Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

EMPRESA MUNICIPAL DE TRANSPORTS URBANS DE PALMA, SA

Núm. 296051
Procés de selecció de personal mitjançant concurs de mèrits del Grup professional 4: Professionals de trànsit i circulació (1/2024)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Consell d'Administració de l'Empresa Municipal de Transports Urbans de Palma SA, a la sessió de dia 9 de maig de 2024 va aprovar les bases, que regiran el procés de selecció de personal, per a crear una borsa de treball de caràcter temporal del grup professional 4: professionals de trànsit i circulació.

El termini de presentació d'ofertes és de 15 dies naturals a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial dels Illes Balears.

La informació sobre el desenvolupament d'aquest procés es publicarà a la seu electrònica de l'EMT-Palma (https://emtpalma.eadministracio.cat), apartat ocupació pública.

1. Objecte.

Aquest document té per objecte establir una convocatòria per a la constitució d'una borsa de treball de 150 places, mitjançant concurs de mèrits, de personal laboral temporal del grup professional 4: professionals de trànsit i circulació.

La borsa estarà integrada per les 150 primeres puntuacions del concurs de mèrits. No obstant això, si es produïssin renúncies, la borsa es podrà ampliar en tantes places com renúncies s'hagin produït.

Les contractacions podran ser:

A temps complet (jornada anual de 1554 hores), o a temps parcial, un 60% de la jornada anual en relació a una jornada completa (jornada anual de 932 hores) podent ser incrementada, d'acord amb les necessitats de l'empresa, en un 30% per mes, d'acord amb el que s'estableix a l'art.12 de l'ET ambdues modalitats de contractació podran realitzar els seus serveis per a cobrir: contractes de relleu, excedències, baixes IT/AT, vacances, permisos retribuïts i per a cobrir torns específicament en dissabtes i diumenges; amb flexibilitat horària, així com, en torns de tard-nit. Quedant a grup no adscrit qualsevol dels dos tipus de contractació.

1. Les crides es realitzaran per estricte ordre de prelació dins de cada torn, (torn general, dones i discapacitats) segons les necessitats organitzatives de l'empresa.

2. En el moment de la crida per ordre de prelació conforme als mèrits, s'indicarà el tipus de contractació.

3. En cas de rebutjar l'oferiment, es cridarà al/la següent integrant del llistat per estricte ordre de prelació, mantenint la seva posició a l'esmentat llistat.

4. En cas de rebutjar fins a tres vegades consecutives el mateix tipus de contractació i les mateixes condicions associades que s'ofereixin en el tipus de contracte, conforme al seu torn, (torn general, dones i discapacitats) perdrà l'ordre de prelació a la borsa, passant a l'última posició.

Amb la creació d'una borsa de treball es pretén, d'una banda, establir una prelació d'aspirants en què la valoració dels mèrits sigui objectiva i es respectin els principis constitucionals d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat, i de l'altra, dotar-la d'una gestió àgil i eficaç per a aconseguir una ràpida assignació de recursos humans.

Es reserva un percentatge del 5% de les places que s'ofereixin per ser cobertes per persones que tinguin un grau de discapacitat igual o superior al 33%, que han d'indicar-lo en el requadre corresponent de la sol·licitud i han de presentar els documents que acreditin el grau de discapacitat al·legat i la compatibilitat per a exercir les funcions que tingui atribuït el lloc al qual opten.

Per a aconseguir una composició equilibrada de la plantilla de l'EMT-Palma, d'acord amb l'article 43 de la Llei 11/2016, d'igualtat de dones i homes i el Pla d'igualtat de l'Ajuntament de Palma, es determina que el 25% de les places ofertes en aquesta convocatòria han de ser cobertes per dones, en els termes establerts en aquestes bases.

Les places no adjudicades per les quotes de reserva acreixeran a les no reservades.

A conseqüència del present procés de selecció, els i les aspirants que integraran les llistes dels tres torns, una vegada finalitzat el procés, aniran cobrint les places ofertes seguint l'ordre de prelació establert en les referides llistes.

Tot això en compliment de la normativa vigent següent:

1. Estatut dels treballadors (RDL 1/1995 i actualitzacions posteriors, especialment els art. 8, 12 i 15).

2. Llei 7/1985, de 14 d'abril, reguladora de les bases del règim local, especialment els art. 91 i 103.

3. Llei 6/1997, de 14 d'abril, d'organització i funcionament de l'Administració general de l'Estat, especialment els art. 6, 53 i 55.

4. Llei 7/2007, de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, art. 1.3., 2, 7, 11, 13 i del 55 al 61.

5. Reglament orgànic del govern i l'administració de l'Ajuntament de Palma (BOIB núm. 120, d'11 de setembre de 2004).

6. Llei 57/2003, de 16 de desembre, de mesures de modernització del govern local, amb les actualitzacions vigents.

7. Llei 2/1991, de 7 de gener, sobre els drets d'informació dels representants dels treballadors en matèria de contractació, especialment els art. 1.1 i 1.3.

8. Conveni Col·lectiu de l'EMT-Palma vigent actualment.

9. Codi de bon govern de l'Ajuntament de Palma, de 28 de febrer 2013.

Aquest document inclou tot el procés de contractació de personal de l'EMT-Palma i, en concret, els següents apartats:

1.1. Memòria justificativa de la necessitat de contractació.

1.2. Justificació d'existència de fons (anual i pluriennal).

1.3. Procediment de selecció.

1.4. Autorització de l'inici del procediment.

1.5. Bases i aprovació de la convocatòria.

1.1.- Memòria justificativa de la necessitat

Categoria professional: Conductor/a AU.

Grup professional: Grup 4, “Professionals de trànsit i circulació”, amb les funcions de Conductor AU i qualsevol altra pròpia del seu grup professional.

Condicions econòmiques: les recollides per al nivell salarial del grup 4, del Conveni col·lectiu de l'EMT-Palma vigent a cada moment.

Horari de treball: l'horari de treball és l'establert en el Conveni col·lectiu de l'Empresa vigent a cada moment.

Centre de treball: actualment situat en la carretera del Coll d'en Rabassa, a Son Ferriol, Polígon de Sant Mateu (CP-07007) Palma, o a qualsevol altra que es pugui establir.

Sense perjudici del caràcter itinerant de la prestació del servei i a causa de les característiques del lloc de conductor d'autobús urbà, les funcions pròpies del grup professional 4 del vigent Conveni col·lectiu de l'EMT-Palma es desenvoluparan a qualsevol de les línies que l'empresa tingui establertes o pugui establir.

Descripció de la necessitat: la contractació d'aquest grup de conductors i conductores ve derivada de la necessitat de cobrir les baixes produïdes per qualsevol causa que comporti reserva del lloc de treball (excedència, invalidesa, incapacitat temporal, permisos retribuïts i no retribuïts), i qualsevol altra que porti aparellada la reserva del lloc de treball, a més de poder afrontar un augment de la càrrega de treball dins de l'empresa.

1.2.- Justificació de l'existència de fons.

No es produeix variació substancial a la massa salarial pressupostada i aprovada per a l'EMT-Palma per a l'exercici 2024.

1.3.- Procediment de selecció.

El procediment de selecció es farà seguint l'establert a l'article 5 del vigent Conveni Col·lectiu de l'Empresa.

Es desenvoluparan procediments específics per detectar i sancionar els intents de les persones aspirants de falsejar els mèrits al·legats i accedir de manera intencionada a les compensacions econòmiques per cessament i assegurar la transparència.

1.4.- Autorització de l'inici del procediment.

L'aprovació del present document per part del Consell d'Administració, previ compliment del Codi de bon Govern de l'Ajuntament de Palma de data 28/02/2013, i aprovat pel Consell d'Administració en data 02 d'agost de 2022, suposa l'autorització de tot el contingut d'aquest.

1.5.- Bases de la convocatòria.

1.5.1.- Requisits.

Els aspirants hauran de reunir els següents requisits:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun dels estats membres de la Unió Europea o tenir permís de residència o permís de treball en vigor en el moment de la incorporació a l'Empresa.

b) Tenir 18 anys d'edat complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

c) No sofrir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que sigui incompatible amb l'exercici de les funcions del treball a desenvolupar. Així mateix, una vegada finalitzat el procés de selecció i abans de la incorporació al lloc de treball, s'haurà de passar satisfactòriament un reconeixement mèdic a càrrec del Servei de Prevenció de l'Empresa, amb la qualificació d'APTE (sense cap mena de restricció física, psíquica ni laboral). La no superació del mateix suposarà la impossibilitat d'incorporació i l'exclusió de la llista, donat el caràcter eliminatori d'aquest requisit.

d) No haver estat separades, mitjançant procediment disciplinari del servei de cap administració o empresa pertanyent a administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de nacionals d'un altre estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a una sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

e) Estar en possessió del títol d'Educació Secundària Obligatòria (ESO), Graduat Escolar, formació professional de grau mitjà o equivalents, o una titulació superior a les esmentades (si aquesta titulació dona accés no podrà explicar-se a més com a mèrit).

f) Estar en possessió del permís de conduir "D", vigent i homologat a l'Estat espanyol, amb 12 punts.

g) Estar en possessió de la Targeta de Qualificació Professional a conseqüència d'haver completat la formació corresponent al Certificat d'Aptitud Professional per a conductors (CAP). Aquells aspirants, les targetes dels quals tinguin una caducitat inferior a 12 mesos, hauran de procedir a la renovació de les mateixes en la data prevista, sent a càrrec dels mateixos.

h) Per als aspirants que no posseeixen la nacionalitat espanyola, i del seu origen no es desprengui el coneixement de l'idioma espanyol, s'ha d'acreditar mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en l'RD 1137/2002, de 31 d'octubre, o del certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d'idiomes, o mitjançant l'acreditació d'estar en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol, o bé mitjançant la superació d'una prova específica que acrediti que posseeixen el nivell adequat de comprensió i d'expressió oral i escrita en aquesta llengua.

i) En cas d'optar a una de les places que s'ofereixin per a ser cobertes per persones que tinguin un grau discapacitat igual o superior al 33%, hauran d'aportar el certificat actualitzat acreditatiu del grau de discapacitat, i un dictamen tècnic facultatiu o un certificat, emès per organisme equivalent, de capacitació per a les tasques pròpies de conductor d'autobús urbà.

Les persones aspirants hauran de reunir els requisits abans indicats dins del termini de presentació de sol·licituds, i no haver perdut cap dels requisits en el moment de la contractació.

En qualsevol moment que l'EMT-Palma, esbrini o constati de manera fefaent la falta dels requisits del punt 1.5.1, la falsedat o omissió en la documentació lliurada o declaració presentada (autobaremació), l'aspirant serà exclòs immediatament del procés, i en cas d'estar contractat serà acomiadat disciplinàriament sense perjudici de la responsabilitat que hagi incorregut per falsedat, reservant-se l'EMT-Palma, les accions legals pertinents.

1.5.2.- Documentació a presentar.

DOCUMENTS QUE HAN DE PRESENTAR NECESSÀRIAMENT AMB LA SOL·LICITUD

a) Original i fotocòpia del DNI o NIE en vigor.

b) Original i fotocòpia del Títol d'Educació Secundària Obligatòria (ESO); Graduat Escolar; formació professional de grau mitjà, o una titulació superior a les esmentades (si aquesta titulació dona accés no podrà explicar-se a més com a mèrit).

c) Original i fotocòpia del Permís de conduir "D", en vigor, homologat a l'Estat espanyol.

d) Certificat, expedit per la DGT, dels punts del Permís de conduir amb data posterior a la convocatòria, o provisionalment, impressió digital de la pàgina web oficial de la DGT, estant obligat a presentar original del certificat oficial dins del termini i en la forma escaient, sempre abans de la seva contractació.

e) Original i fotocòpia de la Targeta de Qualificació Professional o Certificat a conseqüència d'haver completat la formació corresponent al Certificat d'Aptitud Professional per a conductors (CAP).

f) Les persones que es presenten pel torn de discapacitats, han d'aportar un certificat actualitzat acreditatiu del grau de discapacitat igual o superior al 33% expedit per la Direcció General de Dependència del Govern de les illes Balears o per un organisme públic equivalent, en el qual s'ha d'indicar el grau de discapacitat i la capacitació per a fer les tasques pròpies de conductor d'autobús urbà.

g) Curriculum vitae actualitzat a la data de convocatòria de l'aspirant.

h) Informe de vida laboral emès per la Seguretat Social actualitzat a la data de convocatòria de l'aspirant.

ALTRES DOCUMENTS QUE ES PODRAN PRESENTAR AMB LA SOL·LICITUD

i) A fi d'acreditar l'experiència laboral: Únicament Contracte laboral o Certificat específic de l'empresa degudament signat i segellament que acrediti l'experiència com a conductor o conductora a una empresa de transport col·lectiu urbà, interurbà de viatgers i/o vehicles de gran tonatge.

j) Titulació oficial superior a la requerida com a requisit (no es consideraran titulacions superiors aquelles equivalents, els únics efectes de les quals siguin els de garantir l'accés a ocupacions públiques i privades).

k) Certificats acreditatius dels nivells que es puguin tenir de català (només es puntuarà la titulació superior).

l) Certificat oficial del sistema ALTE o equivalent acreditatiu de coneixements de llengua estrangera (només es puntuarà la titulació superior).

Tota la documentació que es presenti s'acararà amb l'original en el moment del seu lliurament. En cas de falsedat coneguda amb posterioritat a l'aportació de la documentació, aquesta serà causa d'exclusió de les proves o d'acomiadament si s'hagués produït la contractació, a més de les possibles mesures legals que pugui emprendre l'Empresa.

1.5.3.- Accés de persones amb discapacitat.

Es reserva un percentatge del 5% de les places que s'ofereixin per a cobrir-les per persones que tinguin un grau de discapacitat igual o superior al 33%, que han d'indicar-lo en el requadre corresponent de la sol·licitud i han de presentar els documents que acreditin el grau de discapacitat al·legat i la compatibilitat per a exercir les funcions que tingui atribuït el lloc al qual opten.

Han d'aportar un certificat actualitzat acreditatiu del grau de discapacitat igual o superior al 33% expedit per la Direcció General de Dependència del Govern de les illes Balears o per un organisme públic equivalent, en el qual s'ha d'indicar el grau de discapacitat i acreditar fefaentment la deficiència permanent que ha donat origen al reconeixement d'aquest grau de discapacitat.

Hauran d'aportar un dictamen tècnic facultatiu i un certificat de capacitació per a les tasques pròpies del lloc de treball (conductor d'autobús urbà) sense que resulti necessari adaptar el lloc de treball, tots dos emesos per aquest organisme, i certificat dels equips multi-professionals de la Direcció General d'Atenció a la Dependència o organisme públic equivalent sobre les condicions personals d'aptitud per a exercir les funcions corresponents en la plaça oferta.

1.5.4.- Presentació de sol·licituds.

El termini de presentació de sol·licituds i els documents és de quinze dies naturals, comptats a partir de l'endemà que es publiqui aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les illes Balears.

En el termini màxim de dos mesos, comptats des que acabi el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional de persones admeses i excloses en el procés selectiu, amb expressió de la causa d'exclusió que es publicarà en la seu electrònica de l'EMT-Palma (https://emtpalma.eadministracio.cat), apartada ocupació pública.

Les personis aspirants excloses o omeses disposen d'un termini de 3 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació, per a al·legar el que correspongui.

Finalitzat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior i esmenades, si escau, les sol·licituds, el tribunal qualificador publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses en la seu electrònica de l'EMT-Palma (https://emtpalma.eadministracio.cat), apartada ocupació pública.

Els impresos de sol·licitud i fulla d'autobaremació es podran descarregar en la seu electrònica de l'EMT-Palma (https://emtpalma.eadministracio.cat), apartada ocupació pública.

El lliurament de la sol·licitud i els documents que s'aportin es podrà realitzar a través de la seu electrònica de l'EMT-Palma (https://emtpalma.eadministracio.cat), apartada ocupació pública o en les oficines situades en la carretera del Coll d'en Rabassa, a Son Ferriol, polígon de Sant Mateu (CP-07007) de Palma, de 09.00 a 14.00 hores, de dilluns a divendres.

Els interessats podran cridar al núm. 97121444 extensió 7107 en cas de dubte respecte al funcionament de la Seu Electrònica, en el qual s'habilita un servei d'atenció telefònica de 9.00 a 13.00 h de dilluns a divendres per a resoldre qualsevol dubte respecte al registre virtual.

L'admissió de la sol·licitud, comporta la plena acceptació per les persones sol·licitants de les presents Bases, amb expressa autorització per al tractament automatitzat de les seves dades en els arxius de l'empresa i la publicació de resultats en els mitjans que l'empresa consideri, segons l'establert per la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals.

1.5.5.- Barem de mèrits.

El concurs té establert un barem de mèrits estructurat amb les puntuacions màximes que es poden aconseguir en cadascun dels punts i dins de cada apartat, amb un màxim total de 10 punts:

Mèrits experiència: Fins a un màxim de 5 punts

a) Per l'acreditació, mitjançant contracte/s laboral/s o certificat/s d'empresa, de l'experiència certificada com a conductor o conductora amb carnet C o D:

1.En empreses de transports col·lectius urbans de viatgers: a raó de 0,15 punts per mes, fins a un màxim d'1.50 punts.

2.En empreses de transports col·lectius interurbans de viatgers: a raó de 0,07 punts per mes, fins a un màxim de 1,25 punts.

3.En empreses de transports discrecionals de viatgers: a raó de 0,05 punts per mes, fins a un màxim de 1,25 punts.

4.En empreses de transports amb vehicles de gran tonatge: a raó de 0,02 punts per mes, fins a un màxim d'1 punt.

Altres mèrits: Fins a un màxim de 5 punts

b) Per examen aprovat en una convocatòria anterior, des de gener 2016, a Conductor A.U d'EMT-palma: 1 punt.

c) Per antiguitat del permís de conduir de la classe “D”: 0.05 punts per mes, amb un màxim de 2 punt.

d) Per una titulació oficial superior a les esmentades en l'apartat b) de requisits: 0,75 punts.

e) Certificats acreditatius dels nivells que es puguin tenir de català (només es puntuarà la titulació superior).

1. Per nivell A2:                         0,40 punts

2. Per nivell B1:                         0,45 punts

3. Per nivell B2 o superior:        0,50 punts

f) Per certificat acreditatiu de coneixements de llengua anglesa, o equivalent (només es puntuarà la titulació superior):

4. Per nivell A1:                        0,40 punts

5. Per nivell A2:                        0,45 punts

6. Per nivell B1 o superior:       0,50 punts

g) Per certificat acreditatiu de coneixements d'alemany, francès, italià o rus, o equivalent (només es puntuarà la titulació superior):

1. Per nivell A1:                        0,15 punts

2. Per nivell A2:                        0,20 punts

3. Per nivell B1 o superior:       0,25 punts

Els mèrits es valoraran amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds per a participar en el procés selectiu.

Es publicarà a la seu electrònica de l'EMT-Palma (https://emtpalma.eadministracio.cat), apartat ocupació pública la llista provisional de la valoració d'aquest apartat. En el mateix acte s'obrirà un termini de tres dies hàbils (dissabtes i diumenges exclosos) per a presentar reclamacions.

Finalitzat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior i resoltes les reclamacions, el tribunal qualificador publicarà la llista definitiva dels resultats de la valoració de mèrits a la seu electrònica de l'EMT-Palma (https://emtpalma.eadministracio.cat), apartat ocupació pública.

Una vegada publicades les llistes definitives, el Tribunal avaluador requerirà a cadascuna de les persones integrants d'aquestes, la presentació de la documentació que acrediti fefaentment les dades declarades a l'imprès de sol·licitud i els documents, el frau dels quals determina l'exclusió del procés i la consideració de no haver participat, a més de les actuacions legals que derivin.

Criteris de desempat.

En cas d'empat, conforme al seu torn, (torn general, dones i discapacitats) aquest s'ha de resoldre atenent els criteris següents:

1. Major nivell d'anglès.

2. Major experiència en transport col·lectiu de viatgers.

3. Major antiguitat en el permís de conduir “D”.

 

1.5.6.- Ordre d'incorporació i crida.

Una vegada finalitzat el procés de selecció, les persones integrants de les llistes seran anomenades per a l'adjudicació de la plaça, seguint l'ordre de preferència resultat de les llistes definitives, realitzant-se la crida a les persones que tinguin l'ordre d'incorporació més alt en cadascuna dels torns.

Les crides a les persones integrants de la llista es realitzaran per qualsevol mitjà que consideri l'EMT-Palma, podent fer-se telefònicament o en defecte d'això mitjançant qualsevol mitjà acreditable en dret.

Les persones integrants de la llista hauran de tenir a disposició de l'EMT-Palma com a dades de contacte:

-un telèfon fix o mòbil

- una adreça de correu electrònic

-una adreça postal

Les persones integrants de la llista hauran de mantenir permanentment actualitzades aquestes dades davant l'EMT-Palma, comunicant tots els canvis que es produeixin en aquestes.

En haver-se produït la crida dues vegades consecutives sense resposta per part seva, o una resposta negativa no justificada, serà exclosa de la llista de manera definitiva. El termini de resposta per part de la persona que s'hagi anomenat, serà de 2 dies naturals des de l'endemà de la data de comunicació.

El/la aspirant serà exclòs o exclosa definitivament de les llistes, si renúncia injustificadament al contracte. S'entendrà que s'ha produït la renúncia injustificada a la contractació, la incompareixença de l'aspirant dins del termini comunicat per l'empresa per a la formalització del contracte, o la renúncia expressa a la contractació.

Es consideren causes justificades de rebuig del contracte per part de la persona aspirant, les següents:

-Malaltia acreditada mitjançant el corresponent certificat mèdic.

-Període d'embaràs, maternitat o situacions assimilades.

-A petició de l'interessat, qualsevol altra que de manera excepcional l'EMT-Palma estimi oportuna, de forma motivada.

En aquests casos, els i les aspirants conservaran el seu lloc a les llistes i podran ser citats novament quan deixin de concórrer les causes de rebuig, sempre que hagin comunicat a l'EMT-Palma la seva disponibilitat.

En tot cas, l'aspirant haurà de superar el període de prova amb el termini establert a l'article 14.1 de l'Estatut dels Treballadors. En cas de no superació del citat període de prova, el contracte serà rescindit, perdent l'aspirant qualsevol dret de permanència a les llistes. Les situacions referides a l'últim paràgraf de l'article 14.3 de l'Estatut dels Treballadors, originaran la interrupció del còmput del citat període de prova.

Una vegada finalitzat el contracte temporal pel qual s'ha anomenat a una persona en funció de l'ordre establert, si es mantenen les raons per les quals van motivar la contractació, se li podrà oferir un altre contracte temporal a aquesta persona sempre que el seu contracte no estigui en vigor i que estigui en primer lloc a les llistes, atesos els criteris de crida d'aquest apartat. Tot això amb l'objectiu d'afavorir una continuïtat a la contractació.

1.5.7.- Vigència de la borsa.

La borsa de treball resultant de la present convocatòria mantindrà la seva vigència fins al 30 de setembre de 2027, o fins a l'esgotament dels candidats i candidates de la llista, o bé fins quan s'acabi el procés de consolidació mitjançant concurs oposició per a obtenir la condició de personal laboral fix.

 

(Signat electrònicament:  9 de maig de 2024)

El director-gerent Juan José Elías Pérez

 

ANNEX I Composició del Tribunal i terminis de publicació.

Composició del Tribunal:

 - Dos membres designats per l'EMT-Palma.

 - Dos membres designats pel Comitè d'Empresa de l'EMT-Palma.

 - Un professional amb coneixements sobre la valoració dels mèrits, designat per l'EMT-Palma.

Per a la valoració dels mèrits en què resulti necessari, el Tribunal podrà disposar de la incorporació d'assessors o assessores especialistes, els quals es limitaran a prestar aquesta col·laboració en les seves especialitats tècniques i tindran veu però no vot.

La valoració dels mèrits es realitzarà abans del 31 de desembre de 2024.

El termini d'admissió de sol·licituds serà de 15 dies naturals des de l'endemà que es publiqui aquesta convocatòria al BOIB.

Amb la finalitat de complir el requisit de publicitat, les bases del procés de selecció es publicaran en el BOIB. Els diferents terminis, els resultats provisionals i definitius i les notícies o incidències relacionades amb el procés selectiu es publicaran a la seu electrònica de l'EMT-Palma (https://emtpalma.eadministracio.cat), apartada ocupació pública.