Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)
Núm. 331860
Bases específiques que regiran el procés selectiu per contractar un/a tècnic/a superior en Telecomunicacions per prestar serveis a l'àrea de Serveis Professionals de la Fundació Bit, referència TELEC01-24
Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d'aplicació.
Segona.- El lloc de feina consisteix en la realització de projectes, presa de dades i estudis relacionats amb les radiocomunicacions.
S'ofereix un contracte temporal, fins el 24 de març de 2025, per substitució de persona treballadora amb dret de reserva de lloc de feina, grup de classificació A, codi de la Relació de Llocs de Feina L03060010, remuneració bruta anual de 33.703,20.-€ distribuït en dotze pagues, per a una jornada completa de 37,5 hores setmanals, amb el següent horari general de dilluns a divendres de 08:00h a 15:30h i amb un règim flexible d'entrada i sortida. La persona treballadora disposarà, a més del període de vacances anuals, de 6 dies de lliure disposició i tindrà la possibilitat d'adherir-se a l'Acord de teletreball de l'entitat.
Tercera.- Els/les candidats/es hauran de complir els següents requisits:
Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una comissió de selecció:
Cinquena.- El procés selectiu constarà de 3 fases:
Fase 1-Presentació de candidatures
Es pot fer:
No seran admeses en el procés de selecció les candidatures que no es presentin en el termini i amb les formes abans descrites.
Documentació a remetre:
La sol·licitud de participació i la declaració jurada o promesa es troben a disposició a la web https://www.fundaciobit.org/category/ofertes-de-feina/ i a les oficines de l'entitat. No s'exigeix presentar en el moment de la inscripció en el procés de selecció la documentació acreditativa dels requisits que serà sol·licitada abans de la publicació de la resolució definitiva del procés.
Les persones interessades a participar en la convocatòria disposen de 15 dies naturals per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional d'admesos i exclosos amb un termini de 5 dies hàbils per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.
La comissió de selecció confeccionarà la llista definitiva d'admesos i començarà la següent fase.
Només els candidats o candidates que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.
Fase 2- Valoració de mèrits
2.1 Valoració de formació no reglada: només es valoren les accions formatives (cursos de formació i de perfeccionament, jornades, seminaris i congressos) relacionades directament amb les funcions de la categoria professional i especialitat que són objecte de l'oferta.
Valoració dels mèrits:
Si no s'indica res al certificat, cada crèdit és equivalent a 10 hores de formació de durada, o a la part proporcional si la durada és menor.
No es valoraran els certificats que no indiquin les hores de durada o crèdits, ni el contingut de la formació, ni aquells que corresponguin a assignatures d'una carrera universitària, els cursos de doctorat o els derivats de processos selectius.
Els cursos amb el mateix contingut, només es valoraran una vegada i puntuarà̀ aquell que tingui més crèdits o més hores.
La puntuació màxima d'aquest apartat 2.1 serà de 4,25 punts.
2.2 Valoració de coneixements de català: per un nivell C1, 0,125 punts, per un nivell C2, 0,25 punts. Màxim de 0,25 punts. S'ha d'aportar certificat oficial expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitat.
La puntuació màxima dels apartats 2.1 i 2.2 serà de 4,5 punts.
2.3 Valoració d'experiència professional: En la categoria professional i especialitat que es sol·licita: només es valorarà l'experiència professional relacionada directament amb les funcions del lloc de feina que es sol·licita. S'atorgaran 0,08 punts per mes treballat fins un màxim de 4,5 punts.
L'experiència en l'Administració pública o en qualsevol ens del sector públic instrumental com a personal funcionari o personal laboral s'acreditarà mitjançant un certificat acreditatiu dels serveis prestats, amb l'acreditació de la categoria i les funcions. Per serveis prestats en entitats de dret públic sotmeses al dret privat, consorcis, fundacions i empreses societàries del sector públic instrumental l'experiència s'acreditarà amb certificat de la vida laboral i l'acreditació de la categoria i les funcions mitjançant el contracte laboral o certificat de l'empresa.
L'experiència de serveis prestats en el sector privat s'acreditarà amb un informe de la vida laboral i l'acreditació de la categoria i les funcions mitjançant el contracte laboral o certificat de l'empresa oficial, i/o certificat de funcions.
La puntuació màxima d'aquest apartat relatiu a l'experiència professional és de 4,5 punts.
Fase 3- Entrevista personal
Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina: tenir capacitat de treballar en equip, capacitat d'autoaprenentatge, iniciativa i ràpida adaptabilitat al nou entorn.
La puntuació màxima d'aquest apartat serà d'1 punt.
Conclosa la meritació la comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els/les aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s'obrirà un termini de 5 dies naturals, des de l'endemà al de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.
En el cas que varis/vàries candidats/es obtinguin la mateixa puntuació, el criteri per establir l'ordre de prelació a la puntuació final, serà el següent:
La comissió de selecció, els dos dies hàbils després, valorarà les al·legacions i elaborarà la llista definitiva que s'elevarà al Gerent per a la resolució definitiva del procés.
La persona amb una major puntuació serà la persona seleccionada. Es farà la reserva de dues persones que podran ser cridades si es produeix una baixa en aquest lloc de feina.
Tota la informació del procés de selecció es publicarà a la web de la Fundació Bit https://www.fundaciobit.org i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit.
L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s' hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s'hi pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquestes bases.
Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit.
Palma, a la data de la signatura (24 de maig de 2024)
El gerent Sebastián González Cardalliaguet