Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 315009
Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques per la qual es nomena funcionari de carrera del concurs extraordinari de mèrits del cos facultatiu tècnic, especialitat prevenció de riscs laborals per a la illa d’Eivissa de l’Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i se l’adjudica un lloc de feina

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. Mitjançant la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 16 de setembre de 2022 (BOIB núm. 122, de 17 de setembre de 2022), es varen aprovar les bases generals que han de regir el procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. En data de 9 de maig de 2024 es va publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB núm. 61) la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques per la qual s'aprova una nova llista dels aspirants que han superat el concurs extraordinari de mèrits del cos facultatiu tècnic, especialitat prevenció de riscs laborals de l'Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i es va publicar el lloc de treball oferit corresponent a aquesta especialitat.

3. Una vegada que la persona aspirant que ha superat el procés selectiu ha presentat la sol·licitud de lloc i s'ha comprovat el compliment dels requisits, ha de ser nomenada personal funcionària de carrera del cos facultatiu tècnic, escala de prevenció de riscos laborals, especialitat riscos laborals per a la illa d'Eivissa de l'Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Fonaments de dret

1. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. El Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.

4. El Decret 27/1994, d'11 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma.

5. La Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, per la qual s'aprova la convocatòria del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 17 de setembre de 2022).

6. Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (modificat per Decret 16/2023, de 20 de juliol i Decret 17/2023, de 23 d'agost).

7. El Decret 8/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es determina la composició del Govern i s'estableix l'estructura de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

8. El El Decret 9/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es disposa el nomenament dels membres del Govern de les Illes Balears.

9. L'article 5.2 de l'annex del Decret 31/2012, de 13 d'abril, pel qual s'aproven els Estatuts de l'Escola Balear d'Administració Pública.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Nomenar personal funcionari de carrera del cos facultatiu tècnic, escala de prevenció de riscos laborals, especialitat riscos laborals per a la illa d'Eivissa a la persona següent:

cos facultatiu tècnic, escala de prevenció de riscos laborals, especialitat riscos laborals Eivissa.

DNI

LLINATGES, NOM

***8152*

MONTIJANO CAMACHO, VICTOR

2. Adjudicar el lloc de treball, d'acord amb el que s'indica en l'annex d'aquesta Resolució, a la persona aspirant que ha superat el concurs extraordinari de mèrits del cos facultatiu tècnic, escala de prevenció de riscos laborals, especialitat riscos laborals per a la illa d'Eivissa de l'Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, després d'haver presentat la documentació pertinent, d'acord amb la seva petició efectuada i la puntuació obtinguda en el procés selectiu.

3. La presa de possessió s'ha d'efectuar en la conselleria corresponent, en el termini de tres dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Abans de prendre possessió del lloc adjudicat, la persona interessada ha de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni que fa cap activitat en el sector públic que es comprenen en l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques. Si du a terme cap activitat privada, incloses les de caràcter professional, ho ha de declarar en el termini de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la presa de possessió, perquè l'òrgan competent acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.

4. Un cop publicat el nomenament, per adquirir la condició de funcionari de carrera s'ha d'efectuar el jurament o la promesa d'acatar la Constitució, l'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l'ordenament vigent i prendre possessió en el termini reglamentari.

5. Declarar desistides de la seva sol·licitud per caducitat i excloses del procediment, a les persones que no han presentat l' escrit d'elecció dels llocs de treball oferts, per ordre de preferència, i la documentació acreditativa del compliment dels requisits, d'acord amb la base 12 de la convocatòria.

6. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el Portal de l'Opositor (http://oposicions.caib.es) i en la Seu electrònica www.caib.es.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera de Presidència i Administracions Públiques en el termini d'un mes, comptador a partir del següent a la seva publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptador a partir del següent a la publicació de la resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

(Signat electrònicament: 17 de maig de 2024)

La consellera de Presidència i Administracions Públiques Antònia Maria Estarellas Torrens

Documents adjunts