi de les competències municipals.

- Cursos de prevenció de riscs laborals, així com les seves diverses especialitzacions.

- Cursos en matèria d'igualtat.

- Cursos en matèria de qualitat.

- Cursos de protecció de dades de caràcter personal.

Es valorarà cada acció formativa específica que compleixi els requisits anteriors, segons el barem següent:

- L'hora d'aprofitament es valorarà amb 0,02 punts.

- L'hora d'assistència es valorarà amb 0,01 punts.

Els cursos expressats en crèdits, es consideraran per cada crèdit LRU (sistema de valoració dels ensenyaments introduïdes per RD 1497/1987,de 27 de novembre) 10 hores lectives, i per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) 25 hores lectives.    

Les accions formatives s'acreditaran mitjançant els corresponents certificats, diplomes i títols o còpia autèntica dels mateixos on es detalli l'objecte del curs i el nombre d'hores o crèdits que comprenia el mateix. Aquells diplomes o títols on no s'assenyali el nombre d'hores o crèdits del curs no podran ser valorats. 

Bloc 4.- Titulacions de llengües estrangeres (màxim 4 punts)

Es valoraran els coneixements de llengua estrangera fins a un màxim de 4 punts segons les certificacions de coneixements d'idiomes reconegudes internacionalment d'acord amb el Marc europeu comú de referència per a les llengües (MCER) seguint els següents criteris:

- Certificat de nivell A1: 0,5 punts

- Certificat de nivell A2: 1 punt

- Certificat de nivell B1: 1'5 punts

- Certificat de nivell B2: 2 punts

- Certificat de nivell C1: 2'5 punts

- Certificat de nivell C2: 3 punts

Per a una mateixa llengua només es valorarà el nivell superior dels acreditats.

8.- Publicació de les valoracions i aprovació de la borsa de treball

L'ordre de classificació dels aspirants es determinarà per la suma de les puntuacions obtingudes en cada un dels blocs indicats a l'apartat anterior i es publicaran els resultats provisionals a la seu electrònica de Sóller 2010 d'acord amb l'ordre de puntuació obtinguda, amb indicació de la puntuació final i del número de DNI dels candidats. 

Les persones aspirants disposaran de 3 dies hàbils, des de la publicació de la llista, per efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió de la seva puntuació davant el Tribunal. Les reclamacions es presentaran en el Registre de Sóller 2010. Si es presenten en qualsevol de les altres formes previstes a l'article 16.4 de la LPACAP, necessàriament s'haurà de trametre, mitjançant correu electrònic, a Sóller 2010 (rrhh.soller2010@gmail.com), còpia de la documentació registrada per tal de tenir coneixement de la presentació. 

El Tribunal disposarà d'un termini de 3 dies hàbils per resoldre les reclamacions que es presentin, i, tot seguit, donarà trasllat al President de Sóller 2010 de la llista definitiva amb les puntuacions obtingudes pels aspirants. El President aprovarà la creació de la borsa de treball on constarà l'ordre dels aspirants de major a menor puntuació. La borsa de treball aprovada es publicarà en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de Sóller 2010. La constitució de la borsa implicarà la caducitat de la borsa d'educador/a anterior aprovada pel Consell d'Administració de Sóller 2010 el 20 de juliol de 2023 (expedient 73/2023).

9.- Funcionament de la borsa de treball 

Els components de la borsa de treball seran requerits, per estricte orde de puntuació, per cobrir les vacants, substitucions i necessitats del servei que puguin sorgir, així com per pal·liar eventuals puntes de treball del servei.

L'oferta de treball es farà via telefònica. En primer lloc es cridarà al telèfon mòbil i, en cas de no poder contactar, se'l cridarà a l'altre número de telèfon que s'hagi assenyalat a la instància. Si no s'aconsegueix localitzar a la persona per telèfon, se li enviarà un correu electrònic a l'adreça indicada a la instància. A l'expedient es deixarà constància de les gestions efectuades. 

En el termini màxim d'un dia hàbil a comptar des de la comunicació, la persona integrant de la borsa ha de manifestar el seu interès en la vacant ofertada. Si no manifesta la conformitat dins aquest termini, renuncia expressament a l'oferiment de feina, no respon al telèfon de contacte que ha facilitat, o es dona una altra circumstància que impliqui la no resposta a l'oferta de feina, passarà a ocupar el darrer lloc de la borsa de treball i s'avisarà al següent integrant de la llista. Aquest criteri serà el que es seguirà en cada contractació. 

 

​​​​​​​No obstant, es mantindrà en l'ordre de la borsa de treball als aspirants que, en el moment de la crida, es trobin en alguna de les següents situacions: 

- Incapacitat temporal per baixa mèdica, incloent-se també la situació de suspensió del contracte per risc durant l'embaràs.

- Permís de maternitat o paternitat.

La justificació documental per acreditar aquests casos s'haurà d'entregar en un termini màxim de tres dies hàbils a comptar a partir del requeriment per ocupar el lloc de feina. Aquestes persones es consideraran com a no disponibles i no seran cridats per oferir-los un lloc de feina mentre estiguin en aquesta situació. Una vegada finalitzada aquesta situació ho hauran de comunicar a Sóller 2010, per a tornar a estar en situació de disponibles i ser objecte de crida en el cas de noves contractacions.

Aquesta borsa tindrà una duració indefinida. No obstant, Sóller 2010 quan ho consideri oportú i necessari, podrà convocar un nou procediment selectiu per substituir la borsa de treball.

10.- Contractació 

Les persones que formin part de la borsa i acceptin l'oferiment de treball hauran de presentar en el termini que en cada cas se'ls hi comuniqui, els documents que calguin per a la seva contractació. Si no es presenta la documentació requerida dins el termini establert, excepte en casos de força major, no podran ser contractades i quedaran excloses de la borsa. 

L'aspirant cridat a contractar ho serà en règim laboral temporal mitjançant el tipus de contracte de treball temporal que prevegi la legislació vigent, efectuant el període de prova legal que s'estableixi en el contracte. 

Si la persona interessada renuncia al lloc de feina, una vegada acceptada la vacant i cursada l'alta a la Seguretat Social, serà expulsat de la borsa de treball. 

L'integrant de la borsa que sigui contractat per Sóller 2010 i que causi baixa per finalització del seu contracte de treball amb Sóller 2010, es reincorporà novament a la borsa en el lloc d'aquesta que li correspongui en relació amb els punts obtinguts. Si el cessament de la relació laboral es produeix per renúncia voluntària, per no superar el període de prova o per culpa del treballador, per les causes tipificades a la normativa laboral com a la normativa de funció pública, aquest serà expulsat de la borsa de treball. 

11.- Incidències 

El Tribunal queda facultat per a  resoldre dubtes i discrepàncies que s'originin durant el desenvolupament del procediment i per a promoure el bon funcionament del procés de selecció. 

12.- Impugnacions 

La present convocatòria i els actes administratius que se'n derivin i de l'actuació del Tribunal, podran ser impugnats en els casos i en les formes establertes en la LPACAP.

Així mateix, la jurisdicció competent per resoldre les controvèrsies en relació amb els efectes i resolució del contracte laboral serà la Jurisdicció Social.

 

(Signat electrònicament: 6 de juny de 2024)

El president Miquel Nadal Vaquer

 

 

ANNEX I SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ PER A PARTICIPAR EN EL PROCEDIMENT SELECTIU D'UNA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL LABORAL TEMPORAL EN LA CATEGORIA D'EDUCADOR/A DE L'ESCOLETA MUNICIPAL DE SÓLLER

....................................................................................................................., major d'edat, amb DNI núm. .................................., i amb domicili a l'efecte de notificacions a ........................................................................................., núm. ...., CP...............,          de ............................................................................ , telèfon ........................... i correu electrònic....................................................

EXPÒS:

1.- Que he tingut coneixement de la convocatòria pública efectuada per l'Entitat Pública Empresarial Sóller 2010 del procediment selectiu per a la constitució d'una borsa de feina de personal laboral temporal en la categoria d'educador/a a l'escoleta municipal de Sóller. 

2.- Que declar estar en possessió de totes i cadascuna de les condicions o requisits que s'exigeixen a la convocatòria publicada.

3.- Que conec i accept el contingut de les bases i de la convocatòria. 

4.- Que aport els documents que acrediten les condiciones requerides per ser admès/a la convocatòria i tots els documents relatius als mèrits a valorar. 

Per tant, 

SOL·LICIT:

Ser admès/a al procediment selectiu per a la constitució d'una borsa de feina de personal laboral temporal en la categoria d'educador/a a l'escoleta municipal de Sóller. 

Sóller, ..... de/d'.................. de 2024

 

 

 

(Signatura )

SR. PRESIDENT DE L'ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL SÓLLER 2010

De conformitat amb el que disposa la normativa vigent en protecció de dades personals s'informa als interessats que les dades personals contingudes en la sol·licitud d'admissió i documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria, són objecte de recollida per al seu tractament única i exclusivament per a l'exercici de funcions pròpies d'aquesta entitat, dins el present procediment selectiu per a la seva convocatòria, tramitació, qualificació i resolució, per la qual cosa s'informa que les dades s'incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal, del qual és responsable aquesta entitat, i que en cas que sigui necessari als efectes de complir amb els principis de publicitat i transparència del procediment de selecció, algunes dades personals dels aspirants poden ser publicades en el tauler d'anuncis electrònic de Sóller 2010. Que en aquest acte Sóller 2010 informa a les persones interessades del dret a accedir a les seves dades, a rectificar-les i a cancel·lar-les. Aquests drets podran ser exercits per mitjà d'escrit adreçat al responsable del fitxer a l'adreça de Sóller 2010. Que així mateix, se m'informa en aquest acte que les dades personals de persones físiques contingudes en la proposició només seran objecte de cessió o comunicació en els casos, condicions, i amb previ compliment dels requisits establerts en la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantí dels drets digitals.