Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ARTÀ

Núm. 302658
Bases comissió de serveis oficial policia local

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per acord de Junta de Govern Local de l'Ajuntament d'Artà en sessió ordinària celebrada el dia 9 de maig de 2024, s'aproven les bases per a la provisió temporal en comissió de serveis de caràcter voluntari d'un lloc de treball vacant d'oficial/a de la Policia Local de l'Ajuntament d'Artà (codi OFIC2024), en els termes següents:

<< Bases per a la provisió temporal en comissió de serveis de caràcter voluntari d'un lloc de treball vacant d'oficial/a de la Policia Local de l'Ajuntament d'Artà (codi OFIC2024)

1. Objecte de la convocatòria

És objecte d'aquesta convocatòria la provisió temporal, mitjançant comissió de serveis de caràcter voluntari, del lloc de treball vacant “OFICIAL3” de personal funcionari de carrera de l'Ajuntament d'Artà, que pertany a l'escala d'administració especial, subescala de serveis especials, denominació “Oficial/a”, grup C1.

El codi de la convocatòria és “OFIC2024”.

2. Característiques del lloc de treball

El lloc de treball convocat té les característiques següents:

- Escala: administració especial

- Subescala: serveis especials

- Denominació: oficial/a

- Grup: C1

- Codi del lloc de treball: OFICIAL3

3. Durada

La durada de la comissió de serveis és d'un període de dotze mesos, sense perjudici que es pugui prorrogar per un termini màxim de dos anys. La comissió de serveis té caràcter temporal i finalitza quan el lloc de treball es proveeix amb caràcter definitiu o si la persona titular retorna. En tot cas, finalitza pel transcurs del temps per al qual es va concedir.

4. Publicitat

Aquesta convocatòria s'ha de publicar en el tauler d'anuncis i la pàgina web (www.arta.cat) de l'Ajuntament d'Artà.

5. Requisits de les persones aspirants

Les persones aspirants han de reunir, en el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents:

a) Ser personal funcionari de carrera del mateix grup i escala a l'Ajuntament d'Artà, en situació administrativa de servei actiu. Quan el funcionari o funcionària sigui d'una categoria inferior a la del lloc de treball convocat, es requereix tenir una antiguitat mínima de dos anys com a personal funcionari de carrera.

b) Estar en possessió del títol de batxillerat, tècnic o equivalent, segons el que estableix la legislació bàsica estatal o estar en condicions d'obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l'estranger, cal aportar l'homologació corresponent.

c) No patir cap malaltia o defecte físic o psicofísic que impedeixi o minvi el desenvolupament correcte de les funcions.

d) Presentar un certificat mèdic que acrediti l'aptitud per desenvolupar les funcions pròpies de la categoria a la qual s'accedeix.

e) No haver estat separat del servei de l'Administració local, autonòmica o estatal, ni estar inhabilitat per a l'exercici de la funció pública.

f) No tenir antecedents penals per delictes dolosos.

 

g) Posseir els permisos de conducció de les classes A2 i B en vigor.

h) Comprometre's a dur armes i, si escau, a utilitzar-les, mitjançant una declaració jurada.

i) Acreditar el pagament dels drets d'examen que regula l'Ordenança fiscal núm. 12, reguladora de l'expedició de documents administratius (BOIB núm. 173, de 23 de desembre de 2023).

j) Acreditar el coneixement de la llengua catalana del nivell C1 de coneixements de la llengua catalana, de conformitat amb l'acord adoptat pel Ple de l'Ajuntament d'Artà, en la sessió de 30 de juliol de 2013, l'aprovació definitiva del qual es va publicar en el BOIB núm. 129, de 19 de setembre de 2013, mitjançant el certificat o títol expedit per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears o per l'Escola Balear d'Administració Pública, o mitjançant un d'equivalent, d'acord amb el que estableix l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut, o altra normativa vigent.

6. Sol·licituds i termini de presentació

Les persones interessades poden presentar la seva sol·licitud per prendre part en la convocatòria en el Registre General de l'Ajuntament d'Artà o en els llocs que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini de presentació de sol·licituds és de set (7) dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la pàgina web, segons el model normalitzat disponible a l'apartat “Convocatòries de selecció de personal” de la pàgina web de l'Ajuntament (www.arta.cat). Així mateix, totes les notificacions referides a esmenes de documentació, recursos i d'altres incidències produïdes durant el procediment selectiu també s'hi han de publicar.

 En el cas que les sol·licituds es presentin en la forma prevista en l'article 16 esmentat, les persones interessades ho han de comunicar per correu electrònic a l'adreça <rrhh@arta.cat> abans que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds, amb la justificació de la tramesa, en la qual consti la data de remissió de la sol·licitud del dia en què es presenta.

En la sol·licitud per prendre part en el procés selectiu, la persona interessada ha de manifestar que reuneix totes i cadascuna de les condicions i dels requisits establerts en la base cinquena, referides al dia en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds, i hi ha d'adjuntar la documentació següent:

a) Fotocòpia del DNI.

b) Fotocòpia del document acreditatiu d'estar en possessió del nivell C1 de coneixements de llengua catalana.

c) Documents acreditatius dels mèrits a valorar en l'apartat 8.

d) Justificant de pagament dels drets d'examen. L'import de la taxa és de 15 euros i el pagament s'ha de fer per transferència bancària al número de compte de CaixaBank ES48 2100 0105 2602 0000 2048 (BIC CAIXESBBXXX), i s'hi ha de fer constar el concepte següent: “Taxa OFIC2024 - nom complet de la persona aspirant”.

7. Admissió de les persones aspirants i procediment

Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la Batlia ha de dictar una resolució amb la llista provisional de persones admeses i excloses. Aquesta llista s'ha de publicar en el tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament d'Artà i s'ha de  donar un termini de deu (10) dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució, per presentar reclamacions, esmenar defectes o adjuntar els documents que siguin preceptius. En cas que es presentin reclamacions o esmenes, l'avís de dita presentació s'ha de comunicar a l'Ajuntament per correu electrònic (rrhh@arta.cat).

Només són esmenables les errades de fet, com les dades personals, l'adreça, la data o la signatura. Per altra part, no són esmenables, per afectar el contingut essencial de la mateixa sol·licitud:

a) La presentació de la sol·licitud fora de termini.

b) La manca de compliment de qualsevol requisit de participació el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds.

c) Els mèrits al·legats però no aportats.

8. Barem de mèrits

8.1. Antiguitat (fins a 12 punts)

- Per cada any complet de serveis prestats i reconeguts com a personal funcionari de carrera en qualsevol categoria de policia local: 0,4 punts per any. No s'han de valorar les fraccions.

L'antiguitat s'ha d'acreditar mitjançant un certificat expedit pels ajuntaments.

 

​​​​​​​8.2. Cursos i accions formatives (fins a 5 punts)

No són objecte de valoració els cursos que s'exigeixen com a requisit específic del lloc de treball convocat.

Solament s'han de valorar els diplomes o certificats de cursos i activitats formatives impartits per les escoles de formació de les policies locals, els cursos impartits per l'Escola Balear d'Administració Pública o que tenguin la condició de concertats o homologats per l'EBAP, els cursos d'interès policial manifest superats en universitats en l'àmbit de la Unió Europea o en altres administracions públiques de l'Estat espanyol amb centres de formació acreditats i els plans de formació contínua, amb un certificat que acrediti que s'han superat amb aprofitament o, si escau, amb certificat d'assistència, que estiguin directament relacionats amb les funcions del lloc de treball que s'hagi de cobrir.

A aquest efecte, es consideren directament relacionats amb les funcions de qualsevol lloc de treball els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, violència de gènere i formació sanitària relacionada amb la professió de policia local.

Els cursos o les accions formatives de contingut idèntic només s'han de valorar una vegada. En aquest cas, s'ha de valorar l'acció formativa amb més hores de durada.

8.2.1. Formació relacionada amb l'àrea professional

8.2.1.1. Accions formatives relacionades

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2,5 punts. S'han de valorar, per a cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeix. En concret, solament s'han de valorar els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària relacionada amb la professió de policia local, d'acord amb els criteris que s'indiquen a continuació:

a) Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora.

b) Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora.

c) Per cada certificat d'impartició de cursos d'accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeix: 0,0075 punts per hora.

Pel que fa als cursos o activitats expressats en crèdits, cada crèdit equival a 10 hores.

No s'han de valorar els certificats que no indiquin el nombre d'hores o crèdits, el contingut de la formació o que tenguin un contingut indefinit.

No s'ha de valorar la formació que constitueix una part dels cursos de capacitació per accedir a qualsevol categoria de les forces o cossos de seguretat i la formació repetida, tret que s'hagi fet un canvi substancial en el contingut.

8.2.1.2. Formació universitària no oficial relacionada amb les funcions del lloc de treball convocat

La puntuació màxima d'aquest apartat és d'1,5 punts:

a) Títol propi de grau en seguretat i ciències policials de la Universitat de les Illes Balears: 1 punt.

b) Títols propis de grau universitari relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,75 punts per títol, fins a un màxim d'1,5 punts.

c) Màsters, experts i diplomes universitaris relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària: 0,1 punts per crèdit ECTS, fins a un màxim d'1 punt. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no s'han de valorar en aquest apartat.

8.2.2. Formació no relacionada amb l'àrea professional

8.2.2.1. Accions formatives no relacionades

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 0,5 punts. S'han de valorar, per a cada lloc de treball, les accions formatives que, encara que no estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeix, es considerin d'interès general. En concret, solament s'han de valorar per a totes les categories els cursos que estiguin relacionats amb les àrees temàtiques de la formació contínua de l'EBAP:

a) Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora.

b) Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora.

8.2.2.2. Formació universitària no oficial no relacionada

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 0,5 punts:

a) Títols propis de grau universitari sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere o formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,5 punts per títol, fins a un màxim de 0,5 punts.

b) Màsters, experts i diplomes universitaris sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere o formació sanitària: 0,05 per crèdit ECTS, fins a un màxim de 0,5 punts.

Els títols inferiors a 30 crèdits ECTS no s'han de valorar en aquest apartat.

8.3. Estudis acadèmics oficials (fins a 8 punts)

Únicament s'han de valorar els estudis acadèmics oficials amb validesa a tot el territori nacional. En cas de presentar títols d'estudis realitzats a l'estranger, s'ha d'acreditar l'homologació corresponent. La valoració com a mèrit d'un títol implica que no s'ha de valorar el de nivell inferior necessari per obtenir-lo, excepte en el cas que les titulacions corresponguin a branques diferents.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 8 punts, segons els criteris següents:

a) Per cada titulació acadèmica de tècnic o tècnica de formació professional de grau superior, ensenyaments professionals d'arts plàstiques i disseny de grau superior i els ensenyaments esportius de grau superior, així com tots els títols que hagin estat declarats equivalents: 0,5 punts, fins a un màxim d'1 punt.

b) Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o titulació equivalent: 1 punt, fins a un màxim de 2 punts.

c) Per cada titulació acadèmica de grau universitari o grau d'ensenyament artístic superior: 1,5 punts, fins a un màxim d'1,5 punts.

d) Per cada llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o titulació universitària equivalent: 2 punts, fins a un màxim de 2 punts.

e) Per cada màster oficial i altres estudis de postgrau oficial universitari: 0,25 punts per cada 30 crèdits ECTS, fins a un màxim d'1,5 punts. Els estudis de grau amb càrrega lectiva de 300 crèdits ECTS, a més d'obtenir els punts de l'apartat c, han d'obtenir 0,5 punts, d'acord amb l'article 12.10 del Reial decret 1393/2007, de 29 d'octubre.

f) Per cada títol de doctor: 1,5 punts, fins a un màxim d'1,5 punts.

Únicament s'han de valorar la possessió dels títols de nivell superior a l'exigit per a l'ingrés en la categoria a la qual s'accedeix o la possessió d'una segona titulació acadèmica oficial igual a l'exigida per a la categoria a la qual s'accedeix.

La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valori el de nivell inferior, excepte el cas del títol de doctor, que s'ha de sumar a la titulació corresponent, o que les titulacions corresponguin a branques acadèmiques diferents.

8.4. Valoració dels coneixements de llengües (fins a 5 punts)

8.4.1. Coneixements orals i escrits de llengua catalana

S'han de valorar els certificats expedits per l'EBAP, els expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats o reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent, fins a una puntuació màxima de 2,50 punts:

a) Nivell C2 (antic nivell D) o equivalent: 2 punts.

b) Coneixements de llenguatge administratiu (antic nivell E): 0,50 punts.

En el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació es pot acumular a la de l'altre certificat que s'acrediti.

8.4.2. Coneixements d'altres llengües

S'han de valorar els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les altres comunitats autònomes o d'una llengua estrangera expedits per les escoles oficials d'idiomes (EOI), les universitats, l'EBAP, altres escoles d'administració pública i altres entitats, i que siguin equivalents als nivells que estableix el Marc europeu comú de referència (MECR), amb una puntuació màxima de 2,50 punts, segons els criteris que s'indiquen a continuació:

 

​​​​​​​

Nivells del

MECR

EOI

Universitats, escoles d'administració pública i

organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació contínua, equivalents als nivells del Marc europeu comú

Altres nivells

EBAP

Puntuació

 

 

 

1r curs de nivell inicial

0,10

 

 

 

 

 

 

 

 

2n curs de nivell inicial

0,20

A1

0,40

0,30

1r curs de nivell elemental

0,30

A2

0,60

0,40

2n curs de nivell elemental

0,40

 

 

 

 

 

B1

0,80

0,60

1r curs de nivell mitjà

0,60

 

 

 

 

 

B1+

1

0,80

2n curs de nivell mitjà

0,80

 

 

 

 

 

B2

1,20

1

1r curs de nivell superior

1

B2+

1,40

1,20

2n curs de nivell superior

1,20

C1

1,60

1,40

 

 

C2

1,80

1,60

 

 

Altres certificats equivalents als nivells del Marc europeu comú s'han de valorar amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d'idiomes.

D'una mateixa llengua, només s'ha de valorar la titulació de nivell superior.

8.5. Altres mèrits (fins a 12 punts)

D'acord amb el que estableix l'article 192.9 del Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i es modifica el Decret 55/2017, de 15 de desembre, del Fons de Seguretat Pública de les Illes Balears, es determinen els mèrits següents adequats i relacionats amb la funció policial:

8.5.1. Curs de capacitació de la categoria a la qual s'accedeix

- Estar en possessió del curs de capacitació de la categoria a la qual s'accedeix: s'ha de prendre com a referència la nota obtinguda en el curs de capacitació corresponent, fins a un màxim de 10 punts.

8.5.2. Reconeixements honorífics

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts, d'acord amb els criteris següents:

- Felicitacions públiques atorgades per la CA o pel Ple de l'Ajuntament d'Artà: 1 punt per cada felicitació, amb un màxim de 2 punts.

9. Procediment

L'acreditació del compliment dels requisits i la valoració dels mèrits, l'ha de dur a terme una comissió de valoració, que ha d'estar formada per personal de la pròpia Administració local designat per la Batlia.

La comissió de valoració ha de disposar de cinc (5) dies hàbils, com a màxim, per emetre una proposta d'adjudicació provisional de la comissió de serveis. La proposta de nomenament s'ha de fer a favor de la persona aspirant que tengui més puntuació segons el barem de mèrits que estableix el punt 8. Aquesta proposta només ha d'indicar la puntuació final obtinguda per les persones aspirants i el seu DNI i s'ha de fer pública en el tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament, amb la indicació que les persones interessades disposen de tres (3) dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació, per sol·licitar el tràmit d'audiència i/o formular les al·legacions que creguin oportunes.

Després d'haver resolt les al·legacions presentades de forma motivada i, si s'escau, d'haver modificat les puntuacions atorgades a les persones aspirants, la comissió ha de formular la proposta d'adjudicació definitiva i la relació de totes les persones que hi han participat, ordenades per ordre de puntuació, la qual cosa s'ha de publicar en el tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament, i s'ha d'elevar a la Batlia per a la seva aprovació definitiva.

Contra la proposta de resolució definitiva no es poden formular al·legacions ni interposar cap recurs administratiu, sense perjudici que les persones interessades puguin interposar els recursos que estimin convenients contra la resolució d'adjudicació que dicti la Batlia. 

La Batlia ha de procedir, mitjançant una resolució motivada, al nomenament per a la  comissió de serveis de caràcter voluntari. En tot cas, el nomenament ha de recaure sobre la persona aspirant que hagi obtingut la major puntuació.

La persona funcionària nomenada per cobrir la plaça convocada prendrà possessió, com a màxim, en el termini de cinc (5) dies naturals, comptadors a partir de l'endemà  de rebre la notificació del nomenament.

10. Incidències

La comissió de valoració queda facultada per interpretar aquestes bases, resoldre dubtes i incidències que es plantegin, i prendre els acords necessaris per assegurar el desenvolupament correcte de la convocatòria aprovada, en tot allò que no preveuen aquestes bases.

11. Impugnació

Aquestes bases i tots els actes administratius que se'n derivin o que derivin de les actuacions de la comissió de valoració poden ser impugnats de conformitat amb el que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

12. Clàusula de protecció de dades de caràcter personal

L'Ajuntament d'Artà ha de tractar les dades personals de les persones sol·licitants i de les persones seleccionades en aquest procés selectiu amb la finalitat de gestionar la seva sol·licitud i les actuacions objecte d'aquesta convocatòria, i s'ha de sotmetre a les obligacions previstes en el Reglament europeu 2016/679, de 27 d'abril, general de protecció de dades (RGPD), i la seva adaptació a l'ordenament jurídic espanyol a través de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, i la resta de normativa complementària. En concret, es preveu el tractament de dades de contacte i acadèmiques de les persones que participen en l'execució i el seguiment dels objectius que estableixen aquestes bases.

L'Ajuntament d'Artà ha de realitzar les tasques necessàries perquè s'acompleixin els principis i deures establerts en la normativa vigent sobre la matèria, per garantir que no hi ha risc per als drets i llibertats de les persones sol·licitants i de les seleccionades. Aquestes actuacions han d'incloure, especialment, la garantia de transparència, d'acord amb els articles 13 i 14 del RGPD, amb la informació detallada per la corporació.

Per a qualsevol consulta o queixa relacionada amb el tractament de les dades personals, les persones sol·licitants i les seleccionades tenen el dret de contactar amb la persona delegada de protecció de dades a través del correu electrònic <dpd@arta.cat>.

Les dades que les persones seleccionades hagin facilitat, un cop finalitzat el motiu que n'ha originat la recollida, s'han de conservar seguint les instruccions de gestió documental i d'arxiu de l'Ajuntament. Les dades que les persones sol·licitants hagin facilitat s'han de conservar durant un màxim de 3 anys, comptadors a partir de la presentació de la sol·licitud.

Les persones sol·licitants i les seleccionades poden exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat o oposició al tractament de les seves dades, en els termes que estableix la legislació vigent, a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament (https://seu.arta.cat).

Les persones seleccionades tenen l'obligació de respectar la confidencialitat de tota la informació i les dades de caràcter personal que, per qualsevol mitjà, els arribin com a conseqüència de la seva estada a l'Ajuntament, i no desvelar-les ni reproduir-les de cap manera fora de l'Ajuntament. Aquest deure continua vigent, fins i tot, un cop finalitzat el  període del nomenament. Les dades esmentades poden referir-se tant al personal públic, com a usuaris o ciutadans, i, en general, a totes aquelles persones que, de forma directa o indirecta, es posin en contacte amb l'Ajuntament d'Artà.

Les persones seleccionades tenen l'obligació de complir les polítiques de seguretat, protecció de dades i ús dels sistemes d'informació vigents a l'Ajuntament, així com qualsevol instrucció que, en aquest sentit, se'ls faciliti. A més, han de respectar la confidencialitat de qualsevol fet que hagin observat o que el personal de l'Ajuntament els hagi fet arribar en relació amb el servei o el personal esmentat.>>

Contra aquest acord, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar alternativament un recurs de reposició potestatiu davant l'òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; o bé interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la jurisdicció contenciosa administrativa. Si s'opta per interposar el recurs potestatiu de reposició, no es pot interposar el recurs contenciós administratiu fins que s'hagi resolt expressament el de reposició o se n'hagi produït la desestimació per silenci.

No obstant l'anterior, es pot interposar, si escau, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i l'article 40 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En cas de discrepància entre la versió catalana i la versió castellana, preval la versió catalana.

 

Artà,  a data de la signatura electrònica (13 de maig de 2024)

El batle Manuel Galán Massanet