Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)
Núm. 338815
Bases específiques que regiran el procés selectiu per contractar un/a peó/na de jardineria per prestar serveis per a l'Àrea de Jardineria de la Fundació Bit, referència JARD01-24
Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d'aplicació.
Segona.- S'ofereix un contracte temporal, per a cobrir temporalment un lloc de feina durant el procés de selecció fins a la seva cobertura definitiva, grup de classificació D, remuneració bruta anual de 22.656,58.-€ distribuït en dotze pagues, per a una jornada completa de 37,5 hores setmanals, amb el següent horari general de dilluns a divendres de 06:00h a 13:30h. La persona treballadora disposarà, a més del període de vacances anuals, de 6 dies de lliure disposició.
Tercera.- Els/les candidats/es hauran de complir els següents requisits:
Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una comissió de selecció:
Cinquena.- El procés selectiu constarà de tres fases:
Fase 1-Presentació de candidatures
Es pot fer:
No seran admeses en el procés de selecció les candidatures que no es presentin en el termini i amb les formes abans descrites. Documentació a remetre:
La sol·licitud de participació i la declaració jurada o promesa es troben a disposició a la web https://www.fundaciobit.org/category/ofertes-de-feina/ i a les oficines de l'entitat. No s'exigeix presentar en el moment de la inscripció en el procés de selecció la documentació acreditativa dels requisits que serà sol·licitada abans de la publicació de la resolució definitiva del procés.
Les persones interessades a participar en la convocatòria disposen de 15 dies naturals per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional d'admesos i exclosos amb un termini de 5 dies hàbils per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.La Comissió de Selecció confeccionarà la llista definitiva d'admesos i començarà la següent fase.Només els candidats o candidates que compleixin amb els requisits passaran a la Fase 2.
Fase 2- Entrevista personal
Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina: tenir capacitat de treballar en equip, capacitat d'autoaprenentatge, iniciativa i ràpida adaptabilitat al nou entorn.La puntuació màxima d'aquest apartat serà d'1 punt.
Fase 3. Valoració de mèrits
3.1 Experiència professional
Només es valorarà l'experiència professional relacionada directament amb les funcions del lloc de feina que es sol·licita.
L'experiència en l'Administració Pública o en qualsevol ens del sector públic instrumental com a personal funcionari o personal laboral s'acreditarà mitjançant un certificat acreditatiu dels serveis prestats, amb l'acreditació de la categoria i les funcions. Per serveis prestats en entitats de dret públic sotmeses al dret privat, consorcis, fundacions i empreses societàries del sector públic instrumental l'experiència s'acreditarà amb certificat de la vida laboral i l'acreditació de la categoria i les funcions mitjançant el contracte laboral o certificat de l'empresa.
L'experiència de serveis prestats en el sector privat s'acreditarà amb un informe de la vida laboral i l'acreditació de la categoria i les funcions mitjançant el contracte laboral o certificat de l'empresa oficial, i/o certificat de funcions.
La puntuació màxima d'aquest apartat relatiu a l'experiència professional és de 5 punts.
3.2 Coneixements superiors de català:
Els coneixements de català s'acreditaran mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent. La puntuació màxima d'aquest apartat és de 0,45 punts
3.3 Titulació de nivell bàsic de prevenció de riscos laborals:
Estar en possessió de la titulació de nivell bàsic de prevenció de riscos laborals. S'atorgaran 3,55 punts. S'ha d'aportat certificat expedit per un servei de prevenció o por una entitat pública o privada amb capacitat per desenvolupar activitats formatives específiques en aquesta matèria (Reial Decret 39/1997, de 17 de gener).
Conclosa la meritació la Comissió de Selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els/les aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s'obrirà un termini de 5 dies naturals, des de l'endemà al de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.
En el cas que varis/vàries candidats/es obtinguin la mateixa puntuació, el criteri per establir l'ordre de prelació a la puntuació final, serà el següent:
La comissió de selecció, els dos dies hàbils després, valorarà les al·legacions i elaborarà la llista definitiva que s'elevarà al Gerent per a la resolució definitiva del procés. La persona amb una major puntuació serà la persona seleccionada. Es farà la reserva de dues persones que podran ser cridades si es produeix una baixa en aquest lloc de feina.
Tota la informació del procés de selecció es publicarà a la web de la Fundació Bit https://www.fundaciobit.org i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit.
L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s' hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s'hi pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquestes bases.
Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit.
Palma, a la data de la signatura (24 de maig de 2024)
El gerent de la Fundació BIT Sebastián González Cardalliaguet