Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE MARRATXÍ

Núm. 333503
Convocatòria per a la selecció del defensor/a de la ciutadania de Marratxí

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb el que disposa l'article 9 i concordants del Reglament del Defensor/a de la Ciutadania de Marratxí, pel present edicte s'anuncia l'inici del procés de selecció per a l'elecció del Defensor o Defensora de la Ciutadania que serà nomenat/da, previ acord plenari, pel Batle de l'Ajuntament de Marratxí. Les persones aspirants hauran de presentar instància al Registre General d'aquest Ajuntament, al carrer de n'Olesa núm 66 de Sa Cabaneta, dins el termini de quinze dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació d'aquest edicte en el BOIB.

Les persones aspirants hauran de reunir necessàriament els requisits establerts en els articles 11 i 12 del Reglament abans referit i adjuntar a la instància el seu curriculum vitae.

L'article 11 diu que els requisits són:

a) Ser major d'edat i gaudir de la plenitud de drets civils i polítics.

b) Tenir la condició política de ciutadà o ciutadana de les Illes Balears, d'acord amb el que s'estableix l'article 9 de l'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears i que implica tenir veïnatge administratiu en el municipi de Marratxí.

c) Domini de les dues llengües oficials de les Illes Balears.

L'article 12 indica que el càrrec de Defensor/a de la Ciutadania és incompatible amb:

a) Qualsevol mandat representatiu d'elecció popular.

b) Tota activitat de propaganda política així com haver figurat en una llista electoral o haver estat designat apoderat/ada o interventor/a de qualsevol candidatura política a les darreres eleccions municipals o autonòmiques.

c) Tot càrrec polític de lliure designació.

d) L'afiliació a partits polítics, sindicats de treballadors i treballadores, associacions empresarials o entitats que en depenen.

e) Funció administrativa al servei de l'Ajuntament de Marratxí, organismes públics municipals, empreses amb participació municipal i qualsevol activitat professional, mercantil o laboral que comporti una relació contractual amb el municipi.

f) Tot càrrec directiu d'una associació veïnal.

g) L'exercici de les carreres judicial, fiscal o militar.

Pel que fa a la dedicació, el/la defensor/a haurà d'assistir a les convocatòries de l'Ajuntament Ple a les quals sigui convocat/da, així com a sol·licitud de qualsevol dels grups municipals quan l'assumpte ho pugui requerir i informarà de les seves actuacions, com a mínim una vegada a l'any presentant l'informe corresponent.  

L'article 15 estableix un horari d'atenció mínima al públic de quatre (4) hores setmanals.

Les indemnitzacions per assistències a les convocatòries ordinàries/extraordinàries de l'Ajuntament Ple és de 500,00€/assistència.

Independentment del número d'assistències efectives, durant cada mes natural, únicament es podrà percebre una indemnització per assistència a l'Ajuntament Ple.

El mes d'agost, al tractar-se d'un mes al qual no hi ha convocatòries ordinàries de l'Ajuntament Ple, no es percebrà cap tipus d'indemnització de les previstes al present apartat.

Per percebre les indemnitzacions fixades serà imprescindible l'assistència a les corresponents convocatòries.  

Les instàncies per participar en el procés selectiu hauran de presentar-se per Registre d'Entrada en la Seu Electrònica d'aquest Ajuntament. Les instàncies estaran disponibles al Registre General de l'Ajuntament, carrer Olesa 66, a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, Av. Antoni Maura 56, a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, camí de sa Cabana 57 i a la pàgina web de l'Ajuntament, www.marratxi.es. La persona aspirant ha d'adjuntar a la instància el seu curriculum vitae.

 

Marratxí, 15 de maig de 2024

El batle Jaume Llompart Caldés