Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE BÚGER

Núm. 335693
Aprovació definitiva Pressupost General 2024 i Plantilla de personal

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que durant el termini d'exposició pública no s'han presentat reclamacions per les causes determinades a l'art. 170.2 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, es consideren definitivament aprovats el Pressupost general per a l'any 2024 i la Plantilla de personal, aprovats inicialment per acord del Ple de l'Ajuntament, en sessió extraordinària a data 29 d'abril de 2024 (publicació al BOIB núm. 59, de 4 de maig de 2024) , d'acord amb el que preveu l'art. 169.1 del RDL. 2/2004, de 5 de març.         

En compliment d'allò que disposen els arts. 169.3 del RDL. 5/2004, de 5 de març, i art. 127 del RDL. 781/1986, de 18 d'abril, text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local, fem públics els resums següents:

PRESSUPOST GENERAL 2024 CLASSIFICACIÓ ECONÒMICA

CAPÍTOL

DENOMINACIÓ CAPÍTOL

DESPESES

1

Despeses de personal

542.456,43

2

Despeses en béns corrents i serveis

499.524,78

3

Despeses financeres

 7.200,00

4

Transferències corrents

281.300,00

5

Fons de contingència i altres imprevistos

 0,00

6

Inversions reals

918.565,79

7

Transferències de capital

 0,00

8

Actius Financers

 0,00

9

Passius Financers

 85.000,00

TOTAL DESPESES

2.334.047,00

  

CAPÍTOL

DENOMINACIÓ CAPÍTOL

INGRESSOS

1

Impostos Directes

496.400,00

2

Impostos Indirectes

66.000,00

3

Taxes i Altres Ingressos

322.634,34

4

Transferències corrents

621.114,00

5

Ingressos Patrimonials

8.684,00

6

Alienació d'Inversions Reals

 0,00

7

Transferències de capital

819.214,66

8

Actius Financers

 0,00

9

Passius Financers

 0,00

TOTAL INGRESSOS

2.334.047,00

 

PLANTILLA DE PERSONAL EXERCICI 2024

codi

descripció

nombre

vacants

grup

A

PERSONAL FUNCIONARI

3

1

 

I

Amb habilitació de caràcter nacional

1

0

 

1.1

Secretaria-Interventora

1

-

A1       

II

Escala d'Administració General 

1

0

 

2.2

Subescala Administrativa

1

-

C1

III

Escala d'Administració Especial

1

1

 

3.1

Subescala de Serveis Especial

1

1

C1

3.1.2

Policia Local

1

1

C1

 

 

 

 

 

B

PERSONAL LABORAL

10

9

Equiv. 

I

D'activitat permanent

9

9

 

1.1

Administratiu/va urbanisme

1

1

C1

1.2

Auxiliar Administratiu/va de registre

1

1

C2

1.3

Oficial/a Brigada obres, serveis i manteniment

1

1

C2

1.4

Peó/na brigada obres, serveis i manteniment

2

2

AP

1.5

Netejador/a diferents dependències municipals

1

1

AP

1.6

Auxiliar Administratiu centre salut

1

1

C2

1.7

Encarregat/da Biblioteca municipal (temps parcial)

1

1

C2

1.8

Treballador/a Familiar

1

1

AP

II

D'activitat no permanent

1

-

 

2.1

Peó brigada obres, serveis i manteniment

1

-

AP

 

 

 

 

 

C

PERSONAL EVENTUAL

0

0

 

 

TOTAL PLANTILLA LABORAL

13

10

 

Recursos.

Contra l'acord d'aprovació definitiva del Pressupost general i de la Plantilla de personal, de conformitat amb allò que disposen els arts. 171,1 del RDL. 2/2004, de 5 de març, i art. 90 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, les persones i entitats legitimades referides en els arts. 63,1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, i art. 170,1 del R.D.L. 1/2004, de 5 de març, i únicament pels motius taxativament relacionats en el núm. 2 de l'esmentat art. 170, podran interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos, comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

(Signat electrònicament: 27 de maig de 2024)

El batle Pere Torrens Escalas