Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU
Núm. 302141
Aprovació inicial de la Modificació puntual núm. 15 de les Normes Subsidiàries de planejament de Santa Eulària des Riu. Fase B. Definició de la unitat d'actuació en sòl urbà UA-12SE reordenant el seu àmbit
El Ple de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, en sessió ordinària celebrada el dia 25 d'abril de 2024, ha aprovat inicialment la documentació integrant del projecte de “Modificació puntual número 15 de les Normes Subsidiàries de planejament de Santa Eulària des Riu. Fase B. Definició de la unitat d'actuació en sòl urbà UA-12SE reordenant el seu àmbit.”, sent els acords adoptats els següents:
PRIMER.- Aprovar inicialment la “Modificació puntual número 15 de les NNSS Santa Eulària des Riu. Fase B. Definició de la unitat d'actuació en sòl urbà UA-12SE reordenant el seu àmbit”, redactada per l'arquitecte Sr. José Bonilla Villalonga, juntament amb el Document Ambiental Estratègic, signat pel Sr. Bartolomé Planas Mari, de DUNA Consultors.
SEGON.- Suspendre l'atorgament de tota classe d'autoritzacions i llicències urbanístiques en els terrenys inclosos en la unitat d'actuació UA-12SE que es delimita, sent la durada de la suspensió, de conformitat amb l'apartat 4 de l'article 51 de la Llei 12/2107 de 29 de desembre de Urbanisme de les Illes Balears, de dos anys o fins l'aprovació definitiva, sense perjudici de la possibilitat d'ampliació del citat termini fins a un màxim de 3 anys en cas que hagi de repetir-se el tràmit d'informació pública posterior a l'aprovació inicial.
TERCER.- Sotmetre a informació pública, per un termini de trenta dies, la documentació referenciada en l'apartat primer mitjançant inserció d'anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en un diari dels de major difusió a l'illa i en la pàgina web municipal.
Durant aquest període quedarà l'expedient a la disposició de qualssevol que vulgui examinar-lo i es podran deduir les al·legacions pertinents.
QUART.- Sol·licitar informe a les administracions o entitats les competències de les quals puguin resultar afectades per la present modificació.
La documentació podrà ser examinada en les dependències municipals del departament d'obres i urbanisme situades al carrer Mariano Riquer Wallis nº 4, 3er pis, Santa Eulària des Riu, de dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 hores. Així mateix, estarà a la disposició del interessats en la seu electrònica d'aquest ajuntament www.santaeulariadesriu.com.
Document firmat electrònicament (10 de maig de 2024)
L'alcaldessa Carmen Ferrer Torres