Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 319536
Departament de Gestió Urbanística. PD 2020/2. 1043550A. Aprovació inicial projecte d’urbanització de la UA 32 PRI C/ Trasimé 54, cantonada C/ Asdrúbal de Palma

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

AJUNTAMENT DE PALMA

ÀREA D'URBANISME,  HABITATGE I PROJECTES ESTRATÈGICS. GERÈNCIA D'URBANISME

DEPARTAMENT DE GESTIÓ URBANÍSTICA. SERVEI JURIDICOADMINISTRATIU DE GESTIÓ URBANÍSTICA

Expedient1043550A PD 2020/0002

La Junta de Govern de Palma, en sessió de dia 08/05/2024, va aprovar inicialment el projecte d'urbanització de la UA 32 PRI C/ Trasimé 54, esquina C/ Asdrúbal de Palma , promogut pel Sr. Antoni Tomàs, en representació de la Entidad CABELLUT SLU, redactat pels arquitectes Vidal Piñeiro arquitectes, S.L.P i per l'Enginyer tècnic industrial David Torres Bouvrie.

En compliment dels articles 71.2 i 79.4 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears (BOIB 160 de 29 de desembre); el 117.1.b) del Reglament general de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, per a l'illa de Mallorca (BOIB 51 de 22-04-23); el 70.2 de la Llei 7/85, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, modificada per la Llei 11/99, de 21 d'abril, i el 83 de la Llei 39/15, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, es sotmet a informació pública d'un mes l'esmentat projecte d'urbanització.

Els qui se'n considerin afectats el poden examinar, juntament amb la documentació tècnica aprovada, al Servei d'Informació Urbanística de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Projectes Estratègics (Av. Gabriel Alomar, núm. 18, baixos, Edifici Municipal de les Avingudes –dimarts i dijous de 9 a 11h-) i/o a la seu electrònica municipal a l'adreça:       

https://urbanisme.palmademallorca.es/IMI/URBANISME/PRD/Planejament_urbanistic_pdf/Images%20Arxiu/PD-URBANITZACIO/PD-202000020000/PD-20200002_PORTADA.pdf

i formular-hi les al·legacions que estimin pertinents dins l'esmentat termini i mitjançant escrit dirigit al batle. Les al·legacions s'han de presentar, si es tracta de subjecte obligat a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques –segons l'art. 14.2 de la Llei 39/15- obligatòriament a la seu electrònica del Web de l'Ajuntament de Palma, amb indicació expressa i clara d'allò que es tracta i fent-hi constar el número d'expedient. Si es tracta d'una persona física podrà utilitzar l'esmentada seu electrònica o bé presentar la documentació a qualsevol de les Oficines municipals d'Atenció a la Ciutadania, la ubicació de les quals es pot consultar al web www.palma.cat, o a les dependències a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015.

(Signat electrònicament: 17 de maig de 2024)

La cap de servei p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26 de febrer de 2014 publicat al BOIB 30 de 04-03-2014 María Ortiz Fernández