Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SENCELLES

Núm. 338342
Aprovació de les bases per a la contractació de la plaça denominada peó de treballs varis

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Havent-se aprovat per Resolució d'Alcaldia núm. 2024-368 de data 28 de maig de 2024, la contractació de la plaça denominada Peó de treballs varis, en règim laboral temporal, pel sistema de concurs-oposició, s'obre el termini de presentació de sol·licituds, que serà de deu dies hàbils a comptar des de l'endemà a la publicació d'aquest anunci.

S'adjunten les bases reguladores que regiran la convocatòria:

 «PRIMERA.-

OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA I VIGÈNCIA

Bases per constituir una borsa de treball de personal d'operaris de brigada amb caràcter temporal per realitzar substitucions, cobrir temporalment llocs de feina de l'Ajuntament de Sencelles i les vacants que es puguin produir o subvenir a necessitats urgents, extraordinàries i circumstàncies de l'increment de l'activitat.

El sistema de selecció de les persones aspirants s'efectuarà mitjançant convocatòria pública, que consistirà en un concurs-oposició que es detalla a la base vuitena d'aquesta convocatòria. Aquestes bases i el procediment de selecció es regiran de conformitat amb els termes establerts a l'article 55 i següents del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la CAIB i resta de legislació aplicable.

DENOMINACIÓ: Peó de treballs varis.

RETRIBUCIÓ: Les corresponents al lloc de feina.

FUNCIONS: El personal de la brigada és aquell que de conformitat amb les ordres d'un encarregat o persona que li supleixi, coneix i practica totes les operacions pròpies de la brigada en edificis, instal·lacions, dotacions, infraestructures i vies municipals, amb especialització i especial rendiment, podent treballar individualment o amb equip amb operaris d'igual o diferent categoria, essent responsable de la qualitat del seu treball i dels equips tècnics posats a la seva disposició.

El personal que sigui contractat temporalment, estarà subjecte, durant la relació laboral, al règim jurídic corresponent al lloc de feina pel qual ha estat contractat. 

El borsí derivat del present procediment selectiu tindrà una validesa de tres anys des de la seva publicació.

SEGONA.-

REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Per a ser admeses a les proves selectives els/les aspirants hauran de complir els requisits següents, tots ells referits a la data què finalitzi el període de presentació de sol·licituds per prendre part en les proves selectives:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea. Aquests últims hauran d'acreditar la nacionalitat per ésser admesos.

b) Tenir 18 anys d'edat i no excedir en el moment del nomenament de l'edat mínima establerta per la jubilació, acreditant-ho amb la fotocòpia compulsada del DNI.

c) No patir cap malaltia ni disminució física o psíquica que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions.

d) No haver estat separat/da, per mitjà de resolució disciplinària ferma del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat/da per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques.

e) Estar en possessió del certificat d'escolaritat o graduat escolar.

f) Manifestar en la sol·licitud que es reuneixen tots i cadascun dels requisits establerts en aquesta base.

g) Acreditar el requisit de coneixements de la llengua catalana corresponents al nivell A2, estar en condicions d'obtenir-lo en la data de finalització del termini d'admissió de sol·licituds. Aquests coneixements s'han d'acreditar mitjançant l'aportació d'un certificat oficial expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública, expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria de política lingüística.

h) Tenir carnet de conduir B1.

 

TERCERA.-

SOL·LICITUDS I DRETS D'EXAMEN

1) Les instàncies per participar al procés selectiu s'hauran de fer segons el model que figura a l'Annex II de les presents bases, adreçada al Batle-President de l'Ajuntament, i es presentaran en el registre electrònic d'aquest ajuntament o en qualsevol de les formes previstes a la Llei 39/15, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

2) Per ser admeses, i, en el seu cas, prendre part en el procediment selectiu, les persones aspirants hauran adjuntar a la mateixa instància còpia del DNI, juntament amb la titulació exigida, graduat escolar o certificat d'escolaritat, document acreditatiu del nivell de coneixement de llengua catalana, permís de conduir.

3) Les persones aspirants hauran d'adjuntar amb la instància aquells documents que acreditin els mèrits al·legats.

4) No s'admetrà cap documentació referida a mèrits un cop finalitzat el termini de presentació d'instàncies. En cap cas es requerirà documentació o esmena d'errors relativa als mèrits.

5) Per ser admesos/as, a la instància per prendre part en el procés, també s'hi haurà d'adjuntar el resguard acreditatiu del pagament de la taxa (10 euros), segons estableix l'ordenança fiscal reguladora de la taxa per optar a proves de selecció de personal (BOIB nº 121, de 2 d'octubre de 2018). En aquest resguard hi ha de constar el nom de l'aspirant i el concepte ha de ser “Drets d'examen de peó». Les persones aspirants hauran de fer una autoliquidació de taxa en el moment de presentar-se la sol·licitud per prendre part a les proves selectives convocades, realitzant el pagament a qualsevol dels comptes següents:

  • ES08 0061 0012 0001 3552 0112 (BANCA MARCH)
  • ES13 2100 2430 6802 0001 6775 (LA CAIXA)
  • ES09 0182 5747 4802 0007 0512 (BBVA)
  • ES74 0081 5586 8300 0115 1817 (SABADELL)

QUARTA.-

DESENVOLUPAMENT DEL PROCEDIMENT SELECTIU

Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, el batle-president aprovarà per Resolució la relació provisional d'admesos i exclosos, que es publicarà en el Tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament (https://sencelles.sedelectronica.es), concedint-se, en el seu cas, un termini de 3 dies hàbils, per poder esmenar els defectes que hagin motivat l'exclusió. Un cop examinades les al·legacions presentades, es publicarà la relació definitiva d'admesos a través dels mitjans esmentats. De no presentar cap reclamació, es considerarà definitiva la inicialment publicada. A la mateixa Resolució es comunicarà la composició del Tribunal i la data d'inici del primer exercici, lloc i hora. Les possibles reclamacions o al·legacions, si n'hi haguessin, seran acceptades o rebutjades en la Resolució que aprovi la relació definitiva d'aspirants admesos i exclosos, que es farà pública de la mateixa manera que la relació anterior. Els successius anuncis del procediment selectiu es publicaran al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sencelles (https://sencelles.sedelectronica.es).

CINQUENA,-

TRIBUNAL QUALIFICADOR

Els òrgans de selecció seran col·legiats i la seva composició s'ajustarà als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres. La pertinença als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, no podent ostentar-la aquesta en representació o per compte de ningú.

El Tribunal estarà format per cinc membres (un president, un secretari i tres vocals) i els seus respectius suplents, per cobrir les absències que es puguin produir. Tots els membres del tribunal seran funcionaris de carrera o personal laboral fix, d'igual o superior categoria a la de la plaça convocada, i amb titulació acadèmica d'igual o superior nivell a l'exigida per a l'ingrés en la subescala.

L'abstenció i la recusació dels membres del tribunal s'hauran d'ajustar al que preveuen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

El Tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris per al bon ordre de les proves en tot el que no preveuen aquestes bases. Tanmateix resoldrà les al·legacions que li siguin plantejades. Tots els membres del Tribunal Qualificador, tindran veu i vot. En el cas que es produeixi un empat en les decisions del Tribunal, el president podrà fer ús del vot de qualitat per desfer-lo.

El tribunal podrà disposar de la incorporació d'assessors especialistes, amb veu i sense vot, en cadascuna de les proves del procés. A l'efecte de comunicacions i altres incidències, el Tribunal té la seva seu a l'Ajuntament de Sencelles.

El membres podran percebre dietes segons el que preveu el RD 462/2002. El Tribunal qualificador es classifica en la categoria tercera.

SISENA,-

PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

El procediment de selecció constarà de dues fases: concurs i oposició.

1) Fase d'oposició. La puntuació màxima és de 50 punts.

Primer exercici. De caràcter obligatori i eliminatori per a totes les persones aspirants.

Consistirà a contestar un qüestionari de 20 preguntes, amb tres respostes alternatives, referents al contingut del temari que figura en l'Annex I de les presents bases. El temps màxim per realitzar aquest exercici serà d'una hora.

La puntuació màxima serà de 20 punts. Quedaran eliminats els aspirants que no arribin a un mínim de 7 punts. Les preguntes no resoltes no es valoren. Les preguntes amb resposta errònia o en què figuri més d'una resposta es penalitzaran amb un terç del valor assignat a la resposta correcta.

En el cas d'existir reclamacions, al·legacions o sol·licituds de revisió, el tribunal qualificador, un cop examinades, les resoldrà i en farà públic el resultat al Tauler d'Anuncis electrònic. Un cop resoltes les al·legacions o revisions, si n'hi hagués, i d'acord amb el seu resultat, el Tribunal procedirà a la realització de la baremació de mèrits.

Segon exercici: Consistirà en una prova pràctica, de desenvolupament de les tasques pròpies del lloc de treball. Es realitzarà en un dia diferent a l'exercici tipus test, i els aspirants seran convocats amb antelació suficient per a personar-se a dependències municipals i realitzar la prova. Aquest segon exercici es valorarà amb un màxim de 30 punts, sent necessari obtenir 15 punts per aprovar-lo.

2) Fase de concurs. La puntuació màxima és de 50 punts.

Els aspirants que hagin superat la fase d'oposició, se'ls valorarà els mèrits presentats juntament amb la sol·licitud. Aquests documents hauran de ser originals o copies autèntiques.

Els mèrits a valorar en la fase de concurs hauran de posseir-se a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. No es valoraran els presentats amb posterioritat a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

La fase de concurs no serà eliminatòria i no podrà tenir-se en compte per superar les proves de la fase d'oposició. La valoració dels mèrits de la fase de concurs s'incorporarà a la puntuació final obtinguda per aquells aspirants que hagin superat la prova selectiva eliminatòria, als efectes de determinar la qualificació final dels aspirants i l'ordre de puntuació dels mateixos.

Els mèrits al·legats i justificats pels aspirants en la fase de concurs i que el Tribunal valorarà es regiran pel barem següent:

1. Experiència professional (fins a 40 punts)

Experiència professional acreditada prestant serveis a qualsevol administració pública o empresa privada desenvolupant funcions o tasques anàlogues a les de la present convocatòria. Aquesta experiència s'ha d'acreditar mitjançant la presentació d'un certificat de serveis prestats expedit per l'Administració corresponent o certificat de vida laboral juntament amb el contracte laboral, on s'haurà d'indicar el grup, la categoria i la durada dels serveis: 1 punt per mes complet treballat.

Forma d'acreditació de l'experiència professional i documentació a presentar:

- El límit temporal per valorar l'experiència professional serà la data de publicació en el BOIB de la convocatòria d'aquest procediment.

- No seran objecte de valoració els certificats que no incloguin la informació suficient per a poder valorar l'experiència d'acord amb els paràmetres mínims abans indicats en aquest punt.

- L'experiència professional es computa per mesos complets. En el cas de contractes a temps parcial, la puntuació es prorratejarà.

2. Formació (fins a 9 punts):

a) Estar en possessió de titulació acadèmica superior a l'exigida (màxim de punts per formació reglada: 3 punts)

- Títol de Batxiller, BUP o equivalent: 1 punt.

- Títol de FP de grau mitjà relacionats directament amb les tasques pròpies de peó: 2 punts.

- Títol de FP de grau superior, relacionats directament amb les tasques pròpies de peó: 3 punts

b) Per haver realitzat cursos de formació i perfeccionament relacionats amb la plaça oferta, oferts per institucions públiques o oficials (acreditat mitjançant certificat, títol o diploma de l'organisme corresponent) (màxim de punts cursos: 5 punts)

- Fins a 29 hores : 0,1 punts.

- De 30 a 49 hores: 0,25 punt

- De més de 50 hores: 0,5 punts

c) Disposar del permís de conduir C1/C (acreditar mitjançant fotocòpia compulsada del permís de conduir) : 1 punt.

3) Coneixements de català (fins a 1 punt):

Es valoraran els certificats expedits o reconeguts com a equivalents per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears. Només es computarà el nivell més alt acreditat. El certificat LA es pot acumular al C1 i al C2. La puntuació en cada cas serà:

- Certificat B1 o equivalent : 0,15 punts.

- Certificat B2 o equivalent: 0,25 punts.

- Certificat C1 o equivalent: 0,50 punt.

- Certificat C2 o equivalent: 0,75 punts.

- Certificat LA o equivalent: 0,25 punts.

 

SETENA.-

QUALIFICACIÓ I VALORACIÓ DEL CONCURS-OPOSICIÓ

Les qualificacions de l'exercici es faran públiques el mateix dia que s'acordin i s'exposaran al tauler d'anuncis de la seu electrònica d'aquest Ajuntament. Per efectuar la reclamació oportuna o sol·licitar la revisió de l'exercici, les persones interessades disposen d'un termini de 3 dies hàbils comptadors a partir de la publicació de la llista provisional

Un cop acabada la fase d'oposició, el Tribunal passarà a valorar els mèrits presentats per aquells aspirants que hagin superat la fase de l'oposició, d'acord amb el barem previst en la base sisena.

Conclosa la valoració dels mèrits, el Tribunal farà pública en el tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament les puntuacions atorgades a cada aspirant, desglossant en els tres apartats assenyalats en la base setena. Els interessats podran sol·licitar revisió i/o audiència al tribunal dins els tres dies hàbils següents a aquesta publicació.

La qualificació final vindrà determinada per la suma de les puntuacions obtingudes en l'exercici de la fase d'oposició i dels mèrits valorats en la fase de concurs. En cas d'empat, aquest es resoldrà aplicant la següent graduació:

1) Major puntuació en la fase d'oposició.

2) Major puntuació en l'apartat d'experiència professional de la fase de concurs.

3) Si persisteix l'empat finalment es procedirà al sorteig.

 

VUITENA.-

RELACIÓ D'APROVATS I CONSTITUCIÓ DE LA BORSA DE TREBALL

Un cop transcorregut el termini anterior, si no es presenten al·legacions, o bé un cop que hagin estat examinades les presentades, el Tribunal qualificador donarà per finalitzada la selecció, i elevarà a la batlia la proposta definitiva de relació d'aprovats de la borsa de treball, per tal que dicti la corresponent resolució de constitució de la borsa de treball. Aquesta resolució serà publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament. Els aspirants que conformin la borsa de treball es trobaran a l'espera de ser cridats per l'Ajuntament per ordre de puntuació quan es produeixi la necessitat de nomenament com a personal laboral.

NOVENA.-

GESTIÓ DE LA BORSA

Quan es donin les circumstàncies per a la contractació de personal laboral temporal, segons les causes regulades legalment, els serveis municipals procediran a contactar de manera telefònica, per ordre de puntuació, amb les persones que formin part de la borsa, les quals hauran de manifestar la seva conformitat o no amb la contractació en un termini d'un dia hàbil. En la comunicació s'haurà d'informar a l'aspirant de les condicions bàsiques de treball del lloc que es proposa. Si no s'accepta la contractació no s'exclourà de la borsa, però passaran al darrer lloc de la mateixa. Els aspirants cridats que donin la seva conformitat a la seva contractació hauran de presentar en el termini de tres dies hàbils, comptats des del següent a l'acceptació, la documentació següent:

- Copia autèntica del DNI o del NIF o document acreditatiu de la nacionalitat certificat per l'autoritat competent del país d'origen, si s'escau.

- Còpia autèntica del certificat d'escolaritat o equivalent.

- Còpia autèntica del certificat nivell A2 de català.

- Còpia autèntica del carnet de conduir B.

- Declaració jurada o promesa acreditativa de posseir la capacitat funcional que no impedeixi el normal exercici de les funcions.

- Declaració jurada o promesa de no haver estat separat mitjançant un expedient disciplinari del servei de l'Estat, de l'Administració local o autonòmica o dels organismes que en depenguin, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.

- Declaració jurada o promesa de no estar sotmès a cap causa d'incapacitat específica d'acord amb la normativa vigent.

- Declaració jurada o promesa de no ocupar cal lloc ni exercir cap activitat en el sector públic delimitat per l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.

Aquelles persones que no presentin la documentació dintre del termini establert o no compleixin els requisits exigits, no podran ser contractats i restaran sense efecte totes les seves actuacions sense perjudici de la responsabilitat en què haguessin pogut incórrer per falsedat en la sol·licitud en què demanaven prendre part en el procés selectiu.

DESENA.-

VIGÈNCIA DE LA BORSA

La vigència màxima d'aquesta borsa serà de tres anys a comptar des de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la seva constitució.

ONZENA,-

INCIDÈNCIES, PUBLICITAT, RÈGIM NORMATIU I RECURSOS

El Tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin a la interpretació d'aquestes bases i prendre els acords necessaris per al bon ordre d'aquesta convocatòria.

Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública seran inserits en el tauler anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sencelles (https://sencelles.sedelectronica.es), al marge de la seva publicació al BOIB quan sigui preceptiva.

Contra la convocatòria i les presents bases, que exhaureixen la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades o bé recurs potestatiu de reposició, a interposar davant aquesta Batlia, en el termini d'un mes des de la seva publicació al BOIB, d'acord amb l'establert als articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o bé directament i de forma alternativa recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'establert als articles esmentats i als articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, a interposar davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB de la convocatòria.

 

 

ANNEX I TEMARI

1. Constitució espanyola 1978. Estructura i contingut. Principis generals.

2. L'administració local : El municipi. Concepte i elements. Competències i serveis municipals.

3. El personal al servei de les entitats locals. Tipus, règim i protecció.

4. Coneixement del terme municipal de Sencelles. Característiques físiques, culturals, socioeconòmiques i demogràfiques, organització dels serveis municipals, edificis, carrers i instal·lacions municipals.

5. La Llei 31/1995, de 8 de novembre, de Prevenció de Riscos Laborals: Àmbit d'aplicació. Normativa bàsica en prevenció de riscos laborals.

6. Manteniment i millora en l'àmbit de la via pública. Ferms, voreres, asfalt, clavegueram i altres serveis i obres en general. Manteniment i millora en l'àmbit dels edificis municipals relacionades amb fusteria, llanterneria, sistemes de sanejament, tancaments i altres serveis i obres en general. Manteniment i millora en l'àmbit de les instal·lacions a via pública i/o edificis municipals. Manteniment i millora en l'àmbit del mobiliari urbà, parcs i jocs infantils. Manteniment i millora en l' àmbit de la senyalització viària, horitzontal i vertical.

7. Conceptes generals sobre tasques de manobre.

8. Material de construcció. Eines. Ús i manteniment. Principals reparacions.

9. Coneixements bàsics d'obra de paleta. Eines i materials. Elements constructius, materials i forma de procedir.

10. Coneixements bàsic de jardineria. Eines i productes fitosanitaris. Poda.

 

 

ANNEX II MODEL D´INSTÀNCIA

_____________________________________________, major d'edat, amb DNI núm. _________________, i domicili a efectes de notificacions i comunicacions al _________________________________________, de _________________, telèfon/s __________________________ ____(és imprescindible designar un o varis números de telèfon), e-mail ____________________________________.

EXPÒS:

Primer.- Que he tingut coneixement de la convocatòria del procediment selectiu per a la creació d'una borsa de treball de peons de treballs varis de l'Ajuntament de Sencelles, per tal de poder cobrir eventuals baixes de personal o necessitats de provisió d'aquesta categoria.

Segon.- Que aport els següents documents:

( ) Còpia del DNI o del NIF o document acreditatiu de la nacionalitat certificat per l'autoritat competent del país d'origen, si s'escau.

( ) Còpia del certificat d'escolaritat o equivalent.

( ) Còpia del certificat nivell B1 de català.

( ) Còpia del carnet de conduir B.

( ) Justificant de pagament dels drets d'examen.

Tercer.- Que declar estar en possessió de tots i cadascun dels requisits i condicions que s'exigeixen a la convocatòria, i específicament que reuneix els requisits requerits a la Base Segona de la convocatòria.

Quart.- - Que aport la documentació relativa a mèrits de conformitat amb el que disposen les Bases de la convocatòria.

Cinquè,- Que soc responsable de la veracitat dels documents i la informació que present en aquest procés selectiu.

Per tot l'exposat,

SOL·LICIT:

1,- Ser admesa/ès a la convocatòria del procediment selectiu per a la creació d'una borsa de treball de peons de treballs varis de l'Ajuntament de Sencelles, per tal de poder cobrir eventuals baixes de personal o necessitats de provisió d'aquesta categoria.

2,- Que es tinguin per presentats els següents mèrits a valorar a la fase concurs de conformitat amb el que disposen les Bases de la convocatòria:

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA RELATIVA A MÈRITS:

1.-________________________________________________________

2.-________________________________________________________

3.-________________________________________________________

4.-________________________________________________________

5.-_________________________________________________________

6.-_________________________________________________________

Sencelles ________________de 2024

 

 

Les vostres dades personals seran usades per a la nostra relació i per a poder prestar-vos els nostres serveis dins de la legalitat. Així mateix, podran accedir a les vostres dades totes aquelles entitats que necessitin utilitzar-les per a proporcionar-vos els nostres serveis. Conservarem les seves dades durant la nostra relació i mentre ens hi obliguin les lleis aplicables. En qualsevol moment podeu dirigir-vos a l'Ajuntament de Sencelles per saber quina és la informació personal que tenim; rectificar-la, si fos incorrecta, i eliminar- la quan hagi finalitzat la nostra relació. També podeu requerir el traspàs de la vostra informació a una altra entitat (portabilitat). Per a demanar algun d'aquests drets, haureu de remetre una sol·licitud per escrit a la nostra adreça, juntament amb una fotocòpia del vostre DNI: AJUNTAMENT DE SENCELLES, PLAÇA DE LA VILA Nº7, 07140 (ILLES BALEARS). En cas que considereu que els vostres drets han estat desatesos per la nostra entitat, podeu formular una reclamació a l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).»

Els successius anuncis d'aquesta convocatòria, quan procedeixin de conformitat amb les bases, es publicaran a la seu electrònica de l'Ajuntament [http://sencelles.sedelectronica.es] [i, en el seu cas, en el Tauler d'anuncis, per a major difusió].

Contra les presents bases, que posen fi a la via administrativa, es pot interposar alternativament o recurs de reposició potestatiu, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà a la publicació del present anuncio, davant l'Alcaldia d'aquest Ajuntament, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions públiques, o recurs contenciós-administratiu, davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà a la publicació del present anuncio, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa. Si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu, no podrà interposar recurs contenciós-administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot això sense perjudici de què pugui exercitar qualsevol altre recurs que estimi pertinent.