Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)

Núm. 338978
Bases específiques que regiran el procés selectiu per contractar un/a facultatiu/va superior per prestar serveis d’enginyeria informàtica per a l'àrea de TIC Innovació de la Fundació Bit, referència INN01-24

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d'aplicació.

Segona.- S'ofereix un contracte temporal durant el procés de selecció o promoció, per a la seva cobertura definitiva, del lloc de feina amb codi L03060042, grup de classificació A, remuneració bruta anual de 33.575,60-€ distribuït en dotze pagues, per a una jornada completa de 37,5 hores setmanals, amb el següent horari general de dilluns a divendres de 08:00h a 15:30h i amb un règim flexible d'entrada i sortida. La persona treballadora disposarà, a més del període de vacances anuals, de 6 dies de lliure disposició i tindrà la possibilitat d'adherir-se a l'Acord de teletreball de l'entitat.

La persona treballadora s'integrarà dins l'equip de desenvolupament de l'Àrea de TIC Innovació on realitzarà tasques de prospecció tecnològica, anàlisis, desenvolupament i suport a la implantació d'aplicacions informàtiques relacionades amb l'àmbit d'actuació de l'Àrea TIC Innovació de la Fundació BIT. Es tracta de projectes d'innovació tecnològica en diferents àmbits com per exemple la salut o els serveis socials. Podeu trobar més informació sobre aquests projectes a https://www.fundaciobit.org/area-de-tic-innovacio/.

Per desenvolupar aquestes tasques s'empraran, entre altres, algunes de les següents tecnologies i/o llenguatges de programació: Java, JavaScript, SQL, React JS, React Native, JEE o JSE. Dins l'equip de desenvolupament s'aplica una metodologia de feina basada en AGILE, el que permet una ràpida adaptació a la dinàmica de treball, ser un membre actiu dins l'equip de desenvolupament, i ocasionalment participar en varis projectes per tal d'ajudar a complir els objectius.

Tercera.- Els/les candidats/es hauran de complir els següents requisits:

  • Nacionalitat espanyola o alguna altra d'acord amb l'article 57 de l'EBEP.
  • Tenir 16 anys d'edat complerts i no haver arribat a l' edat de jubilació forçosa.
  • No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien, en el cas que haguessin estat separats, inhabilitats o acomiadats disciplinàriament. En el cas de ser de nacionalitat d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, a l'accés a un lloc de feina en una entitat del sector públic instrumental del Govern de les Illes Balears.
  • Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria laboral en què s'inclouen al lloc de feina ofert.
  • Estar en possessió de la titulació universitària de Grau més Màster en informàtica, o títols oficials universitaris equivalents.
  • Certificat de català nivell B2.

Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una comissió de selecció:

  • President: Francesc Tous Llull, Cap Àrea TIC-Innovació (titular); Antoni Trobat Obrador, Cap Àrea Govern Digital (suplent)
  • Vocal: Julian Cesar Amer Oliver, Cap de Projectes TIC Innovació, (titular); Pedro Ferriol Monserrat, Cap de Projectes TIC Innovació (suplent)
  • Secretària: Sonia Plaza García, Administrativa Recursos Humans (titular); Raquel Díaz Martín, Cap Àrea Recursos Humans (suplent)

Cinquena.- El procés selectiu constarà de 4 fases:

Fase 1-Presentació de candidatures

Tota la documentació justificativa (original i fotocòpia) s'haurà d'aportar de manera presencial en el registre de la Fundació Bit, carrer Laura Bassi, s/n-Centre Empresarial Son Espanyol, ParcBit, en l'horari de 09:00h a 13:00h. També es pot remetre mitjançant correu electrònic, seleccion@fundaciobit.org, o a través de correu postal, en ambdós casos amb còpia acarada de la titulació universitària i del coneixement de català. No seran admeses en el procés de selecció les candidatures que no es presentin en el termini i amb les formes abans descrites. Documentació a remetre:

1. Sol·licitud de participació en el procés.

2. Fotocopia del D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (N.I.E. o targeta de residència).

3. Curriculum Vitae

4. Titulació universitària requerida a la base tercera

5. Certificat de coneixements de català, nivell B2

La sol·licitud de participació es troba a disposició a la web https://www.fundaciobit.org/category/ofertes-de-feina/ i a les oficines de l'entitat. Juntament amb la documentació anterior s'hauran de presentar els documents justificatius per a la valoració dels mèrits.

Les persones interessades a participar en la convocatòria disposen de 15 dies naturals per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional d'admesos i exclosos amb un termini de 5 dies hàbils per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències. La comissió de selecció confeccionarà la llista definitiva d'admesos i començarà la següent fase.Només els candidats o candidates que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.

Fase 2- Entrevista personal

Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina: tenir capacitat de treballar en equip, capacitat d'autoaprenentatge, iniciativa i ràpida adaptabilitat al nou entorn.La puntuació màxima d'aquest apartat serà d'1 punt.

Fase 3- Valoració de mèrits

1. Valoració dels coneixements d'idiomes:

  • Nivell de català: C1 (0,25 punts) o C2 o D (0,5 punts), amb un màxim de 0,5 punts. El nivell de català es justificarà amb certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria lingüística del Govern de les Illes Balears, Escola Balear d'Administració Pública o equivalent.
  • Nivell d'anglès: B2 (0,25 punts) o nivell superior (0,5 punts) punts amb un màxim de 0,5 punts. Acreditat mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per Escoles Oficials d'Idiomes (EOI), de les universitats, de l'EBAP, altres escoles d'administració pública, per Cambridge University , per Trinity College London o Diplomat Universitari especialista en llengua anglesa (mestre o altres) o equivalent.

La puntuació màxima d'aquest apartat relatiu a coneixements d'idiomes serà d'1 punt.

2. Valoració de formació reglada:

Es valoraran les titulacions acadèmiques oficials de nivell igual o superior a les exigides en la convocatòria i relacionades directament amb les funcions de la categoria professional i especialitat que són objecte de l'oferta.

No s'han de valorar els títols acadèmics que han servit per obtenir la titulació acadèmica superior que ja s'ha valorat o que s'han presentat com a requisit.

La formació reglada s'ha de valorar de la forma següent:

a) Títols acadèmics:

  • Per cada titulació de nivell MECES 4: 2 punts.
  • Per cada titulació de nivell MECES 3: 1,5 punts.
  • Per cada titulació de nivell MECES 2: 1 punt.

b) Títols propis de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari i cursos d'actualització universitària), 0,01 punts per cada crèdit LRU o per cada 10 hores lectives i 0,025 per cada crèdit ECTS o per cada 25 hores, amb un màxim d'1 punt.

La puntuació màxima d'aquest apartat relatiu a estudis i títols és de 3 punts.

 

3. Valoració de formació no reglada:

Només es valoren les accions formatives (cursos de formació i de perfeccionament, jornades, seminaris i congressos) relacionades directament amb les funcions de la categoria professional i especialitat que són objecte de l'oferta.

La ponderació́ és la següent: s'atorgaran 0,01 per cada 10 hores lectives amb un màxim d'1 punt.

Els cursos amb el mateix contingut, només es valoraran una vegada i puntuarà̀ aquell que tingui més crèdits o més hores. Tots els certificats de formació hauran d'incloure el contingut formatiu per a poder ser valorats adequadament. La puntuació màxima d'aquest apartat relatiu a formació i perfeccionament serà d'1 punt.

Fase 4. Valoració d'experiència professional

En la categoria professional i especialitat que es sol·licita:

Només es valorarà l'experiència professional relacionada directament amb les funcions del lloc de feina que es sol·licita. S'atorgaran 0,04 punts per mes treballat fins un màxim de 4 punts.

L'experiència en l'Administració pública o en qualsevol ens del sector públic instrumental com a personal funcionari o personal laboral s'acreditarà mitjançant un certificat acreditatiu dels serveis prestats, amb l'acreditació de la categoria i les funcions. Per serveis prestats en entitats de dret públic sotmeses al dret privat, consorcis, fundacions i empreses societàries del sector públic instrumental l'experiència s'acreditarà amb certificat de la vida laboral i l'acreditació de la categoria i les funcions mitjançant el contracte laboral o certificat de l'empresa.

L'experiència de serveis prestats en el sector privat s'acreditarà amb un informe de la vida laboral i l'acreditació de la categoria i les funcions mitjançant el contracte laboral o certificat de l'empresa oficial, i/o certificat de funcions.

La puntuació màxima d'aquest apartat relatiu a l'experiència professional és de 4 punts.

Conclosa la meritació la Comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els/les aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s'obrirà un termini de 5 dies naturals, des de l'endemà al de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.

En el cas que varis/vàries candidats/es obtinguin la mateixa puntuació, el criteri per establir l'ordre de prelació a la puntuació final, serà el següent:

  • Ser dona, degut a la representació inferior al 40 %, del gènere femení en la categoria de tècnic/a superior-TIC a la Fundació Bit, d'acord amb l'article 43 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.
  • Puntuació del mèrit de l'experiència laboral.

La Comissió de selecció, els dos dies hàbils després, valorarà les al·legacions i elaborarà la llista definitiva que s'elevarà al Gerent per a la resolució definitiva del procés.

La persona amb una major puntuació serà la persona seleccionada. Es farà la reserva de dues persones que podran ser cridades si es produeix una baixa en aquest lloc de feina.

Tota la informació del procés de selecció es publicarà a la web de la Fundació Bit https://www.fundaciobit.org i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit.

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s' hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s'hi pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquestes bases.

Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit.

 

Palma, a la data de la signatura (12 de febrer de 2024)

El gerent de la FBIT Sebastián González Cardalliaguet